Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz ANDROID??? #21429 üzenetére

    attól többet nem nagyon lehet reagálni a történetedre, mint amennyi tanácsot itt és a garis témában kaptál...
    te adott szolgáltatóval állsz szerződéses viszonyban, a szerződéses és/vagy gyártói szervizzel te ne foglalkozz!
    korábban linkeltem segítséget; link, ahol leírják, hogy milyen lehetőségeid vannak!
    a szolgáltatónál kérted a cserét, amit a szolgáltató elutasított?
    ezt követően, jelezted a szolgáltató irányába az elállási szándékodat?
    amennyiben a te oldaladról mind a kettőre igen (lesz) a válasz, de mind a kettővel kapcsolatosan elutasított a szolgáltató, úgy próba;
    Amennyiben a forgalmazó elzárkózik a jótállásból eredő kötelezettségei elől, eljárás lefolytatása végett forduljon a lakóhelye szerint illetékes békéltető testülethez, illetve az illetékességgel rendelkező regionális fogyasztóvédelmi felügyelőséghez.
    nem mondom, hogy egyszerű menet lesz, de más lehetőséged nincs, vagy negyedszerre is beadod szervizbe...

Új hozzászólás Aktív témák