-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
speedydb23
senior tag
válasz diablo1984 #48527 üzenetére
Ez inkább elektromos hibát jelez, szerintem.
-
rexaly
csendes tag
válasz diablo1984 #48529 üzenetére
köszönöm szépen nektek, az lesz mindenképpen akkor. Esetleg Pesten vagy környékén nem tudtok egy megbízható Renault szerelőt ajánlani?
-
meroly
veterán
válasz diablo1984 #48539 üzenetére
Szerintem szépen egyenletesen jár.
Szerintem, de nem értek hozzá, viszont 3 hengeres suzukit váltottam, úgyhogy hiába a nulla hozzáértés, azért azt érezném.[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz diablo1984 #48541 üzenetére
Alapjárat az jó, tehát indítás után ha nem akarok elindulni vele, akkor az szépen jár a minimális ingadozást leszámítva.
Szerk: gyertyák és trafók nemrég voltak cserélve.
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
newwave0507
tag
válasz diablo1984 #48549 üzenetére
1.-Köszönöm a válaszod, keresgéltem ott már igen, csak jobban szeretnék megbízható forrásból vásárolni.
2.- Turbótengely törés , a motor csattog, szerintem az biztosan a hajtókar.., illetve ugye kiment az olaj, és nálunk az egyik jóképességű szerelő úgy indítgatta, meg járatgatta kicsit. A héten derűl ki, hogy mi is a helyzet a blokkal. A turbó sem egy egyszerű sztory..., ki küldték olaszba a gyártóhoz, hogy garizni kéne.., erre az olasz természetesen nem vállalta fel, így a Pesti cég felalánlotta, hogy 38e forintért teljes felújítás, igazából középrész csere, vagy 70e egy új turbó. Így döntöttem a felújítás mellett.
Gondolataink saját elménk börtönébe zárnak. Félelmeink emelik egyre magasabbra a falat, melyet csak a tudatosság képes lebontani.
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #48549 üzenetére
Nem rég láttam egy ilyet 1.9 pdtdi touran szörnyű látvány és tudod előre nincs mit tenni annak a motornak vége.
Kiszálsz a kocsiból és megnézed, mert igen látványos.
Fel is akartam venni de mire kiszáltam a kocsiból elcsattant.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
newwave0507
tag
válasz diablo1984 #48551 üzenetére
Őszinte legyek? Fogalmam sincsen.
Eltört a turbó tengely, ez biztos.. bevizsgálták..., mentem az autóval, egy csattanást hallottam, és ömlött ki a fehér füst.., azt tudom hogy csattogva jár a motor, és kiment az olaj is.
Gondolataink saját elménk börtönébe zárnak. Félelmeink emelik egyre magasabbra a falat, melyet csak a tudatosság képes lebontani.
-
newwave0507
tag
válasz diablo1984 #48557 üzenetére
Most a héten nézik meg a motort. Pénteken telefonálok a szerelőnek.., meglátjuk mi a helyzet. Aztán jön majd a kérdés.., felújítás, vagy bontott motor. Ha fúrni kell, semmi képpen sem csináltatom meg, az a dízel már kuka.., legalább is a szakemberek azt mondják,nem
Gondolataink saját elménk börtönébe zárnak. Félelmeink emelik egyre magasabbra a falat, melyet csak a tudatosság képes lebontani.
-
newwave0507
tag
válasz diablo1984 #48559 üzenetére
Az a baj, ne haragudj, hogy így írom..,de ez a barom szerelő.. járatta úgy, hogy olaj szerintem nem is volt benne.., nem kaphatott a henger? Attól félek, hogy fúrni kell..:/ Most ha meg kéne gyűrűzni.. semmi baj.., csak ne legyen tényleg minden gond vele.
[ Szerkesztve ]
Gondolataink saját elménk börtönébe zárnak. Félelmeink emelik egyre magasabbra a falat, melyet csak a tudatosság képes lebontani.
-
meroly
veterán
-
Tom5
addikt
válasz diablo1984 #48610 üzenetére
M1ph2 1,4 16V (adataimnál ott van )
-
Tom5
addikt
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #48627 üzenetére
Univerzálisat kellett volna venni
Más:
Rendszeresen karbantartott autó olcsón eladó
[link]
Ha nem lenne facétok.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
meroly
veterán
válasz diablo1984 #48645 üzenetére
Arra is azt mondták cserélve lett, amit már nem hiszek el.
Ha a szerelő a gyertyákig eljutott, láthatta a trafót?[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
PeterPH
senior tag
válasz diablo1984 #48648 üzenetére
Mondjuk ha Sagem, vagy Valeo, akkor gyanús, hogy nem volt cserélve, mert ezeket jóérzésű szerelő nem rak bele újra.
-
Predator2
addikt
válasz diablo1984 #48653 üzenetére
Semmi extra? Azt hittem itt is lesznek majd "különösen" fontos dolgok.
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #48657 üzenetére
Mert a Bárdinál lassan semmiből nincs választék.
Egyre inkább keresem az alternatÍv megoldásokat, hogy a bárdit csak végszükségben látogassam.Amúgy az 1.5 DCI hez létezik:
KOLBENSCHMIDT
GLYCO
MAHLE ORIGINALA Mahle a drágább és elfogadottabb álltalában ezt ismerik az emberek.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
meroly
veterán
válasz diablo1984 #48682 üzenetére
En csak ugyanoda tudom vinni diagra ahol eddig is "foglalkoztak" vele. Megmondom oszinten nem szivesen. Nem veletlen az idezojel.
Ha esetleg Gyorben tudtok mast akkor szoljatok legyszi.
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz diablo1984 #48684 üzenetére
A kocsit uj koratol ugyanabba a szervizbe vittek. Itt a konyv nalam. A 13 ev alatt sem jutott eszebe senkinek magatol gyertyat cserelni. Jo persze nyilvan jobban megeri mig a delikvens bevontatja es akkor mar trafot is el lehet adni neki csak en nem akarok igy jarni.
Ezert viszem idosebb talasztaltabb csoka garazsaba hogy butykolgesse meg mert benne megbizok.
Eddig mindig talalt megoldast. Most hogy mentem vele jonak tunt de nyilvan nem hult ki annyira. A gyertyaba nem latok bele persze de az alapjarat ingadozas nem jelentkezett szerintem.
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz diablo1984 #48689 üzenetére
Bosch lett bele veve azt ajanlottak.
Ezt a vezerles dolgot megkerdezem a szerelotol. Koszi
Impossible is nothing
-
newwave0507
tag
válasz diablo1984 #48678 üzenetére
Ezt nem tudom pontosan.., jövő hétre elvileg készen van. Aztán utána tesztelem..., reméljük minden rendben lesz! Jelezni fogom itt úgy is!
Gondolataink saját elménk börtönébe zárnak. Félelmeink emelik egyre magasabbra a falat, melyet csak a tudatosság képes lebontani.
-
meroly
veterán
válasz diablo1984 #48697 üzenetére
Itt vagyok a szervizbe ahogy tanacsoltatok. Diag semmit se mutatott. Szelep tanitas meg ertekek nullazasa meg fhp tisztitas folyik jelenleg...
100ast tankoltam es kinoztam. Ez volt az elso.
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz diablo1984 #48708 üzenetére
Nah egy fokkal jobbnak tunik.
Motor indit. Alapjarat szep. Hagytam is kb egy percig jarni mig lesorportem a havat. Aztan rakom egyesbe gurulnek ki a parkolobol. Megtorpan. Kirakom uresbe de annyira alacsony volt a fordulat meg js allt. Ujraindit picit nagyobb gazzal de nem padloig nyomva indult. Menet kozben nem jelentkezett semmi hasonlo.
Kb mekkora fordulaton kell lennie a motor nak indulaskor? Elozo kocsikon ekeg volt kuplungot emelni. Neki kell 1500-2000?
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz diablo1984 #48735 üzenetére
Legalabb nem vagyok vele egyedul. Kicsit ha nagyobb gazzal indulok mint a semmi akkor megy.
Es egyebkent ezt igy ra lehet fogni az idojarasra? Mint egy fejfajas? Mechanikus vagy elektronikus hiba a korabban emlitetteken kivul nem lehet?
Rob210: koszi. Ez nalam is igy megy tehat akkor rendben. En indulaskor korabbi autokon nem adtam sok gazt mondvan igy is 1100on porog elviszi az. Ugy latszik neki kellene adni?
Tudok vezetni de mar kezdek magamban is ketelkedni ezek utan.
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
pècsimunkás
addikt
válasz diablo1984 #48728 üzenetére
Mármint úgy parkolni .1 órát , 1 hetet , stb , stb
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
üszök
őstag
válasz diablo1984 #48735 üzenetére
Semmivel nem könnyebb. Ugyan annyira kell szétszedni mindkettőhöz,kis szikra meg bele fér.
sok embernek még egy multiméter sincs otthon. Egy darab vezeték meg csak akad.Jah... akkor ezekszerint nég egy arany szabályt szegek meg. 7 éve otthon hátramenetben áll a kocsí,mert kicsit lejt a terület.
[ Szerkesztve ]
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
pècsimunkás
addikt
válasz diablo1984 #48746 üzenetére
A mi Sprintereink ponyvásak voltak . Azèrt a szèl tudta mozgatni őket , lehet azèrt szóltak , h ne hagyjuk sebessègben . Amúgy a telephely talaja sík volt .
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
pècsimunkás
addikt
válasz diablo1984 #48749 üzenetére
Akkor lehet , hogy mindez amit írtál engem igazol ? Mert nekem semmi ilyesmi nem volt . Mint írtam a drága alkatrészek közül , 2 injektort cserèltünk . Ès ennyi ...
[ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
pècsimunkás
addikt
válasz diablo1984 #48756 üzenetére
Igazából mindegy is . Neked ez a tapasztalatod , nekem pont az ellenkezője ! 13-14 èvig nem volt gond az autókkal , ha lesz mèg olyan autóm amiben lesz kettőstömegű lendkerèk , akkor azon elvek szerint fogok bánni az autóval , mint a Sprinterekkel tettem .
Szerk.: Èn mindig tolatva álltam ki a telephelyről , rögtön èszre vettem , ha befogott a kèzifèk . Párszor fordult elő , de nem volt vèszes ...
[ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
pècsimunkás
addikt
válasz diablo1984 #48758 üzenetére
Mieink 311 CDI- k voltak . Láncosak . Nagyon jók voltak , tavaj adtuk el őket .
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
pècsimunkás
addikt
válasz diablo1984 #48760 üzenetére
Igen , ilyenek voltak . Az off nem zavar , offba is tettük . Azt nem mondom , hogy valakinek segítettünk , mert homlokegyenest más elveket vallunk . De , ha valaki lekövette , ès èrdekesnek találta , tud belőle szortírozni . A beszélgetés vagy vita meg teljesen korrekt , kultúrált mederben folyt . Bár így lenne mindenhol !
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
meroly
veterán
-
pècsimunkás
addikt
válasz diablo1984 #48764 üzenetére
CDI motoros volt , 4 hengeres , volt kettőstömegű lendkerèk benne . 110 le- s volt , chippel kicsit feljavítva .
A dízelt megjártom èn is , de a benyásnak tènyleg elèg az a pár perc , amíg lekaparom .Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz diablo1984 #48768 üzenetére
Nekem sajna olyan dugók nincsenek csak az oldalán amik a sárvédőkhöz vezetnek szóval az kiesnek.
Ha átfúrom a tűzfalat az nem gáz? Nem "gyengíti" meg az a kicsi lyuk vagy valami? Mert erre én is gondoltam hogy ne kelljen ott szívni.
Smoke some weed nigga!
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz diablo1984 #48770 üzenetére
Szerintem a kábel köteg mellett fogok egy kis lyukat fúrni majd. Mivel azt tökéletesen látni ha a bizti tartó részt kicsavarozom a helyéről és beljebb lököm, mert akkor a komplett kábelköteg látható faján.
Smoke some weed nigga!
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz diablo1984 #48772 üzenetére
Fasza. Akkor remélem hamarosan nem -15 fok lesz, mert én voltam olyan idióta hogy haverral nekiálltam -15 fokban a nyitott udvaron szerelni.
Szal remélem minél hamarabb lesz legalább +5 fok és már akkor le is kezdem szerelni, legalább az utastérbe behúzni a kábelt.
Smoke some weed nigga!
-
rsf
senior tag
válasz diablo1984 #48841 üzenetére
Igen így van
5W40 helyett lehet 0W40-et rakni de 5W30-at nem!! Vagyis nem ajánlott.
Létezik hideg és meleg oldali viszkozitás!
A meleg oldali üzem meleg állapotra vonatkozik és abba sok minden bele szól de igazából a konstrukció határozza meg.
Ezért kell betartani a W utáni számot!!
Üdv.“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
-
rob210
Topikgazda
-
rsf
senior tag
válasz diablo1984 #48883 üzenetére
Idézet amivel teljesen egyetértek:
A motorban igen sok helyen a kenőolaj magasabb hőmérsékletű felületekkel találkozik, hengerfal, melynek a felső zónája 300C körül is lehet, a dugattyú tető alsó felülete, a vezérműtengely, a szelepszárak... nem az a kérdés, hogy az olajteknőben, ahol 60-100C-s az olaj, hanem ott ahol épp ellátja a feladatát, ott hogyan tud megfelelni a követelményeknek...A kopott fémet semmivel nem lehet pótolni, csak méretre munkálással, és alkatrész cserével... egy 50-es olaj épp oda nem "fér be", ahonnan a 30-as nem képes felépíteni a folyadéksúrlódáshoz szükséges nyomást a csapágyban... De ezt az önjelölt kocsmai szerelők nálam biztosan jobban tudják...
[ Szerkesztve ]
“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
-
forceberg
veterán
válasz diablo1984 #48900 üzenetére
Amelyik motorhoz a Total-Elf oldala 5W40-et hoz, abba nem öntenék 3W30-at.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Sanyo77
tag
válasz diablo1984 #48902 üzenetére
Ezt sosem értettem, miért kell 5w30 a DPF-es be, és miért kell 5w40 az a nélküliekbe? Mások az illesztési hézagok a motorban?
-
Sanyo77
tag
válasz diablo1984 #48904 üzenetére
Igen, a dpf-es olaj korom nélkül ég el, amikor regenerál, azaz izzít az üzemanyag segítségével, így semmi nem marad jó esetben ott.
De a 5w30 viszkozitása, és az olajfilm vastagsága eltér az 5w40-től. 5w40-est is tudtak volna korom nélkül égő verzióban csinálni, mégsem tették. És ahogy írták előttem, a gyári előírást érdemes betartani. Az 5w30-ba nem teszünk 5w40-et (csak ha eszi az olajat), mert nem kopott lehúzógyűrűknél nem alakul ki a megfelelő kenés.
És itt a lényeg. Más az illesztési hézag esetleg? -
forceberg
veterán
válasz diablo1984 #48907 üzenetére
Itt komoly bajok vannak. Az 5W40 is full szintetikus...
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Sanyo77
tag
válasz diablo1984 #48907 üzenetére
Igen, itt most elvonatkoztattam a DPF-től (csak nem említettem) amikor azt írtam, hogy 5w30 helyett 5w40-et teszünk, ha már kopott a motor, és mondjuk eszi az olajat.
De ahogy Cane is idézte, a Renault DPF-es motorba nincs lehetőség 5w40-et küldeni, mert az nem lesz jó neki.Én eddig teljesen evidensnek vettem, hogy mind a 2 olaj full szintetikus. Esetleg nem?
-
forceberg
veterán
válasz diablo1984 #48910 üzenetére
Szerintem csak simán nem fejlesztettek 5W40-esből DPF kompatibilis olajat, mondván, hogy az újabb motorokhoz mindhez 5W30 lesz az előírt.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
rsf
senior tag
válasz diablo1984 #48928 üzenetére
Hajtókar csapágyra gondoltam elsősorban.
Üdv.“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz diablo1984 #48946 üzenetére
Akkor ez motortartó bak lenne mi?
Ennek olyan a hangja olyan "reccsenés" hallatszik mint ha pl egy rugó vagy valami kurvára öreg lenne és ahogy összébb nyomódna (ugye kátyú stb...) és olyan lenne. De rugó nem lehet mert szép állapotban van. Vagy a motortartó bakra gondolok, szerintem még gyáriak (15évesek) vagy akkor esetleg a nemrég kicserélt alsó lengőkarokra, hogy valahol szorulna stb... és azt hallanám.
Smoke some weed nigga!
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz diablo1984 #48948 üzenetére
Eleinte akkor volt csak ha a kuplungot felengedtem. Ha lassan csúsztatva, ha gyorsan tökmind1. Aztán pár napra rá előjött úgy hogy ha benyomom már akkor is hallható volt. Mostanság meg úgy is előjött ez a hang ha pl megyek 20-30-al leveszem a lábam a gázról, motorfék elkezd lassítani és akkor egyből. Szóval szerintem ezek bakok lesznek. Mert akkor jönnek elő a hangok inkább ha a motor "billeg".
Smoke some weed nigga!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen