Új hozzászólás Aktív témák

  • Littoral

    aktív tag

    válasz snooze #122315 üzenetére

    Hasonlóan jártam én is.
    A Telekom-alkalmazásból egyik napról a másikra eltűnt a Domino (figyelem: prepaid) előfizetésem, másik három, amit én kezelek, nem tűnt el.
    Nem baj, mondom, majd mingyá' hozzáadom újra, mi baj lehet...?
    Előbb frissítettem az alkalmazást, de utána sem mutatta a számomat.
    Alul: "Adj hozzá előfizetést!", na, ez kell nekem. Rákoppintottam, kisvártatva jött az oldal, ahol a számot kéri, azt oda beírtam, majd a kódkérésre böktem. Betöltődött egy képernyő, ami közölte, hogy baj van, mert a jelölt előfizetés nem a Telekomhoz tartozik (ahhoz tartozik). Itt már kezdett érdekelni a dolog, megcsörgettem egy családtagom számát, rendesen kicsörgött, kiírta a számomat is neki, sőt beszéltünk is egy pár szót.
    A következő lépésként webes felületen léptem be, a számom itt sincs, előfizetés hozzáadása, stb, a kódkérés után itt annyi változott, hogy egy nagy veres sávban az "Általános hiba" feliratot töltötte be az egyébként telekom. hu/telekomfiok/hoppa?12 linken megjelenő oldal.
    Itt feladtam. A szándékom a szokásos, nagyobb összegű feltöltés felhelyezése előtti egyenleg-ellenőrzés lett volna, az előző elfogyóban van, ez most meghiúsult, de őszintén mondom, hogy ezek után valószínűleg csak egy minimális összeg lesz belőle. Ha.
    Egyébként ilyen és hasonló dolgok miatt nem tudom komolyan venni ezt a szolgáltatót, de ez már nem tartozik ide.
    Kíváncsi leszek a végkifejletre. Ez "az előfizetés nem a Telekomhoz tartozik" nem nézett ki valami jól. Lehet, hogy ezt is integrálták az eeszt-hez?
    (Ja: adategyeztetve is volt, még a rendes határidő előtt.)

Új hozzászólás Aktív témák