-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz
astrojoe12 #27773 üzenetére
Az a TPS* szerintem, és igen, abból tudja az injektor (pontosabban a
motorvezérlő elektronika), hogy mennyi gázt húztál, mennyit kellene
befecskendezni benzinből. Legalábbis ez az elméletem: karbis motor
esetén értelemszerűen nincs ilyen, de hát ott lambda szonda se igen
szokott lenni, én mégis raktam bele, s emiatt gondolkodtam TPS-en,
pont az UTCOMP logok miatt, hogy egyértelmű legyen mikor túl dús.*: Throttle Position Sensor
Szerk: mondjuk lehet, hogy inkább a fojtószelep környékén szokott a
szenzor lenni és akkor sztornó a fenti gondolatmenet. Mostanában a
roller kendácsolása miatt, nagyon bennem van az elektromos gázkar.
(Ami egyébként önmagában egy TPS-ként felfogható valami. Kérdés,
hogy az érdekes, mit húzott a pilóta, vagy az, hogy hol áll a pillangó.)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Spórolós topik
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Háztartási gépek
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Vezetékes FEJhallgatók
- iPhone topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg