Új hozzászólás Aktív témák
-
-
ADAM1337
nagyúr
válasz
peet137 #7530 üzenetére
Simán lepattintható ez a festék amúgy ha van leszedőd vagy magától dobja már le ?
Én mondjuk újra festeni fixen nem tenném inkább vennék egy másikat. (Anno mi is mentünk 4wd-be kpe cső gumival)A killerbody r34 valami 11k volt anno szerintem most is annyi és nagyon sok minden járt hozzá gyárilag, foncsorok mindegyik, köd is, ablaktörlők, visszapillantók stb..
-
ADAM1337
nagyúr
válasz
peet137 #7525 üzenetére
Asiatees-en áfa és vám is rájön, úgy már annyira nem megérős, plusz ugye a szállítás, jobban kijössz ha kayhobbies-ról veszed.
Az a durva, hogy a Tamiya nem is egy nagy minőség rc kasznikba csak a legelterjedtebb.
Egy Arlos rc kasznit néz meg élőbe, ott nem agyagra van ráhúzva a forma, hanem cnc-zve van, de egy MST is ég és föld a tamiyahoz képest anyag és élet terén.Volt nekem is R34-em igaz killerbody, de ehhez minden is volt nagyon szerettem.
Csináltam róla videót is a korai évekbe a készítéséről: [link]Minőség terén nálam kb ez a sorrend most:
Arlos rc -> Addiction rc -> MST -> Yokomo -> Overdose -> Killerbody -> Bittydesign(ez a fabia nagyon korrekt) -> Tamiya - Aplastics-rc - hpi - sg fosok és társaik.
-
ADAM1337
nagyúr
válasz
peet137 #7523 üzenetére
Én mindig meglesem mi az ami jó, a tamiya driftre alkalmatlanul keskenyek sajnos. 185-190 max szélesség, nekünk nem fordul el 90 fokba ennyire behúzva az elejét, max nehezen és instabil nagy íven, általában meglesem kitől kapható az adott kaszni ami tetszik vagy készítésre rendelek.
E30-ból jelenleg nincs jó sajnos, a hpi nagyon tejfölös doboz, a tamiya túl keskeny és már nem kapható rég.
Most ami beszerezhető és van minden hozzá talán az mst de az meg rocket bunnys, viszont minőségre a legjobb az összes közül.
Talán még formára ami jó az aplastics ez minőségbe jobb a hpi-nél de nem egy tamiya kidolgozás vagy mst közel se.(a termék fotók kegyetlen szarok, sokkal jobbak élőben):
E30 coupe
E30 sedan
E30 Touring -
JoinR
őstag
válasz
peet137 #7494 üzenetére
Szerintem a Dumbót gyorsnak mondják ebben az árkategóriában, de nekem még nem volt jobb távirányítóm, hogy össze tudjam hasonlítani. Nekem elég gyors, vagy úgy is mondhatom, hogy a szervóm úgyis lassú.
Van még a gyrós, világítós és 10A ESC-s verzió is, annyira nem finom a modulációja, de én arra csak csörlőt kötök, így is nagyon megéri, kevesebb eszköz, szebb kábelmenedzsment, hogy minden egy helyen van. -
ADAM1337
nagyúr
válasz
peet137 #7467 üzenetére
RWD-be expossal megyünk, kérdés az esc-n van boost vagy turbo beállítás ?
Ha most nagyon "kezelhetetlen" én kisebb pinion és boost és turbo offal kezdeném az ismerkedést.
Dragbrake lehet 0-is 4wd-nél a hajtás is fogja meg a motor belső ellenállása, motor függő inkább mint autó.
Brake lehet 1khz is, viszont a brake force elég ilyen 75%. -
ADAM1337
nagyúr
válasz
peet137 #7423 üzenetére
Hát valahogy 2015-ben kezdtem akkor még sakura d4-el egy agyon módosított TT01e után.
Szerintem viszonylag hamar el lehet jutni egy jó szintre, kb 1-2 év alatt.Azóta rengeteg alváz fordult meg nálam:
MST RMX-D VIP, Usukani PDS, MST FXX (a régi), Overdose Galm, MST FXX 2.0s, Xpress GripXero D1, de tuti van ami kimaradt
Most egy heavy modded Kezdetben egy műanyag mst rmx 2.0 lett átalakítva rmx 2.5 rs beastmode-ra, meg az usukani nge ami titán csavarokat kapott titán turnbuckle-t meg önzárós aktív difit.Sajnos az anyagiakat most az usukani nge váznál írtam excellbe
Mostani állapotában a Roller, elektronikával és a corolla karosszériával menetkészen 860 euro körül van aksi és táv nélkül, mivel a másikhoz már volt, az többe van jócskán. -
ADAM1337
nagyúr
válasz
peet137 #7418 üzenetére
Bepótoltam egy kis rövid videót, sajnos a pályáját még nem szereztem be, ezek a kerekek ott müködnek igazán.
Néztem pár tanácsot, mivel kefés motor nagyon hamar megáll tehát gáztartósan kéne driftelni, ami a kis finom gyakorlást kb ellehetetleníti, így most csak probálgattam, de az 1/10-hez képest teljesen más.
Videó a bénázásomról.Illetve itt meg egy 1:10-es, fehér bmw m4:
[link]De jópofa, most elkezdtem nézegetni a DMRACING NEZ 64 1/64 alvázat, de hát 100k körül van maga a váz, viszont arra rámegy bármelyik hotwheels, és a nagyobb méret jobb kormányszög. (így szokott indulni, és hopp 300k elmegy egy alvázra)
-
ADAM1337
nagyúr
válasz
peet137 #7420 üzenetére
Ehhez feltétlen kell a pálya, nagyon érzékeny a beállításokra a távon.
Ha nem volt rwd múltad gyros drifttel szerintem élvezhetetlen, akinek van az tudja belőni rendesen.
Most én is elkezdtem nézni komolyabban beállítható verziót: DMRACING NEZ v1.0, de ez meg horribilis, viszont bármilyen kb hotwheels rámegy. -
ADAM1337
nagyúr
válasz
peet137 #7418 üzenetére
Facebook csoportjába sok videó van, de itt egy youtube-os: [link]
Van 2 csavar amivel az elejét lehet finomhangolni, illetve a távon az SVC = gyro gain-t lehet meg az átlagos dolgokat, trim-elni a kormányt, van limiter, meg a világítást lehet szabályozni, de meglehetősen poén, és egész jó tempoja van méretéhez képest. (én 100-on és 0,7 dual rate-el használom, a gázra nagyon érzékeny így, hogy hátul nincs rugozás csak elől) -
-
Skillet
addikt
válasz
peet137 #7396 üzenetére
Ami 1:10 az a 10428, de azzal nincsen tapasztalatom. Annyit tudok, hogy azon sokkal kevesebb a puha műanyag. Nekem is látószögben volt, de emiatt letettem róla. Az 1:10 gépek amúgy nekem is tetszenek.
A 12428 ennyiért nagyon durva. Nem tudom, valaki tud-e mondani minőségibb cuccot dupla vagy akár tripla áron?! Vagy lesz, csak arra meg az életét rákölti az ember, mert drága hozzá minden? -
Skillet
addikt
válasz
peet137 #7386 üzenetére
A wltoyst nem írnám le. Nekünk 4 éve van egy 12427. 24-ért vettem 2020-ban. A kerekek már simára koptak, szóval volt használva. És azt sem mondhatom, hogy nem kellett hozzányúlni. 2x cseréltem szervót, egyszer kardánt fémre.
A távirányítóban eltört az a kis műanyag tüske lószar, ami összeköti a kereket a potméterrel. Csináltam hozzá egy csere darabot fém csavarból. Az már örök élet lesz.
Akkut csináltam hozzá 2db 21700-asból. 4000mAh.
Közben volt pár olyan sztori, hogy a rokon gyerek max sebességen nekiment ennek annak. Az egyik első féltengely elgörbült. Szétkaptam, nagyjából kiegyenesítettem, azóta is rendben van. Az, hogy ilyen sok alkatrész hajlékony műanyag a gépen, nagy előny! A játszótéren szoktam csapatni fűben, gumi borításon. Az összes gyerek az autót kergeti, vagy épp szaladnak előle. Nem egyszer véletlenül rá is taposnak, ráugranak, de még egyben van. Most talán az ESC szállt el, kijött belőle a füst (most megy az agyalás legyen-e brushless-re váltás). De összességében én azt mondanám rá, hogy nagyon masszív, strapabíró kis cucc.
Alkatrész is van hozzá, ráadásul jó áron. Ha valaki valami nagyon alap gépet keres bohóckodni, akkor nagyon jó vétel lehet. Ennél ami drágább, az talán sokkal drágább. És azok sem tökéletesek. Gondolom ugyanúgy van mit azokon is cserélni. "Talán" a törékeny alkatrészekből is több van rajtuk.
Nem akarok senkit meggyőzni, de jó gép ez... Szerintem.
Drágább cuccban én is gondolkodtam, most is gondolkodom (új autó, vagy a 12427 átalakítása kefementesre), de sajnálnám, nagyon félteném. Ezzel a felhasználással nem lenne szerencsés. -
aujjobba
addikt
válasz
peet137 #7389 üzenetére
Eddig jo, megy rendesen, es lejjebb tudom szabalyozni a max sebesseget, hogy a gyerek ne nyelgazon hajtsa.
Potalkatresz dogivel van hozza, van par robbantott abra a darabok cikkszamaval.
Allithato a lengescsillapito, egyelore nem neztem meg hogyan kell allitani, de elol szerintem feszesebbre fogom, ott elegge libeg a gyari beallitason. -
aujjobba
addikt
válasz
peet137 #7386 üzenetére
Ez lett vegul (blackzon smyther buggy).
Alkatresz is van hozza, strapa is, elvileg fem upgrade-ek is kaphatok hozza. -
aujjobba
addikt
-
válasz
peet137 #7382 üzenetére
Tengelyt kiegyengetni nem tudod? Kiszerelve, sík felületen kalapáccsal egyengettem már tengelyt, mikor hirtelen nem volt más megoldás és sok idő volt az új alkatrész érkezése.
#szerk: ok, ezt nem tudhattam, hogy honnan indultál neki a problémának és ismerted-e korábban amit linkeltem.
-
válasz
peet137 #7379 üzenetére
Hézagállítás papírlappal a legegyszerűbb. Közéfogod a fogaskerekeknek, összenyomod őket, hogy gyűrődjön a papír, fixre húzod a motort, majd simán kitekered a fogaskerekekkel, a közöttük lévő papírmaradékot. Pont megfelelő hézagod lesz. Itt be is mutatják.
-
ADAM1337
nagyúr
válasz
peet137 #7350 üzenetére
Így már mindent értek.
Jelenleg én is egy usukani nge rwd vázat alakítgatok át, gyári csavar szettet titánra cseréltem, gyári golyós difi helyett önzáró difi van benne, mst tr56 gátló szett.
Most jön az elektronika bele, hobbywing xerun v10 g3 10.5t 4500kv motor, egy yokomo r100 drift esc, meg valószínű egy 2in1 servo gyro kombo Razor-D1, kaszni egy hothatch corolla lesz rajta.
És szönyegre épül ez is. -
ADAM1337
nagyúr
-
ADAM1337
nagyúr
válasz
peet137 #7266 üzenetére
Igen offroadozásnak az az előnye, hogy minden pálya.
Mi kifejezetten verseny drift gumikkal megyünk ezek is hdpe komponens (teflon) drift kerekek ds racing márkájúak, de csak szönyegen.
AMTS-en kint leszünk vagy 30-an verseny is lesz vasárnap.
Ha elkészül a lexus bodé az lesz fent ha nem akkor a bmw m4, bár a setup az m4-re van beállítva, súlyra kb ugyanannyi lesz a 2 kaszni, azt számolgattam. -
ADAM1337
nagyúr
válasz
peet137 #7264 üzenetére
Ez a bodé lesz majd a drift vázon, de szerintem a bmw marad állandóra. (úgyis mágneses kaszni tartóm van pikk pakk átcserélem őket.)
Drift vázból csak 1 van egyelőre, feljebb van róla kép.
Egy mst rmx 2.5 aktiv futóműves full carbon alu kit-es alváz.A második tervbe van egy ultralight verzió 1-1,1kg körüli súllyal:
Alváz: Usukani NGE-BV
Motor: Xerun V10 G3
ESC: Reved Breve ESC
Servo (2in1 gyroval): Razor-D1 built in gyro NFC
Aksi: redline 2s lipo 4000mah shorty
Kaszni: zooracing Gorilla max 1:10 fwd 0,5mm lightweight 53grPlusz festék, kaszni tartóval, vevővel, szett felni és gumival 1083gr körül áll meg a terv szerint.
Szenzor mentes szettel tolod ? Akkor ez még 4wd drift lesz ha jól gondolom.
10.5t-vel jobban menne amúgy az is. -
-
ADAM1337
nagyúr
válasz
peet137 #7252 üzenetére
Alapvetően amúgy az a mainstream a tamiya idehaza.
Bár a tuning alkatrészei eléggé overpricedek.
A sakura egy jó lowbudget kategória, sokan használják és viszonylag olcsó hozzá minden, minőségbe a tamiya alatt van, de ezek a kinaiak közül egész jó, még rendes drift vázuk is van. -
ADAM1337
nagyúr
válasz
peet137 #7226 üzenetére
Az mst e30 amúgy baromi jó kaszni, ha tetszene annyira az e30 tuti azt venném ezekből.
Anyagra házilag nehéz jót csinálni és tisztát, plusz teli van kiegészítővel és konzisztenst a lexan.(#7227) tvamos: Mi a baj a tamiya e30-al ? Elvileg az méretarányos, plusz ahhoz is vannak kiegészítők.
Petg nem a legjobb anyag erre sajna, az sgmodel-es hulladék retro karosszériák abból vannak, törnek mint a ropi sajnos, túl rideg anyag és dobja le a festéket hamarabb mint a lexan sajna, nekem a tamiya ps-eket dobta le pedig abba van a legerősebben maró hajtógáz. -
tvamos
nagyúr
válasz
peet137 #7212 üzenetére
Nekem 3 Tamiya E30 van. Egyszer, ha lesz merszem, be is festem oket. Sajnos hatul nem annyira jo, mert ott nincs betet a lampanak, de gondoltam, festeskor a lampa helyet kimaszkolom, es belulrol rakok valami 3D nyomtatott dolgot, meg kis PCB-t jo sok SMD LED-del. Ezek kozul csak az SMD LED adott egyelore sajnos.
-
ADAM1337
nagyúr
válasz
peet137 #7214 üzenetére
Killerbody meg mst egész jó áron van ahhoz képest amit kapsz, a top of the top a 24krc avagy Arlos rc azok messze a legjobbak, cnc moldra van ráhúzva elég brutálisan pontos és arányosak. Igaz ott mindent külön vehetsz meg foncsor stb.
Nálam most ezek vannak:
Tamiya mustang gt3 verzió - killerbody gt86 szélesítéssel
Killerbody RC-F a killerbody rc-f widebody kit-el.
Aplastics RC BMW M4
Aplastics RC BMW M3 Touring (ez épp készül) -
ADAM1337
nagyúr
válasz
peet137 #7209 üzenetére
A balos HPI, a jobbos MST, de az MST-nek a kabin része szerintem aránytalanul magas, de az foncsoros és anyagra messze jobb nála.
(#7210) peet137: Perpillanat golyós difivel megyek (de olajos ha nem enged félévente elég ránézni) ott csak lithium zsír van azt kb félévente, gátlókban változó, van hogy havonta.
-
ADAM1337
nagyúr
válasz
peet137 #7169 üzenetére
Igen a mi pályánk van, mi ds racing competition 3 LF-4 gumit használunk az a bajnokságon az elfogadott meg külföldön is, bizonyos kemény drift gumik között is akkora a difi, hogy az ember nem gondolná.
(#7168) motoflug: kilehet jönni nyugodtan nézelődni is ismerkedni, de itt mindenki rwd-zik alapból arra épült a pálya is.
-
ADAM1337
nagyúr
válasz
peet137 #7166 üzenetére
1 srác járt fel onnan, youtube-on videókat is csinált anno Bazel, de ő is el van tűnve, idén mondjuk 1x volt kint. [link]
De a pályánk nagyon rwd-re van setupolva, terhelést váltani ilyen 200-300%-os cs-vel lehet szerintem.
Illetve csak szönyegen használt drift gumikkal megyünk a pálya maitt. -
Levi123
senior tag
válasz
peet137 #7098 üzenetére
Igen rendeltem már 2x 4S 6200 mAh akkut külön-külön rendeléssel. Nem kell tartani a vámtól, szállítástól, mert ha EU raktárat választod ki akkor cseh, lengyel raktárból küldik nincs vám, meg áfa se - mert elméletileg már "megfizették" azaz benne van az árban.
Kemény dobozban küldik ami még be is volt tekerve bubifóliával, + zacskóban. Futár hozta ki ha jól emlékszem express one. -
joocek
aktív tag
válasz
peet137 #7081 üzenetére
Ez egy nagyon kedvelt modell. Én is törőm a fejem hogy rendeljek egyet. Csak a BB fórumon
kifosztottak. Az oldal az információim alapján nagyon megbízható.
www.scamadviser.com ez elvileg egy minősítő oldal és pozitívan vélekedik róla. De azért meg jegyzem 4 évesnek még szerintem durva. Túl gyors. Én a 979 lassabb változatát ajánlanám. [lwltoys 979] az alkatrész olcsóbbnak tűnik. Kisebb és lassabb de ez is gyors. Igy nehezebben törik szerintem. De ez egyedi vélemény. vagy wltoys 144XXX valamelyiket . Ezekhez van lökhárító külön. -
válasz
peet137 #7023 üzenetére
Ha elhajlott és esetleg szétszedve vissza is tudod kalapálni, akkor azért azt tudni kell, hogy ahol elhajlott, ott gyengébb lesz az anyag és legközelebb könnyebben fog ott elgörbülni.
Ha ügyes vagy, akkor ideig-óráig jó lehet, ha nagyon kell és nincs hirtelen másik.
De sajnos igaza van tvamos-nak, nagyon ügyesnek kell lenned, mert egy minimális rázás is nagyon felerősödik sokezres fordulaton, ami később több kárt okozhat az autóban.Szóval görbült tengelyű motornál forgórész csere, vagy ha nincs és nem kapható semmi bele passzoló, akkor komplett motorcsere javasolt. (Görbült tengelyű motornál meg kell nézni a motorcsapágyakat is, mert ilyenkor az is károsodhat és akkor az is csere.)
Már ha a tartós megbízhatóság a szempont.
-
Joshi
titán
válasz
peet137 #7000 üzenetére
Már elengedtem a dolgot. Egyébként egy Flysky fs-st8 lesz.
-
chris-v
senior tag
válasz
peet137 #6963 üzenetére
Ja, hát akkor ezt elengedem...
Másik kérdés, tudom múltkor volt téma, de végül nem tudom mi lett az eredmény.
Milyen zsírt tegyek a difi házba?
Kell cserélni ezeket a nem tudom hogy hívjákokat és ehhez szét kell kapnom mindent. De akkor már úgy raknám össze, hogy újra zsírzom. -
chris-v
senior tag
-
chris-v
senior tag
válasz
peet137 #6928 üzenetére
Volt egy plusz ami már meghajlott, azon próbáltam ki először. Nem véltozott semmi, szóval megcsináltam után egy jóval, és az sem deformálódott el, szóval megcsináltam a többivel is.
Fontos, hogy olajban legyen a hűtés, mint a késeknél, vízzel lehet deformálódott volna.
Amúgy nem is hosszú, vagy nagy az egész, szóval már csak ezért sem volt valószínű a deformitás.
De összességében sokat nem ért. Mondjuk alapból nagyon lágy fémből van, annál erősebb lett, de még bőven hajlítható. -
chris-v
senior tag
válasz
peet137 #6922 üzenetére
Ez a kis tengely amiről szó van.
Mondjuk most nem olyan vészes az ára.
Lényegében 1000 Ft/db-ra jön ki.Simán egy kicsit nagyobbat ugrat, vagy kicsit (lehet nem is annyira kicsit
) véletlen oda verem és azonnal elhajlik.
Konkrétan már azt csináltam, hogy megedzettem őket. De hiába. -
chris-v
senior tag
válasz
peet137 #6920 üzenetére
Magoldottam a kotyogást.
Kapott egy kis B-7000 ragasztót vékonyan a csapágy köré és a tengelyekre. Rugalmas oldható gumi szerű kötés a vége, szóval teljesen jó.
Mentem vele egy próba kört, sikerült is megint elhajlítanom az egyik tengelyt.
Volt még egy viszonylag egyenes, arra kicseréltem, de ez volt az utolsó, szóval most vadászhatok valamit. Egyszer sikerült vennem olyant ami jó, de annyiba került 1db mint más típushoz a 4 db. És ha minden menetnél elhajlítok min. egyet, akkor nem nagyon éri meg bekapcsolni az autótA következő verda biztos valami wltoys lesz, azokhoz van minden alkatrész jó áron.
-
chris-v
senior tag
válasz
peet137 #6918 üzenetére
Nem tudom van-e hozzá CVD. Az a baj, hogy konkrétan alig találok alkatrészt. Ha még is sikerül, akkor meg más gyártó autójához írja eredetileg. Gyártó oldalán a képek alapján kerestem és úgy sikerült találnom pár dolgot. Kicsit olyan mintha úgy lenne össze légózva mindenféle elérhető alkatrészekből. Az biztos, hogy a Caster Racing S16B autó ugyan ez. Ott tűnt fel, hogy a kerék stabilabban van mint nálam.
Az is nehezíti némileg a keresést, hogy a Bonzai oldalán 1/14-es méretnek írja, ezzel szemben a Caster oldalán, illetve az alkatrészek leírásában 1/16-os van írva. És úgy általában az 1/16-os alkatrészek a jók.Fura egy verda ez
-
chris-v
senior tag
válasz
peet137 #6916 üzenetére
Hát igen, igazából nincs nagy jelentőségé, hogy van egy kis kotyogása a keréknek, mert egyébként játék közben nem tűnik fel, úgy is megy terepen, meg mindenhol. Inkább csak engem zavar, illetve lehet egy kicsit nagyon rátettem most magam a dologra, én nem bírom elengedni
Kis tengelyekből kellene venni 4 db-ot, mert mindegyikben van egy kis hajlás már, de nem találok olyan méretet ami jó lenne jó áron. -
chris-v
senior tag
válasz
peet137 #6914 üzenetére
Ilyen hézagoló alátét, na az nincs.
Igen, a csapágyházban is van kopás, gondolom az előző csúszósapágy nem mindig csúszott rendesen és kikoptatta azt is. Összerakáskor nem tűnt fel, de a videó után leszedtem a kereket és csak a tengely mozgatásakor látszik, hogy a csapágy mozog a házban kicsit. Sőt már a tengelyen is lehet van egy kis kopás.
De ami nagyon hiányzik az a hatszög alá valami alátét.Igen, a műanyag alkatrészek jobbak sokszor, mert rugalmasak, nem törnek egyből. Bár ennél a csapágyháznál nem tudom mennyire számítana.
-
chris-v
senior tag
válasz
peet137 #6911 üzenetére
Itt van videón a kerék.
-
chris-v
senior tag
válasz
peet137 #6911 üzenetére
Csapágy jó. A csapágyházban talán van egy kis kopás és az miatt van egy kis mozgás (lehet veszek fémet előre), de inkább az a baj, hogy a kis féltengelyen a lyuk, ahogy benne van a tüske, és rámegy a hatszög, marad hézag, nem húzza oda a kerék teljesen.
Ha ez így érthető.
Tehát nem a futóműnek van egy lazasága, csak a keréknek.
De csinálok holnap egy kis videót és megmutatom. -
chris-v
senior tag
válasz
peet137 #6887 üzenetére
Ahogy nézegettem a jelöléseket, a 2rs talán jobb választás, mert a gumi porvédő jobban állja a vizet azt írják. Nem mintha annyit mennék a kocsival vízben, de azért sose tudni.
Annyi még érdekesség, ha S vagy SS van a cikkszám előtt, akkor az rozsdamentes anyagból van. PL mint ez. Ez is még lehet a víz miatt szempont, bár nem hiszem hogy amúgy berozsdál azon nyomban ha víz éri. -
chris-v
senior tag
válasz
peet137 #6849 üzenetére
Igen, azt néztem, hogy kb mindent cserélnem kell egy brushless szettre, ha szeretnék valami mást, és akkor új távirányító. Ahhoz nem sok "kedvem"
Annyira nem akarok belemenni, mert amúgy elégedett vagyok vele, csak azért egy kis tuning sose árt.
Ezért gondoltam, hogy csak magát a motort cserélem.
390 milyen mérete? Mert nem jöttem rá. 1cm=10mm=0.39inch, de hogy mi az 1 cm.....
Erősebb kevesebb kőrszámmal is homályos
A szabályzóról ugye sok minden nem derül ki, csak ami rá van írva, hogy 35A. Ehhez hogy lehet kitalálni mekkora motort tud kezelni?Bocsánat a sok kérdésért, de még tanulom a témát, és a motor kérdéssel 1 napja kezdtem foglalkozni.
-
peet137
tag
válasz
peet137 #6751 üzenetére
Úgy fest, sok lett neki a 120c-s akksi. Legyalultam a spur és a pinion kereket is. Bár ah néztem, 0.6-os modul volt, vagyis gyárilag ezt kefés szettel szereltek, csak kapott egy bl-t utólag. Néztem fém 0.8-as spurt és piniont is, de így az áttétel még durvább lesz. Meglatjuk. A gyári kefessel 14 - 64 fog, a bl-lel 19 - 48... A modulok miatt kisebb pinion nem is nagyon lehet, talán a 17es meg odaér a spur hoz. Remélem, bírni fogja a hajtás, nincs benne kuplung...
Új hozzászólás Aktív témák
Adok-veszek tilos a fórum területén.
Használd Hardveraprót erre!
- Telefon felvásárlás!! Huawei P20 Lite/Huawei P20/Huawei P30 Lite/Huawei P30/Huawei P30 Pro
- Új Apple iPhone 16 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 3 Év Garanciával
- Intel Core 2 Quad Q9550 2.83GHz LGA775 Processzor
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest