-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
fero02
veterán
-
TasiA
senior tag
válasz bambano #8261 üzenetére
"először alulkormányzottként viselkedik kanyarokban, túrja az orrát, majd ha egy szinten túl hat rá terhelés, kifordul a segge, mint a sicc"
A siccet kivéve "A" Vectránál is kb. így nézt ki a dolog, de ehhez nagyon agresszívan kell kanyarodni. Viszont kombi F Astránál sokkal jobban érezhető a seggriszálás, dízel kombi Octavia 1, illtve Passat kombi szintén zenész. Nagyon hamar megindulk a segge, és még nagyon kanyar sem kell, elég egy enyhe íves izmosabb fék, vészfékről nem is beszélve. Szabályosan félelmetes! (Passat, Octi, de gondolom anehéz motor miatt)
[ Szerkesztve ]
-
tomyoy
senior tag
válasz bambano #8269 üzenetére
De fogalmazhatok másképp is: tegyük fel, hogy átlagos sofőr vagy.
ha előre rakod a rossz gumit, akkor 1000 kanyarból mondjuk 25x alulkormányzott lesz az autó és mind a 25 problémát simán meg tudod oldani, mert úgy tervezték meg az autót. Viszont 1000-ből 1x megindul a fara és akkor meghalsz.valami hasonlót akartam én is habogni..ott a pont
nyiknyiknyiknyik
-
Calogero
addikt
válasz bambano #8294 üzenetére
Jobban észrevehetőbb lenne a különbség hogy 1300 kg-hoz nem 90 LE párosodna.
1,4, 1,6 (105Le) mozihoz csak pénz kidobás ez az extra.Az enyémbe is csak a váltó miatt van. Manuális váltónál külön kell rendelni, de Easytronic váltóval szerelt példányokba alapból benne van, szintúgy mint a HSA.
-
_seth_
veterán
válasz bambano #8330 üzenetére
Csak néha beröffentem + elmegyek vele a szemközti ABC-be
Ennyi kerül bele ha kevés ha nem Nem baj az ha lassan gyűlnek bele a kilométerek bár 2006 nyara óta összesen 60e kilométernél járok ami megint csak évi 20e kilométerre jön ki... úgy tűnik én egy ilyen évi 20e kilométeres egyén vagyok Végülis napi használatban van, általában főút-város de már ebben a hónapban is volt autópálya, külföld, szóval változó. Idén még belecsúszhat pár ezer kilométer mert ugye még hátravan pár hónap... még jön egy műszaki majd egy zöldkártya majd most nem tudom mi lesz akkor az új műszakival.... nekem akkor majd jövő novemberben ismét műszakiztatnom kell a zöldkártya miatt? Na ebbe inkább ne menjünk bele... lehúzás... mindig csak a lehúzás...
Neked mennyire jön ki évente/havonta?
Nekem ez már "öreg" vectra... kímélni kell Bár hibája nincs szerencsére de azért mégis csak vigyázni kell rá... meg kell tartani a jelenlegi állapotát különben nem nézik meg az emberek.... Legjobban más vectrások nézik... B1-esek nagyon, B2-esek még jobban... nem tudják hova tenni mindenesetre még senki sem mondta, hogy csúnya autó vagy, hogy bármi hiányozna belőle akár új autótulajos szemmel sem
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz bambano #8333 üzenetére
Az átlagban 33e egy évre... nem kevés
Majd ha munkahelyem lesz valami távoli helyen lesz nekem is annyi Vagy ha ingyen adják a benzint.... sajnos egyik sem olyan közeli mint amilyennek lennie kellene
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz bambano #8340 üzenetére
Hát nah... nekem nem munkába járós vagy munkás autó
50e még jobb de mindjárt jön egy kamionos és beszáll évi 1 misivel
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
helkis
addikt
válasz bambano #8407 üzenetére
a tervem az, hogy kb 25-30mm-t lecsüccsentem a verdát, jelenleg a gyors kanyarokban bedől a kocsi, ezt szeretném kiküszöbölni, az állítható azért is tetszik, mert télen jobb ha magasabban van a hasa a gépnek..
a lényeg az lenne, hogy kicsit dobjon az összképen, illetve kanyarban ne döljön be ennyire mint most..
legkisebb ültetést eddig 35-40-est találtam az meg lehet már sok lenne szerintem..
ha van valakinek tippje a fenti méretre/tipusra ne tartsa magában!
+ azt kérdezném, hogy árban mennyi a különbség az állítható ls a fix settek között?
előre is köszi!
ami még eszembe jutott, hogy a coupe-k gyárilag lejjebb vannak, ugye?
meg tudja mondani valaki mennyivel? lehet azt lenne a legjobb belerakni.."Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
Calogero
addikt
válasz bambano #8417 üzenetére
az akksi lemerülés függ az akksi állapotától, valamint a környezettől.
Tapasztalat:
Szeptembertől-októbertől az Astrám nem mozudlt sehova, riasztó bekapcsolva,
- Nem volt semmi gond.
Most télen (decemberben) állt kint két hetet -10,-15 fokban, riasztó ugyanúgy bekapcsolva.
- Nem indult, lehetet tölteni az akksit. -
_seth_
veterán
válasz bambano #8594 üzenetére
Ilyet nem is írtam, hogy az lenne azért írtam, hogy ha a saját adatai vannak rajta, a rendszámot sokan úgyis letakarják, kitörlik nálam ez is bőven benne van az adat kategóriában Ha az rajta van akkor persze, hogy nem azért is kérdeztem, hogy mik voltak megadva? Pl a képen egyáltalán nem látszik a rendszám, ha rajta volt és lehetett látni esetleg másik képen akkor már valóban mehet a feljelentés de ha nem látszik vagy kitakarja akkor max kiröhögik az embert.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
KrAt
veterán
válasz bambano #8618 üzenetére
Nincs mit mesélni igazából, valszeg ennyit számított, hogy a régi gyújtásom már nem volt jó, a mostani jó, valszeg az előgyújtás is inkább a "többeteszikdemegy" irányba van picit tolva Mérni nem mérem, 1.3 75 lónál semmi értelme gyorsulást meg ilyeneket mérni, de érzésre jobban megy, mint ahogy előtte ment.. Nem versenyautó, de tetszik, hogy meg tudtam csinálni
-
tomyoy
senior tag
válasz bambano #8697 üzenetére
Köszi termosztát csere már megvolt és azt hiszem kb azóta csinálja ezt de nem vagyok benne biztos még augusztus környékén cseréltem .... hűtővizem az új, most lett feltöltve. és érdekes mód most 1-2 fokkal többet mutat... és nem azért van 80on mert hideg van , már nyár óta csinálja ( 35 fokban is 80 fokos volt)...
azt hiszem akkor fék felújjítás téma lassan érlelődik....
nyiknyiknyiknyik
-
dokar
addikt
válasz bambano #8697 üzenetére
szerintem a fagyállótól nem lesz nagyon más a víz fajhője, ezért nem kellene, hogy más hőfokra álljon be a motor, amikor több a fagyálló benne.
minél több benne a fagyálló folyadék (pl. glikol), annál rosszabb lesz a hővezetése hűtőfolyadéknak, ergo ha vki sok fagyállót tesz bele, annak éppen ellenkezőleg jobban fog melegedni a motorja.
(#8698) tomyoy: ha 85°C körül van, az már teljesen jó. de ne felejtsd el, hogy motornak idő kell a bemelegedésre. nekem pl. 5-10 perc mire beérek kocsival a melóhelyre reggel, és a kék sávból nem megy ki a mutató addigra.
[ Szerkesztve ]
extra - SEXRay
-
Ivan15
senior tag
válasz bambano #9320 üzenetére
októbertől márciusig vagy novembertől áprilisig fennt lehet hagyni a téli gumit
ez 6 hónap -miért fut a téli gumi kevesebbet?
És miért futnának összesen kevesebbet (még akkor is ha a hónapok eltérőek)? Arra gondolsz, hogy a téli gumi puhább és gyorsabban kopik? -a hideg betonon sztem az nem lesz puhább nem kopik gyorsabban mint a nyári a meleg aszfalton[ Szerkesztve ]
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz bambano #9329 üzenetére
Ez így igaz. Viszont a lényegesen mérsékeltebb tempó, a lényegesen visszafogottabb fékezések miatt ugyanannyi km-t szoktak megadni futásteljesítménynek.
#9328: Ezt a hőmérséklethez illik kötni, de nekem Ausztria miatt nov. 1.-től ápr. 15-ig. Vagyis nagyjából a fele.[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
-
#TOTTI
őstag
válasz bambano #9372 üzenetére
http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/vectra_c/opel_vectra_c_vectra_c_cc_3.2_gts-3420882
Itt egy ilyen vectra vagy csak én vagyok ilyen újmániás... megnézem a ráncfelvarrottat is...
Szerk: Ennyibe kerül egy hasonlo korú 1.4es CORSA
http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/vectra/opel_vectra_1.8_elegance-3493989[ Szerkesztve ]
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz bambano #9383 üzenetére
Gyári adatokat írok, zárójelben az automata váltós:
Város: 14,0-14,4 (15,4-15,7)
Országút: 7,3-7,7 (7,5-7,8)
Vegyes: 9,8-10,2 (10,4-10,7)A vegyes fogyasztást inkább 11 fölé hallottam. A városi így sem rossz. Persze a 248km/h-hoz képest nem veszélyes.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
TasiA
senior tag
válasz bambano #9396 üzenetére
1.5 DCI 115 lovas Megane tököm tudja micsoda, az a magas családi verzó. Amióta bejött a hideg, kollegám panaszkodik, hogy majd bele fagy, mire fűt és az eddigi 6,5 lieteres városi fogyasztás felment 9 literre a rövid távokon. Persze kint továbbra is 4,5 liter, szal az maradt a régi.
-
#TOTTI
őstag
válasz bambano #9396 üzenetére
Itt az enyém... még fénykorába... igaz csak 0-150ig.. kb. ezután 2e km.-rel tört meg a karrier véglegesen! Amúgy 30tól 2.ban még jobb ha fordulaton vagyok.. mivel kb. 40-nél már raknom kell.. hallhatóak a váltások..
Szerk: a link nem jön be.. VIDEÓK-AUTÓK és ott láthatod..
1.6VW elavult sokat fogyaszt ezt orvosolta az FSI.. ami ritka és drága mint egy TSI..
[ Szerkesztve ]
-
#TOTTI
őstag
válasz bambano #9406 üzenetére
http://prohardver.hu/tema/opel_topic/hsz_8447-8447.html
Itt láthatsz egy telitalpas sprintet külső nézetből...
De nem értem mit értesz ez alatt én ott a legjobb tudásom szerint elgyorsultam 0-ról.. hidd el egy Sport gombos GTC (1.9) hasba vág ha lenyomod a gázt és nem csúszik. nincs az mint az egy hetesnél.. kb 8 sec kürül sikerült mármint a már látott videón..
http://www.youtube.com/watch?v=uICdi3WP_ok Itt melyik a benzines és a dizel..?
http://www.youtube.com/watch?v=yTHoqhjMgjU A bal oldali a benzines annyira nem vészes egy jobb indulás azt annyi.. de mint a példám mutatja ha nincs 50le különbség.. akkor ez nincs..
De még midnig nem tudom mit is bizonyitok vagy mire is vagy kiváncsi ha egyátalán valamire..
[ Szerkesztve ]
-
fero02
veterán
válasz bambano #9397 üzenetére
"Akár a környezetszennyezést"
Érdemes egy pillantást vetni a mért értékekre: bal oldalt a vizsgált érték, középen az otto motor értékei, jobb oldalt a dízel motor értékei
Itt a teljes oldal, ha vki megnézné.
Wilfried Staudt - Gépjárműtechnika
"OMÁR" Könyvkiadó
"akár a beszerzési árat nézed, mind a dízel ellen van."
Az üzletpolitikát pedig végképp kár belekeverni.
-
_seth_
veterán
válasz bambano #9417 üzenetére
Na jó a dugó az más téma megint csak... nekem is volt már 1km/h sebességem autópályán... 3 órán át, (M3, leszakadt felüljáró, még nyáron). Közben légkondi ment és alapjárat
Kiírni meg kiír 39.9-et is többet nem tud... úgy van megcsinálva.
De így konkrét mért adat, hogy mennyi volt a legtöbb nincs... csak benne van valami nagyobb átlagoltba de szerencsére annyira nem iszákos autó
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
#TOTTI
őstag
válasz bambano #9416 üzenetére
Ez egy ökörség.. már bocs.. ezt tutti nem tapasztalatból mondod hanem hallottad valahol..
A benzines ennyivel rugalmasabb... mennyivel..? esetleg a benzines turbós rugalmasabb..
Amire te 3.ba 1000. alatt elindulsz és elérsz 180ig én már lehajtottam az autópályáról..
Amugy a 2.0T-t akarod összehasonlitani vagy az 1.6-1.8as 120lovast.. mert itt igencsak van nyomatékfölény.. még a 2.0T vel is van elhanyagolható fölényem.. Az OPCbe a nyomaték partiban van.. de ott van +100LE szóval akkor megint nincs értelme hasonlitgatni.. Tudod nekem 4.ben 1000 alattról 30nál ha megindul elmegy 160ig.. ott váltok egyet.. amikor te 3.ból indulva még csak 120nál jársz egy 1.8assal..!! 280/320Nm még alaphangon is több mint 160/v 2.0T nél 262.. nem sokkal de több..
Na nem az 1.8as ellen beszélek jelen pillanatban meg lennék elégedve.. és jó kis autónak tartom.. meg jo motornak is.. ott kezdődik a használható..
60LE különbség.. és nem állórajt igaz hogy chipes de az VXR is 240LE a 200LE CDTI ellen..
[ Szerkesztve ]
-
Zewa
senior tag
válasz bambano #9445 üzenetére
No no.....
Azért ez a dízeles kijelentés kicsit erős volt szerintem.
Családban van több dízel autó is, olyanoknál akik elég sokat autóznak és megéri a dízel.
Legközelebbi példa. Vaternak egy '03-es Alhambrája van 1,9TDi-131ps
Évi ~60ezer km. kb 10ezer km-en évente tréler+egy autóval a háta mögött.
Az elmúlt 4,5évben egy önindítón kívül semmit nem kellet cserélni a motortérben.
Ha 2l-rel fogyaszt kevesebbet mitn egy hasonló teljesítményű benyos motor akkor az a 4,5év alatt ~1,5millió forint az üzemanyagon..."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
#TOTTI
őstag
válasz bambano #9445 üzenetére
Bocs nem értettem mit jelent nálad az EGY végre elmondtad... Örülök így a téma lezárva a hasznos fordulatokról.. Bocs hogy nem vagyok ekkora autós szaki, tényleg a soraid közt kellene olvasnom hogy megértsem..
4-5 litert sose mondtam.. 5 liter volt a legkevesebb 1050km telitankal ami olyan 52-55 liter.. azt SEM mondtam hogy ebbe ilyen 200as száguldozás belefér ahol persze 3700 körül forog a motor.. ami végülis nem vészes..
6 az átlag azzal is számoltam.. ha csak a fél évi 40 ezer km-emet számolom.. legyen évi 80ezer cakpakk.. ez ha német benzinárakon számolsz mivel ott vagyok 1.3millio ft különbség évente.. ami nagyon sok magyar árakon..legyen 500 ezer a difi.. egye bassza csak belefér egy szervíz pl turbó... dizelek közt is van különbség.. sztem a 1.9 fiat dizel kiforrott olcsó bérű, talán elavult is.. de azért halad is..
Az árakról, én 3 milláért vettem a SPORT csomagos.. ami ugye GTC-ben 330ezerrel drágább újan mint a COSMO.. 17es felni stb.. ESP IDS+ meg ilyen szarok.. 29ezer km..
Ilyen felszereléssel ennyi légzsákkal aprósággal ami kivülről nem is látszik jó ha kapok egy külföldi lerugott visszatekert 1.6os GTC a megoldás nem fogok GTCt venni..
SZERK:
Ez a nem vagyok elég gazdag a dizelhez elég elcsépelt... Ha az autót használod akkor dizel olcsóbb.. céges autók 95%a dizel ahol igazán számít.. a fenntartás.. ahol nem ott van esetleg benzines..Példa régi céges Caddym..123ezer km /év.. saját teljes évem.. és csak olajcsere stb.. aztán össze is törtem.. 2 és fél évesen 255 ezer volt benn... Semmi nem romlott el rajt a lefagyott ablaktörlő lapáton kívül.. igaz SDI volt.. magyar árakon is 600 ezer a spórolás.
[ Szerkesztve ]
-
_seth_
veterán
válasz bambano #9472 üzenetére
Velem kiszedették az ablakokat.... vagyis csak azt mondták, hogy kaparjam le a fóliát... vettem két gyári ablakot kicseréltem kompletten és voila máris átment Így van 2 vizsgázós ablakom
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen