Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz ForRedGlory #56095 üzenetére

    szerinted igen, szerintem is, és ha nem is általánosítok, akkor is fordulnak elő esetek, amikor az ügyintézők hibájából a leírtak ellenére is kiszámlázásra kerül.
    jó lenne, ha minden ügyintéző képben lenne mindennel, vagy ha képben is van, nem próbálna meg bizonyos dolgokat lepasszolni, de nem annyira ritka az ellenkezője...
    a magam részéről nagyon is toleráns vagyok ilyen szempontból, ha van is negatív tapasztalatom t-s ügyintézéssel, összességében sokkal több jót tudok elmondani, mint rosszat.
    innen a fórumról is több t-s illetékes írt privátot nem egyszer, több alkalommal is segítség gyanánt úgy, hogy nem kértem, ami külön plusz pont, szóval nem keresem én direkt a hibalehetőséget, de azért égnek áll néha a hajam néhány ügyintéző tudásával és hozzáállásával kapcsolatban...
    tituláltak már engem t-s dolgozónak itt a fórumon - pedig nem voltam és nem is vagyok az -, mert bátorkodtam leírni, hogy egyáltalán nincs igaza az előfizetőnek, behivatkoztam az ászf vonatkozó részét alátámasztásul, aztán kaptam az áldást, hogy miért védem a szolgáltatót, biztos dolgozója meg bérence vagyok.
    az ügyfelek oldalán is van tudatlanság, félreértés, trükközés...stb. bőven, de nem összehasonlítható, mert nekik nem ez a munkájuk, akiknek viszont az, azok lehetőség szerint a kapcsolódó szabályozás szerint járjanak el, és ebben az is benne van, hogy kiszűrjék a problémás ügyfeleket és megfelelő mederbe tereljék a dolgokat, akár az ügyfél kárára is, ha épp nem neki van igaza, de másik szélsőséget kerüljék, amikor például saját anyagi érdekeltségük okán problémát okoznak az előfizetőknek.

  • 313313

    addikt

    válasz ForRedGlory #56095 üzenetére

    Én már olyat is hallottam, hogy adott üzletben megtagadták a sim kártya cserét, még pénzért se voltak hajlandóak az ügyféllel foglalkozni...

Új hozzászólás Aktív témák