-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
válasz atos19881101 #163134 üzenetére
507-es es 5W30. Nekem CCWA van A4-ben, de kb ugyan az(meg az evjarat is).
Ra lehet varazsolni, vannak erre szakik. Akar magad is meg tudod csinalni, de nem javaslom, mert teglasitani sem nehez. Milyen MMI-d van? 3G? Hackelt frissitessel sajnos akadhatnak problemak is, nekem pl. navigacional neha oroszul irja ki az orszagnevet, ha eppen olyan varost valasztok ki, amitol megkattan.
Mintha lenne language pack is, de ennek utana kell nezni, tipusfuggo.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz atos19881101 #163136 üzenetére
Kulonbozo nyelvi lefedettsegu firmwarek vannak. Ha nem megy magatol a magyar, pedig ott van a listaban, akkor valami el lett kokanyolva rajta, biztos telepitos lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz atos19881101 #163154 üzenetére
Ha csak VCDS-ben latod es nem a kozepkonzolon a settingsben, akkor nem jol latod. A VCDS fel fogja hozni, mert a konfiguracios bajtokban ugyan ugy ott vannak a kodok az adott nyelvekhez, csak eppen a szoftver nem tudja.
Ha varazsolsz ra green menu-t, akkor a kozepkonzolrol is meg tudod nezni egy rakat alegyseg verziojat, nyelvet, stb., de itt is agyon lehet vagni a rendszert, szoval csak ovatosan.
Ugy tudom ez az olaj jo hozza, anno en is neztem. Nekem mindig Motul 507 specificet rak bele a szerelo, o arra eskuszik. Meg azt nem hamisitjak annyit, mint a castrolt/totalt/mobil1-t.
[ Szerkesztve ]
-
mike710
aktív tag
válasz atos19881101 #165497 üzenetére
Turbó csővel mit lehet csinálni?
Sajnos annyira nem értek hozzá. nem vagyok szerelő viszont szeretnék vigyázni rá elnézést ha hülyeséget kérdeztem.
[ Szerkesztve ]
-
mike710
aktív tag
válasz atos19881101 #165503 üzenetére
Megpróbálom, köszönöm!
-
vans?
őstag
-
Keef_Lee
senior tag
válasz atos19881101 #166638 üzenetére
Hát, mert tapasztalatlan vótam Egyébként meg, ahhoz rendszám kell. Behozott autónak meg az nincs. Alvázszáma meg volt.
gzbotii: Persze, de nem volt, ezért ha már így alakult, akkor kérdezem, hogy most mi van ilyenkor?
Senki sem járt még így, mint én?
(Pedig azért nézegettem, mert topic címben lévő márkát akarok, topic címben lévőre cserélni.)
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz atos19881101 #166790 üzenetére
Azért nem akar visszamenni, mert dzsuvás.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz atos19881101 #166793 üzenetére
Persze. Körömkefével csináltad?
-
MunezXBK
nagyúr
válasz atos19881101 #166800 üzenetére
Össze van fogdosva és az emberi kézről kerül rá a zsíros kosz. Azért ragad be.
Milyen zárat?
-
gzbotii
veterán
válasz atos19881101 #166800 üzenetére
Én mondjuk nem engedtem volna vissza, amíg nedves...de ez csak én vagyok
Így hagytam száradni mint Pista mutatja
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #166829 üzenetére
Mennyi van a tankban ilyenkor?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #166831 üzenetére
Le kell szívni és ráönteni, megkeverni benzinnel.
-
válasz atos19881101 #166833 üzenetére
Tudod te hány vízkárosat árulnak?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
veterán
válasz atos19881101 #166829 üzenetére
Tegnap írtam; ha nem elég a mosás, akkor a következő lépés szilikon spray-vel vékonyan átfújni az övet. Ugyanígy jártam a 9 éves, 200k-t futott Saabbal, ott bevált.
#166836) L1ZRRR : Kívánja a 3 centi ültetést. A motor elbírja?
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz atos19881101 #166850 üzenetére
Nem hagyott nyomot, de eleinte figyeltem rá, hogy játszós kabátot húzzak; azon sem hagyott nyomot.
-
F_Zolee
veterán
válasz atos19881101 #167083 üzenetére
Mondjuk én még mindig több füstölgő dízelt látok, mint benzinest. Tegnap is egy dízeles francia márka ment előttem és mindig tudtam mikor lép a gázra...ilyenek mögött kap instant rákot az ember. Vagy elég egy busz vagy teherautó mögé beszorulni. Felhúzott ablakoknál is azt szívod.
-
F_Zolee
veterán
válasz atos19881101 #167086 üzenetére
Tudom de ha már előtte ködbe burkolózol azt jobban érzed.
-
atos19881101
senior tag
válasz atos19881101 #167180 üzenetére
Megvan a hiba. Az S cső ment szét a turbó után. Ilyenkor találjak valahol.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #167182 üzenetére
Vedd le, csavarj rá 3 tekercs szigetelőszalagot. Ünnepek utánig kibírja. A turbóhoz valahonnan bekerült szüretlen levegő. Jóm meg is rágták a porszemek a lapátokat.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #167187 üzenetére
Csak szűretlen levegő. Valameddig az utángyártott cső is jó. Amint kicsoebul az éle, magas fordulaton a vibráció szétveri a csapágyát. Nem sok van neki hátra, max egy év és komoly bajok lesznek vele.
[ Szerkesztve ]
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz atos19881101 #167231 üzenetére
Németből jön, semmilyen plusz költséged nincs. 225 + 20 vagyis 245 €-ból itthon van.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #167231 üzenetére
Felújított.
-
Brumi˘
addikt
válasz atos19881101 #167231 üzenetére
Melett középrészt szoktunk rendelni ebayről, ha a turbó többi része rendben van. Eddig nem volt vele gond VA-ba. (pedig van ami kapja)
-
Brumi˘
addikt
válasz atos19881101 #167236 üzenetére
Nekünk bejött, 55 körül van a középrész ebay-ről. Szerintem a szerelés se igényel doktorit. A turbó ki-be még ha elsőre is csinálod megvan 1 nap alatt kényelmesen. Persze ha nem töröd el a felső olajzót. Olajcsere alap ilyenkor szerintem, olajzócsövet nem feltétlen cserélném, de nem vagyok autószerelő.
-
Brumi˘
addikt
válasz atos19881101 #167238 üzenetére
Én cseréltem már párat, de van körülöttem pár ember aki "autóépítésből" él, így van kihez fordulni azonnal ha nem adja ki a matek + elég jól vagyunk szerszámozva is.
-
bandi0000
nagyúr
válasz atos19881101 #167256 üzenetére
Köszi, gyári PD elemek ha nem voltak cserélve akkor azt kapásból érdemes cserélni, vagy csak akkor ha beszarik?
Nyilván nem az a fórum, de németből megéri behozni? inkább az ár-km-gondosság szempontjából kérdezem, mert ami fiatalabb azokat itthon millió fölött árulják
Xbox One: bandymnc
-
bandi0000
nagyúr
válasz atos19881101 #167259 üzenetére
Nyilván tudom, hogy nem új autók, őrlődök is kicsit hogy jó e nekem ez
De am meg ha karban van tartva, akkor nem egy nyűgös fajták nem?
Mi lehet az a határ aminél álljak meg? Hiába vennék 1,5 millióért szipi szupit, gondolom annál is ugyan annyi az esély, hogy elromoljon valami ,mint egy olcsóbban
Xbox One: bandymnc
-
diablo1984
veterán
válasz atos19881101 #167273 üzenetére
Dettó, elég ha egy állva elengedi a nyomást és behugyozik a hengerbe, akkor kék füsttel indul hidegen és pár percig kéken füstöl. Én is most faterék lassan eladó telepjáróját nyüstölöm, az is ilyen pontosan, melegen semmi nyoma, hidegen első induláskor tolja a kéket, igaz ebben gyárilag is csak egy katalizátor van, olajfogyasztás nincs. Tehát itt is az injektorok ki, beméretni mindet, tömítések cseréje és csak a jókat visszarakni. Ha a DPF benne lenne, az megfogná a kék füstöt.....
-
atos19881101
senior tag
válasz atos19881101 #167432 üzenetére
ASB motorkód
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #167432 üzenetére
Legjobb lenne, ha hidegen indíthatnás reggel. A vezérlánc csere kb. 1000 euró. Mindent nézz meg rajta. Befecskendezőket, dpf-et ha van. Olajfolyás, hibakódok. Apróságnak tűnő hibakódok is tudnak drágák lenni. Olyan felszereltséget vegyél, amiben minden van, amit szeretnél. Utólagosan minden drága bele. Futóművét is jól meg kell nézni, ha légrugós, akkor meg duplán.
-
válasz atos19881101 #167433 üzenetére
2008ban volt belőle DPF nélküli ha minden igaz de csak a matricán fogod látni a kódokból!
-A befecskendezőknél nézd meg hog olajos-e a töve.
-Hogy mennyire hangosan csattogva jár és hogy érződik-e kipufogószag (tűzgyűrűk).
-Az olajszűrőt fogd meg és kézzel mozgasd meg - ha mozog és netán olajos az alja akkor minimum egy O gyűrű csere kinéz de ha megtépték akkor a teljes műanyag házat is cserélni kellhet.
-Elől a szíj görgőit nézd meg alapjáraton hogy egyenletesen és szabályosan járjanak.
-Az elején van a magasnyomású uh nézd meg a műanyag burkolatát hogy nem-e olajos.
-Vigyél egy multimétert és az indító +alapjárati feszültséget ill annak ingadozását.
-A motortartó bakok elektromosan keményíthetőek voltak asszem így annak szakadása látszik a vcds-ben.
-Ha flap motor hibát dob akkor nem kell azonnal a 180k/oldal darabért rohanni, foglalkoznak a felújítással is.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
MunezXBK
nagyúr
válasz atos19881101 #167449 üzenetére
Én sem engedném a VCDS-t.
Adagolóshoz kellett 2T olaj, de ott is az adagoló + a fos minőségű gázolaj miatt.
-
válasz atos19881101 #167449 üzenetére
Én 3 literest egy fordulatra indulni még soha nem hallottam
Nem érezni benne a sebességet, csak mutatóról látni hogy mennyivel mész. Anno talán Morris a talin mondta h na mi lesz már mikor rúg hátba a Domi de amikor mutattam neki az órát h 160nal megyünk pályán kívül nem értette
A turbó is tud repedni de a cső is öregszik.Én nem venném meg ha ennyire elzárkózik
MOD
(#167451) MunezXBK: nekem még az osztrák eladó is engedte csak annyit kért h ha valamit elbaszok akkor álljak mögé. Mondtam ok. Aztán elhoztam a Maxot
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
gzbotii
veterán
válasz atos19881101 #167449 üzenetére
"Ami még fura volt, hogy próbaúton hallani lehetett a turbó töltését (súrlódó hang szerűség)."
és ez mennyire gáz, ha ez hallatszik? Nekem is valami hasonló kezdődött nemrég.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
válasz atos19881101 #167467 üzenetére
Ez nem nehéz indulás csak a nyomoronc indítómotornak kell egy fordulat hogy meg tudja a főtengelyt tekerni, nem? Asszem 250-300 fordulat. Ezt meg nem lehet nulla alatt elérni - de szerintem Mágus2 majd jobban meg tudja világítani ezt én csak egy phórumozó malac vagyok és semmihez sem értek
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
macilaci78
nagyúr
válasz atos19881101 #167449 üzenetére
Autószerelő árulja, így jó párszor megkaptam a fejemhez, hogy szerelő vagyok? - Nem is olvastam végig, már az első bekezdésnél mondtam volna, hogy "én autót venni jöttem, de eladóként mutatott viselkedése alapján ő nem autószerelő, hanem ornitológus".
Nyilván van hibája az autónak, amiket palástolni próbál, az árból nem akar engedni, inkább megvárja, míg odaszáll egy palimadár.Mágus2: az, hogy miből lehet baj és hogy mit próbálnak a másikra verni, nem mindig egyezik.
Ha komoly a vételi szándék, én felajánlottam volna 10-20k-t a VCDS-es manőverért, amolyan előleg gyanánt.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #167516 üzenetére
Ez még direktbe van kötve az óracsoportba, nem hiszem, hogy mért értékekben látnád. Kábelhibát is láttam már, el volt dörzsölődve ott, ahol átbújik a sárvédőívből a motortérbe. Ha kábelszakadás van, vagy eldörzsöli a tárcsa valamelyik kopásjelzőt akkor jelez. Át kell nézni, sokszor szemmel is látni. Milyen autó ez, hogy mindkét oldalon van jelző? Superben csak a vezető oldalon van.
[ Szerkesztve ]
-
c00per
tag
válasz atos19881101 #167543 üzenetére
kabelkotegelovel huzasd ossze a ket felet.az a legegyszerubb oldhato kotes.Vagy komplett kabelkoteg csere a csati miatt,esetleg csati csere.Amelyik egyszerubb neked
-
addikt
válasz atos19881101 #168066 üzenetére
De, jelenleg így töltöm. Hagyjuk ezt.
Normál tankolás pisztoly tövig be, kallantyű maxig húz 1 másodperc alatt kattan.
Valaki, aki javít ilyet
[ Szerkesztve ]
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
Kiskokó
veterán
válasz atos19881101 #168231 üzenetére
Értelek. Azt hittem már te akartál cserélni.
Hát akkor a kollégának nem sok konyítása van kocsikhoz.
Persze a superb se rossz, volt ilyen szériás passatunk B5.5. Nagyon szerettem.
De azért az A6 teljesen más kategória. Persze abból is ha jó állapotú.Igen a ház nálam is előtérben volt. 2 éve már de mostmár végre vége lassan. Ha minden jól megy jövőhéten költözök.
Mini talira vevő vagyok nálam ha úgy van
Bitpork vettem fasza grillezőt, megengedem hogy kipróbáld| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz atos19881101 #168233 üzenetére
Hát nálam van a kocsi lassan 8 éve, eléggé hozzászoktam már. Persze nem egetrengető különbség de van.
Faterék 2013-as Sharanja is nagyon jó, haveromnak S80 Volvo.. nem rosszak de azt az az érzést egyik se adja vissza.
Kényelmesebben és biztonságban érzem magam a dupla olyan idős A6-ban mint a Sharanban.
Valahogy megvan a maga jellegzetessége, persze hátul ez már kevésné érvényesül pláne.Na igen, Avant Poweeer!!
Az szívás, csajom is pont panaszkodott hogy nem tudja a tükröt elhozni a hibryd Jettaval.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
kk831228
addikt
válasz atos19881101 #170354 üzenetére
Hélo! Újra itt...?
Balaton?
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
válasz atos19881101 #170368 üzenetére
Ne bsszál már te is fel hogy nem tudod mikor lesz a Balaton tali...
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
kk831228
addikt
válasz atos19881101 #170368 üzenetére
Megvan jahh.. 👌 Neked? Amúgy jövőhét kedden lesz 7-8-ig, délelőtt.... Jah nem... 😂 Viszont hétvégén...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
kk831228
addikt
válasz atos19881101 #170396 üzenetére
Te veszed le..? Ugy tudom elég sz...ás...😬
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
atos19881101
senior tag
válasz atos19881101 #171051 üzenetére
Nagy tolongás nem volt. Berendeltem egyet... remélhetőleg jövő héten itt lesz. Majd referálok. (ebay visszajelzések alapján bizakodom)
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
c00per
tag
-
macilaci78
nagyúr
válasz atos19881101 #171147 üzenetére
Az lenne a huncutság, ha eltitkolná a hibát...
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
válasz atos19881101 #171348 üzenetére
Hun oszt mennyipéz vót? Garancia?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Ukrajnai háború
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Toyota topik
- Külpolitika
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Béta iOS-t használók topikja
- További aktív témák...
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!