-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
fero02
veterán
válasz akos86 #15781 üzenetére
Nekem az "újabbik" német dízel kerreg a motortérben. Óra szerint most 285e km van benne (ez kb a valós is), kopó dolgokon kívül gyakorlatilag semmit nem cseréltek benne eddig.
Osztom Jim Tonic véleményét. Ha bármi baja is van szinte minden sarkon lehet kapni Fastra dolgokat bagóért, de akár az új alkatrészek árairól is beszélhetünk, mert az kb a 30 éves Golfod áraival egyenlő.
-
fero02
veterán
-
fero02
veterán
válasz Templomegere #15916 üzenetére
Lehet relé kapcsolja. Érdemes ennek is utánanézni majd...
-
fero02
veterán
válasz zolikaDB #15926 üzenetére
Én nem igen vennél Mo.-i dízel autót, esetleg jó ismerőstől csak. Sajnos nagyon sok az étolajos bioverda. Ha meg a motorhoz hozzá kell nyúlni, akkor nem az Opel motorok szervíz költségeivel kell számolnod, hanem ugye a BMW-s árakkal. Nem mind1, van különbség bőven.
TasiA remekül jellemezte a Gastrát. Jó autó az is (nem akartam lehúzni amikor írtam amit írtam), de hosszú útra nem való. 1-200 km el lehet azzal is viselni, de utána...
Ha mégis arra esne a választásod, akkor nehogy a német motorosat vegyél, mert harmat gyenge. Jó konstrukció, megbízható, de kevés. Csak is Isuzu. -
fero02
veterán
válasz zolikaDB #15928 üzenetére
Ha benzines, akkor gázt neki. Ilyen hosszú utakkal, mint amit említettél nagyon sokat tudnál spórolni. Rengeteget.
Ha meg dízel, akkor csakis Isuzu dízel. CDTI néven futnak. Felszereltség neve meg tökmind1 sztem, elektromos ablak, centrálzár, klíma, abs ami legyen benne, a többi csak igény és pénz kérdése.
-
fero02
veterán
válasz zolikaDB #16009 üzenetére
Ezek a motorok sztem nem valók csipre. Ha meg mégis belemész egy ilyen mutatványba, akkor sztem olyan helyre menjél, ahol a tuningot a motor képességeihez mérten állítják be.
Értelemszerűen ez drágább lesz, de kevésbé fogja csökkenteni a motor élettartamát a hülyegyerekcsip-hez képest.Amúgy nekem a 68Le-s német dízel kerreg az Fastrában, de mentem már Isuzu motorral szerelt verdával is, így sztem van viszonyítási alapom. Ebből kiindulva mondtam, h sztem kevéske az a 80 ló...
-
-
fero02
veterán
válasz Jim Tonic #16059 üzenetére
Hmm. Szted érdemes lenne belefogni egy ilyen projektbe? Csilliók nem állnak rendelkezésemre, szaktudás is alap, némi autószerelő ismerősi háttér/műhely, szerszámok stb van azért...
Az igazat megvallva, alul sem segít sokat. Az alsó tartományban alig megy jobban, mint a régi 80-as 1.6D Audim.
-
fero02
veterán
Régi motor-váltó ki, abs be, másik motor-váltó be, sallangok fele be. Az utóbbi 2 nap termése.
A hátam és a derekam majd leszakad a sok bujkálástól, hajlongástól. Néha már majdnem vízisiklónak éreztem magam.
-
fero02
veterán
válasz dave93 #16103 üzenetére
Hi!
Első körben be kellene határolni, h honnan csöpög az olaj. Utána lehet bármit is mondani.
Így látatlanban azt mondom, h vmelyik szimering adhatta meg magát. Az meg csak cserével orvosolható. Ha régóta állt az öregnél az autó, akkor lehet amúgy is érdemes lenne cserélni a vezérmű szíjat és akkor ki tudod cseréltetni ezt is.
Új hozzászólás Aktív témák
- Netfone
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Gyúrósok ide!
- Milyen egeret válasszak?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Nők, nőügyek (18+)
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Discord
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs