Új hozzászólás Aktív témák

  • Shing

    őstag

    Nem úgy volt, hogy az nvidia le van maradva évekkel az AMD-hez képest akik már sokkal hamarabb elkezdték a low level API implementációkat a Mantle miatt?

    Az alacsonyabb elérés miatt nem jönnek ki jobban a hátrányok nvidia-nál? AMD-nél talán átláthatóbb a helyzet, mert sokat ment a GCN, persze kapott fejlesztéseket de lényegében erre kellett optimalizálniuk a fejlesztőknek. Most pedig itt az RDNA korszak aszt' kész.

    Az nvidia-nál szinte minden széria máshogy működött és ahogy írtátok még a bekötés is változott út közben. Az AMD az elejétől kezdve előnyben van szoftveresen és hardveresen is, az nvidia pedig tákolgat minden téren.

    Egyébként az elejétől kezdve felmerült nálam. Most kijön egy DX12 játék, ahol a fejlesztők meghozzák a kellő optimalizációkat. De mivel "lejjebb" mehetnek, így mi lesz évekkel később?

    Ok hogy szabvány minden, tehát működni fog a játék és nem lesznek mondjuk grafikai bugok sem. De a teljesítmény? Egy RDNA utáni architektúra hogy fog viselkedni egy régi DX12 címnél? Vagy ha nem is fut olyan optimálisan akkor kompenzál a nyers teljesítménnyel? A profilozás ugyan úgy nem lesz meg.

Új hozzászólás Aktív témák