-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagymalac
csendes tag
Ilyenkor mennyi időre kell bekapcsolni, hogy ne száradjanak ki a tömítések, és ne szökjön el a gáz?
Egy 5-10 perces használat elég?Nekem garázsban van az autó párásodni nem nagyon szokót, ezért nem is szoktam használni erre a klímát. Indulás előtt pedig ilyenkor télen járatom pár percet így pár Km után már meleg a motor.
Két fajta ember van a normális és a horgász, én az utóbbiba tartozom.
-
eTrade
tag
Trafókat érdemes megnézni, mert ha világos szürke kupakosak (Sagem/Valeo), akkor cserések, mert azoknak silány a szigetelése és emiatt kihagyhat egy-egy henger. Javasolt trafó a Denso és Beru márkájú.
Hosszbordás szíj legyen szemügyre véve, mert nem mindegy, hogy hány bordás (5pk a javasolt), párszor már belinkeltem a Gates dokksiját ezzel kapcsolatban..
Alapjárati motor és a pillangószelep szokott bekokszolódni, tisztitás nem árt neki. Tömítô O gyûrûk cserések amennyiben ingadozik hidegen az alapjárat. -
rob210
Topikgazda
Okoskerék!
Rugók, mind a 4 et alaposan meg kell nézni!!!
Kormánymű, ne kopogjon, kormánytekerésnél surrogó hang esetén a légzsák átvezető cserés vagy lesz rövidesen.
Gyujtótrafó, vagy beru vagy denso legyen.
A hátsó lámpa az testhiba is lehet, vagy a foglalat már szétégett, meg kell nézni.
A csapágyat préssel érdemes cserélni, vagy komoly csapágy kihúzóval.
Kalapáccsal cserélni tilos.
Csapágyból FAG, INA, SNR, Az SKF se rossz.Érdemes diagra tenni, csak, hogy lásd vannak-e hibák.
Meg úgy alapból.Ha rendbe van rakva a kocsi szerethető kényelmes, jól pakolható.
Renault power
-
Gabady
aktív tag
Az élelmiszereken is fel van tüntetve a szav idő. Van ami utána is még simán jó, de vettem már olyan tejfölt is, ami még jónak kellett volna legyen, ehelyett full penész volt...
[ Szerkesztve ]
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
UHHH
senior tag
Gumi témát itt folytassuk.
[ Szerkesztve ]
Huawei 4G+ router eladó: https://hardverapro.hu/apro/huawei_b525_s-23a_lte_cpe_cat6_fuggetlen_4g_sim_ka/friss.html
-
rob210
Topikgazda
Olaj ahogy érzed, ebben nem foglalok állást.
Tudom miért vagy eneos fan jó olaj, de legyen meg a minősítése, renault finnyás az olajra nagyon!Szűrő jó a filtron, de ha már eneos olaj akkor inkább a purflux.
Gyertyából a k20pru-t javaslom, jobban jársz vele ezek a 16 szelepes a minnél egyszerűbb gyertyát szeretik, nem vicc. Elektróda hézag 0.8 és 0.9 között legyen! Fontos!
Vezérlésből tudok gyárit gyári vízpumpával nem tudom skf mennyi lenne 50e kb. A gyári.
Olajpumpa hajtásláncot még életemben nem cseréltem, csak sérült azaz felütött deknis meganon.
Ha a megfelelő olajjal van időben ellátva szinte soha nem megy tönkre. De ha cserélni akarod az Ina tökéletes választás![ Szerkesztve ]
Renault power
-
baluka6
aktív tag
Az olaj választásnál tényleg nagyon figyelni kell, mert lazán hazavágja az okos kereket, ami nem jó tesz jót a pénztárcának.
Ez az ELF olaj specifikáció:
ACEA A3 / B4
API SM / CF
RENAULT RN0710/RN0700Én jelenleg Motul 8100 X-Cess-t használok, az rendelkezik a fent leírtakkal.
Olaj szűrő: Hengst szűrőt Ford-ba tettem apósnak többször is, nem volt vele semmi probléma.
-
rob210
Topikgazda
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Ez olyan, mint az én pár száz forintos vacak gyors csatlakozóm... Külön nem gyártja a ez a köcsög cég, csak egyben lehet megvenni a teljes csőrendszert, amire ugye nincs szükségem 44.900-ért. A másik, hogy családban van 2 japán autó is (honda, nissan benzinesek 2010 és 2005) , a hibalista, mint olyan nem is létezik, a kötelező szűrő, fékbetét etc...szarságokon kívül csak a tankfedél van kinyitva tankolás céljából...
Kíváncsi vagyok az új WV benzines autóm vajon meddig bírja majd...Kötve hinném, hogy annyi baja (semmi nem) lenne, mint a két említett japánnak...[link]
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Szalont hívtál fel ugye
Na mert ott persze, hogy drága.
A renaulthoz, nem drága az alkatrész, csak tudni kell a forrásokat. Ez viszont nehéz ügy ezt elismerem.
Nekem is 2 évembe tellett mire kitapasztaltam mit hogy honnan. De még most se 100% os a beszerzési kör.A jappánhoz nem drága, ha nem speckó kell.
De azért a versonkhoz a 168e es féltengelyt se mondanám épp barátinak. (Szalon ár) persze legyártattam 25e ért uj harangokkal , de a szalon ár az ennyi lett volna.
Minden kocsihoz vannak extrém esetek.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Brembot kerüld el! Zimmermann, ate, trw, ha olcsó kell lpr.
Illetve jó alaposan meg kell járatni a munkahengert. (sajnos félek a szokásos berohadás lesz a hiba, akkor pedig nyeregcsere vagy minimum felújítás.) betétből a trw kerámiaporos verziója ami best buy. Fékfolyadékból legalább egy litert vegyél dot 4.A tárcsa pedig csapággyal és abs gyűrűvel szerelt legyen. A ki be préselést nem bírja ki a hasznàlt csapágy, max fél év és elkezd búgni.
De ha valóban nem vállas a tárcsa akkor miért akarod cserélni? Fel kell szabályoztatni 3e/db lényegesen olcsóbb és inkább az egyenetlen kopás okára költeni ;)
[ Szerkesztve ]
Renault power