Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gabor9991

    őstag

    válasz MaxxDamage #104379 üzenetére

    Telekom fiókban én is ugyanezt látom, hogy kiszállításra vár, pedig ugye egy ügyintézővel beszéltem aki elmondta, hogy törli az egész folyamatot mert nem fog átmenni a rendszeren valamilyen hiba miatt.
    Új számot kérhetek :) vagy előfizetéses tarifára is át tudják tenni de dominó simre nem.
    Személyes ügyintézést javasolt, elvileg úgy megoldható a számhordozás azonnal.
    Ezzel csak az a baj, hogy a szomszéd városban csak egy partner Telekom üzlet van, ahol nem árulnak dominó simet, elküldtek a Tescoba, hogy vegyek ott, normális Telekom üzlet meg kb 40km.Annyit meg nem biztos, hogy kocsikáznék most csak emiatt.

    (#104377) alba-regia:

    Kötbér igényt jeleztem természetesen, telefonon nem tudta rögzíteni az ügyintéző, megkért, hogy írásban küldjem el.Szerinte ez alap, hogy jár hiszen a Telekom hibájából meghiúsult a számhordozás.
    Nem tudom a "nem is keveset" mennyi lehetett, ez most konkrétan meg van 5000 forintban határozva.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák