Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • menalcas

    őstag

    válasz sosperecek18 #237 üzenetére

    Persze hogy nem az, denekem egy igazi szumátor ezt jelentené, hidegen nem annyira tapadó gumikat, túl koptatott gumik defektjét, fogyó üzemagnyagot ezzel arányosan könnyülő kocsit, koccanásban sérülü mechanikai részeket, pl egy erősebb kaccanástól húz egy kicsit a kocsi, egyes sérült idomok ami leszakadnak a kocsiról , defeketet vagy egyéb sérülést okoznak a mögötte haladónak, a mozgási energiák élethübb leképezése (ez ami már egész jól megy a készitőknek esetenként), relisztikus külső sérülések és még sorolhatnám egy igazi szimulátor mitől lessz az ami nekem és egy két társamnak megdobogtatná benzint pumpáló kicsi szivét :C

  • menalcas

    őstag

    "Szimulátor" az a legnagyobb bajom hogy már az elnevezésével elbukták azt hogy elmenjek a bolba és megvegyem, számomra egy szimulátor a Toca Race Drive 3 nál kezdődik, sztem elért már a teknika egy ideje oda hogy ha valaki szimulátort akar csinálni azt jól tudja megvalósitani, ez kezdődik a fizikával, a kocsik realisztikus mozgásával, illetve a valósághű kopó ás melegedő alkatrészek, szóval én valahogy megborzonkok attól hogy egy szimulátor játékban 122szer lefekezem és 218szor leforgatom a gumit és a tapadás ugyanaz, vagy 250nel csapodok a falnak, majd folytatom a játékot etc etc etc..
    Nekem a szivem erre vágyik nem arra hogy mutatja atz idelis ívet és sebességet..... na meg évek lecsúszásval végre az első NFS amiben újra van rendes belsőnézet, ez pl egy hihetetlen baklővés volt kiveni anno, és annyi időbe telt rájönni (GRID megmutatta mi jön be a népnek) hogy ezt hiányolják a játékosok ??
    És még sorolhatnám, mi is a bajom a gaméval, azz uccsó vérbeli NFS az HP2 volt az örök kedvenc a Porsche Unlehashed volt, Underground se volt rossz de az sem igazi NFS ott indult az utcai gyorsulási mizéria....
    Azért csak hajrá EA , hátha már jó irányba indul a dolog :))

Új hozzászólás Aktív témák