-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
tresh
addikt
válasz Nordik #22422 üzenetére
a váltónál simán végig vezeti a féltengely az olajat.. nem drága a cseréje az olajat meg lehet menteni ha nem rég cserélted nem kell megijedni 15éves autóktól felfelé mindig lesz kis apróság csak időbe meg kell oldani hogy ne legyen nagyobb baj belőle.. nekem pl a külső féltengely csuklom halt be dobta a tárcsafékemre a zsírt ha nem veszem észre anno akkor lehet nem álltam volna meg pár esetben
-
Nordik
őstag
válasz Nordik #22424 üzenetére
Voltam szerelőnél, kicserélte a hátsó motortartó bakot, de nem lett sokkal jobb, szerintem a jobb felsőt is cserélni kéne.
A féltengelyen az olajfolyásra azt mondta, hogy a gumiharang ki lehet repedve. De állítólag nagyobb meló azért rendesen szétszedni a féltengelyt és rendbe rakni. Meg váltó olajat is cserélni kellene ilyenkor. Illetve a motor-váltó összeszerelésénél is látni kis olajfolyást, erre azt mondta valószínű főtengely szimmering, de ugye itt is nagy meló szétszedni. Nemtudom mit tegyek ezzel az autóval. Még a vezérműszíjat ki se cseréltettem. Mindig előjön valami hiba...
-
rob210
Topikgazda
válasz Nordik #22455 üzenetére
Fogsz egy nagy fecskendöt letekerítod féktisztítóval a harangot, és telenyomod zsírral majd leragasztod széles sebtapasszal nem vicc.!
Az jobban ragad mint a szigszalag.
200 kilométerre tökéletes lesz.Ha kiveri a zsírt mert nem csinálod meg a femtieket akkor csukló felújítás is lesz.
Renault power
-
-
tresh
addikt
válasz Nordik #22684 üzenetére
Elviszed egy féltengelyeshez és megcsinálja neked Meg tuti jó a szerelőd de én féltengelyt csak szakira bízok (pedig mindent meg tudok csinálni). Nekem nem volt olcsó de kompletten mindkettőt felújította és nem kicsit végzet jó munkát Pár ezresből tuti feldobj a rá való harangokat + ha a harang ki van szakadva akkor a csukló ponthoz bejutó por kosz dzsúva végett nem árt átnézetni vele hogy nem e lötyög, vagy nem e van nagyon meg kopva
FerNandor: Féltengelynél lényegtelen Én is megettem az enyémnél pedig nem ma kezdtem a szerelést.. pl megane 1 nél 2féle variációba is lehet a féltengely fajtája és 3féle variációba tehetik be... kicsit beszélgettem a féltengelyessel
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Nordik #22692 üzenetére
Olyan nincs én is amit vettem hozzá és vittem sz@r volt (pedig német hozzá való alkatrész volt és kedvezménnyel volt egy 10-esembe) majd kérdeztem hogy akkor most mi lesz besétált a raktárba és leemelte a megfelelőt majd a kezembe adta Szóval én mindenképp azt javaslom menny el egy féltengelyeshez mond el "mi bánt" és hidd el megoldja
Ck.: mennyi olaj van benne jelenleg? plusz ha nem tudod mi volt előtte benne én nem töltögetnék rá mást lehet többet árt mint használ 2 hetet meg ha nem kergeted hanem normálisan mész vele kibírja ahogy eddig is tette aztán olajcserélnél mehet bele a normális olaj
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Nordik #22699 üzenetére
Ha netes rendelés akkor igen
Dobhatnál egy képet ha tudsz hogy milyen féltengely van a gépsárkányba csak kíváncsiság képen érdekelne persze ha megoldható Nekem amúgy a féltengelyes úgy rakta fel a gumiharangokat hogy "becsapágyazta" mind két végét ahol a bilincs van így nem csak oldal irányba mozog hanem forog is evvel még több mozgástért adva.. nem szoktam senkit se fényezni de az ő munkájával 100%-osan elégedett vagyok mondjuk míg ott voltam és leadtam kb 15 ember jött be javíttatni szal tud valamit a szaki
Ck.: Akkor nem lesz probléma Adalék anyagba lehet eltérés de ha rajta volt a kódja ami alapján jó a rönci dieselbe nem lesz gond
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Nordik #22699 üzenetére
A clio és a micra féltengely harangja egyforma, de azt hiszem talán a fiestáé is olyan.
Ezekkel egy féltengelyes tisztában van.
Nekem pl a külsőim nissan harangok voltak én is most szembesültem vele amikor kicseréltem kuplungcserénél, mert ha már ki voltak szedve a féltengelyek ezért ne kelljen újra szétszedni.Renault power
-
giigz
veterán
-
rob210
Topikgazda
válasz Nordik #22740 üzenetére
Hát ha kicsit vissza olvasol akkor látod, hogy pont most foglalkoztam vele eleget.
De amúgy is mindig csinosìtgatom csinálgatom, hálás érte.De szerintem Tresh és Mycso is ilyen, Fernandort ki ne felejtsem, aki szereti az autóját az törődik vele.
Akit kihagytam attól bocs.Renault power
-
tresh
addikt
válasz Nordik #22794 üzenetére
450 körül adnám el szerintem ennyit megér főleg hogy 86k kmnél komplett vezérélés csere hf felújítás tömítés csere, első futómű kopra újítva féltengelyek,fékek,gömbfejek, generátor vadi új aksi is plusz vadi új nyári gumik gyári 14es felniken, téli kerék is gyári 13"-on, olajak szűrők lecserélve és jelenleg 104k km van benne 400-as ajánlatom volt már rá csak hezitáltam mert sokat foglalkoztam/foglalkozok vele és csak hasonlóan jó gazdinak adnám
FerNandor: de szép lett a kis boci, bár csak mindenki fele ennyire figyelne a kocsijára nem járna ennyi szar az utakon és nem lenne ennyi baleset
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz Nordik #23056 üzenetére
1.4 8 szelepnek jo a 10W-40.
En ugy vagyok vele, hogy francia kocsi, akkor menjen bele francia olaj. Sokan az Elffel is meg vannak elegedve, mi a Fordba is mindig Mobil vagy Total olajat rakunk, en az enyembe Totalt raktam.
Altalaban azt lehet elmondani, hogy ha megvan a minosites, akkor mindegy milyen marka, ami szimpatikus az mehet bele. Paran panaszkodtak a Castrolra, h hangosabb lett tole a kocsi, masnak meg jo.
-
giigz
veterán
válasz Nordik #23090 üzenetére
Megbízhatónak megbízható, innen a fórumról többen is rendeltünk tőlük, hívnak telón, rendesek, minden megy gyorsan. Viszont a honlapjukon sokszor össze-vissza és pontatlanul vannak a dolgok, ez az egy pont, ahol még javulniuk kellene.
Sokszor más a kép, és vagy képen nem az van, amit akarnál, vagy a szövegben nem az van, ami a képen.
Tehát egy telefonos egyeztetés nem árt a rendelés előtt.
-
rob210
Topikgazda
válasz Nordik #23310 üzenetére
Azt elhiszem, hogy nincs kedv rá költeni, de mivel megnyúlt a bowden, az azt jelenti, elkezdett elvékonyodni, szar lesz amikor a kihézagolt bowdened annyira megnyúlik, hogy elpattan és ott fogsz állni az út szélén kuplung azaz sebességi fokozatok nélkül.
De persze te tudod.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Nordik #23325 üzenetére
Ha olyan mint a megane már pedig olyan akkor egy 30-as krovával tudod leszedni az önzárós anyát.
Ha azt levetted akkor kézifék ki, és lehúzod a dobot.
Ha nem jön kicsit meg kell kocogtatni kalapáccsal.Odafigyelni egyetlen dologra kell, ha lent van a dob nehogy megnyomd a fékpedált vagy behúzd a kéziféket.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Nordik #23327 üzenetére
Az sajnos kihajtás szimering.
Azaz féltengely, méghozzá a váltó oldali ami felér egy kuplungcserével.Mármint ha szétszedik akkor ki szokták, cserélni, ne kelljen újra megbontani a kocsit.
Mert egy váltó leszedés nem 2 perces meló.
Nekünk egy egész nap ment rá, reggel 9-től este 22:20 ig csináltuk a szerelővel.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Nordik #23329 üzenetére
Na várj ha nem fogy a váltóolaj akkor lehet, hogy a motorolajad veri oda.
Hm???
Ezt érdemes lenne szerelővel megnézetni, vagy hozzáértővel.
Mert a felső holtpontihoz, motorolajat csak úgy tud beengedni, ha a főtengely szimeringed ereszt.
Tehát minden esetben le kell venni a váltót.
Ráadásul azt nem is minden szerelő vállalja.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Nordik #23373 üzenetére
Én nem szeretem a Shell-t.
Az észrevétel nem véletlen, és nem csak placebó, valóban jobb az OMV.
Más:
Megtaláltam, hogy miért szívtam meg, itt van a köhém rendelet és ebben egyértelmű, hogy a matricát nem fogadják el.
"A gépjármű, a mezőgazdasági vontató és a lassú jármű, valamint a pótkocsi alvázán az
alvázszámot, továbbá a gépjármű, a mezőgazdasági vontató és a lassú jármű azonosító jellel
ellátott hajtómotorján a motorszámot beütéssel vagy - ezek helyett - roncsolás nélkül el
nem távolíthatóan rögzített táblán kell feltüntetni, továbbá e járműveket a gyártómű által
rögzített adattáblával is el kell látni. "Renault power
-
tresh
addikt
válasz Nordik #23609 üzenetére
Ez nem az enyém, az enyémnek le van csapva posija Igazából terveb van/volt az eladása de egyszerűen nem igazán találok alternatívát amire azt mondanám hogy megéri buknom a mostani autón..az új gumikkal (nyári) +téli gumikkal 450 alatt nem adnám el..főleg hogy a következő tulajnak kb 80 ezret kéne még költeni az autóra (amit én 1-2 héten belül meg teszek) és tökéletes autója van kb 5 évig hozzá se kell nyúlnia csak olaj+szűrő meg tankolja Na most ha ehhez kb hozzá teszek még 2-300k-t akkor kb 600-700k ért néznék autót de csak néznék mert olyan ami számomra megfelelő nem igen van ennyiért.. volt kis időm elsétáltam megnézni a közelbe lévő autókat és hát mit is mondjak khm vannak bajok
rob: meg kérdezem neked de mint mondtam egy rossz van benne hogy 200km-re arrébb van a dolog..de persze írok a rönyós srácoknak hátha van valakinek elfekvőbe ez az
giigz:: jaja, már meg néztem mellette a te képed és tényleg egyforma csak a tiéden a fehér alap plusz fény viszonyok végett full olyan volt mintha egy számmal nagyobb lenne. Ettől függetlenül én leszedném
(#23610) giigz: én gondolom de titok vagy elmondja vagy nem
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
válasz Nordik #23729 üzenetére
Nekem is mostanaban fordult meg a fejemben h felkoltozok ugyis bp-re minek auto.
Aztan rajottem h vedelemmel egyutt max 600-at kapnel erte igy jegkarosan. C
Akkor inkabb marad meg, jo ha van ha menni kell nyaralni vagy barhova. Annyit meger. Igaz iden kell muszakiztatnom is szal november megint huzos lesz... + Teli gummakat is vennem kell.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs