-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz i-sti #168714 üzenetére
Első hiba a nyomás szenzor, mindenki locsolja ablakmosóval, mert a jobb első lámpa mögött van az IC tetején.
Második hiba..túltölt a turbó, ami lehet csak a fent említett szenzor hibája, de inkább szoruló turbó geometria.
Szerintem G71 csere és turbó pucolás megoldja mindkettőt, ha a szenzor kábelei nem rohadtak el, vagy szakadtak meg abban a gégecsőben, ami a szűrő mellett fut a műanyag turbó csövön.
A lámpa mögött ha lenéz, az IC oldalán meglátja a szenzort:
[ Szerkesztve ]
-
fagylalt
senior tag
válasz i-sti #169668 üzenetére
Köszi! Mekkora kiszereléssel vegyek?
(#169670) molnarpeter: Ebben teljes mértékben igazat adok. Szerintem a megelőző életének jórészét ismeretlen márkájú 10W40-nel járta.
Most azonban diétára állnánk, plusz megy bele a Pro Engine Ultra, így a motorfelújítás is pipa.
[ Szerkesztve ]
-
kk831228
addikt
válasz i-sti #170311 üzenetére
Azért nem mindegy hol van használva az autó.... Vidéken jobban elkoszolódik szerintem... 10-15 - nél már elég retkes szokott lenni nekem... Ránézésre tiszta de amikot kicsit széthajtogatod akkor látszik hogy nem olyan tiszta már az...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
mario1012
tag
válasz i-sti #170311 üzenetére
Én is 10ezrenként cserélek mindent, kivéve üzemanyagszűrőt, azt minden 2. cserénél szoktam és ezekből mindig a lehető legjobbat. Innen biztos vagyunk meg jó páran, akik így járunk el. De ez egy autószerető, mindenre figyelő közösség. Az emberek nagyrésze csak hajtja amig megy.
-
KTTech
veterán
válasz i-sti #170611 üzenetére
Két Easyjet kompatibilis táskának elég lesz... mostanság úgyse kell több. Ha mégis, ott a Leon mk1 (az 55L-el nagyobb), belefért egy 55" Pana plazma is, természetesen álló helyzetben - a mk2-be nem menne bele..
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
iceQ!
addikt
válasz i-sti #170933 üzenetére
Ebbe a szűrőbe is van már annyi... Csak nem jött le a kupak így most nem lett kicserélve. Lehet már ez is foszlik. Kérdés, hogy gáz e ha még 1-2 napot így megy és utólag cserélek egy szűrőt vagy inkább mégegyszer vegyek olajat?!
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
cisco007
csendes tag
-
Lacess
tag
válasz i-sti #171390 üzenetére
Most miért mondod?
Ezek akár még igazak is lehetnek. A "részecskeszűrő" meg a "kerámia féktárcsák", na itt már felmerülnek a kérdések.Asbee: Erre a felhasználásra tökéletes autó lehet, de szerintem még nézelődj egy kicsit.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
macilaci78
nagyúr
válasz i-sti #171393 üzenetére
Anyósomnak semmi érzéke az autóhoz. Amíg kölcsön kaptuk az autóját évi 3-4 alkalommal, mindig volt valami, amit jeleztem: jobbra húz, kerékösszetartás, lapos gumi (1,4 bar a kocsi alatti gumiban, 0,7 bar a pótkerékben), csúszó kuplung, ablaktörlő lapátot vettem rá, mert nem lehetett kilátni, immo hibája, stb... Napi használatban lévő autó, munkába, boltba, unokához járás, évi 8-10k km, gyakorlatilag csak Budapest belterületén. Kívül az eső mossa, meg apósom évente 2-3 alkalommal, belül talán 3× volt kitakarítva. Egyik születésnapjára elvittük az autót egy autókozmetikába és kiglancoltattuk kívül-belül, fel sem tűnt neki.
Ugyanakkor a kötelezőket mindig időben megkapta, az észlelt hibák azonnal elhárítva.
Nem ez a tipikus női tulaj, de a fele is leamortizál egy tisztességesebb autót.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
-
K Norbi
addikt
válasz i-sti #171692 üzenetére
Inkább ez 2020 AUDI S6 - 700NM
-
Kiskokó
veterán
válasz i-sti #171743 üzenetére
Bocsi az kimaradt meló közben, hogy "rendes" nagy benzinest.
Gondolok itt egy normális nem minden típushibától küszködő 2.0 FSI vagy 3.0 FSI-re. (tudom a 2.0 nem nagy... de a mai 1,2-1,4 világban azért már belépő)
5.2v10 elég jó konstrukció 1-2 baja van csak de azé még a szomszéd zsebébe is átnyúlszValamiért engem anno minidig lebeszéltek ezekről a motorokról pedig a 3.0 TFSI még egyik nagy vágyam de hogy 4G A6-ot már nem veszek az is biztos.
Csak szerintem vannak túlárazva évek óta a használtautó piacon a prémiumok?Akkoriban az én A6-omat 5.5 millióért vettük 5 évesen full full extrásan (nem kamu ,meg 125x S -line) 200e km-el.
Most egy kevésbé felszerelt 5 éves A6 ugyan ennyi km-el ha már 7 millió körül találsz össze teszed a kezed...[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
-
gzbotii
veterán
válasz i-sti #171882 üzenetére
Anno az 1.4 B Corsam is megette télen a 10 litert nagyvárosi forgalomban. Sok rövid táv, araszolás, régi technológia (+nincs turbó, hengerlekapcsolásos, start-stoppos trükkök), etc.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
simonjoe
őstag
válasz i-sti #171949 üzenetére
..hát elég fájdalmas kiadásod volt akkor. Biztos, h rakat bele valamit, valami pluszt a gyártó amitől érezhetően jobb, és ennek sajnos ára van, nem is kevés.
#171950) momo2828:
sok szerelőt nem értek, h miért a szart erőltetik. Talán nagyobb a haszna rajta, vagy várja, h széthulljon és újra vidd hozzá?? Tényleg nem értem. Én ezek miatt váltottam szerelőt, mert minden szar bazári egypálcás cuccal rakta volna tele.Joe
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen