-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
forceberg
veterán
Az EGR-en ez az átvezetett cső mire szolgál?
Tippjeim vannak.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
-
forceberg
veterán
Lehet, hogy a kb. 2,5x-es Spuri adag megtette hatását? Egész elfogadható lett a hang. 100-as tempónál jól fülelnem kell, hogy egyáltalán halljam az ?injektorok? zenéjét... Kb. jövő hét vége felé tankolás. Most simát fogok belerakni 2x-es dózis VIF-fel. Sima GO-t közül kinek, melyik jött be?
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
-
forceberg
veterán
válasz norbert1998 #62929 üzenetére
Ez méri is a gyertyákat, mielőtt ráadja a kraftot. Látja a rendszer, ha szakadás van. Ha megnézed, gyújtáson a gyertyákról lehúzott csatlakozókon ott van 12V.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz gixxergabi #63020 üzenetére
Mondjuk jó lenne, ha nem linkelgetnétek be a tört programokból
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz gixxergabi #63023 üzenetére
Akkor sorry, csak keresztkérdés, de kereskedelmileg ez megvehető?
Pl., ha jól tudom, a Clip-et nem hivatalos Renault szerviz meg sem vásárolhatja.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
VIF-es brigád hogy méritek ki a mennyiséget? Oké, hogy mérőkupak, de be is kell tölteni az önzáró rugós "tanksapkán"... Ez a konzervdoboz nem az igazi, pl. a Spurinak erre faxa csőrös flakonja van.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz Robi81 #63069 üzenetére
60°-os az alufelnid csavarja? Illetve gyári a csavarszett? Ha igen, akkor a lemezfelnihez is jónak kell lennie.
Nálam 16-os gyári aluszett és 15-ös lemezfelni szett van-volt.
Ha nem gyári csavarok, akkor még a csavarhossz is kérdéses, nem csak a felfekvő felülete.Fordítva viszont nem működik. A lemezhez való csavar nem jó alufelnihez, mert kisebb a felfekvő felülete!
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz Mágus2 #63168 üzenetére
Már korábban kérdeztem, de nem jött válasz. Hátha most
Az EGR-en ez az átvezetett cső mire szolgál?
Valahol azt mondták, hogy vízhűtés, de itt a kiszerelése egy ilyennek, aztán ezen a videón egyáltalán nem tűnik vizesnek a cső:
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz diablo1984 #63205 üzenetére
Ez ugye Octa?
Talán Mágus2 is Octával nyomja.Én sem éreztem a MM-t xarabbnak a többinél.
Nálam a legutóbbi 5 teletank:
MM / MM / LukExtra+ fél tanktól Spuri 1,5x ajánlott / V-P+ fél tanktól Spuri 1,5x ajánlott / Mol EVO+Vif(2x)
A téli terv a sima MOL + Vif, amiből most megy az első kör.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz diablo1984 #63209 üzenetére
Épp tervezek leállni a rémiummal, majd adalékolom a simát Viffel.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz Xantomas #63235 üzenetére
A cél a piac felpörgetése volt, hogy a 3-4-5-6 éves autóikat is cseréljék le az emberek...
+nehogymár ne tudták volna korábban, hogy mit csinál egy FAP-os dízel hidegben az első 4-5km-en!!!
Lexarják ezek a környezetet, csak a profit a lényeg.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz Xantomas #63255 üzenetére
A DPF-fel állítólag az a baj, hogy az ultrafinom részecskéket átengedi, amik mindennél károsabbak az emberre.
Közben: [Újra nő a fejlett országok szén-dioxid-kibocsátása].
Azt mondanám erre, hogy nevetséges, de inkább szomorú, hogy a kibaxott pénz-pénz-pénz-pénz-pénz-pénz-pénz... minden más le van xarva.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz KubanitoS #63536 üzenetére
Nekem van egy régi 1,5-ösöm is, 350e km-nél eredeti HK csapágyakkal.
Alacsony fordulat nem szabad/ illik maxon terhelni.
11eFt egy olajcsere. Ha 10-12ezrenként cseréled a Full Tech FE-t, nagy baj nem lehet. Garancia miatt lehet ebből gond, hogy ott sokkal drágább... aztán, hogy valóban le is cserélik-e az olajat és a szűrőt?
2 olajcserénként a levegőszűrőt is. Csak kúton tankolás, prémium gázolaj, vagy adalékolod a simát magadnak.
Gázolajszűrő 40-50ezret elmegy, vagy ha félsz, 30-nál azt is cseréled.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz Xantomas #63557 üzenetére
Rob nem a végletet írta, hanem Bp.-et, azt még kifelejtette, hogy még a zebrán is szándékosan lassan vánszorognak át. Még a folyamatos dugóhúzást lehet beleírni.
A megengedett sebességnél lassabban haladókat senki sem szerete, előzésre készteti a többieket, így balesetveszélyes!http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz #32577792 #63733 üzenetére
Én ma kipróbáltam az Aldi önkiszolgálót, ők legalább nem titkolják, hogy honnan származik a cucc, még a blokk is OMV-s Igaz, csak sima van, de nyomtam hozzá 1,5x adag VIF-et.
A sima MOL + 2x adag VIF-fel is egész jót fogyasztott a gép, főleg, hogy milyen hidegek voltak.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz molnarpeter #63756 üzenetére
Igen, valami érték biztos nem jó, hogy vészüzem van.
Egy dolog még biztos, a jobb alsó mutató dCi gyilkos álláshoz közelít...[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz gixxergabi #63841 üzenetére
A korrekt kiolvasás nélkül minden csak találgatás, mégis sokan szoktak jönni, hogy a gömbből jósoljunk
Látom, már az ELM is előkerült, ami alapján szokott jönni egy EGR csere, de a hiba továbbra is marad.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
Nem lehet látatlanban megmondani sajnos. Ennyinél semmi bajának nem kellene lennie...
Amikor nézegettem a Lagunákat, akkor volt egy 2012-es dCi110-es, ami menet közben dobta időnként ezeket, a próbaúton is előjött. A tulaja szerint egy ideje időnként bedobálta neki...
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz rayoliviero #63878 üzenetére
Ha nem S-S, akkor Mann W79 kell neked.
A W7032 magasabb, de az elkerülő szelep 1 barnál nyit 2 helyett.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz rayoliviero #63884 üzenetére
A FAP a DPF franszoáéknál.
Esetleg mérőszalaggal mérd meg, mekkora van bent.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz rayoliviero #63888 üzenetére
Csavar nem kell, max. egy új alátét.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz rob210 #63891 üzenetére
Az LS946 nem belevaló. Hiába szép, hogy magasabb, de a szelep nyitása 2 helyett 1 bar, az egyéb különbségeket pedig nem ismerjük.
Purflux online katalógusból:
(#63892) rayoliviero : Kauffernél szerintem minden van, az árak is jók.
Alátét: [link][ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Óra topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- VoLTE/VoWiFi
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Yettel topik
- Gyúrósok ide!
- Motoros topic
- Spórolós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest