Új hozzászólás Aktív témák
-
aujjobba
addikt
válasz
JoolsNOS #7487 üzenetére
Egy blackzon smyter-em van eddig (kefés motorral), a kutyacsontokat es onnan a kihajtast kicsereltem mar mindet femre, mert folyton beletort a kerekek csavarja, nem birta ha farolgattam vele.
Egyebkent a HBX 901a alkatreszei passzolnak bele, bar egyebkent vettem gyari kutyacsontot is, az azert vastagabb mint a kinai, de cserebe 2x annyiba kerul.Kovetkezo lepes lehetne BLDC upgrade, de ahhoz mar nem a gyari egybeepitett esc/receiver + tav kombot vennem, hanem valami univerzalisabbat.
Innen jott a taviranyito otlet, de 50ezret nekem ez egyelore nem er meg.
Egyetlen dolog amit allitani tudni szeretnek, az a kormanykozep, marmint a trim. -
ADAM1337
nagyúr
válasz
JoolsNOS #7280 üzenetére
Azok rendesen be vannak szigetelve, úgy hogy nem igazán lesz bajuk.
Más: közbe nekem is lett új bestia itthon:
Apróról vettem: végül a hobbywing fusion pro szettel a 2300kv-ssal, teljes táv mindennel.
Így maradt egy elektronikám feles.Meg befutott egy új karosszéria project is MST liberty walkos mustangja:
-
bnorci71
addikt
válasz
JoolsNOS #7199 üzenetére
köszi
de ahogy nézegetem meg gondolom a szélessége nincs 20cm a modelleknek az alaplap meg 24x24cm
közbe beleástam magam tegnap a poszt után látom létezik 1:5 1:7 1:8 de az árak elég borsosak. Marketplacen találtam egy 1:5 Focus karosszériát nem nagy pénz.
A nyers kasztnit fényezik majd matricázzák? -
boyka003
csendes újonc
válasz
JoolsNOS #7066 üzenetére
Köszi szépen és neked is JoinR!
Közben láttam használtan egy 1:14-es Toyota modellt. 650 mAh akksi, 40 MHz, Nikko gyártmány, 15 ezer lenne.
Ezt ismeri valaki, mi a véleményetek róla?
Úgy sejtem nem mai darab, mert az alapjául szolgáló autó sem, de évek óta nézegetem, tetszik, azért is akadt meg a szemem most ezen az RC autón. -
gabe_
őstag
válasz
JoolsNOS #7061 üzenetére
Már kész van 🙂
Lepucolva, leolajozva ami kellViszont az egyik rugóstag elfosta magát, elengedte az olajat. Érdemes ezekbe tömítőgyűrűket vadászni, vagy nézzek újat kompletten?
Mondjuk a gyárinál egy kicsivel keményebb rugó sem ártana, mert gyakran lekoppan az alja az ugratások során 🙂 -
chris-v
senior tag
válasz
JoolsNOS #7042 üzenetére
Kimondottan rc autóhoz való olajat nézek. Csak nem mindenhol CST a jelölés.
Csak furcsa volt, hogy az onroad autókba híg olaj kell. Nekem az lenne logikus, hogy oda kell sűrű, hogy kemény legyen a futómű.
-
Levi123
senior tag
válasz
JoolsNOS #6719 üzenetére
Így van Paypal visszatéríti ha elveszik a csomag.
Nekem múltkor volt kínai alkatrész rendelésem és ott még vámkezelés is volt, 700 Ft ha jól emlékszem, azt kellett a postának befizetni. Már a kínai kis csomagokat is vámkezelik, ott van eljárási díj, de az ár miatt még vám nincs. ÁFA-t meg az eladó megfizeti (persze erre figyelni kell vásárlásnál). -
Necronom
senior tag
válasz
JoolsNOS #6716 üzenetére
Nem is rad ertettem, hanem magara a legendara, hogy egyatalan terjeng ilyesmi...
Ahogy HummeRC is irta peldanakokaert a Traxxas auto eleg nagy, szoval neki fokepp jotett, ha hagyunk egy kis energia tartalekot az akksinkba.... es itt nem a kapacitasara gondolok, hogy 5000mAh vagy 8000, hanem arra amivel az akku maga terhelheto, tehat a C ertekreDE!
Ha a varosi legalndat nezzuk - VALOBAN kozvtlen behatasa nincsen semmilyen szabalyzora, az akksi NEM tolja az aramot semmi fele, a rendszer egyeduli fogyasztoja ami fogyasztja az aramot az meg a motor - jojo persze az egyeb eszkozok is mint a servo vagy vilagitaskeszlet vagy akarmi mas
Lenyeg hogy a szabalyzo sem fogyasztoDE!
Ha viszavezetjuk a varosi legendat oda amikor az szuletett es meg ne ferdult az igazsag, akkor ez lehetseges
Persze egy rosszul megallapitott hibajelenseg az oka, aminek semmikepp sincs kozvetlen hatasa a C ertekre
Vegyunk egy 30W teljesitmenyu alapmocit, tudjuk hogy a kefes technikanak igencsak kicsike a hatasfoka, mondjuk azt a pelda kedveert hogy 50%-os hatasfokkal dolgozik a motorunk, azaz 60W amit megeszik ebbol 30W amit le tud adni hasznosan - a tobbivel meg nem foglalkozunk, nem aprozzuk
Vigan jatszadozunk a kis alapmocis autonkkal, de szegeny kozben ugy beszorul valahova, hogy se elore se hatra, mondjuk egy kocsi gumikereke ala - beztosan lattatok mar ilyet
Nos a kis 30W-os mocink elkezd szenvedni...mert a gazt meg huzzuk, hatha kijon valamerre
Az a kis moci addig szenved amig egyre tobb aramot fog fogyasztani egesz a zarlati aramig kepes erre
Magyarul tobb szaz ampert is kepes felvenni, mert az akkunk birjaNa itt a szitu amit kapunk
Amig a kis mocink elhal egy nagy C erteku akkupackkal, addig viszi magaval a sirba a szabalyzot is, aztan ongyilkos lesz, hiszen a pakk, hajlando leadni azt a mennyiseget amire igeny felmerul meg egy zarlatos motornal is
Es ime a TRX szabi megoldas is valahol itt lapul, valszeg a regebbi TRX szabik meg nem voltak kepesek olyamire, hogy peldaul folyamatosan 60A birtak maguko atengedi es mondjuk csucsban 200at
Lehet akkor meg nem volt ilyen hogy csucsban 200, csak a 60A
Ezt egy megszorul kefes motorral vigan atleped, viszont ha kicsi az akksid C erteke, akkor az akksibol egyszeruen nem tudsz tobb aramot felvenni es a technika megussza, de persze az akku nem
De ha megnezzuk ez meg veszelyesebb lehet az egesz autora, hiszen az akku kigyulladhat, akkor meg oda minden...Mi a teendo? Esszel megvalasztani az akksi C erteket IS nemcsak a kapacitast figyelni, hogy dejo vettem occoert egy 8000es akksit
A 8000-es akku 20C ertekkel merve 160A amit max ki lehetbe cummazni
De ugyanebbol a 8000-esbol ha 40C-s 320A amire kepes, tehat az akku itt kezdi a zarlati aramot
Ha van egy 160A-es szabalyzonk, akkor jol latszik, hogy a 20C lenne jo bele, de valoba nem art, ha kicist hagyunk ra plusszban, lehet az 25 vagy akar 30C is, hiszen a mai szabik mar kepesek egy bizony csucsteljesitmenyre is, ami tetelezzuk fel, hogy 160A-nel akar 400A is lehet 1-2 mp-re
Az meg pont eleg arra, hogy egy megszorult mocit is le tudjon kezelni...de kellunk hozza mi is, hogy ne huzzuk a szajat, hanem vegyuk azt eszre, hogy az autonk be va szorulva valahovaBocs skacok ha hosszu voltam, de en csak igy tudom leirni kozerthetoen
-
Necronom
senior tag
válasz
JoolsNOS #6703 üzenetére
hogy a traxxas esc nem szereti a magas C értéket.
jezus atya uristen....
ekkora HATALMAS BLODSEGET...aki ilyet allit annak koze se nincs az elektronikahoz, de a fizikahoz se
en meg komuvesnek se vennem fel.....na jo ....csak azt sajnalom, hogy ilyenek egyatalan terjengenek es valaki meg el is hiszi -
JoinR
őstag
válasz
JoolsNOS #6555 üzenetére
Most egész olcsó hozzá a fém kit. De strapabírónak ezzel együtt se mondanám.
-
peet137
tag
válasz
JoolsNOS #6544 üzenetére
Emlékeim szerint én olyan 12 körül vettem, kB 2015ben. De kalibralva sosem volt, és az első garnitúra turnigy lipoim kb tavaly kezdtek "végelgyengülni". Vagyis annyira szar nem lehet a töltő... Mindig balanszolva töltöttem őket, de néha elég sokat pihentek fullra töltve is, ami köztudottan nem túl nyerő ötlet.
Én elégedett vagyok a töltő el, nah, erre akartam kilyukadni. -
Levi123
senior tag
válasz
JoolsNOS #6521 üzenetére
Lipo 4s akkuról van szó. Traxxas csatlakozó lesz ráforrasztva.
Van 4s traxxas akkumulátorom, azt is csak ilyen átalakítóval tudom tölteni, nincs traxxas gyári töltőm, skyrc imax b6ac töltővel működik. Köszi a tanácsot!
@tvamos: Az nem tiszta még, hogy amit linkeltél trx csatlakozót az téglalap alakú és a szabályzó foglalata és a traxxas akkun is ilyen van [link] és nem ilyen téglalap alakú [link] ez is jó az újabb típusba? -
Skillet
addikt
-
Gubu0101
veterán
-
looser
addikt
válasz
JoolsNOS #6351 üzenetére
Őszintén szólva a hossza jobban aggaszt :-)
Fentebb említve lett a 158 számra való elnyújtás, az ~13 év. Nem tudom, annyit élek-e még :-))
De 1:8 az szép nagydarab lenne és egyébként hosszabb keresés után sem láttam a minőségre panaszokat, inkább, szállítás, vevőkezelés. Ez a ködösítés aggaszt kicsit és az is, ha most 3500 a premium, akkor az mennyi lesz 3 év múlva; mivel senki sem fog kiszállni, ha már csak egy visszapillantó tükör vagy egy fél küszöb hiányzik :-) -
peet137
tag
válasz
JoolsNOS #6310 üzenetére
Így is van, de én csak kíváncsiságból vettem anno a verdába a szettet, mert ugyanannyiba lett volna a 3000kv, mint a 4370kv (ez van most). Kipróbáltam, jó móka vele a száguldás, de nagyon észnél kell lenni, pár felnim, lengőkarom, kutyacsontom bánta a szabadtéri tesztelgetést. Ezért visszavettem az áttételt kisebb pinion-nal (asszem 18-as). A tempó így is frankó, de azóta nem sérült/törött semmi rajta, plusz a szíjat/szíjkereket sem eszi annyira, a gumikról nem is beszélve. Ill így oda merem adni a gyereknek is kicsit játszani, mert ha lelassítom 20-25%-ra, kényelmesen tudja terelgetni a 7 éves lányom is.
-
válasz
JoolsNOS #6310 üzenetére
Jól tudtad.
Minél jobban közelít a nullához a T-szám (tekercselési menetszám, de szokták jelölni úgy is, hogy "hány körös" a motor), annál nagyobb a fordulatszám és annál kisebb a nyomaték. Ezt szokták megbolondítani azzal, hogy több vezetékszálat tekernek körbe egyszerre, hogy a kialakuló mágneses teret és ezzel a nyomatékot növeljék. Hagyományos kefés motoroknál ezért látni ilyen jelöléseket néha, hogy pl: 19*2 (19 menetszám, 2 szál vezetékkel), vagy 16*4, stb.
Brushless motoroknál ez csak egy körülbelüli viszonyszámot jelöl, hogy kb milyen kefés motornak felel meg a teljesítménye. Sokkal többet mond a brushless motorról a felvett teljesítménye és a Kv értéke, ami a ráadott feszültség Voltonkénti fordulatszámát jelöli, üresjáratban.Tipikus példa:
Ezrun 9T brushless motor 4300Kv értékkel 7,4V névleges akkufeszültséggel = 31'820 rpm
Traxxas Velineon 10T brushless 3500Kv értékkel 7,4V névleges akkufeszültséggel = 25'900rpm (persze ez csalóka mert képes magasabb feszülséggel is menni, max rpm 50'000 !! és igen komoly nyomatéka van)
Tamiya 11T Super modified hagyományos kefés motor (11*2) 7,2V névleges feszültséggel = 38'000rpm
Vagy amit mostanában adnak alap motornak Tamiyáék:
Tamiya RS-540 Torque Tuned 25T motor 7,2V névleges feszültséggel = 16'000rpmPersze ezek mind üresjáratban, tényleges terhelés nélkül. A valódi sebesség nagyban függ az akkuk állapotától, a modell tömegétől / légellenállásától, az áttétel mértékétől és mennyiségétől, a csapágyazottságtól, a kerekek tapadásától, de még a szabályzók tudásától is. Ezek ugye mind számolhatóak (ha nagyon akarjuk), de a valóságban többnyire csak megtippeljük az értékeket, a másik alkatrészekkel tapasztaltakhoz képest.
-
peet137
tag
válasz
JoolsNOS #6270 üzenetére
Én is agyaltam rajta sokat, de eddig nem próbáltam. Traxxas gépem még nem volt eddig, igazából Tamiya autoim voltak, az utóbbi néhány évben próbáltam másokat is. A drift gép maradt a ta04, egy novak slydr szettel, sok saját átalakítással, az bevalt, egy kicsit nagyobb kormanykitérést elbirna, de így is lehet vele élni... A tapadós most épp egy sakura zero a fontos pontokon alu cuccokkal, 9t bl el, az offroad meg himoto, arra nem akartam sokat költeni, mert még sosem próbáltam, nem tudom, marad-e, meglatjuk... Ha bejon, majd keresek vmi komolyabbat...
-
envagyok
veterán
válasz
JoolsNOS #6194 üzenetére
Ha esetleg valakinek van konkrét bevált bestbuy akkufajtája hozzá, tud linket küldeni?
Az a baj a netes vásárlásoknál, hogy a minőséget és a méreteket nem lehet pontosan tudni.
Hol érdemes megfaragni a tartót?
Akkor nem tud kimozdulni az akku?
Aprón mit értesz?
Alin most a free shipping ingyenes ? (Vám/Áfa) -
ANDROID???
addikt
válasz
JoolsNOS #6191 üzenetére
Zeee, azt hiszem el is engedhetem. 😔
Ott nézelődök, de nem sok minden van jelenleg.
-
ANDROID???
addikt
válasz
JoolsNOS #6188 üzenetére
Ezt az ev-peak-et kezdtem már fejben megrendelni.
Hol érdemes keresni?Másik.
Az akkuval még mindig nem tudtam dűlőre jutni.
2800-ast tudnék 2 darabot újak 13-ért, de lehet a hpi-hez a 2800 még kevés.
5200 már tuti jó, de nem valami gazdaságos 13/db áron, abból 2 darab. A 3300-as akkuk nagyon nem gazdaságosak. -
tvamos
nagyúr
válasz
JoolsNOS #6181 üzenetére
"Az összes akksi kínai."
Felesleges ilyeneket irni, nem mindegy, hogy hol veszed, a nevtelen kiani webshopbol nem tudod, milyen minoseget kapsz."Kigyulladni meg akármelyik ki tud, ha nem úgy foglakozik vele az ember ahogy kell..."
Kar ilyen kozhelyeket hangoztatni! A markas is kigyuladhat, ha nagyon rosszul kezeled, de azert tobb eselyed van, hogy nem lesz baj. A rossz minoseguvel meg akkor is lehet gond, ha odafigyelsz ra. Az meg nem vicces, ha kigyulad a tolton a szobaban.(#6183) ANDROID???
Ehhez kell kulso adapter. Ha van olyanod, akkor jo. Ha be akarod dugni a konektorba, akkor B6AC-t nezz.Nekem volt masolat B6-om, 4 is, de egyet javitanom kellett, mert rossz volt a referenciaja. En azert az elso tolteskor ellenoriznem, hogy jol meri-e a cellafeszultsegeket.
-
tvamos
nagyúr
válasz
JoolsNOS #5968 üzenetére
Az elso nehany toltes alkalmaval inkabb emelkedig a kapacitas, raadasul inkabb nagyobb szokott lenni, mint kevesebb, hogy 40-50 toltes utan meg megmaradjon a rairt ertek. Raadasul, ha kis arammal toltod, akkor no a belso ellenallas, tehat a beletoltott energia nagyobb resze alakul melegge, mint kis aramnal. Szoval toltheted egy kicsit tovabb is, mondjuk 5 orat, ha teljesen lemerult.
Amugy meg, ha jol mukodik, es elegedett vagy vele, akkor ne agyalj rajta sokat, csak hasznald!
-
-
Necronom
senior tag
válasz
JoolsNOS #5965 üzenetére
Mert nálam egyik okostöltő se mondta, hogy: na akkor most kész.
Ez mondjuk erdekes...talan azert, mert amig en hasznaltam minden tolto rendesen befejezte es le is allt
A gond az, hogy ezeknek az akkuknal nincsen - ez igy nemigaz - max feszultseg....
Regebben voltak Panasonic cellak, amiket siman 9.1V-ra sikerult tolteni....ugyan 1 percig birtak tartani, de akik ilyen akksikkal versenyeztek, azoknak volt 1 perc elonyuk mindenki elottA toltes vege parancs akkor van, amikor mar 0.1A ala kerul a toltes arama (ez nem feltetlen fugg ossze a feszultseggel)
Talan azert nem tudja befejezni a tolto, mert a cellak annyira kulonboznek egymastol hogy nagyon
Volt erre regebben egy cella kiegyenlito lapocska, ami hasonloan mukodik mint a liponal, de ugye ez egy kulon cucc. Sajna ezt mar nem tudom megmutatni, mert nem talaltam mar ilyet.... -
-
elektrotank
aktív tag
válasz
JoolsNOS #5799 üzenetére
Köszi, ez jó hír!
Remélem az újnál se lesz 1 év múlva probléma.
Amennyiben jól tájékozódtam, a Defenderhez külön kell megvenni az akksit, a töltőt és a távirányítóba való elemeket? Bár ezt a részét nem értem:
"Nem igényes felhasználók számára és a maximális vezetési idővel NiMH 8.4 V 5000 mAh (TRA2960X)
Az igényes felhasználók számára és a maximális vezetési idő elérésére LiPo 7.4 V 5800 mAh (TRA2843X)"De most őszintén, mit takar itt az igényes és nem igényes? A LiPo jobb minőségű aksi lenne, mint a NiMH?
Amúgy ma volt alkalmam "RC"-zni. Egy nem mostani távirányítós autómat vittem ki egy kicsit a szabadba. Egész jól ment a keményebb talajon, persze, ha olyan fűcsomóba kerültem, fenn is akadt. A kutyák furcsán reagáltak rá
Ha a jövőben valóban megszerzem a Defendert (tervbe van, de egyelőre kőbe vésve még nincs), arra kíváncsi leszek, hogy fognak reagálni.
Ja egy kicsit moddingolva lett még annoA 4db AAA elem helyett egy Nikko 6V tölthető aksi hajtja, ami a platóra lett téve, a kocsi belsejéből pedig két vezeték jön ki. Hátránya, mivel nem teljesen stabil, szigszalagozni kell, mert elmozdul egy-egy ütésre. Egyébként fasza
Ez pedig elég menő:[link]
Ahogy néztem, ezek az 1:8-as kocsik elég nagyok már. Rendesen, mint egy tank. -
maximilian4
addikt
válasz
JoolsNOS #5734 üzenetére
Ezt neked kell tudni. Ez a hatsókerekes is olyan mint a többi, ugyanazokkal a hátrányokkal és előnyükkel a 4wd-vel szemben. Ha inkább szűk, kanyargós helyeken mész, akkor jobb a 4 wd, jóval könnyebb vele manőverezni, ha durvább terepeken mész, sárban. hóban, akkor is jobb a 4wd. Ha kevesebbet akarsz karbantartásra, alkatrészekre költeni, akkor 2 wd, amit amúgy sokkal egyszerűbb is szerelni és még sorolhatnám. Yt-on nagyon sok videó van ahol a 4wd és a 2wd slasht hasonlítják össze. Nekem ezelőtt egy 4wd volt, és tudatosan vettem kétkerekest. Szeretek bütykölni, de azért nincs kedvem túl sokat, a 2wd pedig sokkal egyszerűbb szerkezet. Aki sokat használja a verdát és csak arra gondol, hogy nem kell előre cvd-t venni, már évi szinten azért jópár ezrest/tízezrest tud spórolni. Sajna a MIP-es acél féltengely is ugyanúgy tönkremehet mint a gyári műanyag.
-
motoflug
őstag
válasz
JoolsNOS #5697 üzenetére
Szia!
Van. ZD Racing short course rc autó BG-ről. A vicc benne az, hogy gyakorlatilag egy LRP-ről van szó, amihez van alkatrész bőven (mindenbe az LRP logo van nyomtatva, teljesen LRP az egész jobb távval). Tavaly nyár környékén vettünk kettőt, kaptak rendesen, azért tört rajta ez-az. DE, minden ami eddig tört fent van Thingiverse-n, nylonból utánnyomtattunk alkatrészeket, és kész.Illetve azt még fontos megjegyezni, hogy télen tört a legtöbb dolog, ami nyílván az időjárás miatt is van.
Ami gyengusz:
- Törik ez-az,
- Gyenge gyári szervo,
- Gyárilag szinte száraz volt az egyik diffije,
- Csavarok szeretnek kilazulni,
- Gyári lipo.
- A telók műanyag háza.Ami szerintem jó benne:
- DumboRC távval érkezik,
- BL szett (távról levettük kb. 60-70%-ra)
- LRP/3d nyomtatott alkatrészellátás,
- Elől-hátul stabilizátorok.
- Standard 3.0/2.2 kerékszett.Nem tudom most mennyi, de kuponnal volt olyan 50 anno RTR-ben. Azóta belecsvartunk még egy 10-est tuti az alkatrészekbe. De megy még, én meg azért nem is sajnálom.
-
Skillet
addikt
válasz
JoolsNOS #5604 üzenetére
Nem. A pöcökbe beletört a csavar.
Erről a cuccról van szó. A pöcök, benne a csavar menetes részével (beletört) a kardán csuklóban maradt. Ki sem tudom venni belőle. Az imbuszokat nem tudom megnyitni. Ha meg is nyílna, attól még a pöcökből nem jönne ki a beletört csavar.
Szóval gyanítom kellene egy új kardán, meg pöcök meg csavar... Meg ki tudja. -
Volkov
senior tag
válasz
JoolsNOS #5477 üzenetére
Picit megkésve a válasz:
LANE Boys RC light controller. Youtube-on van róla pár bemutató videó.
Egy baromi jó projekt, brutál kicsi, nem kellenek ellenállások, saját "programokat" (scripteket) lehet írni, és open source az egész, úgyhogy magad is összerakhatod.
A github-on fent van minden hozzá.
Elsőt készen vettem, utána rendeltem pcb-t meg alkatrészeket, most rakok össze még párat. -
st6969
őstag
válasz
JoolsNOS #5214 üzenetére
Van javaslatod, hogy mit/miket érdemes venni (konkrét modell, esetleg link please)
Ha egy időben több akksi is tölthető, az lenne a legjobb.
(#5215) üszök
"ugye figyelni kell ne merüljön túl használat közben"
Erre van valami jó módszer, hogyan figyeljük?"ne gyújtsa ránk a lakást töltés közben"
Ez mikor fordulhat elő? Hogy lehet védekezni ellene? Okos töltő ezen nem segít?Köszi
-
ADAM1337
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
Adok-veszek tilos a fórum területén.
Használd Hardveraprót erre!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Plazma TV topic
- Háztartási gépek
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Trollok komolyan
- Yettel topik
- Béta iOS-t használók topikja
- Samsung LCD és LED TV-k
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- További aktív témák...
- AKCIÓ! MSI B450M R7 5700X 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700 XT 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- Dell latitude, precision, xps, magyar világítós billentyűzetek eladóak
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RX 7600XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 27GP95RP - 27" Nano IPS - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 600
- Xiaomi Redmi Note 13 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest