-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
giigz
veterán
válasz rob210 #15003 üzenetére
Le akartam fotózni már ma is, de aztán elfelejtettem (Az igaza megvallva már vagy 10x le akartam fotózni, és mindig elfelejtettem )
(#15004) tresh: Nekem meg mindig fölötte... Csak a kíváncsiság kedvéért, mert én most költeni nem fogok rá, az fix: Termosztát + jeladó mennyibe fáj?
[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
válasz rob210 #14999 üzenetére
Az autót főleg rövidebb "utakra" tervezem használni, azaz bevásárlás meg hasonlók, de havonta valszeg benéz 120km-es táv oda-vissza (barátnőm rokonlátogatása). Pont ezek miatt gondoltam inkább benyást mint egy dízelest.
Számomra őszintén a megbízhatóság a fontosabb, bár a fogyasztás sem elhanyagolható... nem lenne jó ha városon belül 9-10 litert zabálna. (Budapest)
-
tresh
addikt
-
tresh
addikt
válasz rob210 #15071 üzenetére
Hát én megnéztem a HA piacot és jelen helyzetbe azt mondom csináld meg tudom hogy sok de utána még mindig van egy hibátlan autód mintsem leadni ezt +100k és lehet rosszabba ülsz át amire tuti költeni kell..
Ja jut eszembe tegnap meg halt az autóm ....röviden meló után kocsiba be járatom leolvassza szépen a havat(letakarítottam közbe),minden oké Budaörsről át óbuda majd bnőmék környékén 100m elszállta világítás mondom ő was ist das ?! nyomtam egy gyors imát hogy náluk a parkolóig bírja ki..és aranyos volt a rönci odáig elcsorogtam Majd gyorsan motorház felpattint és biztosíték ell. +relé minden rendben. Akkor nem marad más aksi megadta magát na jó mondom teszteljük asszony elcsorgott a kis diesel c3-al majd bika és lás csodát az autó 5 perc töltés után pöc röf indult...na akkor go a madaras teszkó és vettem egy aksit. ugye nálunk az aksi csere pár műanyag leszedése után könnyen megoldható Áttettem és lás csodát úgy indult mint még soha. Az egészben az volt a legjobb hogy kb -1;-2 szakadó hó és nagykabátba meg kesztyűbe nem lehet szerelni..szal jó nap volt a tegnap ma reggel rá mértem azért mennyit tölt a generátor alapjáratnál 12,5 körül volt kicsi gáz fröccsre 14-14,5 körül..de ugye ha kapta terhelés annyira már nem volt meggyőző majd azért megnézem a szíjat hogy nem el lazult meg illetve szerintem a kefe lehet kezd elkopni még is csak 15 éves lesz lassan a gép
[ Szerkesztve ]
-
-cobra-
aktív tag
válasz rob210 #15176 üzenetére
Karosszériaelemet ha nem muszáj, akkor ne kapargass, mert utána meg lehet nézni, hogy hogy fog kinézni. Én max lesöpröm valami puha sörtés kefével a nagyját, a többi meg nem zavar. Inkább legyen havas, jeges mint karcos. Üvegre se használjatok műanyag jégkaparót, az is össze tudja karcolni. Inkább érdemes 10 perccel hamarabb indulni és jégoldózni a szélvédőt.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz rob210 #15176 üzenetére
(#15176) rob210 : Remek Es nagyon gaz, hogy szabadon van? Valamivel el lehet takarni ideiglenesen?
(#15177) -cobra- : a gumis vegevel kapargatom csak, de koszi, hogy szoltal!
MMA87: Nem emelkszem, hogy valaszoltal-e mar regebben, de: Neked is furcsa hangja van egyesben a valtonak? Olyan, mintha elektromos kocsi lenne Vagy mintha rukverben mennel... Mas MII tulaj is nyugodtan valaszolhat!
-
giigz
veterán
válasz rob210 #15218 üzenetére
Akkor ezt jó tudni
Idáig az istenért sem tudtam rájönni, hogy mi alapján sikerül egyszer 1 méterről igen, egyszer meg 5 centiről sem Szóval akkor a belső visszapillantó felé fordítsam a kulcs elejét, és úgy nyissam? Mondjuk kipróbálgatom majd... Egyébként mi alapján rakták oda az érzékelőt?
-
hossszú
őstag
válasz rob210 #15218 üzenetére
Az enyém is infrás, nagyon utálom főleg ilyenkor télen. Először le kell kapargatnom az ablakot, ha ki akarom nyitni reggel az autót. Már megvettem a rádiósat csak idő hiányában még nem tudtam beszerelni.
A másik hátránya az infrásnak, hogy nagyon könnyen nyitható az autó, akár egy tanítható tv távirányítóval is nyitható az ajtó.„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
hossszú
őstag
válasz rob210 #15222 üzenetére
Ezzel teljesen tisztában vagyok, amit el akarnak vinni azt el is viszik.
Az autómban egyébként van más indításgátló berendezés is a gyárin kívül ami köztudott, hogy sz@rt sem ér.
Maradjunk annyiban,hogy rádiós vezérlésű zár nem biztonsági hanem kényelmi funkciót lát el.„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
aktív tag
válasz rob210 #15264 üzenetére
Csak az egyesnek van ilyen hangja a tobbivel semmi gond.
Neked is a koszi a biztatast. A rozsdat azt majd hozzaertore bizom, de koszi, hogy leirtad. De az a biztos, ha hozzaerto csinalja meg. Plane, ha nem nagy tetel, inkabb fizetek erte, csak jo legyen.
Bontott valtoval az a bajom, hogy ki tudja az eloelet annak is?! Valoszinuleg hibas vagy totalkaros kocsibol kerult ki, ki tudja mennyit bir. De azert lehet korulnezek, mennyi egy bonott. Amugy felujitokeszlet miert nincs ehhez?!
-
aktív tag
válasz rob210 #15267 üzenetére
rob210: mennyi lehet egy jobb bontott ara? Nemsoka majd ranezek en is, de Te mit mondasz?
(#15269) ESP Igen, en is olvastam ilyet, hogy neha egy-egy ceges auto jobb lehet, foleg a felsobb kategoriasak, amiket oltonyos emberek hasznalnak, vigyaznak ra , mert nekik tenyleg kell a megjeleneshez, allandoan markaszervizben szervizelik, egyedul hasznaljak legtobbszor, szinte mindig garazsban allnal. Igen, ezeknek sok elonye van es igy neha tenyleg jobb lehet. Es egesz jo aron lehet hozzajuk jutni, mert a nagy cegek nem fognak szorakozni az eladasukkal.
Egyik csaladtagomnak is volt ilyen ceges kocsija, csak arra hasznalta, hogy dolgozni jarjon (kb 5 km), meg Pestre jart fel vele autopalyan mindig. Viszont minden ut utan kezimosoban mosatta le a kocsit, premium benyot tankolt, hiszen a ceg mindent fizetett...
Viszont egy Ford Focus nem biztos, hogy ilyen banasmodot kap...
-
aktív tag
válasz rob210 #15278 üzenetére
Hat tenyleg jo lenne, ha csak annyi lenne... bar remelem nem kell majd cserelni, a szerelom megoldja, bizom benne De lattam valami ceget, akinek van egy csomo valtoja, szoval sztem nem lesz nehez beszerezni.
tresh: Azert nekem furcsa, hogy varosba neha 5-ig is fel kell valtani, hogy gazdasagosan lehessen vele kozlekedni. Mar 90-nel is magas a fordulatszam, 130nal meg 4ezer korul van. Nagyon sok, meg jo, hogy nem autopalyazok vele, mert ott szerintem nagyon kellene a 6. fokozat.
-
Reaper04
aktív tag
válasz rob210 #15290 üzenetére
jaja, nézegettem a szervizkönyvben én is hogy néz ki, merre, hogyan.
A hosszbordás szettjében az enyémhez egy feszítőgörgőt és egy szíjat adnak. 21 pénz a Conti szett
(vezérműszíj szett meg 39e szintén Conti)Vagy elég csak a szíjat cserélni a hosszbordásnál? Nem kel feszítőt?
-
giigz
veterán
válasz rob210 #15003 üzenetére
Ma nem felejtettem el lefotózni
Szóval országúton, itt pedig városban.
Amikor országútról beértem a városba, pont egy piros lámpa volt, és állás közben is felfele ment a hőmérséklet, amikor elindultam, mentem városban maradt magasabban, országúton pedig megint visszament középre...
-
válasz rob210 #15328 üzenetére
Na, mostanság mindenkinek vízhőfok problémája van???
Ma megvettem az enyémhez a termosztátot, holnap reggel kell vinnem.
Lenne külön csak maga a "szelep" vagy kompletten házzal együtt, természetesen az utóbbi 3x-os áron. Természetesen, az enyémben nem cserélhető külön, így kompletten kellett megvenni.
De, már hozzászoktam....
Bármit keresek az autómhoz, ha van 2-3 alkatrész különböző áron, apró módosításokkal, akkor az enyémbe mindig, minden esetben a legdrágább alkatrész kell.Na, de kíváncsi leszek, hogy így majd mennyire lesz más.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz rob210 #15380 üzenetére
Köszi, barátomnak az van 1.4 16v, 2001 vagy 2002-es...na majd holnap meglessük, hogy mit mutat.
nekem meg közben lett új termosztátom, este, ha megyek dolgozni, hát kíváncsi leszek...
Érdekesség: amikor vettem az autót, nálam a hosszbordás szíj cseréje kimaradt....meg valahogy nem is volt eszembe, meg ugye nagyon sok jelentősége sincs, ha elszakad, így nem is nagyon foglalkoztam vele.
Viszont vettem egy szíjat, ha már szerelőnél van, akkor cseréljék ki azt is.Nos a szíj, ami rajta volt, egy eredeti, gyári renault szíj, kissé repedezett a felülete, nem nézett ki vészesen, viszont azt tippelték a szervizben, hogy ez még a gyári szíj. Létezhet ez?? (317.086km)
mod.: fateromék megane1-ében 10 éves korában, 120k km körül volt vezérlés cserélve először, na abba a vezérműszíj úgy nézett ki, hogy gyóóóóóóó, életveszélyes kategória.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
FerNandor
őstag
válasz rob210 #15391 üzenetére
én kitaláltam, vennék egy rozsdahalmazt egy 80 ezer ft-ért és azt adnám be a fiestáért. azt eladnám és lenne pár millióm meg maradna a Megane lol. de jó lenne
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Reaper04
aktív tag
válasz rob210 #15459 üzenetére
Ó, nem rossz, köszi!. Ez ilyen kalaptartós dolog?
Ezek a lógós fenyőfák vacakok. Azon is van zacsi meg használati utasítás, hogyan tarton hosszú ideig. Szintén ahogy Te is írtad, hogy csak egy részét kell lehúzni a fóliának ... de nem ér semmit.
MMA87: Olyasmi amit rob210 linkelt?
Új hozzászólás Aktív témák
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest