Új hozzászólás Aktív témák

  • bambano

    titán

    válasz tomyoy #8678 üzenetére

    A fékrásegítő úgy működik, hogy van egy nagy pneumatikus dugattyú a fékmunkahengeren, ahova bevezetik a motor szívásából eredő vákuumot. Amikor a motor szív és nyitva van a fékrásegítő szelepe, akkor a rásegítőből is szívja a levegőt, aminek a mechanikus része együtt dolgozik a fékpedállal, rásegít a pedálra a nagyobb fékolaj nyomás érdekében.

    Ha ki van szakadva ott valami, akkor a rásegítőn keresztül tetszőleges mennyiségű fals levegőt tud szívni a motor, amit a légtömegmérő nem érzékel, ezért nem tudja hozzá befecskendezni a szükséges mennyiségű benzint és megáll a motor.

    Ha nem megy 86 fok fölé menet közben a hőfok, akkor termosztátot kellene cserélni. Álló helyzetben sokallom a 106 fokot...

    #8680: szerintem a fagyállótól nem lesz nagyon más a víz fajhője, ezért nem kellene, hogy más hőfokra álljon be a motor, amikor több a fagyálló benne. A túl hideg motor viszont nem jó, mert romlik a keverékképzés és a benzin gázosodása, romlik a kipufogó gáz tisztasága, a katalizátor, meg nem tom még mi.

    #8684: nem emlékszem, dízeled van vagy benzines, a benzinest néha 5000-es fordulat fölé kell kergetni, pár percre. Én ezt csak harmadikban tudom megtenni:)

    #8689: egyszer vezettem két literes, 8 szelepes A vectrát. egész becsületesen ment. az 1.6-os astra csak nagyobb sebességeken lesz érdekes, városban jobb a 2.0 8V.

    #8694: a tempomat a leghatékonyabb dolog traffi ellen. egyszer beállítod, akkor az annyi és a fogyasztásra is jó hatással van.

    #8695: ez a motor az egyetlen, amihez kapaszkodnom kell:))

    #8696: a signum eleje totál vectra, minden tekintetben, csak a kombi alaplemezére készül és hátul szándékosan 2 személyes, ezért böszme sok hely van benne. Nekem annyira nem jött be.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

Új hozzászólás Aktív témák