Új hozzászólás Aktív témák
-
Jacktor
aktív tag
Azt meglehet kérdezni hogy miért nincs automata market? Azaz ha valaki felrak valamit, akkor amint valaki leüti, át is kerül az invetoryba? Így az árbuzerálós szarrágók problémája is megoldódna, hisz azonnal elvinnék 1-ért a cuccaikat, na meg lehetne offline is eladni, stb.
Tegnap 1 órán át szívtam mire sikerült egy értelmes eladót találnom egy sima 11-es spirit gemre. -
prokxy
veterán
Ide mit tudok még betenni a waystone mellé?
-
Mivel mindig estere idozitettem eddig igy holnap delben az elso valaszolonak megy a div.
Illetve ezt most akinek van kedve vele foglalkozni van egy negyed quad tabnyi dualstring bow, egy csomo heavy belt, meg meg maradt egy adag wand is. Ez nem nyeremenybe, de aki akar vele foglalkozni (akar eladas akar kraft) az irjon ram es atlapatolom hozza.
-
Akkor a ma esti ajandek legyen stellar amulet. 20:20:20-tol van. Aki elsore ir az nyeri.
-
Har_melin
addikt
válasz
Har_melin
#2992
üzenetére
őszintén sajnálom a kezdőket ezek miatt a szemétládák miatt. Eddig általában az első két-három képernyő után már a normális árak jelentek meg a trade-en, de most vagy öt képernyőnyi ajánlatnál is még csak 1-2 exánál tartott a dolog. Az EE2 sem segít, mert ott is az ajánlatok alja jelenik meg.
A ninja volt korábban jó erre, de annak az árfigyelő része még nem működik, a build része is csak most lett akítv. -
Har_melin
addikt
válasz
CptAdamica
#2991
üzenetére
úgy látszik, most már több, felraktam és azonnal nyolcan írtak rám. Sajnos túl tisztességes vagyok, eladtam az elsőnek.
-
Har_melin
addikt
tényleg leesett a stellar amu és a sapphire gyűrű ára, vagy csak ennyi pricefixer próbálkozik?
-
Remiel
őstag
Semmit nem számít szinte az FW sebzése (legalábbis nem sokat a többi dps mellett). A fortress azért kell mert duplán mennek át rajta a mobok és tuti átlövik a minionok, a szűk helyeken is jobb mint a sima. Mondjuk nekem mindkét gyűrűmön van +fire dmg de csak mert kevés a stat amire szükségem (nem kell life, nem kell mana, nem kell chaos res) van és elfér.
Nézd meg itt milyen support kell mellé, meg a többi skill mellé, tedd be a flammability az is elég nagyot dob a sebzéseden
-
Csokishurka
őstag
Hát igen csak akkor a loot is gyengébb
De végül is az Invictust ugy talán nagyobb eséllyel dobja.
Én a végén már eladtam mindent fragmentet amúgy.
Amúgy ha most kezdenék karit a legjobb fix bevétel szerintem a Temple of Trial.
► Soul Coreok egész jó áron mennek mióta lehet cserélni a socketekbe
► Eshet currency (nekem az első Divem ott esett)
► Sajnos arra hogy jó corruptolt itemet dob arra elég kevés az esély
► Illetve a bosshoz való 3 fragment is tűrhető áron megy
Szumma ha napi 2-3-at letolsz (ha már van értelmes geared sztem ez max 1 óra) simán napi 1 div is bejöhet akár. Ha jó soul coreokat dob akkor mégtöbb)Most próbálok/próbáltam mindent tesztelgetni mi az amiból a legtöbb bevétel jöhet. Ez a quantity + rarity + rare monsteres fel setupolt mapok nem rosszak, de mivel a Divenon van DR így egy kicsit szívás. (amit pontosan sztem senki sem tud, hogy működik)
-
Edge
veterán
válasz
Csokishurka
#2984
üzenetére
ha nagyon fosós az ember le kell szedni atlasról az összes boss erősítő node-ot akkor biztonságosabb érzés

-
Csokishurka
őstag
Hát lehet most még igen, de később (bocsi, mindig end gameben gondolkozom meg ado ma tanácsokat) semmit nem fog érni, csak azok miatt a dolgok miatt használod amiket leírtam.
De ha ennyire spellezni akarsz akkor FW helyett lehet jobb a Firestorm vagy mi a manó, több a sebzése sztem és az is leidézi a raging spiriteket. -
Csokishurka
őstag
válasz
CptAdamica
#2982
üzenetére
Hát ha az a 3 fragment megvan akkor tudsz menni egy bosshoz: Arbiter of Ash. Hát ha nem tudod egy 10 mp alatt megölni akkor tud kellemetlenségeket okozni

Ha egyszer odekerülsz javaslom előtte nézz pár tutorial videót róla. (én nem néztem, buktam is pár kört) Azt hiszem az elején gyengébb fokozaton 4x tudsz újrapróbálozni. -
pomk
őstag
válasz
Csokishurka
#2980
üzenetére
Viszont Fortress esetén -50% a sebzés...
Most nem tudok screenshotot készíteni, de este megnézem, de nagyon úgy rémlik, hogy a sebzése azért nem annyira elhanyagolható a többi skillhez képest. Legalábbis az én mixes witch buildemhez amelyben van 3 aktív skill is az éppen aktuális Minion skill-en kívül: Fire Wall, Firebolt és Detonate Dead. ~45 szinten vagyok, és ha jól emlékszem mindegyik skill ~200 DPS +/- 30-40. Ha berakom Fortress-t Firewallba -50% és mivel Ignite-ol is, így én nem használom a Fortress-t. -
CptAdamica
veterán
válasz
Csokishurka
#2981
üzenetére
Izgi.

És ha megvan a 3 citadel, akkor gondolom kapok három követ, amit betudok rakni a kezdő területen lévő várba és kinyitja az ajtót, az már nagyon az endgame része, vagy az pontosan mit fog adni?
-
Csokishurka
őstag
válasz
CptAdamica
#2979
üzenetére
Sajnos igen, ez ilyenkor bukta.
-
Csokishurka
őstag
válasz
Nuada herceg
#2978
üzenetére
Jah igen Fortressel érdemes használni, nagyobb területet terítesz be vele.
-
CptAdamica
veterán
Tegnap találtam végre egy citadelt, aztán a végén jól el is faileltem Geonor, de hogy őszinte legyek nem tudom mi történt, a 2. fázisában nyomta ezt a movementjét: [link] de vagy én pislogtam túl hosszan, vagy nálam tényleg úgy nézett ki, hogy 1 mp sem volt, amíg megjelent a piros kör és leérkezett... reagálni sem tudtam.
Ilyenkor találni kell egy ugyan ilyen iron citadelt, hogy nekimehessek megint?
-
Nuada herceg
őstag
válasz
Csokishurka
#2975
üzenetére
Köszi szépen!
Igazából egy YouTube videóban láttam, hogy jobb a kör alakú tűzfal, mert akkor 2 helyen gyalogolnak át rajta a mobok, szóval úgymond 2x sebződnek.
Ebből gondoltam, hogy lehet ha én meg lerakom egy helyre 4-5x, akkor az nem sebez annyiszor...
Egyébként én is csak a raging spirit miatt használom. Csak hamar lejár egy tűzfal és akkor rögtön oda 5 koponya. Ezért szeretem inkább spamelni kicsit, hogy mindig meglegyen a 10 fej. -
Har_melin
addikt
Ez az előkészítés + aktiválás egyébként az egész PoE2-re igaz, mindegy milyen builddel és skillel játszol.
Ha megnézed bármelyik "X csilliárd DPS, one-shot bosses" videót, akkor kiderül, hogy egy nyavalyát one-shot. Három-négy-öt előkészítő skillt használnak, amelyeket szépen alá kell pakolni a bossnak még mielőtt sebezhetővé válik, és aztán az utolsó skill az, ami befejezi a művet, amikor aktív lesz.
Lehet, hogy azt így valóban csak egyszer kell használni, de olyan skillel én nem találkoztam eddig a játékban, ami önmagában, direkt sebzéssel tudott volna one-hit bosskilleket, mirror szint alatti cuccal. -
Har_melin
addikt
Ott valami nem stimmelhet, mert mire a minionok bejönnek a bossnak már halottnak kellene lennie egy normális builddel legalább átlagos (nem trade) cuccal. Én Lightning Arrow - Lightning Rod builddel mentem és pikk-pakk meghalt.
Az a "trükk", hogy olyan skill kombót kell használni, amiben az egyik skill egy terület/dmg előkászítő, a másik pedig az aktiváló. A bossnak van egy nagyon hosszú inaktív fázisa amikor megjelenik. Az alatt teleszórtam Lightning Roddal a helyét, amikortól pedig sebezhető lett, elkezdtem lőni a Lightning Arrow-val. Kiegészítőnek még használható a skillhez passzoló curse is egy Heightened Curse + Cursed Ground support párossal kiegészítve. Ezt is le tudod tenni még az inaktív fázisban, a Cursed Ground miatt ott marad, nem kell a harc elején időzítve ellőni.) -
Csokishurka
őstag
válasz
Nuada herceg
#2970
üzenetére
Mehet ugyanarra helyre, de a tűzfal sebzése elenyésző, az csak 2 dolog miatt van használva:
-Raging spirits (2 tűzfalat kell letolni, hogy a 2x5 raging spirit meglegyen)
-Minionok projectile dolgai kapjanak plusz fire sebzést (arsonist bombák, frost mage frost boltok) -
Jacktor
aktív tag
Gyanítom nem használsz semmilyen buildet, anélkül pedig nem fog menni. Próbáld ki ezt. Azért ezt javaslom, mert egyszerű a használata (én is ezzel toltam)
A lényege a Gas Arrow + Fire Wall skillek. Az elsővel begázosítod a területet, a másodikkal meg felgyújtod a picsbe a gázfelhőt. Csodás területsebzés, kisnyomik megoldva. Bossra ugyenez a Freezing Salvo + Stormcaller-rel megfűszerezve. Lvl 65-ig (kb. a kampány vége) jó leszel vele, de ahogy olvasom itt hamarabb is átállhatsz a Deadeye Explosive shot buildre (csak akkor újra kell öltözni + tanulni a kombókat). -
Argh!
senior tag
A fenti részen kell mozogni, oda nem tud ütni
Zalmarath – What You NEED to Know! (POE 2 Boss Guide) -
Nuada herceg
őstag
Ha esetleg többször varázsolok ugyanarra a helyre firewallt, akkor az azon a területen annyiszorosa a tűzfal sebzésének? Vagy az hiába van ott több példány is, csak annyit sebez az a terület amennyit egy tűzfal? Szóval értitek a kérdést.
Köszi -
dunc
nagyúr
Köszönöm szépen!
-
dunc
nagyúr
Rangerrel ezt a rohadékot majd egy hete nem tudom kivégezni. lehet abbahagyom a játékot....
Nagyon nehezk a főellenségek, semmi könnyed vágta. Egyet odabasz, és szinte azonnal hulla vagyok. -
Helmoras
őstag
-
pomk
őstag
-
Csokishurka
őstag
-
prokxy
veterán
válasz
Csokishurka
#2959
üzenetére
Ilyenem van most, nem tudom mennyire számít, hogy elvileg 2-vel kevesebb lesz mage-em:

-
Remiel
őstag
Cast on minion death-nek nem tudom van e értelme egyáltalán jelen állapotban, de mondjuk én nem is használom.
Ghazzy még az elején kitalálta ezt az SRS/Cast on minion death dolgot, talán az első vagy max a második patch vágta haza és rögtön utána az SRS is felezték, így már nem 10/firewall csak 5, mondván túl op.
És ezzel majdnem sikerült kiherélniük a minionos buildeket. Lehet vele haladni, de közelsem úgy mint a legelején. Ezért is tértek át sokan sniperre, meg drost mage-re. -
pomk
őstag
Végülis át gondolva 10/11 RSel elég gyorsan meg lenne a 100% a Cast on minion death...
Próbálgattam tegnap este pár Cast on X skillt, de innentől kezdve sajnos egyik sem használható. Cast on ignite / freez / shock nem számolja a minion skilleket, Cast on minion death szintén kb. használhatatlan ha fel vannak turbózva a minionok. Az egyetlen lehetséges megoldás amire gondolok az a Sarifice support és Detonate Dead build, mert ebben az esetben gondolom számolná a minionok halálát? -
prokxy
veterán
Közben léptem szintet és lett több spiritem, szóval megoldva egyelőre.
Néztem és is jobb amulettet, elég drágák. Letoltam 3 citadellát, 300% feletti T15-ös sárga mapokkal, nem volt egyáltalán nehéz.
Sokkal könnyebben haladok vele, mint a Monk-kal, csak a VGA nem szereti
Próbáltam T16-osakat csinálni, de inkább T14 lett vagy szinte semmi sem változott, ma újra nekifutok. -
pomk
őstag
Cast on minion death miért nem számolja a RSeket?
-
Argh!
senior tag
-
pomk
őstag
Emlékszem hogy láttam egy support gemet vagy a passive treen egy pontot ami azt okozza, hogy amíg burning van addig nem szűnik meg a shock ideje.
Infernal hound + storm mages kombót szeretném így kipróbálni.
Tudja valaki melyik az? -
Nuada herceg
őstag
Ha lesz valami aktív guild, jönnék én is.
-
Remiel
őstag
válasz
zsirfecske
#2943
üzenetére
ja nem is néztem, hogy csak +2-es, mondjuk arra nem is éri meg
-
Har_melin
addikt
Az 1-ben működő guild legfeljebb annyiban volt aktív, hogy lehetett egymástól játék közben tanácsot, segítséget kérni (az online tagokat jelzi a rendszer), illetve a guild stash-be berakni olyan cuccokat (leveling unique, adott buildhez ripes, de egyébként jó rollos mapokat, stb.), amire valakinek nem volt szüksége, de másnak hasznos lehetett.
-
pomk
őstag
Van egy, amit én hoztam létre, de kevesen is vagyunk és nagyon eltérő szinten. De ha valakinek van kedve összefogni az itteni közösséget én is szívesen csatlakoznék. Sajnos nekem nem sok időm van játszani, esténként 1-2 óra csak...
Azt gondolom ez kevés ahhoz, hogy egy aktív guildet hozzak létre. Bár ez talán a jobban múlik a tagokon, mint a guild létrehozóján.
-
prokxy
veterán
Hogy lehet az amulettemen növelni a spiritet?
Sebzést, életet, stb-t tudom, de ezt lehet valahogy?
szerk:
Har_melin: vmi aktív guild jó lenne, mert amiben vagyok az elég halott. -
Har_melin
addikt
Írtam az adminoknak, összeraknék egy vázlatos gyorstalpalót kezdőknek az 1-hez készült állandó poszt mintájára. Ha van olyan guild, amelyik aktív és fogad jelentkezőket, azt belevenném. Kérem a guild gazdáját, hogy írjon privátban, ha megadhatom az elérhetőségét.
-
Har_melin
addikt
válasz
freddirty
#2931
üzenetére
Meg is írták a mostani dev posztban, hogy nagyobb változást hozó patcheket "in every few months" időközökben akarnak kihozni, ami pontosan az 1 korábbi liga ütemezésének felel meg.
Ha a mostani 3+3 actot veszem alapul, akkor szerintem még két patch kell majd a teljes kampányig, ami öt vagy hat actból áll majd. De azt majd csak egyben kapjuk meg, mert különben macerás lenne a 3+3-ról az átállás. Közben várhatóan jönnek új classok (lehet, hogy rosszul rémlik, de mintha a druid már játszható is lett volna valamelyik eseményükön?), amelyekkel ha érdekesek, akkor ki lehet húzni azt a 8-9 hónapot, ami a teljes kampányig tart(ana).
-
Har_melin
addikt
A trade-nél a régit használják, csökkentett funkcionalitással, éppen ez a baj. Éppen ezért tök mindegy, mit akarnak majd (ha egyáltalán akarnak mást), a lényeg, hogy most ugyanazokat a kereséseket, ugyanazon a felületen nagyságrendekkel szarabbul, a játékos számára sokkal rosszabb eredménnyel lehet elvégezni, mint az egyben. Miközben mindenki sokkal jobban a trade-re van utalva, mint az egyben.
-
_drk
addikt
Én mást jósolok, mert most ezt csináljuk, majd meglátjuk.
Trade-nél valószínű valami újat akarnak, ezért nem a régit használják.
Ha meg nem lesz Casual barátabb, meg hazudtak. Ez meg csúnyán vissza fog égni rájuk. -
freddirty
senior tag
ne gondold hogy ezek az alapok változni fognak. Harmelin kartács nagyon jól ír mindent. A POE1hez képest 2 jóval időigényesebb és nem véletlenül - ez egy f2p játék, kell a bevétel. Ez csak akkor lazulhatna fel, ha nagyon elszivárogna a playerbase. De a steam statisztikákból az látszik, hogy egy POE mondjuk 150-180k játékossal kezd ligát átlagosan és két hónap múlva marad kb. 30k és ebből mondjuk fix 10k a standard játékos. Tehát elég nagy a lemorzsolódás, praktikusan egy hónap a liga a playerbase nagy többségének. A POE2 a kiváló kampánynak és a hypenak köszönhetően 580k-val kezdett és maradt két hónap után 140k. (nyilván ez csak steam, ha monduk megduplázzuk akkor talán eljutunk a teljes saját klienses+konzolos játkosszámhoz)
Egyébként úgy gondolom ligaszerűen fognak jönni az új POE2 tartalmak, nem igazán lehet ezt felgyorsítani. Tehát 3-4 hónapos ütemekben várhatóak nagyobb tartalmi változások. Az alapok megvannak, kell a kampány maradéka ami még akár két részletre is szét lehet szedve, kellenek az új kasztok, skillek. Meglévő kasztokban funkcik (pl witch spectre).
Illetve ott van a GGG ingujjában minden ami ki lett fejlesztve a POE-hoz. Div cardok, crafting opciók, még át nem emelt sikeresebb ligamechanikák (heist, delve, stb...)
Annyi történt, hogy a POE-ra nyomtak egy resetet és kihozták POE2 néven visszabutítva light verzióban (jöhet egy újabb 15 év és lehet resetleni újra a ciklust :-).
De a kampány és a skill mechanikák el lett találva, élvezetes lett és sokan ráugrottak. Jól csinálta a GGG. -
Har_melin
addikt
A trade oldal kódolásának semmi köze ahhoz, hogy mennyire van kész a játék. Ha ugyanazokat a modokat az 1-ben képes volt összevontan kezelni a keresőmotor, akkor a 2-ben is képesnek kellene lennie. A prefix - suffix rendszer semmit sem változott, a resistek ugyanúgy resistek, az attribútumok ugyanúgy attribútumok.
Mit értesz azon, hogy "nem tudod megnézni"? Felrakja a PoE 1-et, tök ingyen van és kipróbálja. Nyilván nem teszi, mert itt a színes-szagos úgy csoda, meg amúgy is ez sokkal barátibb, tehát miért próbálkozna, elhiszi a hülyeséget.
De még egyszer: egyértelmű, hogy nincs kész a játék, senki nem is állította az ellenkezőjét. Az viszont csak pr hülyeség, hogy könnyebb, vagy a casual játékosoknak barátibb lenne, mint az 1. Persze aki soha nem játszott az 1-gyel, az elhiszi, ha elég sok helyen olvassa.
-
_drk
addikt
válasz
Har_melin
#2926
üzenetére
Ezt nem tudod megnézni! Nyilván kell egy komplexebb rendszer hogy élvezhető legyen, amibe kívülről nem látsz bele.
Abban lehet igazad, hogy egyelőre nem tudjuk, lehet ők se, hogy merre mennek tovább.
Viszont az biztos, hogy játékélményben sokkal jobb könnyítés, vagy alapból nem adni valamit mint azt később elvenni.
Szerintem pl ha azt látják hogy a játékosok többsége a mapozás elején abbahagyta akkor ott valószínű belenyúlnak.
Új játékosoknak több help és stb ezekről mindről volt szó.
Az biztos hogy első körben a rajongókra lőttek és velük a legjobb is tesztelni. -
Har_melin
addikt
válasz
Har_melin
#2926
üzenetére
+1: az olyan "árnyalatnyi" extra szopatást, mint hogy a PoE2 trade oldalon nem tudsz pseudo értékekre keresni, ellentétben az 1 trade listázásával, már nem is említem. Nem tudod azt mondani, hogy legyen egy cuccon összesen 90% ele resist, mindegy milyen felállásban, pedig amikor felszerélsi szintet vált az ember akkor majdnem biztos, hogy nem egy darabot kell majd cserélni. Nem tudsz adott büdzséből a legoptimálisabban válogatni, vagy csak ötször annyi melóval. Nem tudod kikopizni sem a cuccot a trade ablakból, hogy a builderbe berakva megnézd, mennyit dobna a sebzéseden.
-
Har_melin
addikt
válasz
zsirfecske
#2924
üzenetére
A support gemek rendszerén kívül mi az, ami kevésbé bonyolult és összetett a 2-ben, mint az egyben? Már persze ha elfelejtjük, hogy az egyben nyugodtan használhattál többet is ugyanabból a supportból, a kettőben meg a színekre ugyan nem kell figyelned, de sakkoznod kell, hogy melyiket mihez rakd be. 5 supportot pedig a 2-ben sem egyszerűbb csinálni, mint az 1-ben, sőt. (ott volt rá fix craft, több opció is.)
Egyetlen érdemi egyszerűsítést látok, a skillhez rendelhető automatikus weapon swapot. Ez olyan változás, ami a másodlagos fegyver slotot ténylegesen használhatóvá tette, nem csak gem szintezésre.
Az összes többi rendszer semmivel nem egyszerűbb, a passzív fa legalább olyan bonyolult. Az ascendancyk megszerzése nagyságrenddel nagyobb szívás, mint az egyben. A kvázi ruthless mód, hogy ha meghalsz visszatöltődnek a szörnyek, az hogy a mapot fullban bukod halál esetén (az egyéb büntiken felül) mégis mitől számít "populárisabbnak"? A craftolás, és ennek folyományaként a haladáshoz szükséges cuccok megszerzése fényévekkel egyszerűbb az 1-ben, itt gyakorlatilag semmi más opciód nincs, csak hogy imádkozol az exa és div dropért, meg azért, hogy mire elég összejön, még mindig annyiba kerüljön a kinézett cucc, mint amikor elkezdtél gyűjtögetni.Az, hogy a 2 "populárisabb" vagy "nyitna" az 1-hez képest, egy marha jó PR szöveg a GGG részéről, de csak azt mutatja, hogy az emberek bármilyen kamu hülyeséget hajlandók beszopni anélkül, hogy megnéznék, legalább nyomokban igaz-e?
-
Win-T
őstag
válasz
zsirfecske
#2924
üzenetére
Waystone tabhoz jó lenne ha csinálnának egy upgrade gombot mint ahogy az Essence-eknél volt az első részben. Remélem kiadja az eszük.
-
zsirfecske
addikt
szerintem a poe1 egy rétegjáték volt, annak megfelelően bonyolult és összetett rendszerekkel, passzoló grafikával. ezt upolták most fel minden téren a popularitás felé célozva, itt-ott egyszerűsítve, néhol bővítve az élményt. lehet úgy fogalmazni, hogy a poe1 a poe2 bétája volt, a dev-ek azon keresztül tudtak eljutni a valódi sikerig, jó tapasztalatszerzés volt nekik, hogy milyen irány kell a tömegeknek. ettől még a játék bem veszett el, hűek is maradtak magukhoz mert a diablo 4-hez képest még így is lassabb és nehezebb, van benne bőven érték továbbra is.
én amúgy semmi hátrányt nem szenvedtem eddig az ea miatt, mondjuk tök lassan haladtam és még mindig rengeteg van hátra, kb épp mire elértem valami necces részhez, épp kijavították. az első dolog amiben lemaradt a ggg még hozzám képest is, az a waystone stash tab. azt hittem mostanra már kijön, azért kicsit bénácska kézzel kezelni és rendszerezni ennyit belőle tier/rarity szerint. remélem ez mihamarabb megoldódik és fasza lesz az implementáció is
-
_drk
addikt
válasz
Har_melin
#2922
üzenetére
Hát én most azt látom, hogy a POE1-nek meg volt a " kis közössége". Most a POE 2 azzal az ígérettel, hogy nyitni fog kifelé, ez nagyok érdekli az embereket.
Ráadásul a D4 után sokan felismerték, vagy újonnan vagy régről, hogy jó ezaz izometrikus arpg.(Poe1-en kívül alig volt valami elmúlt 10 évben).
Innentől kezdve meg nagyban játszanak, az emberek szeretnek multizni. Most kijönne egy új battleroyal ami akkora hype-ot kap mint ez, az is tele lenne.
De itt szerencsére nem csak a hype volt nagy, hanem a game is ígéretes.
De a magam nézőpontjából ezekben a játékokban kb pár 100 óra van nekem és ezt nem earlybétában akarom nyomni, craft rendszer, meg nagyon nyers endgame és sok buggal elrontani az élményt. Nyilván ha rosszabb lesz a játék akkor beszoptam, de csak nem. -
Har_melin
addikt
ez egy bejáratott zsáner bejáratott játékának az átdolgozott, de semmilyen korszakos újdonságot nem hozó új kiadása.
A játéknak legfeljebb az eleje lassú, én az endgameben semmivel nem vagyok lassabb a monkkal, mint egy nem zoom-zoom-ra kihegyezett flicker strike-os builddel az egyben. Ha nem a legelső buildet csinálod, akkor a stackeres általános leveling builddel kb. két, maximum három nap alatt mapokon vagy akkor is, ha nem ezzel töltöd a napod streamerként.A "rengeteg lehetőség" meg olyan, mint a 178 programot tudó mosógépek, amelyeken mégis csak hármat-négyet használ mindenki. A játékosok döntő részének egy, maximum két játékstílus vonzó. A többit felőle ellophatják, bele se szagol. Két, esetleg három classnál csak akkor próbál ki többet, ha az ő kedvencei játszhatatlanok, de még így is kíváncsi arra, mit élveznek a többiek. (Ez a ritkaság, két-három kudarcos build után jellemzően inkább kiszáll és a redditen elsírja, hogy ez egy rakás játszhatatlan szar.)
"ez nem POE1, itt teljesen más számok fognak játszani." Ez valami titkos online-játék varázslat, hogy elég az egyes helyett kettest írni a név mögé és akkor tutifixre sokkal több lesz a játékos? Lehet (valószínűleg, remélhetőleg, jó lenne), hogy itt nagyobb játékosszám marad meg tartósan, de a játékban most semmi olyan nincs, ami ezt önmagában garantálná. Az, hogy egy kettes van a neve után, nem egyes, nem jelent semmilyen plusz élményt. (Az egy más kérdés, hogy a nyitány hatalmas sikere után mennyire nőtt meg a tulajok étvágya és hova képzelik most a lécet, amit át kell ugrani. De az csak elvárás, stresszfaktor a készítőknek, nem garancia a jövőre.) -
_drk
addikt
válasz
Har_melin
#2919
üzenetére
Ez egy teljesen új játék, rengeteg lehetőséggel és egyébként lassú is. Persze, hogy játszanak még vele rengetegen.
Ha nem történne semmi a pár 10 ezer ugyan úgy maradna akár egy évig.
De ez nem POE1, itt teljesen más számok fognak játszani.De:
Streamerek is ezt mondták, ma meghallgattam itt-ott a dolgokat, Redditen is ezt írták nagyon sokan, hogy igen, várják az új dolgokat és addig pihi.
De ez ilyen tök átlagos multis hozzá állás. -
Har_melin
addikt
válasz
ProEvoFan
#2918
üzenetére
A mostani állapotában a játéknak az SSF szerintem streamereknek való, akik napi 8-10 órát játszanak vele. Ott is olyannak, akinek nagyon jó a monotónia és kudarc tűrése. Nincs se target craftolás, se target farmolás. Ja, és nyilván buildje is válogatja, hogy mennyi meló. Gyakorlatilag százasával gyűjtöd az összes neked szükséges gear darabot, az ígéretesebbet megpróbálod javítani (kevés sikerrel), a vackokat pedig hármasával betörni, hogy hátha. aztán ugyanezt kezded elölről.
-
Har_melin
addikt
Marhaság, a steamcharts szerint az átlagos játékosszám két hónappal a debütálás után annyi, mint a PoE 1-ben a ligák indulásakor. Két honappal az indulás után ott 20-40 ezres játékosszám volt, nem 140 ezres.
Egyszerűen jelenleg van 6 class és 12 subclass opció, akit érdekelt a játék, az mostanra sanszos, hogy már a második karakterét is felhúzta endgame szintre, sok opció pedig nincs. Persze, biztosan van, aki a "jaaj, majd a kész játékot megnézem" miatt szállt ki, de inkább az a meglepő, hogy ennyire kevés opció mellett ennyien kitartanak. De egyértelmű, hogy a következő nagyobb patchhez a nerfek mellé kell új tartalmat is adniuk, ha nem akarják, hogy tényleg csak béta teszt szinten működjön a projekt.
Én még a márciust sem venném fixre a 0.2 indítására, korábbi dátumot meg szinte kizártnak tartok. Februárból van még három hét. Ha ennyi idő alatt ki tudnák hozni, akkor szerintem most ebben a posztban jelezték volna, legalább szándék szinten. Bár lehet, hogy a PoE1 új liga csúszása miatti balhé után nem akartak még egy időpontot mondani, amit aztán nem tudnak betartani. -
_drk
addikt
válasz
Har_melin
#2908
üzenetére
Csak március?
And so these are the things that we expect to improve in 0.2.0. In addition, we need to make sure that 0.2.0 has a draw card that will bring back as many players as possible to test the changes that we are making!
Nekem ez keltette fel a figyelmem. Azért esett a játékos szám, szerintem sokan vannak velem együtt úgy, hogy belenéztek de ez még egyelőre nagyon nyers és inkább jobb állapotában akarják kiégetni magukat benne.
Jöjjön minél hamarabb azaz update! Meg ugyebár még sok dolgot akarnak. Ott van 6 karakter, +1 ascen, a Kraft rendszer, late game dolgok, loot rendszer, passzív tree, stb stb.
Ezek időbe telnek kibalanszolni és minél több dolog van benne annál nehezebb lesz. Nem azt mondom a pletykált egy év sok idő de ennyi mindenre ilyen húha.
De szurkolok nekik. -
Har_melin
addikt
"So what are the biggest problems we see with Path of Exile 2 right now? Well, other than the crashes, these are the biggest issues we think we can’t solve without a major update.
- Major balance issues with many player skills / builds, both too high and too low
- Not enough character build options including build defining uniques
- Endgame progression balance is off
- Not enough cool things to find in endgame
And so these are the things that we expect to improve in 0.2.0. In addition, we need to make sure that 0.2.0 has a draw card that will bring back as many players as possible to test the changes that we are making!
We don’t have an exact timeline for 0.2.0, but our overall plan has been to release major content updates for Path of Exile 2 every few months."Vagyis:
- várhatóan a 0.2-ben tényleg jön majd egy kemény nerfhammer a most legerősebb buildekre (az én tippem a stacker-ek, illetve az ES védelemre épülők), cserébe majd lesz valami buff is, gondolom főleg melee vonalon.
- várhatóan jönnek új unique cuccok
- és mindennek nincs tervezett ideje, bár az "every few months" alapján már márciusban időszerű lenne. (A poszt eleje csak összefoglaló az eddigi változásokról.) -
Sziasztok!
Tegap este tötrtént egy olyan probléma hogy egyszercsak játék közbe puff újraindult a gép. És azóta konkrétan nem tudok játszani mert ahogy a login képernyő bejön eltelik max 10mp és bumm a gép újraindul. Más játéknál nincs gond.
Természetesen újratelepítettem meg megcsináltam hogy pl Vulcan az api nem DX12 + CPU1+CPU2 core kikapcsolva de a probléma ugyanez.
Találtam a neten több olyan posztot ahol ez a gond de megoldást sajnos nem.
Ti nem találkoztatok ilyennel?
Hozzáteszem 240 óra lement "gond" nélkül.
köszönöm
-
-FreaK-
veterán
válasz
Jacktor
#2905
üzenetére
Belefutottam én is az elején, reload-olni kell az adott skillt.
Mouse1-re az egyik crossbow shot, 2-re a másik.
Alul a gombokra rakd ki az explosive shotot, mellé a shockburst-öt.
Skilleknél állítsd be, hogy az egyik csak a weapon slot 1-et használja, a másik meg 2-t.
Klikk bal gombbal hogy lőjön egy simát, majd nyomd meg az alulra kirakott explosive shot gombot, az betölti a lövedéket a mouse1-re.
Utána katt a jobb egér gombal, majd alul a shockburst-öt töltöd be, innentől menni fog.Ez így marad addig míg nem variálsz a skill gem-eken, vagy a gearen valamit, amitől mondjuk inaktív lesz, pl. kiveszel egy geart amin van dex stat, és nem lesz meg a skillhez a dex requirement.
-
Jacktor
aktív tag
Nem tudom mit nyomtam el, de nem akar lőni a karakterem. Se az explot se a burst-t. Bal klikkre először hallok egy töltés hangot, de utána semmi. Jobb klikkre sem csinál semmit. Help!
-
Remiel
őstag
válasz
Nuada herceg
#2903
üzenetére
igen az a belépő az első 2 ascendancy ponthoz, de mielőtt mész azért nézz róla videót
Infernalist a minionos witch
-
Nuada herceg
őstag
Sikerült megöl Balbala, The tration bosst. Igy most kaptam egy érmét, ez lesz majd az ascendancy választás? Witch classal melyikre kell majd menni? Melyik a könnyebb, ha minion bulidet akarok tolni? Köszi! Húzhatom ezt a próbát, 21-es vagyok, egyelőre még nem próbálkoznék.
-
Argh!
senior tag
Lol mennyi torony sorban
-
prokxy
veterán
LVL76-ként itt tartok, egyelőre Frost Mage minionokkal.
10-es mapokat simán viszi, holnap megyek feljebb.
Van még hova fejlődni, de azért alakul.

szerk: több spirit kellene + HP, de egyelőre még nem költök rá sokat, majd 80 felett új páncél, sapi és pajzs a terv. Meg persze jobb sceptre, 18-as.
Új hozzászólás Aktív témák
- Inno3D GeForce RTX 4070 Ti X3 12G - Karácsonyi akcióban!
- Redragon Kumara K552 RGB Brown Switch magyar billentyűzet
- Lenovo Thinkpad P1 Gen 6 - i9-13980HX, 32GB, 2TB SSD, 16" WQUXGA (3840 2400), RTX 4090
- 15.gen! Intel Core Ultra 9 285K +16-32GB DDR5 RAM +hűtött VRM-es Z890 lap! GAR/SZÁMLA (a Te nevedre)
- OP AudioCodes C450HD Ip Phones - Szines kijelzős - Teams/ Zoom telefon - Új dobozos
- MacBook Pro 16" M1 Max 64GB / 2TB / magyar / 27%-os ÁFÁS
- Azonnali készpénzes Intel i5 i7 i9 8xxx 9xxx processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5070 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Dell Latitude 5420 14" Touchscreen i5-1135G7 16GB 256GB 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest



De végül is az Invictust ugy talán nagyobb eséllyel dobja.


Van még hova fejlődni, de azért alakul. 

