-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz
#50433536 #22617 üzenetére
Éppenséggel Madisonból csillió különböző verzió van, ilyen-olyan blokkal szerelve.
Kollégának volt ugye a topikban 125-ös, Yamaha blokkos. Az pl. 1:1-ben Majesty.
De létezik 150, 180, 200 és 250-es is belőle...Szomszédomnak volt pl. 200-as,
Piaggio blokkos. Egyszer kipróbálta az enyémet. Alig akart leszállni róla! Annyira
más volt az élmény: minden ismerős rajta, csak sokkal jobban megy. Mondtam is
neki, hogy nekem ennyi KELL a városban: szerinte hülyeség, hiszen ő még azzal
a 200-assal is lement - autópályán - a világ végére, ha az kellett. Szerinte csak az
élvezet miatt mondom, hogy nekem ennyi "kell". Meglehet...De valahogy idővel
nagyon megszoktam, hogy van vmi "értelmezhető reakció" (robogós viszonylatban
nem is kevés!), ha megtekerem a gázkart. Kollégámmal egyszer cseréltünk. Csak
az utca végéig akart volna menni, ám aztán fülig ért a szája, azt mondta, menjünk
csak tovább a Lágymányosi hídon, ezt ki akarja húzatni, olyan állat. Én meg ugye
kapaszkodtam utána az ex-Majámmal: vidáman felpörög az is, és húz is, hiszen a
Multivar ad neki +3 LE-t a gyári beállításához képest, s emiatt tiszta sportos VOLT.
Csak a Madisonról visszaülve olyan, hogy lenyelezed, és nem történik semmi...Szóval el lehet kóricálni kisebb vassal? Hajjaj! De ugyanúgy élveznéd? Rajtad áll...
(Talán még a 250-es Madisont venném fontolóra, elvégre a 250-es Maja is tetszett.)
Persze, annál bármi jobb, mint hogy két hetenként megkotlik, és a gatyád költöd
rá minden hónapban, hogy újra járóképes legyen. Én is jártam ebben a cipőben...
Meg persze a tuningok. De azért van bennem félsz, hogy megint ugyanaz a cipő?Most pl. kóvályog az eleje, megint kéne kormánycsapágyat nézetni/telót felújítani:
egy valag pénz. Persze megint élvezném a közlekedést vele, jobban, mint most...
Kicsit még tuningolni kéne rajta, mert ma 10.9-et mértem. Ez elég harmatos.
Persze még így is azt mondanák rá, hogy szedi a lábát. Gyorsultam hazafelé egy
nagymotorral, nyilván ellépett, de "megleptem", így majdnem kerékre állt a csóka.
Minap meg egy T-Max jaszkarizott előttem / törte össze magát egy kocsi hátulján:
én már akkor tudtam, hogy baj lesz, amikor a kanyarodósávban előrerepesztett.
Persze "befért" meg minden, ám azzal nem számolt, hogy hiába van nekünk (már
másodpercek óta) zöld, lesz még olyan pofátlan barom, aki keresztbeosonkodik a
neki már tizensok másodperce pirosban, a dugón keresztül. Autó ugye befékezett,
T-Max meg benézte, csatt. Nagy baj nem lett, csak hát szopás, ha vki nem figyel.)Ui: mielőtt bárki belekötne, hogy a kilövéshez legalább egy 600RR-t vegyek, nem,
nem akarok ilyesmit tenni, a harmatos alatt azt értem, hogy tudna ez 8.6-ot is, ha
(és akkor itt nem sorolom fel újra*, hogy miket kéne ellenőriznem, hátha ott a baj).*: nem volt időm foglalkozni vele, csak mikor lerohadt a roller, kényszerből mentem
vele. Remélem nem sértődik meg, de mostanában kicsit keveset volt használva.Ja és a ma esti gyorsulásos szösszenet: valami VW GTI állt előttem a lámpánál,
kurvajó hangja volt, ahogy "duruzsolt" a dupla kipuff. Indulás után odalépett, én is
nyeleztem, így közvetlen közelről élvezhetem a hangorkánt. Kanyarban meg újra
ott volt a kicsit dohogós/bugyborgós hangja, szinte alapjáraton. Tetszett, na.
Aztán persze állva hagytam a Lágymányosin, nem erőből, hanem a sorok közt...Szerk: az egész fenti levezetés arra akarna kihegyezve lenni, hogy ha megszoksz
adott paramétereket, keresni fogod ezeket a leendő új motorodban is. Nehéz attól
elszakadni, és ilyen szög racionális döntést hozni, hogy elég a 300-as. Vagy pl. a
huszi-féle dilemma, hogy ott van a nagymotor, tehát elég a 125-ös. Amúgy elég.
Szerk2: tuti kipróbálnám a 300-as Forzát, ha lenne rá zseton, deegyelőrenincs.
Szerk3: de csomagtartó kell, ezért nekem SH kizárva... A blokkja tetszik, az jöhet.
Végülis így lett nekem Madisonom 6 éve, hogy a Velvetben megtetszett a blokk.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Okos Otthon / Smart Home
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Formula-1
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Napelem
- 3D nyomtatás
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
- Facebook és Instagram matrica egyedi névvel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Periferiak - Telefon - Barkacsolas - Nyari - Konyhai -- Cuccok olcson--