-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Daywalker
addikt
válasz fero02 #10454 üzenetére
Azé mondtam, hogy valami használt jobb állapotú cuccot, amit nem sajnálok...olyan randa eza téli lemez...
A rendőr-astra felnivel nincs bajom, de nekem az a gumiméret se jó (195/45R15 kell erre az autóra, de télire nem kell ilyen széles) Sőt azt sem értem neked miért van akkora az Astrán. Nem F Astra? Arra a váltóméret 195/50R15...az 55 nagy rá.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz fero02 #10548 üzenetére
Egyébként sokan nem szeretik, autóhifis körökben egyenesen megvetik, hogy szarul szól meg nem elég tartósak stb. Persze, az xplod GT széria filléres darabjai lehet, hogy szarok, ahelyett én is JVC-t vennék -- bár muter napi használatban két éve használja a GT20-ast (vagy 210, már nem tom) és semmi baja, persze nem is szól úgy, mint a nagyobbak.
Egyébként ez a GT630-as szerintem megérte. Nekem nem tűnik rossznak hangra és minőségre sem. A gyári Blaupunktra is azt mondtam, hogy nem rossz, de amikor meghallottam ezt szólni, akkor majd bepisáltam, pedig a hangszórók be sem voltak járatva (amik szintén nem profi kategóriásak, de nem is az 5-10 ezer forintos széria). Azóta csak jobb lett, a komponensnek rengeteget kellett járódnia, mire kisimult a hangzása (rohadtul csilingelt a magas), de még mindig járhat egy picit.
Ízlések...aztán ha gariidő után beszarik, akkor szopó De nem hiszem.Neked melyik van egyébként?
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
_seth_
veterán
válasz fero02 #10548 üzenetére
Jó kis fej volt az Ha lett volna benne BT, USB, AUX.... na de már az is jó, hogy MP3 CD-t viszi Egyébként kadettban jól nézett ki és bőven jó hangerőt tudott a sony xplod 23 centis oválokkal.... remegett a csomagtérajtó
Örülök, hogy még bírja
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz fero02 #10606 üzenetére
Ízléses. Csak kiabál felniért és küszöbért. De nekem pont ez a stílus jön be. Semmi túlzás, semmi csicsa. Engem is érdekelne, ki az elkövető.
Dokar:
A rendőrfelni erősített.
A híd szinte mindig ua., a kerékagy cseréjével át lehet építeni. Sokszor csináltunk már ilyet. Azonban azt nem tudom, hogy két generáció megegyezik-e. Ha visszanézel, linkeltem egy Corsat B-t, amin Vectra B 5 csavaros agy van elől, hátul meg Astra OPC. Szóval...
Azt is tudni kell, hogy a hátsó fék vajmi keveset vesz ki a fékezésből, ha csak azt fejleszted, alig lesz jobb fékhatásod. Bár sokkal szebb lesz, az tuti.[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Daywalker
addikt
válasz fero02 #10716 üzenetére
Kis drótkorong kell neki (mmint nem a tárcsának, mert az a fékezéstől lejön) és tökéletes. Ha legalább 14"-es felnid van és elöl 256-os féked és ABS-ed (utóbbi nem alapfeltétel), akkor fel tudod tenni Astrára simán. Egyébként van értelme, opeleken a dobfék egy kalap sz@r.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz fero02 #10729 üzenetére
Jah az új tárcsa szopó...egyébként átalakítani semmibe sem telik. Két csavar tartja az első nyerget, csak át kell tenni, bele a betétek fel a tárcsa és ennyi. Hátsó tárcsát négy csavar tartja...az is kb. hasonlóan bonyolult művelet De majd ráérsz még..Corsára kicsit körülményesebb feltenni a hátsót ezért nem került fel.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
tomyoy
senior tag
válasz fero02 #10729 üzenetére
én meg pont abban a stádiumban vagyok, hogy vennem kell tárcsát-betétet, dobot-betétet, hátsó munkahengereket, és főfékmunkahengert( cserélni). ha már muszáj lesz költenem akkor ennyivel többet adok ki hogy elől hátul tárcsásítok.
Daywalker: igen 14es kerekek vannak fönt, műszaki után pedig jönnek a 15 ös aluk..egy Tiszaújvárosi sráccal tettettem el. 3 opel-t bontott, bár jelenleg nemtudom mi van még neki.
[ Szerkesztve ]
nyiknyiknyiknyik
-
tomyoy
senior tag
válasz fero02 #10757 üzenetére
holnap átnézem, bár több mint valószínű, hogy az injektor a ludas, nagyon hangosan kattog, a kipufogónál meg hallom, hogy puffog, nem kicsit...2 autoszerelőnek is mutattam így hirtelen, egyik rávágta, hogy gyertya, a másik meg hogy szelep...jah meg megint 1600 volt az alapjáratom....de ilyen volt már régebben is, hogy nem ált vissza de akkor sem evett 10literrel többet 100on....
ma vettem is gyertyákat, majd holnap kiderül, hogy az volt e a ludas..
nyiknyiknyiknyik
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz fero02 #10761 üzenetére
Enyém is Isuzu blokkos. Csak nem az 1,7.
Amúgy attól jók, hogy nem Bosch az elektronikájuk. A régi Bosch cuccok igen megbízhatatlanok voltak.
Ma mesélte az autószerelőm, hogy egy olyan blokkon, mint az enyém, kuplungot cseréltek kompletten (lendkerékkel). Csak az alkatrész 400e. Ez az alkatrész Angliában kb. 160e. Csak a dupla tömegű lendkerék 180e, kint meg 275font. Szánalom.Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz fero02 #10885 üzenetére
Velem is előfordult egyszer, kollégákkal is többször, hogy a dízel céges autóba benzint tankoltunk. Tank leereszt, dízellel feltölt, (légtelenítés), indítózás, és már ment is tovább gond nélkül. Fordítva ez nem működik. Ki kell takarítani az egész rendszert, és jó eséllyel pár dolog cserés lesz.
Van ilyen paszta, de nagyjából 0 az értéke. A lyukas kipufogó olyan, mint a szuvas fog, kívül pici lyuk, de belül már teljesen odavan. Nem megy át zöldkártyán, ami szerintem helyes.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
_seth_
veterán
válasz fero02 #10959 üzenetére
Vonza de szép + Ha elég sokat fújsz rá és áttörlöd akkor száraz lesz a felülete és nem vonza jobban a port mint szilikon nélkül. Most először fújtam be a motorteret, ha már amúgy is rendbetettem legyen szép amennyire csak lehet
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
-
_seth_
veterán
válasz fero02 #10969 üzenetére
Levélként előre utalással szerintem mehet igen. Forgatható és kb 25 centi lehet.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
csaresz002
aktív tag
-
_seth_
veterán
válasz fero02 #11050 üzenetére
Hát... végülis más igazán totál mind1 a forgalomban csak ez a kettő lényeges mert pl lámpa van nincs attól még baleset nem lesz vagy ha rozsdás a kocsid hátsó íve az sem éppen egy baleset okozója persze amikor már keresztül látni a kasznin az már ciki de az sem oka balesetnek
Ma polírozás lesz
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
TasiA
senior tag
válasz fero02 #11127 üzenetére
A csere előtt, érezhetően gyengébb volt alapjáratról 2000-2500-ig mint az eddigi C20NE-k, amiket vezettem. Azok egyenletesebben gyorsultak, nálam meg 2500-től mentérehetően jobban. Most ezek megszűntek, jóval egyenletsebben húz. Biztosan jót tett az etanol is, de konkrétan vezérlés csere óta érződik ennyire a külömbség. Pedig még szíjból is ugyan olyan márkát vettem, ami eddig is benne volt DAYKO.
Akkor lehet a sk km miatt volt és már nem úgyfeszített a feszítő, vagy nem tudom. A lényeg, hogy most tök jó Azért néha betankolok majd 1 kis etanolt.
Gyeryákat hamarabb cseréltem, akkor marad az ETANOL. Na így még inkább rájárok a kútra, mikor már kifogyóban van, majd teszek bele fel-fele aányban, had dolgozzon.
[ Szerkesztve ]
-
TasiA
senior tag
válasz fero02 #11132 üzenetére
Te én tényleg nem tudom, konkrétan ahogy kiáltam a műhelyből, azóta jobbnak érzem. Kapott még új kuplung tárcsát+csapágyat, meg 2 tartóbakot; 1 motor, 1 váltó. Sajna a hajtásban lévő lógás nem szűnt meg, de gázelvétel, majd gázadásra berángatás az megszűnt. Remélm érthető mire gondolok. Pl gurulsz 4.-ben 50-el, leveszed a lábad, majd újra gázt adsz akkor ilyen hülyén nem rögtön húz, hanem "vö vö vőőő" kis rángtással kezd folyamatos lenni a gyorsulás. Nekem már nagyon szarok voltak a bakok és az miatt csinálta. Hintázott az egész előre, hátra.
[ Szerkesztve ]
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz fero02 #11132 üzenetére
Nem nagyon értem ezt. Dízelnél ha elrakod egy fokkal, jelentősen változik a sűrítés. Vagy több, vagy kevesebb keverék jut bele. Amivel szépen ellövöd a fogyasztásod és az emissziód.
Dízelnél is használnak indikátor órát?Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
_seth_
veterán
válasz fero02 #11138 üzenetére
Áh... csak találtam pár méter vezetéket és eldugtam az autóban Na meg ha legközelebb forrasztanék akkor nem kell a hosszabbító mert lesz áram az autóban is + Nem kell a csomagtérben elrakni a 230V-os adapter sehova mert be van építve bár nem volt egyszerű eldugni az elektronikáját.... pláne nem a sok töltőét...
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz fero02 #11136 üzenetére
A szelepek nyitvatartásának ideje csak másik vezérműtengellyel, vagy más fokolással módosítható. Ha Te egy foggal odébb teszed, attól még ugyanannyi ideig lesz nyitva, csak más időben. Ugyanez igaz az adagolásra. Ez csak időzítési kérdés, nem annyira intervallum. Szerintem.
Az EGR levakolás nálam is tervben van. Hamarosan meg is csinálom._seth_: Én csak egy 5V-os USB aljzatot tervezek, de ez is király.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz fero02 #11144 üzenetére
Mert ha elforgatod a vezérlést egy fokkal, akkor nem akkor van nyitva a szelep, amikor kell. Te azt írtad, lerövidül a befecskendezési idő. Én meg nem értem, mitől.
Ha előbb csinálod a befecskendezést, akkor előbb kell nyitnod a szelepet is. Ha előbb nyitod, előbb is záródik. Viszont így a kipufogás is előbb kezdődik meg. A szelepek nyitási idejét és a befecskendezés hosszát a vezérműtengely köszörülésével szokták módosítani, nem a vezérlés elforgatásával. De lehet, hogy én nem tudom jól..._seth_: Ez mondjuk nagyon jól néz ki, csak kilövi a szivargyújtót, és kétlem, hogy leadna 2A-t 5V-on.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
tomyoy
senior tag
válasz fero02 #11219 üzenetére
tudom milyen a tied, de ez sem a hídon van , hanem a fékcsövön van rajta(közben), a képen szarul látszódik, csak azt nem tudom, hogy működik
Atesz: mi az értelmetlen? én csak felsoroltam, hogy milyenek vannak, természetesen meg föl ez a patron is. Tudom, hogy veszélyes, azért is csodálkozom, hogy nekem miért nincs semmi sem, sebaj most a tárcsához úgy is fölkerül.
[ Szerkesztve ]
nyiknyiknyiknyik
-
Daywalker
addikt
válasz fero02 #11230 üzenetére
Azt hittem csak én nem értem...de amúgy normális alatt nem feltétlenül drágát értettem. De azt mondom, hogy nem mindig az "ismert" márkás a jobb. Pl. a Textar és Mintex betétek teljesen jók, megbízhatók és olcsók, ezzel szemben több helyről hallottam, hogy a "nagy ferodo DS2000" mekkora szar. Én EBC GreenStuff betétetet használok ATE PowerDisc tárcsákkal. Elismerem rohadt drága volt, de szutyok 236-hoz képest mocskosul fog minden helyzetben (habár szerintem a sima tárcsa jobb, mint ezek a vágottak-lyuggatottak) és elég jól bírják, kevésbé kopnak mint a többi és nem fékporozza össze a felnit állandóan (ha mégis, könnyebb lemosni). Tehát lehet így is normális fékhatást kihozni, meg lehet olcsón is jót...különben is a rendszer leggyengébb eleme a szar dobfék, nem is érdemes foglalkozni vele, mert drága de szart sem ér. Fogjon valamennyire az a lényeg
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest