Új hozzászólás Aktív témák

  • enginev3.0

    félisten

    válasz ForRedGlory #83902 üzenetére

    Na azért kicsit várjunk már, nyilván nem azért mentem be mert azt vártam hogy átvérnek, hanem mert szerettem volna egy jó ajánlat esetén egy Galaxy S8at kihozni/előrendelni, még mindjárt szarul érzem magam mert ő nincs tisztában a munkájával

    Ha én hibaznek akkorát a munkámban mint ahogy ezt most ő tette, tudod hányan szidnák az anyámat?

    Azelőtt voltam bent egy másik ügyfélponton ahol nem adtak duó SIM kártyát "mert azt csak új csomagokhoz lehet" , majd másik üzletben olyan rendes volt az ügyfélszolgálatos csaj hogy telefonon meg is érdeklődte nekem hogy régi move xs csomag esetén még tudom e osztani a tematikus opciót duó net SIM kártyával, majd a kezembe nyomta hogy minden jó lesz

    Ezt akkor le is írtam ide

    Úgy lehet hogy ez emberség kérdése, hogy ki hogy végzi ebben a szakmában a munkáját, semmi másra nem lehet fogni, se tudatlanságra, se semmire, szimplán emberség, és azt hiszem, abból nekik nagyon sok kéne

    Egyébként én pedig olyan vagyok, aki ha valamire akciósan 189ft van írva 229 helyett, de a kasszás 229et számol akkor igenis kiverem a balhét, mert ha valami úgy van akkor legyen is úgy! Összegtől függetlenül

    Ha rajtam be tudnak hajtani, számon tudnak kérni, akkor én bizony nem fogom hagyni magam

Új hozzászólás Aktív témák