-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
forceberg
veterán
Fent nem a szűrőfűtés van? Az alján mindnek kell lennie csavarnak, ami "csapként" a víz leengedésére szolgál.
Az a kis kiálló cső a szűrőben esetleg összegyűlt víz kiengedésére van. Azért van cső, mert sima csavar mellett összevissza folyna a gázolaj/gázolaj szagos víz.Ez egy talán M2-be való GO szűrő, de ezen nagyon jól látszik a vízérzékelő és a vízleeresztő csavar.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
A pirosnál a felső, az nem a szűrőfűtés???
Az alsók meg a zöldön a sima leengedő, a pirosnál meg lehet az érzékelős.
Ha nem folyik ki, simán bent hagyhatod az érzékelőset is, a szűrése ugyanolyan kell, hogy legyen, csak egy plusz funkcióját nem használod ki.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
-
forceberg
veterán
válasz laslie92 #60324 üzenetére
Van egy ugyanilyen verdám, csak csapott hátú.
Az EGR-t első alkalommal nekem is úgy kellett kiütlegelnem a helyéről. Akkor legalább 200e volt már benne.
Már nem emlékszem a pontos sorrendre, de lehet, hogy előtte le kell venni a pipacsövet.
Az EGR-t 3 csavar tartja. Hány km van benne/ mióta van nálad? Akár a csúcsokra is érdemes lehet ránézni, a hírhedt Delphi rendszer, mondjuk nekem 350e-nél még eredetiek.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz kisgyerek85 #60337 üzenetére
A M0 déli szakaszát elkezdték lezárni, 60-as táblák kerültek ki, 74-re szoktam állítani a tempomatot, még a kamionok is tolnak.
Ausztriában a pályán, ahol 80-as tábla van, ott 90-re állítottam a tempomatot, de néha kínos érzés volt, hogy mindenkit megelőztem... (bár elvileg ott bizonyos helyeken nagy a bünti..)http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz kisgyerek85 #60339 üzenetére
Ez az, hogy igazából én sem tartom be, mert +14-re állítom a tempomatot... de ez sokaknak kevés.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz LamerGyuri #60343 üzenetére
A 0-áson próbálj meg 80-85-tel menni, csak úgy tolnak majd le a nyergesek, amiknek 70 lenne a megengedett...
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz drinker #60814 üzenetére
Teljes hozzáértés nélkül(de még akár hozzáértéssel is) ez akár uborka is lehet, mint bármely más korabeli autó.
A szokásos modern dízel minden java benne van, egy nagy bódéban, azaz előfordulhat, ha olyan volt a tulaj, hogy gyakran volt nyélen terhelve a motor.
Nem itthoni full lekövethető esetén esetén a 2x-es km szorzó is bejátszik.
+ a szerelők 90%-a a mai napig nem ért ezekhez...http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz Xantomas #60894 üzenetére
Mit kell kitermelniük, hogy elcsalnak mindent, amit lehet? Aztán a minden elcsalásának 0%-át engedik át a kedves, vagy nem kedves autósnak.Ha számlát kérnél, ja akkor drágább a már anélkül is drága?
Eaglenek van igaza, csak a lehúzásról szól.
Egy típusról nem esett még szó, aki önmaga hozza az alkatrészt(nem gagyit), de szereléssel együtt elfogadható árat mond.
Az nem tisztességes fenntartás, hogy 60-70e Ft egy EGR szelep, hanem egy mocskos üzleti modell.
Nincsenek másik országban, csak sajnos alig van hozzáérő, mert a villáskulcsnál leragadtak.
Aztán, kb. rulettkeréken kipörgetés alapján cserélgetik a drágábbnál drágább alkatrészeket az autósok kárára.Igen, tisztelet a kivételnek!
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
Telitankolással mérve? A computer sem mindig pont ugyanúgy téved...
Két ugyanolyan kör nincs.
Ugyanazon az úton tempomattal egyik nap x-et mutat a pillanatnyi, másik nap meg y-t.
Én is Lukoil prémium pártján voltam egész a múltkori telitankig.
Csörgősebb lett a motor, viszont baromi jól fogyasztott vele!
Azt hittem, hogy a Valvoline olajtól lett csörgősebb a motor, aztán most pont OMV-nél toltam tele Maxx-szal, csendesebb is lett[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
Csak a puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot...
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz NdrewSunix #61004 üzenetére
Betartod a leállításra vonatkozó ajánlásokat?
Ha gyakran rendes kiszárítás nélkül leállítod, kb. mindegy mit csinálsz vele.
Azért évente erre 14e-t költeni kicsit sok.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz NdrewSunix #61007 üzenetére
Hát kb. ennyi, én 5 perccel a várható érkezés előtt kinyomom, meg én akkor külső keringetésre szoktam mindenképp kapcsolni.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz NdrewSunix #61009 üzenetére
Ha nemrég vetted az más, lehet, hogy fullon van mindennel.
És a bomba után egy ideig meg szagtalan volt?http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
A fogyasztói társadalomnak többféle rétegei vannak, de mindenki úgy használja, ahogy akarja.
Akkor nálad azért évente tényleg nem árt egy-egy fullos tisztíttatás.
Attól, hogy digitális, még ugyanarra való, csak nem manuálisan állítgatod a teljesítményét.
Nekem egy szükséges rossz a klíma kocsiban.
Nekem nem derogál leengedni az ablakot, szoktam is nézni, hogy már 25 fokban akár országúton is az autók vagy 80%-a felhúzott ablakkal, azaz klímával jár. Én csak szükséges esetekben használom: hőségben(30-32°C+), napon állás után beüléskor az 50°C lehúzására, vagy városi dugóban, ahol nincs menetszél, de cserébe jó nagy szmog, ill. párátlanítani.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz polonic #61079 üzenetére
Nem kell teljesen leengedni az ablakot, hanem csak annyit, hogy eléggé járjon a levegő.
Ha ketten megyünk a Lagunával, 120-as tempóig jó, ha az egyik hátsó ablak pár ujjnyira van leengedve, még jó a zaj.A Mythoszosok nem teljesen leengedett ablakkal nézték? Valahol 4%-ot olvastam leengedett ablakra, a kicsit leengedett ablak biztos nincs ennyi.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz polonic #61151 üzenetére
Hat igen, 3k RPM alatt van elet, nem felette. Ilyen ez, a dizel, sot fokent az 1.5 dci kb. olyan, mint, hogy minden francia auto xar, azok szidjak, akiknek sohasem volt.
Offmarka, Yaris D4D komoly hegyi kornyezetben 5l alatt elvan es egesz jol megy.
i10, Panda, Fabia stb. benzineseket 6-6,5 ala nem tudtam vinni, azt menni is alig mentek.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz < DominuS > #61330 üzenetére
Szia!
Évjárat, teljesítmény és valós futott km?http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
Erre a HSZ-ra gondoltam. Bár ezen én nem látom, hogy miért rossz
De egyelőre csere elnapolva, még tűrhető, aztán a Febi is 36 már... Pár napja még 32e volt.
A lengyel oldalon meg nincs jelenleg gyári.GO: most 2x egymás után MaxxMotion-t raktam bele, most nagyon csörgős a hangja(ez lehet a Valvoline olaj is akár???), viszont brutál jól fogyaszt. Amúgy mintha akkor lenne jó a hangja, ha váltogatom tankonként a kutakat. Lehet, hogy szép lassan hozzáidomul az aktuális gázolajhoz?
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz #32577792 #61773 üzenetére
Igen, de most egymás után 2x nyomtam tele Maxx Motionnal és jelenleg igen csörgős a hangja. Még 1/3 van benne, de lehet ma telenyomatom valahol.
Olajcsere: én nem bontanám meg semmiféle adalékkal a motorolajok belőtt egyensúlyát. Ha jó a motor, semmire sincs szükség, csak minőségi olajra.
Elf helyett most nekem drága Valvoline van benne(Motul árkategória). Lehet, hogy ettől hangosabb a motor, nem is a Maxxmotiontól. A következő töltet vagy a Full Tech FE lesz ismét, vagy esetleg a Motult kipróbálom. Az Elfhez képest 5e Ft-os árkülönbség egy 12-15-e km-es ciklusra mérve nem olyan nagy tétel.Rövid távokat jársz csak vele, vagy nyomod neki, hogy majd' 6 litert iszik?
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz forceberg #61789 üzenetére
"Magyarországon a LUKOIL, a kőolaj-finomítóktól származó üzemanyagok mellett saját forrásból - az elmúlt pár évben jelentős mértékben modernizált PETROTEL romániai kőolaj-finomítóból - származó üzemanyagot is forgalmaz. A Dunán folyami hajókkal a dunaföldvári tárolóba szállított üzemanyagot tartálykocsikkal szállítjuk a magyarországi töltőállomásainkhoz."
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz nünüke1975 #61804 üzenetére
Fogyasztásban bajnok, de a motorhang nem tetszik vele. Gyorsításkor vagy pl. 100-as fix tempónál is csörgősebb. De az is lehet, hogy a vezérlő hozzáidomul bármit is töltök bele, ez a csörgős üzem a legjobb a fogyasztásnak, igaz FAP-os az enyém.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz orosziem81 #61835 üzenetére
A saját fantomnév úgyis ki lesz írva.
A Lukoilnál is mindkét dezső B7 volt tegnap.---
A töltő pisztolyok kioldása között mennyi lehet az eltérés? Az első kattig tankolok mindig.
Egy dugós köröm volt a mostani tank alatt, Gazdagrét felé gurultam el, meg párszor araszolgatás a 0-áson.
Pálya sem volt sok. Pont 1000km-nél(999,8) álltam be tankolni. A fedcomp hihetetlen 4,2-es átlagot írt, erre belement 49l. Eddig a kutakhoz képest mindig simán 10% alatt volt a FC eltérése.
De simán lehet, hogy az OMV-nél hamarabb kattan le a pisztoly, a Lukoilnál meg később, ebben lehet több liter különbség is, ami magyarázat lehet az anomáliára.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
Változott mostanság valami a műszakival akpcsolatosan? Másfél óráig tartott...
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
Új hozzászólás Aktív témák
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Milyen légkondit a lakásba?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Politika
- Kupon kunyeráló
- Azonnali fotós kérdések órája
- Vírusirtó topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs