-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
giigz
veterán
válasz rob210 #29066 üzenetére
Igen, 2 lehetőség van.
Nagyon durván ért hozzá, fejben már átrágta magát az egészen, és holnap precízen pontosan szervezetten megfogja csinálni, percre pontosan mindent. Viszont ebben az esetben is legalább annyit mondhatott volna, hogy majd délelőtt 9-10 fele hívjam, hogy ha alkatrész kell milyet rendeljen, de ő csak azt mondta többször, hogy majd 2 körül hívjam, és meglesz...
A 2. lehetőség pedig az előző hsz-em
Remélem kellemes csalódás lesz, de valamiért nem ezt érzem
-
peugeotmate
őstag
válasz rob210 #29070 üzenetére
Szervizkönyv van (képen is látszik), normálisan van vezetve illetve az időközönként eltelt kilométerek is valóságosnak tűnnek. Érdemes lehet külön felhívnom a szervizt, ahova vitték korábban rendszeresen? Telefonon megadta az alvázszámot is, azzal tudok bármire is jutni legális keretek között 1 nap alatt? Továbbá elmondta, hogy céges autó volt, a jobb hátsó ajtó és a csomagtérajtó újra van fényezve. Természetesen helyileg elvinnénk az autót egy alaposabb kivizsgálásra Renault márkaszervizbe. Az árra való rákérdezés után hajlandónak tűnt engedni az árból.
Viszont, van valami, amin nem jutok túl. Ami az alábbi linken be van karikázva pirossal, az mennyire problematikus? [link]
Az 1.4-es benzines bőven elég. Főleg külvárosi használatra lenne használva úgyis. Nem mennénk túl sok kilométert sem vele egy évben, ezért a dízel sem szükséges annyira. Továbbá ha bekrepál, akkor azt drága/drágább javíttatni. Igazából a Clio édesanyám miatt egy fokkal jobb (praktikusabb) lenne, de egyszerűen nincs normális áron olyan. Ezért került sor a Meganera. Konkrétan olcsóbb, mint a hasonló évjáratú és futott kilométerű Cliok... (De ez az összes Meganera igaz többé kevésbé. Nincs difi a használt áruk között.)
[ Szerkesztve ]
meg
-
giigz
veterán
válasz rob210 #29115 üzenetére
Az nem fog, holnapra már meg is kaptam az időpontot, szimplán nem olyan fék lett a kocsin mint akartam, pár ezressel át is lettem verve, tudtam az egészet előre, és ez szimplán most idegesít, majd mindjárt leírom az egészet egyben mindennel, kimegyek egy kicsit dolgozni hátha elfelejtem ezt a hülyeséget, este megírom pár mondatban, hogy mi lett a vége...
Nem nagy összeg, meg ha úgy vesszük nem nagy gond, csak éppen elég ahhoz, hogy az egész napomat elrontsa...
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz rob210 #29166 üzenetére
A féktárcsát már nagyjából ki is választottam, azzal nem lenne gond, viszont a betétet még nem tudom... Brembo betét esetleg milyen?
Bár a legnagyobb gondom azzal van, hogy nem tudom egy termék neve alapján megítélni, hogy milyen kemény a betét... Nyilván puhábbat akarok, csak ezt honnan tudom meg, hogy melyik milyen keménységű?
-
Hugo85
aktív tag
válasz rob210 #29170 üzenetére
Nekem most megy be a Brembo tárcsa + Brembo betét a Clio-ba. Majd megmondom hogy milyen lett. Illetve szinte az egész első futómű cserélve lesz, minden kb Kayaba lesz. Emellett kap új motorkitámasztó kutyacsontot is. Meg egy jó olajcsere is lesz végre Elf-re meg összes szűrő, benzinszűrővel együtt.
-
giigz
veterán
-
Sly189
senior tag
válasz rob210 #29224 üzenetére
Vezettem már Dacia Sandero-t igaz az benzines volt, de az anyaghasználat... azért látszik hogy van még különbség... 2012 es modell volt azt hiszem. 1.6 os.
ablakemelő a középkonzolon. Ülései nem valami kényelmesek.
De szivesen kipróbálnék egy újabb Dustert mondjuk.
Dacia-t csak fullos felszereltséggel szabad venni
-
Savanya
addikt
válasz rob210 #29247 üzenetére
Nincs baj az ilyen "downsizing" -val ami manapság megy . Kicsi turbós motor nagyobb autókba is . Nagyon jók a turbók hozzá , már 2000rpm-nél leadja a max nyomatékát , de ehhez nem árt 6 sebességes váltó amit sűrűn kell kapcsolgatni . DACIA meg nem fog betenni minőségi Renault 6-os váltót és a légkondi benne amolyan felesleges extra mert ha bekapcsolód akkor olyan mintha 120km/h -s széllel szemben akarnál menni .
Mobilszámom: 70-516-8068
-
Hugo85
aktív tag
válasz rob210 #29247 üzenetére
Nem haragszom de te is általánosságokat beszélsz. Ez egy turbós motor, 100 LE/liter fajlagos teljesítménnyel, még csak nincs is amúgy túlhúzva. Azt mondom hogy EZ és nem a 800 ccm-es szívó Matiz olyan áttételekkel fog rendelkezni kb mint egy hasonló teljesítményű szívó benzin, sőt. Áttételt nyomatékhoz és teljesítményhez illesztenek, nem pedig ccm-hez. Mondok is példát oldschool 2.0 8v fiat motor, 113 LE, szívó benzin és forog 130nál 3500at. Ennyit erről.
Azt pedig továbbra is tartom hogy a
z autópályás üzem amíg nem üvegen mész - márpedig ezzel nem fogsz - jobb a motornak mint a városi bekokszolódás.
Illetve onnan indult a diskurzus hogy EZ a motor autópályán szenved és tönkremegy. Pedig ez nincs így. PíszAz általános tartósság egy teljesen másik kérdés, azt majd az idő eldönti, de az nyilván tény, hogy több alkatrész=több hibalehetőség.
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz rob210 #29262 üzenetére
Itt nem csak a tanulópénzzel van a baj, hanem hogy 14k-t fizettem érte, és ilyen áron már Ferodo, Bosch, Valeo, TRW, Textar, Delphi cuccokat vehettem volna.
Mivel visszaveszi, és berakja azt amit viszek, ezért mindenképpen ki akarom cseréltetni, elvégre ha már ennyit kifizettem, akkor inkább egy nagyobb márka legyen, mint a National és Maff... Biztos ezzel is jó lenne a kocsi, csak ez éppen nem 14k-t ér meg...
A kérdésre egyébként mi a válaszod? Tehát szerinted tovább bírja egy márkás tárcsa mint pl. a National, vagy jobban fog fogni?
-
Savanya
addikt
válasz rob210 #29263 üzenetére
Szép is lenne ha egy kipufogógázzal üzemeltetett turbó nem lenne tűz forró . Igaz lehetne javítani rendes hűtővel ,de akkor az olcsóbbítás el is veszne . Ugyanaz lesz itt is baj mint az első ilyet alkalmazó VW-nél hogy gari lejárta után a nem éppen olcsó alkatrészeket cserélheted . Tudom fogyasztói és vevő megtévesztő világban élünk . PL: 1T alatti gk-ba nem is tennék ABS-t , vagy klímát 1.6-os motor alatt .
Mobilszámom: 70-516-8068
-
Hugo85
aktív tag
válasz rob210 #29267 üzenetére
Én is értem miről beszélsz de ez puszta találgatás, mondom majd az idő megmondja hogy lehet-e tartós egy ilyen motor. Félre ne értsd én se vennék ilyen motorral szerelt autót mert ott a lehetőség hogy valami drága tönkre megy, és nyilván bonyolultabbak mint egy szívó benzin, de én nem veszem le róla a keresztvizet csak mert "régen minden jobb volt". Egyébként 100 LE/liter közel sincs agyon turbósítva, amikor sportosabb szívok tudnak 70-90 LE/litert. Ezelőtt kb 20 évvel a Volvo T5 motorjai kb ugyanennyit tudtak.
De egyébként ezt a kérdést nem én vetettem fel, az alapkérdésre reagáltam, és továbbra is tartom, nem fog meghalni az autópályás használattól a 0.9tce ahogy az 1.5 dci sem, max a 60 LE de az is ha üvegen járnak vele 150el.
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz rob210 #29270 üzenetére
Mi most cseréljük le a Fóka 1.6-ot, már 7 éves múlt egy kicsivel, régen volt már ilyen sokáig egy autó nálunk, viszont ez nagyon egyben van... Aki megveszi nagyon jól jár vele, bátran ki merem jelenteni, hogy kb. 100-1.000 használtautóból 1 lehet ilyen állapotban, de talán még az sem...
Hirdetni sem kell, már most 3-4 jelentkező van rá, azt sem tudjuk kinek adjuk oda... Természetesen ha jelentkeznék én is, az enyém lenne, viszont momentán nincs annyi pénzem, pedig az biztos, hogy nagyon jól járnék vele...
A lényegtől el is kanyarodtam, szóval Fóka csere, jön az új Focus, és mi sem az 1.0 turbo-t választottuk, hanem a jó öreg 1.6 szívót, viszont egy kicsit modernizáltabb változatban, 125 LE-vel.
-
Hugo85
aktív tag
válasz rob210 #29270 üzenetére
Akkor azok még garanciálisak nem?
Viccet féle téve én úgy gondolom pár év múlva fogjuk majd ezt reálisan látni. Nagyobb eladott darabszámnál és hosszabb használatnál, akkor lenne praktikus megnézni statisztikai alapon, hogy milyen és mennyi meghibásodás van vagy volt. Nyilván nem lesz egy 1.9tdi vagy 1.6 szívódezső VW motor, de hát ma már mások az elvárások.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- 90 wattal tölt a Xiaomi 15
- EA Sports WRC '23
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- A hagyományos (nem okos-) telefonok jelene és jövője
- Jön a Heroes of Might and Magic: Olden Era
- Asszociációs játék. :)
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- További aktív témák...
- Xiaomi Mi Pro 2 + ajándék Xiaomi elektromos pumpa
- Autóbelső LED
- TPMS EL-50448 Auto guminyomás-érzékelő, újratanító RESET-elő eszköz
- Szinte új Krups XS 600010 cappuccino set (tejhabosító) eladó ajándék Krups tisztítótablettával
- Újszerű! Gorenje MO17MW mikrohullámú sütő, 700W, mechanikus, 17 liter, fehér
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen