-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
TaaT
veterán
válasz Kiskokó #52068 üzenetére
"A CD és DVD gyártás alapvető mozzana a mastering eljárás, vagy nyomólemez készítés. Ekkor a lemezre kerülő adat 'lenyomata', negatívja kerül a kb. 300 mikron vastag nikkel nyomólemezre (stamper), melyet mint bélyegzőt használnak az adat sokszorosítására a lemezgyártás folyamatában. Tehát az Ön lemeze nem írható CD-re vagy DVD-re való írás eredményeként jön létre. A CD gyártás és DVD gyártás során a nyomat ofszet technika segítségével készül."
Give them hell Ukraine!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
#89874944
törölt tag
válasz Kiskokó #53076 üzenetére
nekem vartam van 5 eve, meg most is 100%-os multheten mertem meg
az akksinak az se jo ha nagy a toltofesz es az se ha alacsony. vannak ilyen spec akksi regenerelok amik radurrantanak jo nagy feszt rovid ideig aztan vagy tuleli vagy nem. ha talalsz ilyet ismerosnel ingyen meg lehet probalni...
[ Szerkesztve ]
-
net84
őstag
válasz Kiskokó #53076 üzenetére
Akkuból az elmúlt időszakban én vettem már mindenfélét. Az olcsó nonametől a drága "márkásig". Ami meglepő volt, hogy a "gagyinak" ítélt akku is kibírta a garancia időt (3 év) és rá 1 hónapra megmekkent. Utoljára Citroenbe vettem BOSCH (56Ah) akku-t. Lassan egy éves lesz, teszi a dolgát.
A Torpedóba viszont VARTA van. Egyelőre a gyártási évét nem sikerült kiderítenem, de könnyen lehet, hogy a télen ugrik. A héten megint rakoncátlankodott...Mágust kérdezném is:
- gyújtás ráad, (megvár míg elalszik a műszerfalon minden, aminek el kell aludnia) kulcs fordít, önindító egyet lök (csak egy nyekkenés), majd minden sötétbe borul a műszerfalon
- kulcs visszaenged, minden visszajön (óra, rádió nem állítódott el, részméréseket megtartotta a computer)
- kulcs elfordít újra, megint ugyanaz a jelenség
- gyújtás le, vissza, kolcs elfordít, ugyanaz
- rádió kikapcs, gyújtás le, vár egy picit (~30mp), gyújtás vissza, kulcs elfordít, lassan, majd egyre gyorsabban elkezd tekerni és "röff", elindult.A négy indításból háromszor csak nyekkent egyet az önindító és utána "sötét" lett. De mindig visszatért az élet a műszerfalba, így nem mertem egyből akkuért rohanni. A motor üzemmeleg volt (90fok). Rá két percre leállítottam, majd egyből indítottam is. Már rendesen megindult. Ötlet?
Akku haldoklik?
Önindító lesz zárlatos vagy kopott?
Esetleg megszorult a motor és nem bírta meghajtani?Már korábban is említettem egy ilyen jelenséget, de azt reggel, első indításkor játszotta el, az első 5 fok körüli hidegben. Akkor 100%-ra mondtam, hogy az akku megadja magát, de azóta nem volt ennyire hideg és nem is produkálta a "hibát" az autó egészen mostanáig.
Read only...
-
Rambovits
senior tag
válasz Kiskokó #54619 üzenetére
A mostaniakat is használom egészséggel... egy időben amint beültem az autóba kapcsoltam a lámpát. De verőfényes napsütésben minek égessem fölöslegesen?
Viszont ha veszek egy pár minőségi magas fényerejű izzót, a normál ár háromszorosáért, akkor nem akarom, hogy kiégjen fél év alatt azért, mert orrba-szájba használtam (sokszor tök fölöslegesen). Ez az én véleményem.(#54620) Neked is ilyen ledes témád van?
[ Szerkesztve ]
A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
-
vendingo
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen