-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
TasiA
senior tag
válasz bambano #15960 üzenetére
Azért a sok jó dolog mellett amit írtál, akármennyire is szépítjük, igen is többe kerül egy 3.2-es V6-os fenntartása minden szempontból, mint mondjuk egy 1.8-as, esetleg 2.2-es 4 hengeres benzinesnek. Ha van pénze az embernek, vehet ilyet, ha meg nincs, akkor nem és ez ennyire egyszerű, kár túlragozni. Ezt kéne eldöntenie az embernek, hogy mire van pénze és mire vágyik! (ahogy te is írtad) Nekem a szívem szakad meg, amiért nem engedhetem meg magamnak, mert én pl igen is erre vágyom! Nagy motor, nagy kasztni, kényelem! Kár, hogy sokba kerül Legyen az C Veki, Omega, vagy akármi más márka, más típusa.
[ Szerkesztve ]
-
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz bambano #16063 üzenetére
Azért nem eszik olyan forrón a kását. Ha tudja, mi az üzemi nyomás jelenleg, akkor viszonylag könnyen ki tudja számolni, mit hová. Plusz limitálható egy sima kontraanyával a minimális-maximális geometria, amivel beállíthatod a szükséges nyomást. Innen nagy gond már nem lehet, csak utána optimalizálni kell, hogy a nyomás lehetőleg konstans maradjon.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
dízelracer
senior tag
válasz bambano #16089 üzenetére
Taxi mivoltából gondolom nem 120k kilométert futott 2006óta és azt is javarészt a fővárosban. De nem is azt írtam, hogy jók. Én dízelbuzi vagyok de sosem kéne egy common rail dízel motorral szerelt autó sem. Alkatrészár az tény ez igaz de az nem tényszerű, hogy adott alkatrésznek mint ahogy az idézetben volt X kilométer alatt el kell romolnia:
"porlasztó csúcs javítás de inkább csere mennyi km is bír ki kb max 100.000??? Akkor a darabonkénti 100-200 ezres árat adjuk össze a nagy nyomású üzemanyag szivattyúval szintén 2 kiló, meg a nagyon jól kitalált kéttömegű lendkerékkel ami 300-400 ezres tétel magában ja ez akár 50.000 km megtétele után széteshet, nem beszélve a folyton csapágyas turbókkal ami szintén nem zsebpénz kb 150-300 ezer."
Ha egy porlasztó mindössze 100.000-t bírna és a 300k-s lendkerék meg csak 50.000-t nem akármilyen sajtó visszhangja lenne nem gondolod? Meg az a "folyton csapágyas turbók..." ez egyértelműen user error. Egy lehet selejt, oké. De egymás után több darab is? Ilyen a világon nincs.
-
Babetta-X
senior tag
válasz bambano #16113 üzenetére
Egy 94-es F astrán azért az általad említett dolgok is jóval alacsonyabb összegből kijönnek. Szimering szintén olcsóbb. Azért nem egy új Astráról van szó. Nagyon sok múlik a szerelő hozzáállásán is.
Márkaszerviz óradíjban mérve tényleg nagyon durva, de én pl. ennek a töredékéért dolgozom, és ehhez is viszonyítok általában. Ezt nézve viszont nem márkaszerviz körülmények között egy nap alatt simán megvan akár vezérlés oldal, akár váltó oldalról van szó. (persze ideális esetben, ha nem berohadt, eltörött csavarokkal találkozik az ember) -
_seth_
veterán
válasz bambano #16154 üzenetére
Nem attól ezt tudom, de a felni-gumimérettől igen és a két garnitúra között mindkettő eltér Ebbe is fogok majd nyomni még csak időm nem volt rá
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz bambano #16157 üzenetére
Akkor ez nálam ott dőlne el, hogy 2,1 max 2,3 lenne gépkönyv szerint, az pedig kevés és ezt nem én találtam ki hanem le van írva
Mintázat kopását nézve pedig függ, a nyári fuldához képest a téli keskenyebb (nem is a guminál számít az az 1 centi hanem a felninél a 2,5) így jóval "kerekebb" mint a nyári, túlfújva a közepét koptatja, alacsony nyomással a széleit.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
-
_seth_
veterán
válasz bambano #16161 üzenetére
Neked mennyít írnak gyárilag a gyári kerekekhez?
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz bambano #16170 üzenetére
Hát, fizikusi szemmel nézve az oldalfalak rugalmassága nem egyforma. Egy /45-ös kereket nem fújhatok fel kisebb nyomásra, mert az alakváltozást kevésbé (szinte egyáltalán nem) tolerálja, és az útfelület egyeletlenségeit nem tudja elsimítani, erre csak a futómű képes. Ugyanakkor egy nagyobb oldalfallal rendelkező gumi a nagyobb nyomást nem tartja jól. Kidüllednek az oldalfalak, felemeli a futófelület széleit, és rosszul kopik a gumi.
A tanksapkában igen kevés info van, és azért nem hiszem, hogy ökörségek lennének a gyári útmutatóban.
De kinek mi a meglátása.Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
_seth_
veterán
válasz bambano #16174 üzenetére
Nem a tiédre gondoltam Hanem azokra amiken ott a 16-os alatta pedig a jó esetben 240-250-es tárcsafék, hátul pedig dobfék és van is benne 80 lóerő
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
TasiA
senior tag
válasz bambano #16244 üzenetére
Tavaly a cimborám vett a Passatra (B4) Alpin A4-et, a NOKIAN-ok helyett, hááát kb. tátva maradt a szánk(neki is, mee fájt azé az ára), olyat tapad az a gumi. Egyszerűen alig akartuk elhinni, pedig 3 an voltunk és mindhármunknak márkásak a téliek, de számomra az a gumi olyat villantott. A szokásos vidéki mellékutakon, ahol kb 3 centis tükrösre lejárt/taposott hó van, nyomott egy satut, esküszöm, mintha száraz beton lett volna, úgy lassultunk. Ugyan ott mentem én is, +3. haver Audi A4-el, neki is új gumik voltak, de még is óriási volt a különbség a fékutak között. Neki is 195/60R15 a méret, mint nekem, ill az audi 195/65R15-volt. Szal számomra eddig az a befutó, bár sok gumival nem volt szerencsém menni a drágák közül. Az autó márkákat csak azért írom, mee, szinte ugyan az az évjárat (95-96) mindhármunké, egyformán buta ABS-el és, súlyban is hasonlóak.
Felfújtam 2,2-ről 2,4-re, most még hangosabb, mint eddig, olyan mint 1 lendkerekes autó.
Hát ez van, ha csóró az ember[ Szerkesztve ]
-
Octopus21
aktív tag
válasz bambano #16256 üzenetére
Nem értem miért ilyen alacsony az értéke. De ha nem adom el akkor mit csináljak vele? Nézegessem? A motorban igazad van. Ugysem használnám ki a nagyobb motort. Azért nem rossz ha hirtelen oda kell lépni pl előzésnél és érzed hogy van azért erő a kocsidban. Én biztos nem állandóan taposnám. A hasznaltauto.hu-t nézegetem eddig, hogy tájékozódjak az árakról. Néztem Opel Astra GTC-ket 1,8-2 milla körül. Ezek kb 5-6 évesek és 100ezer km van bennük kb. Megérnek annyit ezek az autok? Az enyémet meg kb 350-ért tudnám eladni, ha a hasznaltauto.hu-t nézem.
-
Octopus21
aktív tag
válasz bambano #16258 üzenetére
Akkor ennyi erővel senki nem venne használtautót, mert mindegyiknek vissza lehet tekerni az óráját. Persze be is lehet sétálni egy szalonba 6-7 millával aztán lehet válogatni.
Nem tudom akkor milyet vegyek te az biztos hogy nekem a 3 ajtós opel astra H tetszik a legjobban. -
_seth_
veterán
válasz bambano #16292 üzenetére
72Ah, 8 óra zenehallgatás komolyabbacska(4x"45w", 2 erősítő, tápkondi, 9 hangszóró, nem is kis hangerőn) rendszerrel, ennyi kellett ahhoz, hogy ne induljon de még ekkor is tekert, égett minden visszajelző. Az 1 óra, főleg ha gyári rendszer nagyon kevés.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz bambano #16294 üzenetére
Igen, azért volt idézőjelben Ellenben az már semmit sem erősít nálam. az ajtók 4 csatornáját egy 640w-os 4 csatornás jbl hajtja meg, a 30 centis jbl "1000w" (most mit írjak ide ha ezt írják rá? tudom, hogy ez is úgy 1000w mint a fejnek a 4x45W de ez van ) mindenesetre ezt a mélyládát pedig egy külön 320-as jbl erősítő hajtja hídban. Ellenben az esetkor még csak a 640W-os erősítő volt bekötve és az hajtotta hídban a mélyládát, az ajtókban lévők akkor még egyenesen a fejre voltak kötve, mindenesetre 8 órát ment így a rendszer mert voltam olyan hülye, hogy autószereléshez az unalom ellen az autó adta a szórakoztató zenét Kész is lettem szépen majd mikor indultam volna akkor esett le, hogy nem volt túl jó ötlet (Azóta már van külön erre a célra hifi).
Nem egyszer hallottam olyat, hogy gyári hifit úgy hagytak és reggel még szólt a rádió de már nem indult be, ezek jellemzően 10-12 órás esetek, nem 1 órásak. Sokszor olvasni, hogy a belsőtér világítás felkapcsolva maradt és reggel már nem indult az autó... azért az a 10W-os izzó ha le tudja szívni reggelre az akkut ott is biztosan van valami gond. Télen csak városi használatban ha csak 2-3km-es távra jár az autótulaj közben pedig megy a fényszóró, a hifi már ezek is merítik nagyon és közben nem biztos, hogy kellőképpen tudja pótolni a kivett energiát a generátor.
Egyébként meg erre jó egy multimeter: leméred az akkut álló motorral 11,7-11,8 alatt már nem túl egészséges szerintem, ha beindítod és akkor is ennyit mutat vagy amit mutat nem éri el a 13,5 de inkább 13,8V-ot akkor a töltés nem megfelelő. Este lemérve majd reggel ismét egy esetleges hibás fogyasztót ki lehet szűrni ha van mérhető változás (riasztó miatt mérhetően nem szabad változnia).
Na de amiket írtam csak saját tapasztalat vagy amit olvastam
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz bambano #16297 üzenetére
Az egy dolog de nem ritka a hibás generátor
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
zolikaDB
veterán
válasz bambano #16420 üzenetére
Igen, meg rohadjon meg minden BMW azért mert a munkatársam kopott gumikkal éjjel, szakadó esőben 120km/h-al felcsavarodott a szalagkorlátra, úgy, h ottültem mellette. Ja, meg a munkatársam is rohadjon meg. Soha többet nem megyek melózni! És ez az én véleményem!
[ Szerkesztve ]
-
TasiA
senior tag
válasz bambano #16420 üzenetére
Minek állsz le vele vitázni? Fingja sincs miről beszél!! Szerintem az 1.4-es központis 60 lovas F Astrára gondolhat. Aki azt csippelteti, igen magas tudással rendelkezik, de az is, aki azt megcsippeli. Az a rendszer maximum 2 fokkal okosabb , a karburátortól. Azon mit csippel?? A többi az meg no komment. Aki 1.4-esben nyomatékot próbál keresni, az hol él?? Szerintem ez lény, nem fórumot tévesztett, hanem bolygót!
Szerintem semmi másról nincs szó, csak valaki leszólta a Suzuki gépjárművét és ide talált enyhíteni a sértődöttségét. Sajnos ettől még az a tény, hogy a társadalom ugyan úgy le fogja sajnálni szerencsétlen, miközben az istenített Suzukival közlekedik az autók között, ezzel nem tud mit kezdeni, főleg nem pár idióta beírással a neten.[ Szerkesztve ]
-
urdug
aktív tag
válasz bambano #16420 üzenetére
Pontosan bebizonyítottad, hogy az autókhoz így az opelhez sem értesz!
Amit meg leírtam az valós, amit viszont nem tudsz az a szövegértelmezés.
Olvasd el még egyszer amit írtam, de lassan.
Tehát még egyszer, az 58L az gyári adat!!! Ja jám!
Egy napban 24 óra, egy ládában 24 sör van. Ez nem lehet véletlen!!!
-
TasiA
senior tag
válasz bambano #16488 üzenetére
nekem meg az Audi V8 hanga tetszik nagyon. Nekem ezek az öblös hangok jönnek be inkább, mint a magas fordulaton visító moci hangok. valami ilyesmi Valamelyik nap is A4 V8 lassan gurul, az emberek meg nem mentek odébb az útból erre egy gruuammm, jó kis tisztelet parancsolóan, és lőn szabad átjárás. Viszont oda vagyok még szintén ennek a márkának régebbi típusainak 5 hengeres hangjáért. Azt is imádoooom
-
csaresz002
aktív tag
válasz bambano #16550 üzenetére
óra szerint 70 liter....de olyan 75-80at beletudok gyömöszölni....de akkor épp hogy nem folyik ki a beöntő nyiláson. pontosan nem tudom megmondani,mert eddig mindig volt valamennyi a tankban
[ Szerkesztve ]
××XXx××"Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!"××XX××
-
aphra2
aktív tag
válasz bambano #16615 üzenetére
Nem szószerint értettem , hogy egyforma, azért is írtam , hogy kb.
Tapasztalatom szerint alacsonyabb fordulaton könnyebb váltani mint magasabb fordulatnál, régebben próbálgattam ( vészhelyzet esetére) de 1-2 reccsenés után nem erőltettem, ráadásul lassabb is mintha a kuplungolnék,.. szóval értelmét nem látom.Probléma??Hát az meg micsoda?!!
Új hozzászólás Aktív témák
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- RAM topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Tőzsde és gazdaság
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Nem lesz olcsóbb a Razr 50 Ultra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Redmi Note 11 Pro 5G - a bajnokesélyes nem készült fel
- Bejutott az európai 5G-be az Amazon
- Autós topik
- További aktív témák...
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest