Új hozzászólás Aktív témák

  • 4Grider

    félisten

    válasz Drughi #94432 üzenetére

    Senkit nem érdekel, hogy az ügyfél mióta előfizető és addig mit hagyott ott a cégnél. A lényeg az, hogy aktuálisan mit (nem) ír alá...
    Az ügyintéző slendrián volt, fontosabb volt az előfizető bepalizása, mint hogy rendesen utánanézzen a készletnek.
    Ha bementek a boltba, akkor nyugodt hangon kérjétek az üzletvezetőt és adjátok elő neki a történetet. Adott telefont valószínű ő sem fog tudni előteremteni. Ha nincs bent főnök, akkor meg a vásárlók könyvét, és írjátok le a történetet, hogy legyen írásos nyoma. Kérjétek - teljesítetlenségre hivatkozva - a szerződés előtti állapot helyreállítását.
    Remélem apukád tanult belőle, és többet nem ír alá kézzel nem fogható készülékre semmilyen hűséget.

Új hozzászólás Aktív témák