-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sgt. Chris
aktív tag
válasz rob210 #36665 üzenetére
Szia! Hát gondolkodóba ejtett a Plastidip, meg a fólia is...Igazából nem is a fóliától, vagy a festéstől félek, hanem a burkolatok kiszedésétől... Mert ki tudja mennyi patent, fül fogja, hogy a tekergőző kábelekről ne is beszéljek... Aztán egy rossz mozdulat és a pár ezer forintos melóból komolyabb bajom is lehet... (Hát nem vagyok egy műszaki ember, na ... )Amúgy ez a szálcsiszolt fólia fényes? Mert a műszerfal tetéjére mindenképp matt "árnyalatban" gondolkodok, ne tükröződjön nekem a szélvédőn.
ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
-
Ck.
addikt
válasz rob210 #36670 üzenetére
Jaja, reméljük ezzel már nem lesz (és mással se) gond.
Egy kicsit más téma:
Mire jó a gyakorlatban ez a változó szelepvezérléses 1.6 szívó motor a Megane1-ben lévő sima szívóhoz képest? Tudom, hogy az okoskerék állít a vezérműtengely pozícióján és ezáltal nagyobb nyomaték/teljesítmény érhető el kisebb fogyasztás mellett. Na most ez így szépen hangzik, de a gyakorlatban mit kéne ebből észrevenni pl. az előző Megane 1-hez képest?
Kéne egy bizonyos fordulatnál vmi lórúgásnak is történni, vagy ez nem Honda vtec? Nem megy rosszul az tény, de kell neki azért a fordulat.[ Szerkesztve ]
-
FrankMonzano
őstag
válasz rob210 #36638 üzenetére
Bazze ez nem olcso mulatsag. Melyiket lenne erdemes venni a nyomaserzekelobol?
-
-
FerNandor
őstag
válasz rob210 #36703 üzenetére
Neked is ilyen hangja van?
Melyiket rakod bele? Lehet, hogy kipróbálom.Mitől lehet ez a hang? Mi okozza? Mit tud csinálni ez a xado, hogy ez megszűnjön?
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
feco6512
tag
válasz rob210 #36736 üzenetére
Ezt nem hiszem el elvittem kipréseltettni a csapágyat hát nem eltörték a dobot a présgépen!egyszer akar az ember szakrerű lenni az ideg szét vet és csak annyit mondott biztos rossz volt a dob?! innentől marad a menetes szárrar való kiszedés.Egy dobot szabad cserélni vagy kettöt kell??milyen márka a jó?
-
dhgm
tag
válasz rob210 #36743 üzenetére
De igen, a szerszámok meg vannak, legyártatva indexes rajz alapján. Az a baj, hogy ezek csak pozicionálnak. Ha elkezdem a főtengelycsavart kitekerni akkor az a kérdés, hogy a vezérműtengely rögzítés 8 mm-es csapja elég ellentartás-e a 120 Nm -el lazítani kívánt főtengelycsavarnak. Én kevésnek találom... A főtengely rögzítő főtengelycsavar meghúzásakor hasznos ( nem engedi a főtengelyt jobb oldalra ( forgásirányba ) elfordulni... Mindegy is majd keresek valakit aki nyomja közben a féket, sebességben is hagyom. De lehet leveszem az önindítót,( nekem elől van) onnan már látnom kellene a fogaskoszorút, hátha a kuplungházban valahogy meg tudom támasztani...
Ha hozzá mertem fogni dokumentálom képekkel.
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
Sgt. Chris
aktív tag
válasz rob210 #36722 üzenetére
:-) Köszönöm a fáradozást! :-)
Igen, a leírásod alapján ilyenre gondoltam. Ez nem túl fényes felület? Másrészt nem tudom mennyire bonyolult egy ilyennel dolgozni? Mert hevenyészett ábrámon narancsszínnel jelölt felületet gondoltam fóliázni, de vannak ott bonyolultabb formák is, nem csak egyenes és sík.Félek a képességeimet meghaladja a történet...
[ Szerkesztve ]
ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
-
gabx76
senior tag
válasz rob210 #36764 üzenetére
Egy ideig én is eléggé WTF fejjel méregettem, hogy most rakjam-e a kosárba, de a kép azért meggyőzött.
(#36762) tresh: Volt ilyennel valami rossz tapasztalatod? Nekem most ilyen van elől és teljesen meg vagyok elégedve. Nincs hangja fékezésnél és megáll, mint a cövek. Esetleg azt vethetem a szemére, hogy kicsit gyorsabban kopik az előző szettnél.
[ Szerkesztve ]
-
FrankMonzano
őstag
válasz rob210 #36765 üzenetére
Nem tudom hogy az e, de 4db van + van meg 1 nagy ebbol a gyurubol. Jah kiraly volt hogy bemerte 24 penzert . A problema ugyan ugy fennall amit orvosolni kell. Ezen felul kopog valami a kormanymunel, fekcsere kene elol hatul, tolatasnal nem eg a tolatolapma,mivel kiment a kapcsolo, a kipufogo dob kifuj, ablakmoso motor nem muxik, valami van a kabelezessel is, mert a hatso rendszamtabla vilagatitas folyamatosan kieg, rugok eltorve elol, kicsit csattog a hidrotoke . A motor neha gondol egyet es leall, a computernel kell kicserelni vmit, ami ramegy. Eljen a renault . Nem vagyok turelmetlen, se eloiteletes, de a kovetkezo autom nem renault lesz. 94e km-rel vettuk, most 153 van benne. Haverom bekaszem corollajaba 160 van, olajon es benzinen kivul nem futott at rajta mas. Minden alkatresz eredeti. Kozel azonos koru es a km is hasonlo.
[ Szerkesztve ]
-
Hugo85
aktív tag
válasz rob210 #36785 üzenetére
Hát ugye nem órabérben csinálják a hibafeltárást (vagyis ha túlmegy 3 órán, akkor órabérrel növekszik) hanem ilyen darabáron. A darabár pedig talán komplexebb autókhoz van méretezve. Evan
De legalább kimértek, megnéztek mindent, az hogy épp egyszerű hiba volt az mázli részükre. De biztos van olyan eset amikor mind a három órára szükség lett volna.
Biztos nekem is lenne olyan hiba, amikor már őket választanám, de a végső állomás volna.Viszont mostanában nekem is volt alapjárat ingadozásom. Hidegen nehezen pörgött fel emelt alapjáratra, 500-ról lassan ment fel 1.000 föé - de nem háromhengerezett. Melegen meg hintázott 500-1.100 között. Na mondom bakker nekem is valami érzékelő vagy trafók, de aztán elmúlt. Rejtély hogy mi okozhatta...
Trafóim elvileg még gyáriak, de fekete kupakos densok, gyertyákban (NGK) kb 9.000 km van. Lehet kéne egy pillangószelep pucolás, de utána meg vissza kellene állítani CLIP-pel... -
AthlonXP
őstag
válasz rob210 #36792 üzenetére
Hát egy szintén 2002-es Thalia emelőjéhez képest, az!
Ha nem tudod azt a kis fület a helyére akasztani, egyéb okok miatt, akkor nem tart stabilan, főleg hátul, ahol nincs plusz lemez, kicsúszás esetére, elöl van legalább. Na meg az alján a fogaskerekes rész, ha kopott, már nem is tart.. Érdekes, hogy a Thaliában ezt sokkal jobban megoldották. Semmit nem kellett beakasztani sehova. Csak be kellett rakni a helyére és kész, stabil volt, nem kellett félni tőle, hogy kicsúszik. Ez hulladék! -
FrankMonzano
őstag
válasz rob210 #36816 üzenetére
fars-fals . Megvan a 7 db gyuru, mar csak be kell rakni oket.
Tresh: mibol gondolod ezt? far(L)s levegot sziv pedig az egyik, apam is latja es az injektoros is ezt mondta. Na halljuk a te verziodat, kivancsi vagyok . Az elektronika ugyebar vegig lett merve, nem talaltak semmit. A gyurunel viszont beszivarog a levego, ez teny!
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz rob210 #36831 üzenetére
Rendben, lenyugszom.
Amúgy hogyhogy egy 4 hengeres autóban 1 vagy 2 trafó van 4 helyett? Ez nekem új. Enyimébe ugye 4 van, minden egyes gyertyához 1-1. A Megane 1 ph2 1.6 16V gépemben is így volt.
Tényleg nem értek a benzines gépekhez, 5 év dizlizés után olyan ez nekem, mint a kínai nyelv. -
Hugo85
aktív tag
válasz rob210 #36837 üzenetére
Sőt bőven volt még egytrafós verzió "sztenderd" rotorral és elosztófedéllel - de elektronikus vezérléssel - hengerenkénti injektoros autókban is. Pl. apám 2.0-ás Lancia Dedrájában is így van.
A gyertyára épített trafó egyik legnagyobb előnye amúgy az - nyilván a pontosabb gyújtásvezérlés mellett - hogy nem kell nagyfesz kábel, hiszen a trafó a gyertyán van és odáig kisfesz megy (nem kell bazivastag kábel és kisebb a veszteség is). Elvileg karbantartás mentes, de ha tönkre megy nyilván drágább cserélni mint egy trafót, rotort, elosztófedelet és a nagyfesz kábel szettet.
[ Szerkesztve ]
-
c_chris
csendes tag
válasz rob210 #36860 üzenetére
Szia. Három szerelő vakarja a fejét, ilyen hiba márpedig nincs (hogy lejtőn dadogjon az alapjárat). A kocsi bal oldalából hallom (ha szembe állok vele). Az egyik szerelő szerint kipuffogó hang (sortömítés vagy mi) kettő másik szerint szelep vagy hidrotőke hang. Teszek fel videot, hátha ....
-
Ck.
addikt
válasz rob210 #36875 üzenetére
A cikkszámot es az alkatrészt en is megtaláltam, este átturtam egy halom külföldi fórumot es megint írtak pár helyen, h bizonyos kasztni/motor/évjárat kombónál a tankba van építve a szűrő es házilag nem cserélhető.
Onnan indult a tema, h mások is megvettek es nem találták, hogy hol kene cserélni. -
mycso
Topikgazda
válasz rob210 #36954 üzenetére
Pedig nem olyan vészes...amióta megvettem, azóta tudom, hogy a turbó már rakoncátlankodik, mert akkor megmondták, azóta belement ~100k km, lehet bele menne még 100k, ezt nem tudhatom, viszont már készülök rá és most jött el az idő, hogy meg is tudom venni.
350k km-enként egy 100K-s tételt nem mondanék durvának.(#36957) Mágus2: közben rájövök lassan én is, hogy ez így van drága és kész. Sikerült angol ebay-en a sajátomat is megtalálni, olyan 250fonttól indulnak és 360font körül van a végük, tehát annyi, mint itthon kb.
Most ajánlottak nekem egy új arcot "turbodave", ő is 140-et mondott az új után gyártottra (205k a gyári ), viszont ő foglalkozik felújítással is, az 100K. Természetesen van rájuk gari is.
Majd még átgondolom, de valószínű az új mellett döntök....[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Hugo85
aktív tag
válasz rob210 #36989 üzenetére
Sokat bírnak a gumik, főleg ha még elég újak és rugalmasak. Ha nem látsz rajta külső sérülést no para. Amúgy a szög még egész szerencsés, könnyen, gyorsan, megbízhatóan és olcsón tudják javítani.
Nekem egyszer 3 hét után vette észre már a gumis, hogy szögem van.Nagyon lassan vesztette a nyomást a bal hátsó gumi és az előző tulaj idiótasága miatt rákerült alu szelepsapka úgy rágyógyult a szelepre, hogy nem tudtam levenni és szelepet kellett cserélni mindkét hátsó gumin és ekkor vette észre a gumis, hogy amúgy van egy szögem is, azért veszti a levegőt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Hobby elektronika
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Jön a Heroes of Might and Magic: Olden Era
- Tőzsde és gazdaság
- Házimozi belépő szinten
- Apple notebookok
- Kaliforniában sem kell okostelefon az iskolákba
- Milyen videókártyát?
- Gumi és felni topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen