-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
Topikgazda
válasz Burt1793 #11988 üzenetére
Sajnos ez a népi hit, a japán sosem romlik el
Nekem is elfogyott a vízpumpa tengely, gyakorlatilag megette a szimering Kb 24K alatt.
Inkább azért mérges, mert ez az elterjedt, népbutaság, hogy japán sosem romlik el. miközben pont annyira "rossz" tud lenni, mint az olasz. Egyébként az összefoglalóban amit készítek, igaz lassan készül, erre is kitérek az írásban -
Burt1793
veterán
válasz Burt1793 #12012 üzenetére
Látom van a motoroknál is népítélet, az sh300-ról csak egy darab, nagyjából ugyanezt gondolom én is róla, a 120 feletti kígyózás furcsa dolog, én is tapasztalom néha, főleg, ha kicsit rossz az út, de tényleg nem kellemes igazából már 110 felett sem, elkezd hangosodni az egész. A 110 viszont tökéletes. Lejtőn 145-öt is tud plexivel is, persze óra szerint, ami igazából gps szerint 137 körül van. Az igazi élvezet sík úton kb 80ig van, kcsa azt mondta, hogy csak 60-ig, amikor kipróbálta és hát ő erősebb robi után ment vele.
-
Hauptmann
addikt
válasz Burt1793 #12012 üzenetére
Nem érted a lényeget. Tudom, hogy nem a vég a vízpumpahiba, a szimering megadta magát, előfordul. De nem igaz a soha nem romlik el duma. Mert igenis, elromlik. Ha szerencséd van, akkor nem alattad.
Amúgy a szerelő furcsán nézett, mert a 125-ös X-Max-ra nem szokott jellemző lenni a vízpumpa hiba. Azt egyből megnézte, hogy esetleg korábban hozzányúltak-e esetleg, de nem, nagy valószínűséggel a gyári pumpa van még benne, de majd megbontás után kiderül.
A TC nem japánbuzi? Hát, akkor Te valószínűleg egy másik TC-t szoktál olvasgatni. A becsületensnepperről meg annyit, hogy a szokásos hülye frázisokon kívül soha nem mond semmi érdemlegeset. De végülis igaza van, abból nagy baja nem lehet.
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Burt1793 #12020 üzenetére
Ez nagyon márka függő. 2003-as Fiat Stilo Multiwagon 1,9JTD-t vettünk tavasszal 700 000-ért (nagyon jó vétel volt), valós(nak tűnő) 140 000km-rel, a sofőr ülés oldaltámaszán van pici szakadás a ki-be szállástól és ennyi.
Igaz, picit öregebb, mint 10 éves, de ki lehet fogni, ha türelmes az ember, és sok autót megnéz alaposan...
Sajnos láttam (ennél drágábban) totál lerúgott fostalicskát, amit a büszke tulaj keményen túlárazott, mert há' kő'töttem a kocsira. Ja, csak nem látszik rajta...
www.dongosofor.hu
-
kcsa
veterán
válasz Burt1793 #12031 üzenetére
Nem, tényleg ez a tapasztalatom. De azt ne felejtsd el, hogy reggel az irgalmatlan dugóban megyek, és hazafelé ugyanez. És csak ez az útvonalam van, másfele szinte nem is járok.
Csak hogy képet alkoss a környékbeli parasztokról: itt azt is művelik, hogy óbudai temetőnél megszűnik a szélső sáv, a belső fixen áll, a külsőben szépen végiggurulok és beállok. De két hete már olyat is láttam, hogy a két sáv között halad a paraszt transporteres, nehogy a külső haladjon. Odáig sem jut el az agya a parasztjának, hogy a külsőben ő is végigdöngethetne.
A jobbról kerülés (dugóban!) már rendszeres reggeli tevékenység, ha robogóval megyek.
Nyilván túloztam egy kicsit a számokkal, de az rendszeres (értsd: reggelente néha többször is előfordul, néha semmi persze), hogy a tükörből farkasszemet nézünk, de gurul tovább a záróvonalon.
-
kcsa
veterán
-
Hauptmann
addikt
válasz Burt1793 #12029 üzenetére
Mert látszik, hogy szándékosan csinálja. Amikor látom a feje állásából, hogy nézi a tükröt, és pont annyira jön beljebb, hogy ne férj el. Aki esetleg csak nem figyelt, az olyankor utána igyekszik elengedni az első alkalommal. De aki direkt csinálja, az végig úgy megy, hogy ne tudd megelőzni, mint az előbb egy gyökér Lexusos a Budaörsin.
-
-
Debilon
addikt
válasz Burt1793 #12361 üzenetére
gondolom a teló olaj kicsit besűrűsödhet, én is mentem szombaton cirka 190 km-t és néha volt olyan érzésem mintha lapos lenne, de rámérve gumisnál minden rendben volt
meg ma is egy 40-50-et, de mondjuk ma elég hűvös van
[ Szerkesztve ]
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
csongi
Topikgazda
válasz Burt1793 #12361 üzenetére
Változik szerintem, feszesebb edzésre, az olaját lassaban tolja at a szelepen, nekem 15w van bent mert nyáron melegbe meg kell a vékonyabb belagyul es nem szeretem. A hátsó meg quad telő alapból feszesebb de két szemelynel jól jon, ilyenkor sajna pattogós. A gumi is merevebb es kevesbe nyeli el a repedéseket az aszfalton. De kb ennyi. Kanyar stabilitás teljesen rendbe van, azért a hideg aszfalton nem erőltetem a nagyobb sebességgel kanyarodást. Közel sem melegszik fel úgy mint nyáron.
-
kcsa
veterán
válasz Burt1793 #12371 üzenetére
Kiindulásként egy ár. Márkaszervíz ennél valószínűleg vastagabban számláz
Még nem használom, huszi segítségével hétvégén szerelőnél leadtam, kértem hogy jövő hétvégére igyekezzen összerakni. Remélem így is lesz
-
-Mosquito-
őstag
válasz Burt1793 #12374 üzenetére
Akkor azt már érdemes új olajjal meglepni. Szimering/porvédő főleg a gyári horror árakon vannak (kb 15-20eft is lehet a 2-2db) Szóval ameddig nem folyik illetve repedt a porvédő azokat talán nem kéne cserélni. Azért kérdezz rá mennyi csak egy olajcsere benne, meg kompletten/zusammen mennyi lenne.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Hauptmann
addikt
válasz Burt1793 #12563 üzenetére
Oké, és mondjuk országúton hogy fog egy teherautót megelőzni, ha épp nem ül senki baloldalt? Vagy oroszrulettet játszik? Nem véletlen, hogy korábban jobbkormányos járművet nem is lehetett itthon forgalomba helyezni, kivéve ha valami célgép volt, illetve a mozgássérülteknek is lehetett valami indokkal.
A háromkerekű viszont poén. Én próbáltam nem is olyan rég egy 250-es MP3-at. Hihetetlen kanyarsebességeket lehet vele elérni, Ha lesz rá lehetőséged, pattanj fel egyre, aztán Te is meglátod, hogy miért jó. Persze mindennapi használatra szerintem is szopó, egyrészt valóban nem fér el mindenhol, másrészt az első futómű mindenképp megdöglik a fos utakon itthon, az pedig nagyon zsebbenyúlós. De láttam olyan MP3-at i, aminek a plexije teljesen a vezető feje fölé ért, ablaktörlővel, mindennel, már csaknem C1 féle esővédelmet nyújtva.
-
lehella
senior tag
válasz Burt1793 #12618 üzenetére
Én negyed7 kor ülök motorra hétköznap reggelente, Hűvösvölgy-Csillaghegy távon. Mindkét pont elég hideg része a nagyvárosnak, főleg ilyen korán. Ez csak nyáron jó A kabát bélést pár hete kivettem már, de ma reggel egy kéz-tucano azért jól jött volna.
[ Szerkesztve ]
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
csongi
Topikgazda
válasz Burt1793 #12649 üzenetére
Persze, ez a kerek atmero es fizikai resze. De a nagy kerek es ossze torok tojas lesz szet megy a gumi... Stb.
Csak szerintem nem lessz rosszabb egy kiskerek jo teleszkoppal mint nagy kerek fos teleszkoppal.
Ez robogo a lengo suly kemenyen oda basz a hatuljanak es bakkecske lesz -
Chal
addikt
válasz Burt1793 #12649 üzenetére
Na ez "jó" hír, én is pontosan ezen az útvonalon járnék heti kétszer az N-Max-al. Az egyébként 13-as, de már eldöntöttem, szóval lesz ami lesz Eddig egy Vino-val nyomtam (10-es kerék), azzal amúgy nem volt annyira vészes a budakeszi lejtő. Viszont ahol napi szinten jártam vele (Hungária körút) ott halálközeli élmények voltak a pattogástól, remélem az N-Max azért ebben nagy előrelépés lesz.
-
Hauptmann
addikt
válasz Burt1793 #12659 üzenetére
Mindenhol fosok az utak Pesten, kivéve a frissen aszfaltozott részeket, de az is kérdés, hogy meddig bírja (pl. ott az Üllői Klinikák előtti része, tavaly feltúrták, utána aszfaltozták, mostanra faszán fel van gyűrve az új réteg, olyan, mintha kis gömbökön mennél át). Februában egy hatalmas kátyú volt a Hungárián a Reitter Ferenc u, előtti felüljárón a szélső sávban. Épp azt néztem, hogy ha abba bármilyen motor belemegy, annak szevasz. Három hét alatt csinálták meg.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz Burt1793 #12719 üzenetére
Ja csak én nem 10-el vagyok nehezebb nálad, hanem 40-el Tiédhez képest reális az én 3,6-om, én oda-vissza digitális üzemmódban közlekedek, plusz nagyplexi (hazafelé ma esőben elég szar volt, alig láttam).
Egy kérdés: neked a vízhőfok-mutató áll középen mint a cövek? Nálam mintha alig akarna melegedni, visszahűlni talán nem. Viszont a fogyasztás nem utal arra, hogy termosztát szar lenne, mérni persze nem igazán tudom a vízhőfokot. (buherálás nélkül legalábbis)
-
Hauptmann
addikt
válasz Burt1793 #12749 üzenetére
Azért az 50-eshez kell valami jogosítvány (persze nincs kizárva, hoy sokan jogsi nélkül nyomják), hogy ha megállít a rendőr, és faszságot csinálsz, büntetés, vagy bevonás jön. Ellenben a kerékpárosoknak mindent szabad. Épp tegnap láttam, Andrássy út, elől rendőrautó, kétkerekű patkány előtte átmegy a piroson, a rendőr nem foglalkozott vele. Ha én mentem volna át a motorral, azonnal megállít. Meg ugye most basztatják a motorosokat a kerékpársávért.
Mi ez a kettőd mérce? A fidesz úgy is hajtja be a pénzt mindenhonnan az emberektől, a kerékpárosokból nagyon sokat be lehetne szedni ilyen közlekedési morál mellett. Miért nem teszik? Talán politikai okokból? Mert már másra nem tudok gondolni.
burt,
Egy jó állapotban lévő 50-es kétütemű jól megy egy bizonyos fordulatszám tartományban, ebben nincs semmi meglepő.
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Burt1793 #12743 üzenetére
1000es sportmotor nyélen, kiforgatva 4.ben 180? Csak 2 henger ment a 4ből?
Az, hogy átmennek a piroson, teljesen megszokott, ha nem zavarják azt, akinek éppen szabad jelzése van, akkor engem se izgat.
Amikor ráduduálsz "pirosozás" közben, még neki áll feljebb, mert a faszért akarsz haladni a zöldön. 10-ből 9x így van. Innentől kezdve nincs miről beszélni, gallytörő rácsot mindenkinek, és át a gyökereken. Sajnálom, hogy a terepjárónak eladtuk már, azt nem kéne sajnálni, a rács véd... Nyugodt lehetsz, nem sokat fékeznék.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
Hauptmann
addikt
válasz Burt1793 #12752 üzenetére
Az, hogy átmennek a piroson, teljesen megszokott, ha nem zavarják azt, akinek éppen szabad jelzése van, akkor engem se izgat.
Engem viszont rohadtul zavar, és szomorú, hogy megszokott. A forgalomirányító lámpa vörös jelzése megállást jelent, autónak, motornak, kerékpárnak, vonatnak, atomtengeralattjárónak, mindennek. Akkor is, ha épp éjjel 0 forgalom van, nem megyünk át a tilos jelzésen.
Ha én elbaszok egy ilyen gyökeret, akkor jó eséllyel nincs felelősségbiztosítása (bár sok lakásbiztosításban már van állítólag bringás biztosítás), akkor zsebből előlegezhetem meg a motor/autó javítását, és mehetek polgári peres eljárásra, rosszabb esetben évekig.
Kérdés. Ha a bringás beazonosítható lenne, akkor is szarnának a közlekedési szabályokra? Ha a közteres kamera képe után mennének a csekkek, ahogy nekünk motorosoknak, autósoknak, átmennének a lámpán?
A sok patkány olyan szépen kikerüli a sorompót a Rákosrendezőnél, vagy az Elem utcában, csak egyet baszna el közülük a vonat...
-
kcsa
veterán
válasz Burt1793 #12830 üzenetére
100 felett nem igazán tudok menni, ismered a szakaszt ahol járok
Inkább bazinagy normál esőcseppek vannak, de épp hogy nem érnek össze, ezért elég sok van belőle, mintha odaragasztották volna őket. Szóval ha már annyit nyerek hogy 40-50 körül leperegnek a vízcseppek, én már boldog leszek.
-
kcsa
veterán
válasz Burt1793 #13028 üzenetére
A kérdés az továbbra is, hogy mire használod. Amíg "közlekedésre", addig akar venni a halál Africa Twint, hiszen a robogók erre vannak kitalálva. Ja, hogy országúton is mész ingázás közben? Akkor ott az a bizonyos BMW, elég nagy erővel. Szerintem.
Ha pedig túrázni akarsz, akkor nyilván nem egy szíjhajtásos, automata, twist'n'go egyhengeresre van szükséged
-
-Mosquito-
őstag
válasz Burt1793 #13031 üzenetére
Na ha érdekel egy tartós Afrika Twin teszt itt nyomon követheted. Kb 30eKm összesesen. Majdnem visszaviszi a gyárba,inkább picit távolabb RIDE to Magadan 2016
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Hauptmann
addikt
válasz Burt1793 #13060 üzenetére
Nem tudom, hogy Te merre jársz, de nagyon nem jellemző az, hogy a rendszám nélküli 50-es, vagy nagyobb robogó átmegy a piroson.
Talán azért is, mert vissza tartó erő valahol az, hogy ha a rendőr elkapja, akkor jön a bírság, plusz büntetőpont, és ha 50-esként használja a nagyobb gépet, egyéb kellemes dolgok is érkezhetnek. De ez is kedvfüggő, láttam én már 400-as Burgit rendszám nélkül nyelezni a Hungárián rendőrautó mellett, nem foglalkoztak vele.
Ellenben a kerékpáros bármit megtehet következmények nélkül. Azért ez elég nagy különbség.
kcsa,
Ez még az Xciting-al volt?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest