-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Petyyyyy
addikt
válasz F_Zolee #98766 üzenetére
Az sem szentírás. Láttam már szerelőket savazni adott típusokat, mert nem értettek hozzá. Az meg már csak ráadás, hogy a legjobb szerelők általában nem a szalonban dolgoznak - nyilván tisztelet a kivételnek ofkorsz.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz ArthurShelby #98857 üzenetére
Vagy addig is jobb fent kereső.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz HoaryFox #99801 üzenetére
Aztán sapka lesz-e rajtad?
Jobban megnézve simán indokolt lehet. Ugye az egynyóc az örökélet illusztrációja a szótárban. Másrészt van itt minden mint a búcsúban - króm kilincsek, gyári sötétített ablakok, tán parkradar is ha jól látom.
Ráadásul mindegy, ha görbületet rajzol az ember arcára, orr alá.Tikakukac - Szkeptikus voltam én is, de ha ennyire, akkor bézs belsővel kell venni. Nálam a H Astra belseje rúgja le a láncot.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz pvt.peter #100028 üzenetére
Nem biztos hogy vatta új kompresszorra cserélném a régit. Nyilván egyéni preferencia kérdése, de egy jó állapotú bontott a fenti ár töredéke. Vecsésen és Debrecenben találni a legnagyobb bontósokat.
Csillaghegyen a műhelyben ahova járok, 15K a töltés.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz Handball94 #100403 üzenetére
Nekem is pont egy hete ugrott le először hátramenet kapcsolása után, volt nagy meglepetés.
A tervek szerint pillanatragasztót fogok nyomni a gomb belsejébe, úgy teszem majd vissza - jobb ötletem nincs.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz M0ng00se #100914 üzenetére
Kerékjárati íveket mosd ki alaposan, ajtók aljáról töröld le a vizet mikroszálassal - ötödik ajtónál is, melegítsd meg rendesen mielőtt taposnád és hűtsd is vissza, klímát mindenképp próbáld ki és járasd télen is heti 1x legalább 10 percet.
Elkerülendő a rozsdásodást, lustulást és a jobb1 lábterének beázását.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz wertigo1984 #101071 üzenetére
...plusz egy jó kis EGR, szívósor tisztítás adott esetben.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz HoaryFox #102224 üzenetére
A krómos izzók szerintem sokat javítanak az összképen.
Ami a hátsó izzókat illeti - állítólag típusbetegség, hogy a foglalatkip.csásodikkitágul vagy mi és hiába jó benne az izzó, rázósabb úton néha hibát dob amikor épp nem jó a kontakt.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
-
Petyyyyy
addikt
-
Petyyyyy
addikt
válasz zolnagy #102234 üzenetére
Ha O-val találta, akkor az bizony O.
farkas-j - Esetleg megpróbálhatod mégegyszer. Újabban az oldal sem jön be elsőre, SQL hibára panaszkodik időnként.
Connection to the MySQL server is not possible. Error code: MySQL server has gone awaySzemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
Két opció van: az egyik hogy a szembe vezető autóst zavarja/vakítja a fény(erő), mert olyan szögben kapja, amivel átfogó retina ellenőrzést lehet tartani. Emiatt azt hiszi fent maradt a refid/nincs jól beállítva.
A másik, hogy előre tisztázatlan és biztosítatlan körülmények között foton ütköztetéses kísérletet szeretne végezni, ezért villog rád
Mai napig ugyanez van a xenonnal egyébként. Amit amúgy nem nagyon értek, mert az új (max 4-5 éves) Mazdák olyan fényszóróval járnak, hogy mikor mögém érnek látom a saját árnyékom, a lámpám fényét meg nagyon nem.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz Markizmark #102790 üzenetére
Na ez érdekes, várom a fejleményeket. Másrészt úgy tudom CIM csere után kulcsot is kell tanítani, de javítsatok ki ha tévedek.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz Tothgera30 #102880 üzenetére
G Astra nappali menetfényre az alábbi megoldást láttam, ami faragás nélkül jár, viszont kellően igényesnek ítélem. FB video alert!
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz Sanki #103042 üzenetére
Hosszú útra kevésbé releváns hogy prémium vagy sima megy-e bele. Olyankor amúgy is több a meleg üzem, részterhelés, magasabb fordulat, így kellőképp tiszta marad a rendszer. Rövid utakra, városozásra már tudnám ajánlani a prémiumot hogy kevésbé tökéletes égésnél segítsen/védjen ha lehet.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz #24845312 #103046 üzenetére
Mire üzemmeleg lesz a technika az legalább 40km, és városozás vs főút/pályázás tekintetében az már egy hosszabb távnak mondható. Alkalomszerű szurkálásnál jobbat tesz a konstans magasabb fordulat szerintem.
Hiába forgatom le egy-egy körfogó után a gépet, messze nincs olyan jó hatással, mint mikor 1200-at jöttünk pályán. Érezhetően jobban ugrott mindkét autó.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz vzsryl #103053 üzenetére
Nem tudom mi lehet az igazság, sosem volt még olajhő visszajelzős kordém. Már nem emlékszem melyik nagyokos mondta hogy miután víz eléri az üzemit + 30km, mire a teljes blokk üzemmeleg.
Benzinesnél valóban gyorsabb, télen is ~3km után már meleg a víz.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz Szada85 #103149 üzenetére
Én sem az anyagi részére gondoltam, az sosem volt tényező. Kisebb részt az idő, nagyobb részt a meglepetések amik ilyenkor előkerülnek, majd a lendületvétel ezek elhárítására, ami nagyobb lelki erőt kíván szerintem. Ettől függetlenül nagyon várom hogy elkészüljön.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz hacki87 #103198 üzenetére
Nem is tudtam hogy van 131 lovas verzió is az 1.7-ből. Grat hozzá, balesetmentes métereket!
J Astra-ban amatőr vagyok - Vectra esetén első gomnyomásra csak ajtókat zár, majd utána hosszan nyomva tartva a megfelelő gombot, elvégzi a mutatványt. Egy próbát megérhet.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz MaddeNNNN #104061 üzenetére
Programozható/távirányítható állófűtés sem rossz.
Fárasztja ugyan az akkut, emiatt inkább hosszú távokat mennék egy előfűtés után, de elég baba hogy kinyitod az ajtót és 23 fok. A három lityis dízelekben gyakori extra, de állítólag a Németországban szolgáló 3.2 Vectra-ba is szerelték.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz Petyyyyy #104029 üzenetére
95%-ban igen.
Végül egy olaszországi 1.3CDTI bölcsőt sikerült szerezni. Azon a kipufogó felfogatását a két, nyíllal jelölt vasdarabbal oldották meg, ami pl más motoroknál nincs odahegesztve.
A nagyobb karikában lévő 4 lyuk mindegyikébe be van préselve továbbá egy menet, a kis karikában lévő helyen viszont az 1.3 esetén nincs - 1.7-hez viszont szükséges.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz fesii #104142 üzenetére
Hátsó üléspad ki, ott a kis szerelőnyílás, üzemanyagot szépen leszívni. Esetleg ki lehet takarítani mert ott is van egy szűrő meg érdemes üzemanyagszűrőt is cserélni.
Vessetek egy pillantást a szíjra is, az ugye anyagából fakadóan akkor is öregszik, ha csak áll az autó. Jó eséllyel a klímagáz sincs már meg a rendszerben.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
Hát, az attól függ.
Szíjon pl látni ha esetleg elfáradt, meg van repedezve - bár inkább ne legyen. Esetleg matrica a légszűrőházon hogy mikor volt cserélve, mennyi van még benne. Injektort szemre valóban lehetetlen, de egy opcommal már látható pl a korrekció. Nem tudom milyen a fegyvertár.
Egyébként +1 amit írtál.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen