-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
csaresz002
aktív tag
háááát. nekem egy ventim van 1 fokozattal (ami a vízhűtőm),ha megy a klíma elindul és meg se áll ha üzemi hőfokon indítom a klímát (90°C körül) 1fokot tuti lentebb megy a vizem...én meg megfagyok az aótóba na mindegy akkor én szerencsés vagyok vagy nem
[ Szerkesztve ]
××XXx××"Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!"××XX××
-
KrAt
veterán
Halihó
Egyelőre áll, szó szerint Ahol van a garázs, ott keresztszüleim most otthon vannak 2 hétig, nem nagyon mentem ki, ráér
Hidrotőkék lesznek még elpucolva, aztán még a blokk alját (hajtókarok, csapágyak) veszem szemügyre. Utána nagy valószínűséggel összerakom, feltöltöm olajjal, önindítóval körbeforgatom, hogy minden kapjon egy kis olajat
Ha ez megvan, ősszel mikor már lesz egy kis kessem, összeszedek mindent hozzá, ami kell, és akkor ha azok is megvannak, komplettre összerakom..
Aztán ha kész, kéne keresni egy kasznit, amibe próbából bele lehet lógatni, megnézni, meghallgatni, hogy jár, erő hogy áll benne, és annak függvényében utána március-áprilisig felújítani
Azért addig, mert akkor kerül csak kocsiba, mert át akarom előtte íratni a nevemre, és műszaki is addig van rajta, akkor tisztán le tudjon még műszakizni Ha netán bukó van (elvileg nagyonkicsi az esélye, és remélem is, hogy nem következik be) akkor nehogy fater nevén lévés miatt ő szopjon
-
Jim Tonic
nagyúr
Ez király. Ugyanaz az engine, ami az enyémben dobog. 6seb. man. váltóval. Jó vétel. Vedd meg!
Mondjuk 225/45 (gyári) helyett 225/40 (Audi) gumi van rajta. Látni, hogy peresebb, mint az enyém. De ez nem gond, marha sokan rakják fel így.[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
VR6-Fan
veterán
Szia!
no ez a 3 ajtó szimpi, full alap kinézete volt "kályha ezüst szín" no azt most nem tudom hogy 3- v 5 ajtós volt.
mentem utána áhh 1,4 v 1,6 16V ő vissza sorolt a sávjába én meg még előztem volna őt is, aztán nézem hogy éppen hogy csak fogy a távolság és még sem 1,4 16V
bár nem értem minek kell kanyarba köcsögösködni, nem is másztam a seggébe volt még 1,5 2m
ejj lehet 2.-ba kellett volna vissza szúrni és lendülettel rá esni....
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Manitou
addikt
Nekem max 5s a 80-120 , de úgy hogy 2-es 80-90-ig utána 90-120 3-as
Itt van egy pár kocsi adata
[link]
Az nem gyenge, hogy egy 6-os mazda pl jobb időt megy mint a PORSCHE CARRERA SA fokozatok valahogy így vannak az enyémben
1 --> 50
2---> 90
3--->135
4---->passz 180 körül
5----> 200 körül van a vége ( de még nem próbáltam, csak youtube-os videok alapján mondom)
De ez egy 1,4 -es 87 lovas kis motor[ Szerkesztve ]
-
csaresz002
aktív tag
kérek egy papírtörlőt ..... 0:49nél kicsordult a nyálam
én először (sokáig) ilyen autót akartam venni,csak 3 éve eléggé fent voltak az árak...aztán meg láttam az Omegámat és bele szerettem....szerelem volt első látásra
[ Szerkesztve ]
××XXx××"Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!"××XX××
-
VR6-Fan
veterán
az USA Rabbitok 1,7-esek és 97le-sek voltak
136le-s 1-es az Oettingernek volt 1,6 16V
elektronika az erős túlzás, maradjunk a mechanikus benzin befecskendezőnél, na jó a két AC tényleg elektronyos, viszont túl sok gond nincs a K-jettel ha értenek hozzá.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
Manitou
addikt
....és ezek után mutogatod itt azt a telefonfülkére hasonlító ipari hulladékot? Én 5 forintot nem adnék érte! 700-ért azért lehet normális autót is kapni, amiben nem halsz meg, ha elcsapsz egy kövérebb galambot!
Ezen behaltamMondjuk tényleg kell egy "életérzés" ahhoz, hogy valaki ilyen dobozt vegyen.
-
k.
őstag
A kinézettel egyébként egyetértek, nem a világ legszebbje, sőőt Ismerösömet is mindig piszkálom ezzel.
De a helyzet az, hogy 4 légzsák és tsaival azért már egész korrekt autó vált belőle. 2 légzsákkal minden nélkül énsem venném meg. Ha azon múlna akkor szívem szerint a G astrából a bertone coupet venném cabrio helyett, de az drága.
A másik pedig a fenntartás. Tök jó vehetnék vectra-t(B-t minimum, régebbit nemigazán), aztán költhetnék a többletfogyasztásra, a drágább alkatrészekre ésatöbbi. Egy ilyen Agila aztán tényleg a legalja sokmindennek, de legalább a pénztárcámba sem szólna bele.
Azért is néztem azt az Astra Cabrio-t, mert sokmindenben ugye sima F astra-motor és tsai- azt meg ismerem jól, a családban is van pár, csak a tető spéci, tehát nem menne rá a gatyám. A G astra is tetszik, bár ingatag vagyok, mert apának 1 év alatt 3-400k körül volt most a szervíz annyit meg a büdös életben ki nem fizetnék egyetemistaként. De ha már a bertone coupe-t ki tudnám fizetniakkor persze másként közeliteném a dolgot, simán jöhetne G. De nekem 7-800kból nehéz választani ugyebár. Mert 15-16 éves öregecskébb autót sem szeretnék-pl abban hol a 2 légzsák?-, nagyfogyasztásút sem, szóval elég behatárolt
Ezért is tetszett az a Cabrio, csakhát nem akarom hogy itt köbányán meg piszkálják."és ezek után mutogatod itt azt a telefonfülkére hasonlító ipari hulladékot? Én 5 forintot nem adnék érte! 700-ért azért lehet normális autót is kapni, amiben nem halsz meg, ha elcsapsz egy kövérebb galambot!
"
Bááázd[ Szerkesztve ]
-
k.
őstag
Igazad van egyébként teljesen
Gből pedig megfogadtam, hogy 150k fölöttit csak és kizárólag ,mert 100-150k között szarik be a vezérlő elektronika az pedig nem 2 fillér. Nálunk is most kellett cserélni, és hát nem mentünk el este bulizni, hogy de olcsón megúsztuk.
Fből pedig ha úgy alakul és csak arra futja, akkor egy 2002es utcsó szériás, klimásat vennék.
De ez még a jövő zenéje -
k.
őstag
Oda. Apa dobta ki
Az egész dolog úgy kezdött hogy mult év májusában megállt a kocsi. Akkor mindenféle hibát kijelzett kocsi, hogy ez az nemjó. Akkor átkötöttek valamit-ahogy tudom- és igy megoldották. Aztán ezév juniusában elment a klima és szintugy megállt a kocsi. Akkor mondták azt, hogy akkor ez csere. És tényleg, azóta ilyen téren semmi baja a kocsinak. -
k.
őstag
A használtautóval az a gond, hogy telivan sokkal felszereltebbekkel, de állapotra kb messze lehetnek tőle.
Az eladás oka pedig az, hogy 1-2 dolog elromlott már benne-persze a drágábbak, hogy az új tulaj örüljön, és a család úgy döntött inkább vegyünk másikat.
A fő döfést a nyári nyaralás alatt elromló klima adta meg. Anya azóta is haragszik rá.
Most a központival van valami, természetesen kicseréltetjük tehát nem hibásn lesz eladva. -
Daywalker
addikt
Megnyugtatok mindenkit, az 1.8 Ecotec is szar és ez nem csak az én véleményem (bár ismerek olyat is, aki el van tőle ájulva, de csak mert nem vezetett erősebb Opelt). Szóval az 1.8-astól nem esett ki a szemem hátul a koponyámon...sőt. Kicsi a nyomaték, 1.8-hoz képest nagyon kell pörgetni, nyilván a váltó áttételezése is az oka.
Tehát, ha vesz és spórolni akar, akkor 1.4, nagyon max 1.6, ha pedig haladni, akkor 2.0 vagy dízel. Egyébként az 1.4 annyira nem vészes, ha nem kombi. Megpakolva csontra plusz 4 felnőttel megjártuk Horváto.-t és nem maradtunk ott sehol, haladni is lehetett vele, még lékondival is. Pörgetni kell, ha helyzet van Nyilván, aki csak erős autókat vezet, annak még gyengébbnek tűnik, mint amilyen valójában.
Esküszöm ezek az ECO motorok mind szarok a régiekhez képest. A C és C nélküli motorkód korszakában jó motorok születtek, főleg az agyonüthetetlen 8 szelepesek hengerenkénti befecskendezéssel (SE, SEH), 16 szelepesből meg max a C20XE, azóta pedig csak a szenvedés megy, szerintem.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Zewa
senior tag
Hát autókázni. 70% Város.
Én azért még fele annyi idős sem vagyok mint a rokonod. Egyszerűen szeretem a nagy és kényelmes autókat. 99' utániak tényleg szebbek, biztos jobbak is viszont azok ált. túlmennek már a kereten vagy nagyon az alja a kinálatnak..
Technikailag a faceliftes modelek miben térnek el?legfrankóbb egy 1.8/2.0 lenne gázzal de hát az ritka, drága és ált. millió km van bennük.
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Zewa
senior tag
Ez már fincsi. Nekem is bejövős. Meg is kérik az árát.
Kublis hátsó ablak?! Enye....Tudom gázosíthatom én is de enyni erőből vehetnék dízelt is.
Legjobb lenne egy jóárasított, kisebb hibákkal megáldott gázos Vectra B 1.8 /2.0....
Még nem tudom mi lesz a vége. Vectra B/mondeo tűnik sansosnak.ps.: Azért a Te gépedet is elfogadnám. Fincsiiii
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Zewa
senior tag
Nem, az összes szóba jött autótípusra rákerestem cs-on és a név ismerős vót'!
Illetve egyszer bíráltam már a felnieidet is assem'.Ez a a vectra is baromi szép.. Bár az E46-t tuti nem cseréltem vna le rá.
Szellőzőn mik ezek a kis kék bizbaszok?Ha már user autók.. _seth_ vasa is bejövős... (kivéve a spoilert a seggén. )
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
dreed
tag
Szia!Segítettél,köszönöm! Megmértem a hengerfejet 95.4mm. Úgy látszik ezt már nagyon megfaragta valaki.Pedig egy működő motorról szereltük le.Az volt a terv,h. ez lesz felújítva,mivel az autóm mindennapos használatban van,így kevesebb lenne a kiesés.Ezt így nem merem feltenni...
Üdv: Károly
-
_seth_
veterán
Olyan 125 lóra saccolták de akkor majdnem volt is annyi
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
dreed
tag
Jó a mérés.Akkor ez a magasság kb 10.5-ös sűrítési viszonyt feltételez,ami már sok lenne?Előfordulhat,hogy 20SEH?Sajnos a most használatban lévő hengerfejből kiszakadt két csavar a leömlőnél,egy nem túl ép talpú hengerenkénti felerőltetésénél.Csúnyán kifúj.Nem szívesen piszkálnám,amíg nincs másik fej.Tömítésből vannak különböző magasságúak?
Üdv: Károly
-
dreed
tag
Holnap hozok haza egy digitális tolómérőt,pontosabb lemérem.16-ból megúsznám szelepbecsiszolással,szimeringezésel,síkolással együtt.A tömítések már megvannak,a szívócsatornák bővítése is majdnem kész.A mostani motor már nem felelt meg zöldkártyán.
Fokolótárcsa használata szükséges?Üdv: Károly
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs