-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
haddent
addikt
Sok negatív dolog közt legyen valami jó is:
Messze a legjobb cuccok, mindenből. A kárpittisztításra saját löttyöt használok (vanish higítva), de minden másban az eredetije van. Igaz, hogy átlagban egy flakon 3.000Ft, de nagyon megéri. A külső samponból összesen egy kupaknyit oszttottam el egy vödörben illetve egy adagnyi magasnyomású kis tartóban, úgy csutakoltam le és mostam le 2 (!!) autót. Jó a F astrával sikerült beállni valami retek fa alá és egyből ragacsos-terméses lett, de az enyém a mai napig sima selymes érintésű mint friss mosás után a rendesen polírozott gépek Ja ez a mosás szombaton történt
A műanyagápoló belül csodát tesz. Sokáig tart, beszívódik hamar, nem ragacsos szar, nagyon jó cucc ugyancsak. Turtle waxhoz nem is lehet hasonlítani az egy borzadály ehez képest, és tulajdonképp ugyanennyibe kerül.Mindenkinek bátran ajánlom az összes terméküket, de a külső sampon 2.800Ft -ért kb a belső műanyag-bőr meg 3100-ért kötelező. Mindkettő nagyon sokra elég.
-
haddent
addikt
-
haddent
addikt
válasz diablo1984 #46455 üzenetére
Hát most a nem szokott meg a nem tud azért az külön kategória. A gáz az tud ha tetszik ha nem Mikor lesznek már fúziós motoros autók
Benzin is robban és biztos volt rá példa de hány autóból volt néhány eset? És lpg? az arány nem mindegy szvsz.
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz trassher #46488 üzenetére
Hibakódtörlés: androidos telefon + legócsóbb bluetoothos obd2 interfész és 2 katt.
Declare 8 ezer Forint egy sima obd2 -es hibakódtörlés + 4 kábel bekötése? Ez negyed óra de akkor kényelmes és óvatos volt. 32 ezres óradíj? hmm... lehet hogy szakmát tévesztettem akkor.
hódmaci mégcsak rendszeres szervíz sem kell csak ne hagyd hogy rozsdásodjon (ezek már nem szeretnek olyan nagyon azért de akkor is), olajcsere sűrűn gyakran jó olajat és benzinből is jót bele. Ekkor nem tud baja lenni kb., illetve ha lesz is mindenképp megéri javítani
AMD Power az a baj, hogy a J nagyon nehéz a maga kis 1200 -as pehelyével (és ez még nem kombi). Semmi más baj nincs vele, szép és jó egyébként
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #46525 üzenetére
Nem bizony. Ennyiért nagyon jó. Hát még majd nekem milyen jó lesz használtan megvenni harmadáron, felextrázni minden földi jóval és kiglancolni telibe ami csak belefér, és még mindig csak féláron leszek egy éppen garanciaidő utáni szépséggel
Az 1.6 16V az egy jó választás. Lehet, hogy jobb, mint a ritka 1.8 -as. Az olyan ritka, hogy szerintem kevesebb hozzá az alkatrész, kevesebben ismerik ilyen jól stb. Bár aztán lehet, hogy az 1.6 is ritka és az 1.4 az igazán gyakori fene tudja na
deicide Te sem gondoltad komolyan, hogy az OPC -ét egy kalap alá vesszük a simával ugye 280 ló visz 1400 kg -ot vagy 90-100 nem mindegy Te jó ég 280 lovas.. azért húha Mit mehet az
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz hódmaci #46535 üzenetére
De ha pirosnál nem akarok leállítani csak sorompónál akkor mirét nem kapcsolod ki a sunyiba azt a hülyeséget és csinálod kézzel sorompónál / ha 20 percig állsz Nekem teljesen mindegy, csak ez már nagyon lusta üzemmód nekem.
A kasztnival én ijesztgettelek, de csak mint általában: tél után mindenképp nagynyomásúval végigmosni mindent, nem rajtahagyni a sós saras fagyott szart mindenhol, karbantartani na... De ez minden autóról elmondható, én nem tudok róla, hogy a G -től (G, H, J) Astrák szeretnének bárhol is rohadni. Tapasztalni pedig semmit nem tapasztaltam a 3/4 év alatt a 4-5 éves H- mon.
-
haddent
addikt
válasz Declare #46550 üzenetére
Pedig de. Én sem vagyok profi meg semmi, de nagyjából vázolom amit tudok:
- a gyári az egy rakat szar. Cd30, cd70 nem érdekel, gagyi. Kivételt képehet ha valami 20 milkás Audiban van mittoménmilyen Böse hangrendszer meg stb., de ott úgyis reklámozzák külön és ahogy mondod 6jegyű számot fizetsz érte plusszban.
- a nem gyári az nem lesz szineskijelzős, meg nem fogja a fedélzeti kiírni hogy melyik rádióállomás szól, nem fog kikapcsolni / bekapcsolni a gyújtással, bluetooth integráci stb.. Semmi nincs alapból. Minden megoldható (valamilyen szinten) plusszba, de olyanra mint a gyári nem lehet "integrálni a rendszerbe".
Cserébe szinte biztos, hogy jobban szól, ezerszer több a tartalék benne és lehet állítani a hangszínt.
- A "hifi" önmagában egy iszonyatos kényes sznob hülye téma, százezrekről, milliókról lehet szó és a különbség simán elhet, hogy csak pszichológiai hátterű Na hát ez az autohifiben is így van ezek szerint. Én azt gondolom, hogy egy néhány tízezer Forintból (tényleg néhány, 100 alatt) tudsz egy nagyon jó fejegységet venni ami még nem inverteres nem kell szétbombázni az autót hanem becsusszan a gyári helyére, sőt lehet, hogy csak 1DIN -es lesz mint az enyém és nyersz +1 fiók helyet (Ja igen, ezt is vedd figyelembe, azonos minőség, minden azonos, a 2DINes drágább lesz, vagyis azonos árban 1DINesből jobb minőséget kapsz. Mert csak. mert ezen nincs 50 gomb meg kijelző meg tökömtudja mi)
- Hangszóróból nem tudom, nekem gyári van, bőven elég arra amire kell. Én ezt az auto-hifit nem vinném túlzásba, olyan mint amikor kompakt géppel akarnak profi fotót készíteni. Nem. Hülyeség. Audiofil menjen haza, szobába halgasson Mozartot. Profi fotós meg bírja el a DSLR gépet stb.Röviden: szerintem, és ez nem szakmai vélemény mondom, néhány tizes az erősítő, és még néhány egy pár hangszóró és óriási különbséget érezhetsz meg dinamikában és minőségben. Autóba szerintem állatság erre százezreket/misiket költeni. De kinek mi.
-
haddent
addikt
Gyönyörű, talán szebb mint a sima. Viszont kis megjegyzés mert nem állom meg..: mi a jó égnek kell dupla kipufogó?? Ezt soha nem fogom megérteni... Mintha szükség lenne rá. Mintha nem csak a leghátsó dobot osztanék ketté.. Mintha lenne funkciója. És akkor mi röfög benne? Egy 1.0 literes motor, dupla kipuffal Na ez számomra pl. a teljes funkció nélkül giccs, képmutatás, amire cserébe a jövőben költhetsz dupla annyit, mert kétszer annyi dob rohad szét.
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Declare #46555 üzenetére
Alapvetően pl Clarionnál jól megoldható a "gyári működés" viszonylag olcsón (10-20 ezer az interfész). Ja hát ha csak gyári kinézetű mehet oda be, akkor nincs sok választásod
Persze, a hangszóró meghatározó, mint ahogy a legutolsó IC meg végfok meg tekercs szigetelése és földelése az erősítőben. Csak szvsz. ezek a dolgok egy autohifi esetében baromira nem fognak előjönni, nem egy akusztikailag jó helységben vagy és nem veszteségmentes zenefájliokat hallgatsz.A lényeg, hogy a gyárihoz bármely pontján nyúlsz (esetedben előszőr hangszóró), csak jobb lehet (egyébként nem baj ha nagyobb hangszórót kötsz rá, legalább nem tudja szétvágni az erősítő. Csak azért tudja megszólaltatni )
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz lolka1980 #46563 üzenetére
Azért mert az éves szinten kevés km feltehetőleg napi / használatonként is keveset jelent (nem évi 2x mész 5 ezret egyfutamban ..). Azon pedig a dízel be sem melegszik, a turbó sem. Viszont reggel rohanni fogsz és taposod neki, a turbó kikészül. A városban a napi 2 be sem melegedett kilométeren pedig ötösbe fogod rakni hogy még többet spórolj ami szétcseszi a kettőstömegűt és kilós koksz brikkeket lehet majd kikaparni a motorból is.
Röviden: a (szívó) benzin tűri a gyötrést a turbo dízel baromira nem, illetve kényesebb, oda kell figyelni szépen, és lehetőleg hosszú távokra kell használni. -
haddent
addikt
válasz F_Gergely #46596 üzenetére
Declare sajna nem pedig azért 10 ezer fölött jön meg azélet
A legerősebb 1.6 dízelen meg mit lepődtök meg? Mindig is úgy volt, hogy van benzines széria, a dízeles széria meg mindig 1-2 decivel nagyobb mint a benzines. Na most a legnagyobb benzin 1.4, be is jött hogy 1.6 a dízel. Vagy azt hittétek majd cska abenzint herélik ki 1.0 liter 3 hengerré? Vicc, szerintem többet fogyasztanék mint az az autó
Calogero amikor még csak világít, akkor még a villogásig vagy 30km, és még onnantól vagy 20 a kiakadt kijelzőig, és még menne szerintem de ott már nem emberkedtem vele
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Declare #46677 üzenetére
Nem is tudom... szép de nem szebb mint az eddigiek, de azok se ennél. Nekem ebben egy picit túl soka hajlítás meg az az opel jel itt már nem leszedhető bitang óriás nagy dög A lámpa az nagyon szép. Sőt ha ránézek így hirtelen akkor az egész nagyon szép. Nem tudom na. Nekem is szokni kéne meg mondom nekem ezek a márkajelzések már túl "pofánrugó" méretűek. De ez vonatkozik a mercikre is akikneka hűtőmaszkjuk egy 5 méteres köcsögcsillag is
-
haddent
addikt
válasz sasa58 #46714 üzenetére
Z16XEP = 1.6 16V de nem VVT
Z16XER, A16XER = 1.6 16V VVT (az A16XER nem tudom miben lehet más a Z -től)Nem tudom Te/Ti hogy vezettek, mit vártok el, mit tapasztaltok stb.., de hát na nem tudom nekem nincs sok panaszom.
Ha nyugisan megyek akkor kényelmesen és a forgalomban a leggyorsabbak/fürgébbek közt vagyok messze, tök kényelmesen 2500 rpm környékén, nem részletezném.
Ha idegbű' megyek akkor 4000 -et célzom meg és kategóriában nincs ellenfél konkrétan, most hagy ne próbáljak lenyomni 200-250 lovas dögöketSzóval persze, nem egy 2.0+ -os full piros betűs TDI, de kategóriájában/árában szerintem nagyon jó, nem érzem hiányát semminek és nem cserélném be japóra / vagra. Nem mondom, hogy sose lesznek olyanjaim, de majd akkor előre azt tervezem el.
AMD Power menet közben az már érdekesebb. Fékezéskor nekem annyira sír, hogy lehúzott ablaknál konkrétan fáj De amilyen hülye vagyok még ez is tetszik
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Borokafa #46748 üzenetére
Érdekes ez az euro kategória benzinesek közt. Kb. 0 különbség 4-5-6 közt a benzines téren, és csináltak neki 3 motorkódot?
-
haddent
addikt
válasz trassher #46763 üzenetére
Na, pontosan ugyanez a felszereltségem betűről betűre. Csak H, 4 éves volt, 150 ezerrel, teljesen hivatalosan valósan vezetett szervízkönyv friss vezérléscserével, belül vadi új / szalon esztétikailag is még egy karc se, kívül használatból eredő semmiségek, motorikusan/technikailag ugyancsak hibátlan és "friss husi", 1 szett nyári, 1 szett téli jő minőségű gumi acélfelnire szerelve mindkét szett, mindkettő még min. 2 szezonos. Akárhogy is nézzük, az a 2005 az már 10 éves, szerintem annyiért nem volt bombaüzlet (Tudom, hogy az enyém se, mindenki azt mondja, hogy ennyiért drága volt egy fapados H, de ahogy Te is írtad, nem 2 évre van, nincs, nem volt és nem is lesz semmi baja. Csak mondom, ilyet én 10 éves autón már nem biztos hogy bejátszottam volna )
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz F_Gergely #46800 üzenetére
Engem ma reggel majdnem ledarált egy rohadt román
geci(már elnézést) kamionos. Valakinek biztos mond valamit ha így írom le: Gyömrői út (Kőbánya, Sárkány center stb..) az egyik helyen el van húzva a 2 sáv jobbra, mivel a bal oldali meg van csinálva ilyen becsatlakozó sávnak a busznak, fel a gyorsforgalmira (Ferihegyi Reptérre vezető út vagy mi a teljes neve).
Mellettem haladt a kamion, na kit mit tippel, születéskor lebarnult mocskos tetves román kisbarátom vajon követte a sárga záróvonalat vagy leszarta és átment rajta? Ha nem fékezek akkor ledarál mint a szart.
Én is általában nyugodt típus vagyok, nem "orosz tempóban" tolom a félreértéseket , de gondoltam hogy lefotózom levideózom beállok elé és hívom a rendőrséget, kicsit nézzék át mit szállít, hátha van 1-2 szír is, hátha egy kis illegális cucc ez az amaz De nem mertem, ezeknél a szarháziaknál sose tudni mi van...[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz F_Gergely #46803 üzenetére
Hát szerencsére én is eddzett vagyok a dilettáns és teljes mértékben tehetségtelen de cserébe agresszív és bosszúálló gyökerekkel szemben, budapesti lennék Figyelek én is mindig mindenre nagyon, most is már láttam, hogy kamion, nem néz semmit, óó és még román is a drága, jobb lesz figyelni.
Findzs szerencsére ez azért nem igazán érint minket
Borokafa egyetértek. A J viszont nagyon nehéz, sajnos ez tény Az általad említett 1.6XER -t nyúzom én is és nagyon kellemes. Elmaradottnak sem mondanám, 16 szelepes DOHC VVT, ezután már csak turbó jöhetne rá, de az nem a motor része, nagyon sok mindent már nem lehet tudtommal ezen fejleszteni. És ecotec eszi nem eszi az olajat de mennek a 16V F astrák is még mindig
diegho olajszűrő mikor volt cserélve és milyen minőségű? Nincs eldugulva? Az olajkör máshol nincs eldugulva / nem koszos-kokszos nagyon? Ilyesmikre tudok gondolni, nem az olaj mennyiségével lehet gond, hanem annak eljuttatásával.
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Borokafa #46827 üzenetére
Na, azt a kis optimalizálást oszdd csak meg velem izibe ha nem gond
Hol csinálnak belőle annyit? Meg hogy? Turbós autóval lehet játszani 200 lovasból 1200 -ast csinálni, de szívót hogy mennyiért és bírja-e hosszú távon?A garanciát szerintem felejtsd el, arra jó hogy jó sokat fizess Te, ők meg kötözkedjenek addig amíg semmit nem kapsz vissza baj esetén
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #46849 üzenetére
De azért F Astráról nem gyári 13" -es dísztárcsát lopni... az életcél. Remélem gyógyszerre költi.
későbbire: télire én is acélon gurulok, fehérre fújtam. Nagnyomásúval lemostal, aztán lefújtam szépen sima "rally lack" ami kapható bárhol. Hogy meddig marad rajta jó kérdés. Ha nem sokáig akkor majd szintereztetem őket, olcsóbb lesz mint egy garnitúra alufelni télre a fosba sólébe. Egyébként nem kell semmi szerszám, én is köröztem mint egy hülye a flakonnal már rajtam több festék volt mint a felnin. Tök mindegy, itt egy miliméter folyás vagy "narancsbőr" semmit nem tesz, soha nem fogja senki észrevenni a felnin
vebbful ez nagyon jó, sok alufelninél is jobb szerintem viccen kívül. F -re óvatosan kell alut pakolni (szerintem), mert nem sokféle áll igazán jól neki (szerintem)
-
haddent
addikt
válasz fcbarca #46874 üzenetére
De melyik két csík? Általában min és max közt 1 litert adnak meg
Skizz akkor te amolyan folyamatosan olajcserén tartottad a gépet, mindig friss volt benne
fcbarca akkor az valszeg fél liter. Mondjuk nem kell ám mindent elhinni a nívópálcának sem, de ha az valós, akkor szvsz. elég sokacska már 2000km -re. Nem füstöl hátul?
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz fcbarca #46883 üzenetére
Hát ne hülyéskedj már a 10w40 is kurva "vastag" 1.6 16v ecotec g astrába, a 20w50 az már sportolaj kb, olyanokba teszik ahol éjjel nappal 8000rpm -en van taposva és a másik olaj elfőne Nem vagyok autószerelő de tutira nem volt egy szerencsés választás.
Ja és ráadásul keverted.. Ez azért sem jó ötlet, mert adalékanyagok kicsaphatják egymást, meg mivan ha az egyik nem szintetikus meg stb...Na szóval ez nem volt egy szerencsés ötlet, se a 10w40 se a rátöltés 20w50 -ből Nem akarlak ijesztgetni, majd más megteszi, de én lecserélném. De csak miattam ne csinálj semmit, majd megerősítenek vagy lehülyéznek
-
haddent
addikt
válasz Calogero #46921 üzenetére
Gyalázat ez az egész downsizing, persze nem csak az Opel. Az egy dolog hogy én hétköznapokban meg általános kis kompaktnak imádom az 1.6 és elég, de azért majd ha lesz pénze szeretnék 3.0 meg felette lévő dolgokat. És ló*** nem lesz addigra csak a sok kis makett-autó fosadék
-
haddent
addikt
válasz trassher #46925 üzenetére
Igen. Mekkora jó, hogy mentjük a golyóbist miközben 70 ezer km után teljes generál még egyszer ennyi és kuka, iszonyat drága az autó, iszonyat drága a szervizelése ami persze mindig kell, iszonyat drága a bődületes mennyiségű hulladék ami az így keletkezett roncsokból van, annak megsemmisítése vagy újrahasznosítása még drágább és károsabb.
De legalább a károsanyagok szintje alacsonyabb a kipufogógázban.Ja boccs nem, csak a tesztek idejére az, ala VAG.Declare 2 literes turbo benzin fűnyíró? Mihez képest? Chevy small blockhoz képest igen, de szerintem 2 liter elegendő egy ilyen kis autónak ami direkt ilyen kis apróbb sportos méregzsák
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Declare #46932 üzenetére
Ezt most te mégis mire mondod? Te írtad, hogy fűnyíró, én pontosan azt írtam, hogy max. egy ma már (szerintem mindenki szerint óriás) ~6 literes motorhoz képest, de amúgy nem, pont jó, tökéletes. Ebből kiragadtad az első felét, mintha én hurrogtam volna le Na mindegy..
tresh lehet, ettől még egyelőre most ez a lufi durrant ki nem kell durcizni Ha úgy lesz ahogy mondod akkor abból mi jön le? Az hogy az egész egy óriási faxszág volt, nem kell irreális elvárásokat állítani.
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #46940 üzenetére
Gondolod, hogy az átlagfelhasználót ez érdekli? Vagy ők azt gondolták, hogy a csippelés után amikor jön a feketeség az csak látványelem de nem káros? Viccet félretéve, nem hiszem, hogy ettől bárkinek el kéne menjen a kedve a dízeltől úgy összességében. Konkrétan semmi nem változott, nem lettek rosszabbak, megbízhatatlanabbak vagy károsabbak. Csak egy újabb adag képmutatás-vakolat puffant nagyot ahogy leverték.
De tisztelet a kivételnek, aki szereti/né a dízelt de csak Euro6 -osnak megfelelőt hajlandó hajtani, annál jobban nem rongálja a környezetet[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz F_Gergely #47002 üzenetére
Az bizony. Baromira nem érdekel, hogy "csak" max. 200 ló körülre lehet kihozni turbo nélkül, meg hogy nem turbos meg stb. Meg régi. Meg "csak egy opel". Nekem oda-vissza veri az összes retkes porsét meg ultra-hiper-szuper lambó fostaligát Gyönyörű autó.
Mondjuk szerintem párszázezerért már van jobbacska, akár 2.5 V6
A kedvencem a 8 szelepes V6 de most sajna olyat nem találok használautón. Vol egy, el is vitték -
haddent
addikt
válasz Declare #47051 üzenetére
Fúúújj modder!
Érdemes kicsit is izgulni azon, hogy az alapjárat ici-picit vadabbnak érződik? Akkor kezdte, amikor a brutális melegből átcsaptunk 10 fokba és fázom én is kinnt kabátban is Minden más tökéletesen rendben, érzésre még jobban is esik neki ez a "hegyi levegő" és fürgébb.
Vagy EGR? Azért nem gondolnék az EGR -re, mert én azért meghajtom néha, meg soha nem használom ilyen 2000 alatt ..? De lehet, hogy ránézek majd. HAstra Z16XER hol van elrejtve?
-
haddent
addikt
válasz Declare #47094 üzenetére
Hát igen... főleg amiket ő belepakolt, ülésfűtés hátsó ülésre is meg stb
Egyébként szép a statisztikád, remélem nekem is lesz olyan:
156 ezer óta, msot 181 ezer.
Hibalista: üres . Viszont pénz azért ment rá, 4 alufelni, kipuff, javítások a fényezésen, prémium olaj stb. Néha úgy érzem, hogy rám nem igazán érvényes, hogy "de persze, azt a bmw/audi/mercedes/stb.. 4x annyi lenne fenntartani", mert amúgyis kb. azt teszem ebbe is bele -
haddent
addikt
Ja, elég durva. Egyébként itt sokan mondtátok hogy nade persze az xy motorja is... Ahhoz képest hetek óta a sajtó meg mindenhol minden a VW meg az egész konszern összes dízelétől zeng, szinte az összes EU országban teljesen felfüggesztették az értékesítést / betiltották, visszahívják az összes autót stb.. A többiről én nem hallok ilyen balhét. De mégha valóban lenne is, csak nem lehetne hallani, hát már az is elég.
-
haddent
addikt
válasz Findzs #47117 üzenetére
De honnan tudnák már a km óra állását? Max adás-vételkor mindig rögzül, de azon felül... és ha adásvételek közt mindig ésszel tekernek... na mindegy, legalább olyan nem lesz, hogy mindig konstans 80 ezren áll 15 évig
trassher jogos, elfelejtettem, hogy van olyan hogy műszaki De azért akkor se lehetetlen na.. aki akar az csalni fog
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Findzs #47126 üzenetére
Nem is szabad... kinek hiányzik, hogy valami vadparaszttal pereskedjen / verekedjen / miegyéb ilyen "potom" összegek felett? )Nyilván baromira nem potom, csak ahhoz képest az, hogy egy életre, vagy évtizedre folyamatos szar életet teremtsen az ember magának..
A magyar (de állítom, hogy mindenhol) vevő 90% -ban egy buta arrogáns hozzá nem értő paraszt. Sajnos ez van..
Arra fog rárepülni, amit kipolíroztak, kiporszívóztak és visszatekertek 80 ezerre. Az nem számít, és meg sem nézi, hogy előtte 10 évig strihhelésre használta valami német bevándorló strici, aki 5 kilóméteren taposta a jéghideg időben a turdódízelt, meg a szerkezet/alváz belülről 2x lett vágva-heggesztve mert totálkáros volt stb. Kívül csillog-villog, polír, úúú jó szag van benn mert az ócsó vanília elnyomja az évtizedes dohos cigiszagot, és csak 90 ezer van benne, ráadásul tádé keveset fogyaszt odanézz még nem is fütyül a turbó (igaz azé mert zártszelvénnyel kipeckelték ), óóóó ez jó lesz, köszönöm visszük, néécsak még hamisított szervízkönyvecske is van aztamindenségit!
Ami meg őszinte 150-200 ezer kilóméteres, szép állapotú, karbantartott, esetleg nincs hozzá szervizkönyv mert magának csinálta az ember, valóban tiszta, valóban hibátlan motorikusan, hibátlan.. Na az nem kell.. micsooodaaaaa százötveeeen? kétsszáááezerr? Húúúú... És még csak 5-6 éves és ennyi van benne? jajjj... biztos szarrá van téve... Mert nyilván az a jó, hogy ötösben a városban 30 -al padlózzák.Na .. szóval... ez ilyen. Meg kell találni az értelmes vevőt, nem egyszerű történet.
-
haddent
addikt
válasz MPowerPH #47131 üzenetére
Nagyon tetszik a felnije Ilyet még nem is láttam, ez valami Vauxhall / UK sajátosság lenne?
Findzs talán az a legkevésbé problémás, igen. Viszont hacsak nincs valami ismerős, gyanítom, hogy brutálisan töredékáron tudod csak. Nyilván Te tudod a valós értékét, ez alatt tudod eladni. Na a kereskedő meg még ez alá fog menni jó eséllyel
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #47134 üzenetére
Nem akarok kekeckedni, de akkor ez pont olyan nehéz lett mint a H volt (ici picit még több is). Tehát ez nem egy "húmekkora" teljesítmény, inkább csak a J volt nagyon csúnyán elcseszerintve ilyen szempontból. Vagyis az 1.4 szívó nem tudom mennyire lehet virgonc meg menynire élvezet vezetni. Max nagyon nyugodt buddhista embereknek
1.4 turbót ki vesz 125 lóval, amikor van 150 -el is? Vagy nagy az árrés?
Na az 1.6 turbó 200 lóval, az viszont wow Gyárilag 200 pacis 1.6 -os turbó benzin, hmm.... Azért itt megindul a fantázia és 250 lóig meg sem áll.
A 95 lovas dízel egy vicc kategória, a 136 lovas kellemes lehet, de szerintem simán elférne egy 2.0 -ás dízel, főleg a kombikban majd kellemes lehetne. Mert iiiiigen tudom, nyomatékos, meg turbós meg minden, de akkoris, szerintem jó lenne.Egyébként nagyon tetszik, baromi szép lett. A J nem igen jött be, túl kerek. Ez vagány lett. Bár ez a rövid motortér + a motorháztető/lökös csatlakozás az... leizzadok még mindig ha rágondolok/nézek, dehát ez van.. mostmárcsak ilyen lesz a gyökér gyalogosok és a vadbarom sofőrök kedvéért
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox One
- TCL LCD és LED TV-k
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Xbox Series X|S
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Politika
- Autós topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen