Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Fire/SOUL/CD

    félisten

    válasz BrownB #127688 üzenetére

    Úgy látszik a Telekom-nál sincs semmi értelme ügyfélszolgálaton keresztül avagy email-ben kérni, hogy állítsák vissza a régi módszert, azaz adategyeztetéskor, a Telekom fiókban regisztrált email címre is legyen lehetőség kiküldeni a kódot.
    Tavaly április/május környékén még biztosan volt, mert akkor egyszerre adategyeztettem számos, riasztóban használt SIM-t gond nélkül, online.
    Hogy mi a faxért kellett kiszedni ezt a lehetőséget, azt nem tudom...

    Csak úgy nem mellékesen:
    Az új felület bevezetésével volt olyan fiók, amiből hiányzott (egyszerűen eltűnt) egy-két SIM, még jó, hogy észrevettem időben, újra hozzá kellett adnom őket a fiókokhoz. De milyen érdekes, új előfizetés hozzáadásánál ott van a lehetőség, hogy ne csak SMS-ben küldjék a kódot, hanem választhatóan email-ben is...
    (Mondjuk még szerencse, mert akkor bementem volna a boltjukba, aztán rendet vágtam volna köztük, az ő hülyeségük miatt Én futkározzak meg telefonálgassak...) :W

Új hozzászólás Aktív témák