Új hozzászólás Aktív témák
-
janos666
nagyúr
Azt se felejtsük el, hogy a DLSS a képernyőétől alacsonyabb felbontású rendere-el dolgozik, tehát 4k kijelző "mögött" is 1440-es Quality vagy 1080-as Performance módban fogsz igazából játszani 4k kijelzőn (a DLSS upscale előtt abban fut a játék, és hsonlóan 1440-es kijelzőn is rendre 1080, 720, stb a DLSS "minőségtől" függően)
És RT mellé szinte kötelező lesz a DLSS (a CyberPunk-ban nekem RT nélkül is az volt a Quality DLSS mód 4k-s kijelzőn >60fps-hez 3080-as kártyával, de kipróbáltam egy 3090-essel is, és az sem volt sokkal gyorsabb, az sem volt elég natív 4k-ra RT nélkül, DLSS nélkül, kellett a DLSS, avagy az igazából 1440-es felbontás 2160 helyett). -
Busterftw
nagyúr
válasz
BusinessGuy #88 üzenetére
Plusz ugye itt nem nagyon szamit, hogy az illeto "csíter" vagy sem.
Hardver hasznalatrol van szo es ok is csak olyan hardvert vesznek mint mindenki mas. -
arn
félisten
válasz
BusinessGuy #88 üzenetére
Az volt a kerdes tudsz e jobbat.
-
BusinessGuy
őstag
-
válasz
Komplikato #85 üzenetére
Min töltöd? Konzolon? mert nekem PC-n 28.8 GB.
Hát elég nagy lista amit javítanak. [link]
Még végig olvasni is elég. de ebben nincs DLC .csak javítások
Elméletileg lesz 10 DLC ami ingyenes lesz, gondolom kárpótlásul és lesz Expansion Pack ami 15 dollár lesz 2 db vagy 2x 10$. -
arn
félisten
válasz
BusinessGuy #72 üzenetére
akkor mi neked a realis?
-
-
Kansas
addikt
válasz
Busterftw #79 üzenetére
Nekem időnként a Steam-be lépéskor jön egy popup hogy részt akarok-e venni a survey-ben, kéri hozzá az engedélyem, hogy küldje az adatot.
Azt nem tudom, hogy mindig kapok-e(nem figyelem a frekvenciát, bár tuti nem kapok minden hónapban) illetve nem tudom, mindenki kap-e.
Legközelebb majd odafigyelek, hogy egyszeri alkalomhoz kérnek engedélyt, vagy ahhoz hogy továbbra is havonta gyűjtsék... -
Kansas
addikt
Soha nem volt igazán reprezentatív szvsz, a Valve-nak nincs igazán eszköze arra, hogy igazán reprezentatív mintát válogasson össze... én eddig 2x kaptam mióta upgrade-eltem FHD-ről 4K-ra, szóval nem húzom vissza a felbontás-eloszlást
.
Ezzel együtt még mindig relevánsabb, mint a haveri kör vagy a PH fórumozók köre... -
-
Kansas
addikt
válasz
BusinessGuy #72 üzenetére
Hogy a Steam mennyira reprezentatív a teljes játékos-társadalomra nézve, az vitatható. De azon a mintán amin fut, teljesen reális.
Az hogy neked és az ismerősi körödnek(vagy akár a PH fórumozóinak) esetleg izmos vasa van 4K kijelzővel, nem jelenti azt, hogy a tágabb népességnek is...
Pl, ha az én ismerősi körömből indulnék ki, ennyi erővel hihetném azt, hogy a népesség alig 10%-a vallásos(minden vallást beleértve)... holott a felmérések nem ezt mutatják.
De szívesen látnék olyan felmérést a témában, ami szerinted "reális"... érdekes lenne megnézni, annak mennyire reprezentatív a mintája... -
Kansas
addikt
válasz
janeszgol #71 üzenetére
Engem ez zavar a DLSS-ben, és ugyanúgy zavarni fog az AMD-féle FSR esetén is, egyiket se szándékozom használni, ha lehet választani(és mikor lesz olyan hardverem ami bármelyiket támogatja).
Konzolon kicsit más a helyzet... egyrészt nincs választása az embernek, maximum egy "performance" és egy "eyecandy" preset közt, másrészt a konzolok fix hardvere miatt ott általában sikerül annyira elfedni a minőség-esést, hogy átlagember csak a DigitalFoundry-tól tudja meg, szemmel nem észrevehető(míg a DLSS pl. jól látható artifactokat okoz bizonyos helyzetekben, pl átlátszó mozgó textúrákon, bár a v2 már kevésbé gázos ilyen szinten is). Plusz megemészteni is könnyebb egy cakkompakk 4-500 dolcsis vas esetében... -
janeszgol
félisten
-
zsintai1987
tag
válasz
SindaNarmo #67 üzenetére
Lehet low-end-nek érzi már azt a processzort... Gondolom felraktam az új win10 update-et és ugye lett belelőlle egy P4, másra netudok gondolni
-
Kansas
addikt
Az az 500 dolláros gép nem PC, a felhasználók 95%-a nem monitorra, hanem TV-re köti amiben sokkal elterjedtebb a 4K, arról nem is beszélve, hogy konzolon sokkal elterjedtebbek és elfogadottabbak az olyan teljesítmény-spóroló technikák, amik PC-re most kezdenek betörni a DLSS vezetésével. Légy nyugodt, az XS-S az 1440p-s outputját nagyon gyakran 1080p-ben vagy 900p-ben fogja renderelni, ha nem még annál is lejjebb.
Arról nem is beszélve, hogy durva fogalomzavarban vagy: attól nem lesz valami retró, ha nem épp a legújabb trend része, különösen úgy, hogy még jó ideig nem fogja elveszteni a masszív többségét a monitorpiacon...
Ráadásul itt érdemes hozzátenni azt is, hogy mostanság a frekvencia-növelés lassan komolyabb tendencia lesz mint a felbontás-növelés, az új gamer monitorok nagyobb része 1080p mint 4K, még a high-end monitorok túlnyomó többsége se megy 1440p fölé... -
MaraTóni
tag
+1
Igazi röhej az az ámokfutás, ami itt megy. Sponsored by AMD.
A "furcsa implementációról" meg csak annyit, hogy nálam 9900KS+3070 kombóval 1440p-ben, ultrán pl. a Valhalla meg sem reccen, pedig még a csoda BAR-sem aktív, meg hát ugye nincs a varázslatos Infinite Cache sem...
-
arn
félisten
Steam
1920 x 1080 67.29%
2560 x 1440 7.81%3440 x 1440 1.12%
3840 x 2160 2.39%
-
Kansas
addikt
válasz
SindaNarmo #57 üzenetére
Ha van olyan felbontás, "amit retro"-nak lehet nevezni, az a 320x200, esetleg a 640x480, tehát a '80-as/'90-es évek felbontásai... a FHD még nagyon sokáig nem fog annak számítani szvsz.
-
SindaNarmo
tag
-
gejala
őstag
válasz
SindaNarmo #55 üzenetére
"Hogy jön össze 1080p medium felbontás meg a retro fogalma."
Úgy, hogy ez 10 évvel ezelőtt volt egy vágyott beállítás. Most már a konzolok is 1440p/4K vonalon mozognak. PC-től meg alapból többet várnak az emberek, mint egy konzoltól, azért fizetnek ki érte sokkal többet. -
SindaNarmo
tag
-
zsintai1987
tag
Megfogtad a lényeget látom...
Viszont a témához , hogy ki játszik 1080p-n csúcs kártyákkal:
A R6S játékosok 31%-a játszik 4:3-on, 26%-a 16:10 a maradék meg 16:9-en.
A játékososk 49%-a játszik 90es fov-on, a többiek valami másikon (én pl. 67)65-67-75-80-85%
Ja és a "csgoverwatchban" tudsz átmenni falokon? Új rotation hole-okat csinálni? vertikálisan és horizontálisan is támadni/védekezni.... -
válasz
zsintai1987 #43 üzenetére
9 évig versenyszerűen játszottam, igaz nem R6-ban.
A renderscale felemelése nem változtatja meg sem a kép arányt sem a kép méretét sem a kimeneti felbontást. egyszerűen magasabb felbontásban renderelt képet rak vissza az adott felbontásra ezzel elsimítást és jobb textúra minőséget eredményez, kb ennyi a hatása. A fenti, a cikkben is említett CPU limites esetekben GPU terhelést okoz és csökkenti a CPU terhelését. Cserében nőhet az FPS pl egy 3080 @ kisebb CPU páros esetében ha CPU bottleneck van.
-
gejala
őstag
válasz
Alogonomus #24 üzenetére
"A jelek szerint egy Nvidia kártyához masszívan túlméretezett processzort kell választani."
Egy 10400/3600 mellett semmi gond nincs. És ezek még mindig jóval gyengébbek, mint ami a konzolokban van.A jövőre érkező next gen játékok alá meg alapból 9700/3700 lesz a minimum 60 fpshez.
A tesztelt 4790K meg a belépőszint legalja ma már, minden értelmes kártyát limitál. Ráadásul az 1080p medium is retro szint, ma már a középkategóriás kártyák is 1440p highra vannak szánva.
Szóval ez az egész teszt max érdekességnek jó, tényleges gyakorlati jelentősége nincs.
-
Busterftw
nagyúr
válasz
zsintai1987 #43 üzenetére
"Itt nem véd meg az ajtófélfa a lőszertől."
Mondjuk Valorantban sem -
SindaNarmo
tag
Nem tudom.
Pl ennél a cikknél nem éreztem semmi oldalfoglalást. A vulkán "nagyobb kritikát" kapott mint bármi más a cikkben.
Az én értelmezésemben csak le lett írva hogy X így csinálja, talán ezek összessége okozza a jelenséget. Y-nál nem fordul elő mivel teljesen másképpen csinálja.Az meg hogy indirekt ki mit lát bele, az már személytől is függ. És tapasztalatom szerint sokszor látják bele azt amit bele szeretnének látni.
-
sb
veterán
Nem onnan indult. Nézd meg kik és hogy jöttek rá.
Ez egy szakmai érdekesség, annak viszont elég jó.Maga az egész felvetés meg nem attól érdekes, hogy nem releváns annyira a mindennapokban. Meg azért akár számíthat is. Van itt 3060 vs 580 mérés is ami elér szar képet fest. Nekem mindegy, hogy 150 vagy 250fps de van akik erre veszik az olcsóbb - 300k-s
- kártyákat is.
Meg azt is lássuk, hogy van cpu limites helyzet jó cpu-k mellett is. Attól, hogy 80-100fps az avg, még erős procin is lentebb vannak jóvan a min fps-ek. Cpu (vagy ahhoz kapcsolódó) limit miatt. Ilyen szempontból sem árt megnézni egy ennyire fura esetet.
És szerintem ez eléggé az. Bármilyen hasonló eset amikor egy ennyire nyers kraftban nem egy ligában játszó hw-nál megfordul a helyzet elég érdekes. Cpu-knál is pislognánk, ha találnánk egy rakás setupot ahol a 30%-al gyorsabb cucc hirtelen lassabb lesz.
A másik dolog részben igaz. Még ha nem s egyoldalú a témaválasztás, a megfogalmazás sokszor legalább indirekt módon kissé egy irányba húz.
-
arn
félisten
Alapvetoen en is. De neha szanalomnak erzem, hogy abu minden nv dologra igy raugrik, noha meg mindig ok nyujtjak a jobb csomagot osszessegeben. Valoszinuleg lenne mit kapargatni a masik oldalon is, de arrol sose olvashatunk. Igy az elmult 15 evben azt hittem bolcsebb lett a partatlansagot illetoen, de nem valtozott semmi
-
sb
veterán
Viccnek szántam. Azért ez nem szimmetrikus. Vannak fizikai paraméterek.
Feldolgozó/textúrázó/sávszélesség, stb fizikai hátrányból soha nem lesz előny driveresen.
Ahogy egy Fiat 500-ast is reszelgethetünk, soha nem lesz F1 szintű.Maximum akkor van ennek létjogosultsága, ha a fizikai paramétereket messze alulmúló korlát van a rendszerben de ezt nem gondolnám a még amúgy elvi szinten ebbe a sorba tartozó api-driver-low level kód/fordító... rétegekre sem.
-
arn
félisten
Akar
ez ugyanaz, mint a dx11/dx12 pepitaban, hogy az amd gyorsul dx12 alatt. Vagy csak szar a dx11es implementacio, es eddig volt aranytalanul lassu? Tokmindegy, hogy megy az adott jatekban?
Sokmindent lehet megmagyarazgatni, de igazabol a vegen az szamit, hogy egy tipikus kategoriaba illo kornyezetben hogy teljesit. A tobbi meg bullshit. A f1 auto sem lesz a legalkalmasabb eszkoz a kert vegeben szantashoz.
-
zsintai1987
tag
4:3 67%fov
Mert így "kövérebb", "szélesebb" az ellenfél, 400as dpi az egeren és egy 0.x valamennyi osztó ha aim-elek sxope-ok szerint,
Monitor kB 60 centire
A 67es fov azért kell mert ez nem cod itt szögeket tartunk, pixel shot van, de gondolom érthető egy tactical shootertől, ez nem valorant meg csgo. Itt nem véd meg az ajtófélfa a lőszertől. A játékot a vertical és horizontális gameplay miatt szeretem
Ha mással játszom nyilván nem ez a beállítás, de az R6 siegben igen
Én 3700x
2en 1700x
2 2600x
10700k
Van egy beugrónk aki 9900kval -
sb
veterán
A
gyíkemberekHardware Unboxed indította el ezt a történetet.
És ők is egylefizetett összeesküvéscpu teszt melléktermékeként jöttek rá erre.@arn:
ez vhol nezopont kerdese... irhatjuk azt is, hogy az amd nem skalazodik megfeleloen gyorsabb procikkalAkkor rágyúrnak az AMD driverekre és 1080p után 4K-n is be fog előzni a 6700/6800 egy 3090-et?
-
Shing
őstag
Nem úgy volt, hogy az nvidia le van maradva évekkel az AMD-hez képest akik már sokkal hamarabb elkezdték a low level API implementációkat a Mantle miatt?
Az alacsonyabb elérés miatt nem jönnek ki jobban a hátrányok nvidia-nál? AMD-nél talán átláthatóbb a helyzet, mert sokat ment a GCN, persze kapott fejlesztéseket de lényegében erre kellett optimalizálniuk a fejlesztőknek. Most pedig itt az RDNA korszak aszt' kész.Az nvidia-nál szinte minden széria máshogy működött és ahogy írtátok még a bekötés is változott út közben. Az AMD az elejétől kezdve előnyben van szoftveresen és hardveresen is, az nvidia pedig tákolgat minden téren.
Egyébként az elejétől kezdve felmerült nálam. Most kijön egy DX12 játék, ahol a fejlesztők meghozzák a kellő optimalizációkat. De mivel "lejjebb" mehetnek, így mi lesz évekkel később?
Ok hogy szabvány minden, tehát működni fog a játék és nem lesznek mondjuk grafikai bugok sem. De a teljesítmény? Egy RDNA utáni architektúra hogy fog viselkedni egy régi DX12 címnél? Vagy ha nem is fut olyan optimálisan akkor kompenzál a nyers teljesítménnyel? A profilozás ugyan úgy nem lesz meg.
-
válasz
zsintai1987 #35 üzenetére
ezek szerint akkor nem 100 % renderscalen érdemes játszani, hanem 130-150 % körül akkor máris jobb minőségű képet kapsz és több FPS-t medium -low beállításokkal 1080P-n, mert kiküszöbölöd a CPU bottlenecket.
Amúgy a kérdés ebben az esetben az, hogy akikkel játszol milyen CPu-t használnak a VGA mellé. -
bitblueduck
senior tag
válasz
Armagedown #3 üzenetére
HL2 esetén úgy emlékszem DX7, 8, 9 szintek voltak elérhetőek alapból. mindegyik szinthez külön bütykölték a motort. nemtudom pontosan mennyi meló lehet, de mindenesetre mindháromra szántak munkát.
Most ha valamelyik játékban pl DX12, 11 vagy egyéb opciók között lehet váltogatni akkor is hasonló történik jó esetben.
Annyi a különbség, hogy a DX7 fixkunkciós volt, a DX8 viszont behozta a programozható shadereket, amivel szinte végtelen lehetőségek jöttek, a DX9c pedig ezt viszonylag magas szintre vitte.
Kicsit sarkítva amit DX12-ben meglehet csinálni azt jó eséllyel meg egy kis szenvedéssel DX9c*-n is. Ezért nem lesz a grafika feltétlenül rosszabb az újabb API szintek közötti váltásnál.
DX9-DX7 esetén viszont amit 9-ben lehetséges, annak csak egy része valósítható meg 7-ben.*shader model 3 Turing teljes, így elméletben bármilyen programot meglehet írni rajta digitális számítógépen megírható
-
Busterftw
nagyúr
válasz
zsintai1987 #35 üzenetére
Tehat az 1% 1%-a?
-
zsintai1987
tag
válasz
BusinessGuy #15 üzenetére
Ki használja így a csúcskartyát? Mi!!!
Rainbow six siege: 1080p moncsi, tn panel, 1ms
Játék szinte minimum grafon és figyelj: 4:3-on...
Konkretan 7 embertől előben láttam mert a csapatunk an mindenki így tolja és ilyen kártyákkal
Én 5700xt, 2070,
A többieknek 3080, 2070s, 1080ti, vega56 Vega 64 biossal😁
De nagyon sok streamert játszik full HD moncsi agyonbutitva mert az fps kell.
Ha magas minőségre vágyom ott a 4k Samsung tv kontrollerrel. -
Estal
újonc
Azért lehet ebben némi igazság.
Régebben volt egy HD 7950-es kártyám, ami bekrepált. Hirtelenjében megnéztem a különféle teszteket, hogy miféle videó kártyát kapok emberi áron, ami legalább azt hozza, mint a HD 7950. Vettem is egy nVidia megnemmodnom típusú kártyát.
Az Orcs Must Die 2 konkrétan szaggatott vele, amikor a csapdák közé álltam.
Egyszerűen a CPU terhelés miatt a játék játszhatatlan lett.
Egyértelműen látszott, hogy bizonyos DX funkciókat CPU-ból old meg a driver.Elég gáz volt.
-
Komplikato
veterán
válasz
Komplikato #26 üzenetére
A szövegben az a "lazább" eredetileg lasabb volt, éljen az autókorrekció.
#30 Csabis
Szerintem azok a kártyák DX7-es kártyák voltak már. Az is igaz, hogy a pixel shader hiányát akkoriban pl. ronda vízzel büntették a játékok (Morrowind miatt vett a haver is GeForce 3-at), ez alól két kivétel volt, a FarCry meg a Giants: Citizen Kabuto. Azokban érdekes módon meg tudták oldani, hogy szép legyen. -
BusinessGuy
őstag
válasz
Alogonomus #24 üzenetére
Nem hiszem hogy napjainkban egy i 9600-as vagy 8600-as esetleg 8700/9700 masszívan túlméretes lenne. Ellenben a tesztekben masszívan alulméretezett cpu-k és a kártyák számára rohadtul nem ideális környezet (érts feleslegesen alacsony felbontás és grafbeállítás) annál jellemzőbb.
Kezeljék mert irodába való processzorok mellett gamer vga nem úgy teljesít irreálisan alacsony beállítások mellett ahogy kéne? -
Csabis
aktív tag
Még a hőskorban. Socket 370 : 1300 Tualatin / Geforce2 MX/MX400 64MB (DX6)párossal .
Igen jól játszottam ki a kor első DX9 Game-jét.. ami elvileg szét kellet volna akadnia.
Igen az .. Far Cry legendás első része. -
válasz
Alogonomus #24 üzenetére
Ha megnézed Hopkins tesztjét az egy 9900K val végzett mérés nincs CPu limit. A radeonok gyorsultak általánosan dx 12 alatt a Pascalokkal szemben, ez nem ugyan az, mint amiről a Hu teszt szól. Most valószínűleg a z Ampere fog gyorsulni egyre erősebb CPU kkal és a benne levő tartalék számítások miatt, bár ez 3-4 év múlva már lehet mindegy lesz.
A legfontosabb felbontás , bármit is mond a teszt és a Steam statisztka, 2021 ben 300-500 ezreskártyákkal nem az 1080P@ medium grafika hanem a 1440P/ 4 K és RT. amiben lassabb CPU val is gyorsabbak tudnak lenni a konkurenciánál.
Akinek van 500 ezres kártyára pénze valószínűleg tud vennni egy 1440P moitort is ha akar.A többi meg a szokásos túlzás tőled,( "földbe állt"," masszívan túlméretezett", és hasonló dolgok amiért nem lehet komolyan venni tőled semmit) ugye Nvidia hater klub elnökeként elvárható ez a megfogalmazás.
-
Viktor77
titán
válasz
Alogonomus #24 üzenetére
" az Nvidia kártyák értéke a földbe áll"
Remélem is, mert az 1050Ti és az 1650 is jobban szerepel WoW alatt DX12-ben mint az RX470.
Így vehetnék még erősebb kártyát. -
válasz
Hopkins95 #22 üzenetére
Az általad linkelt tesz engem támaszt alá
1440P és 1080 P között 2 % eltérés van, ott már biztos nincs CPU limit ebben.
az RX 580 alapból kb 10% kal erősebb volt mint az GTX 1060 csúcs CPU val is. Az 1060 társa az RX 480 volt a megjelenésekor, az RX 580 dx 12 módban gyorsabb volt. [link] -
Komplikato
veterán
válasz
Armagedown #3 üzenetére
DX10-től nem direkt DX9 támogatás van, hanem egy emuláció vagy wrapper. Szóval lazább mint a natív volt, így hanyagolták a fejlesztők, de szerintem csak a DX11 után. Meg nagyon driver sem volt már W10 alá a régi vasakhoz.
-
arn
félisten
ez vhol nezopont kerdese... irhatjuk azt is, hogy az amd nem skalazodik megfeleloen gyorsabb procikkal
-
Alogonomus
őstag
válasz
BusinessGuy #15 üzenetére
Látszólag még mindig nem jutott át sokak "zöld" védőburkán az az információ, hogy nem csak egy RTX 3080, de még nem is csak az Ampere kártyák esetén esik nagyon vissza az Nvidia kártyák teljesítménye, hanem a Turing és még a Pascal kártyák is igazoltan ugyanúgy megszenvedik a dolgot. Sőt valószínűleg az azoknál régebbi Nvidia kártyák is érintettek.
A jelek szerint egy Nvidia kártyához masszívan túlméretezett processzort kell választani. Ennyi a lényeg. Ezt pedig mindenképpen kezelni kell az Nvidia részéről, vagy minimum a használkártyák piacán az Nvidia kártyák értéke a földbe áll. -
#16939776
törölt tag
Nekem a kezdettől fogva szimpatikus volt a dx12-es mód NV kártyákon futtatva, mert sosem produkált frame-drop-ot CPU limit közeli beállításokkal.. ->
<-
Nekem ez a cikk felért egy vállveregetéssel, Köszi Abu!
Szerk.: Én vagyok az a hülye, mert ~0ms közeli GPU render idővel, vegytiszta CPU limittel akarok 1080P-ben játszani, mert nekem az úgy tetszik.
-
Pedig de, nézd meg ez a teszt is alátámasztja: Radeon RX580 vs GTX 1060: Which was the better investment?
Tehát nem feltétlenül azért gyorsabb a Radeon RX 580-nál a GTX 1060-nál DX12 alatt, mert annyival erősebb lenne a hardver, hanem mert egyszerűen hatékonyabb az AMD drivere DX12 alatt(DX11 alatt pedig fordítva).
-
SindaNarmo
tag
Ahogy mondod. A HU sem úgy ált neki na hogy akkor most, hanem ha jól rémlik akkor Ryzen generációk közti összehasonlítást végeztek, ami alatt kibukott ez az érdekesség, amit aztán jobban megvizsgáltak.
@Hopkins95 az alacsonyabb kategóriák nehezebben érik el azt a körülményt hogy ez előjöjjön, valószínűleg előbb lesz GPU limites.
-
válasz
SindaNarmo #17 üzenetére
egyetértek én is azt gondolom.Jó a HU vizsgálat is és ez a cikk is a PH-n.
plusz ha tudnak rá találni megoldást akkor igenis oldják meg. -
válasz
FollowTheORI #1 üzenetére
Köszi a videót illetve Abunak a cikket!
Érdekes jelenség meg maga a miértje is, kíváncsi lennék azért nagyobb felbontásoknál is, hogy van -e érdemi különbség. Ezekután szerintem újra kell értékelni a budget buildeket(értelemszerűen ha újra elérhetőek lesznek a lower end Radeon kártyák), mert 1080p-nél a Radeonon egy budget CPU-n szignifikánsan jobb teljesítményt lehet majd elérni.
Egyébként ez máris megmagyarázza azt is, hogy miért teljesített az RX580 jobban a Geforce 1060-al szemben újabb játékokban DX12 alatt.
Ez többé nem csak mendemonda, hogy az AMD kártya jobb budget buildekbe(hangsúlyozom normális piaci körülmények között), hanem már van rá kimérhető bizonyíték is.
-
SindaNarmo
tag
válasz
BusinessGuy #15 üzenetére
Nem, ez olyan mint amikor gyorsulási versenyben, a ferrarit 150km/h alatt leszabályozza az elektronika és 25s alatt éri el a 100-at, és a lada lehagyja.
Szerintem technológiailag érdekes jelenség és cikk, amit érdemes boncolgatni.
Az hogy te mit látsz bele az már személyes probléma. Én nem éreztem semmi "támadást", csak az egyik fél így csinálja a másik meg amúgy, és hogy mik lehetnek a háttérben.
Szerintem teljesen korrekt cikk. -
Dr. Romano
veterán
Nálam a Shift-ig az volt az egyetlen NFS ami kimaradt, sose játszottam vele csak szrínshottokon láttam hogy bazze egy tiszta sárga
Viszont az MX440-t is azért kellett cseréljem, mert már untam hogy az újabb játékok nagy része azt írja Pixel Shader 1.1 stb... kötelező a futtatáshoz.
-
BusinessGuy
őstag
Most komolyan, ki a francot érdekel az amd fanok vihogtatásán túl hogy gyengébb cpu-k mellett 1080p-ben mediumra véve a grafikát a 3080 gyengén muzsikál!? Kivesz 3080-at ilyen célra!? Eleve szerintem még 1080p-re SE nemhogy még 1080p-ben le is vegye a grafikát... Kijön ez 2k-ban illetve 4k-ban amire a kártya való??
Hwunboxed... És csodálkoznak meg hőbörögnek ha az NV jogosan lefossa őket... Arról nem is beszélve hogy ez a cikk nem jött volna létre péhán ha ugyan ez AMD oldalon történik vagy 8000 soron át magyarázná a szokásos cikkíró hogy ez miért jó és miért okos az amd megoldása.
Olyan ez mint ferrarit tesztelni földúton és mellétenni egy ladát.... -
válasz
Dr. Romano #12 üzenetére
Én NFS Most Wanted-et (az elsőt
) toltam anno TNT2-vel, amikor épp nem volt más kártya kéznél. Én szinte még jobban is nézett ki, mint dx9-el, mert nem volt a sok takony effekt rajta
-
Dr. Romano
veterán
válasz
Armagedown #3 üzenetére
Ez így elég meredek állítás. Tudtommal a HL2 volt az egyetlen olyan kivétel az ismertebb címek közül, ami még futott DX6 hardveren.
Far Cry demóját még toltam DX7-es Geforce 4 MX440-en, a Need for Speed 2-őt is. De nem gondolom hogy ezek mezei TNT2-őn vagy Savage 4-en megmozdultak volna
Talán még a Doom 3-hoz volt valami homemade mod ami lehetővét tette Voodoo 3 alatt -
SindaNarmo
tag
Igazából már a 3070-nél is előjön bár azzal sem hiszem hogy 1080p medium a cél.
Ettől függetlenül technikailag egy érdekes jelenség, amit szerintem megéri boncolgatni. Ettől nem lesznek rosszabbak a Nvidia kártyái.
Az meg ahogy reagálsz, arra csak azt tudom mondani hogy a tipikus túl hisztis Egon komment.
-
Darmol
senior tag
-
fanti
addikt
"mert eléggé rétegigény egy 3080 kártyával az 1080P medium grafika"
ja...olyannyira, hogy ilyen réteggel én még sehol sem találkoztam
-
A cikk jó lett, bár azt szinte biztosnak gondolom, hogy nem a támogatási és tapasztalati idő miatt van ez.
A vulkan címek szinte mindenben hozzák azt amit az új generációs APIk ígértek, mindegy hogy Nvidia vagy AMD. Érdekes dolog ez. Nem tartom azt szinte semennyire esélyesnek hogy 10 év vagy 5 év tapasztalat hozza ezt ki, főleg egy ilyen cégnél, mint az Nvidia, aki Vulkant is később kezdte és sok szempontból előrébb tart már mint a konkurens, lásd RT Vulkan . A fejlesztési környezetet már inkább.
valósznűleg rá gyúrnak ennek a kiküszöbölésére, de kíváncsi leszek hogy ha tényleg játékoldali specifikusság, akkor foglalkoznak e vele a fejlesztők a régebbi címekben. valószínűleg nem, mert eléggé rétegigény egy 3080 kártyával az 1080P medium grafika. -
Z10N
veterán
Johetne tobb Vulkanos cim.
-
Armagedown
őstag
Amikor kijöttek az első Directx 9es játékok, elindultak egy Directx 6ot tudó kártyán is, csak gyngébb minőségben, pl a Source motoros Half Life 2
Mi az oka annak, hogy a dx 10től ez megváltozott?
Vagy lehetséges volna megoldani, csak a fejlesztők nem élnek a lehetőséggel? -
PuMbA
titán
válasz
FollowTheORI #1 üzenetére
A legjobb az, hogy az RX580 gyorsabb az RTX3080-nál
-
Azót a jött ki egy folytatás is... [HwUn: Nvidia Driver Investigation [Part 2] Owners of Old CPUs Beware]
Meglepőek számomra a Haswell-es eredmények.
Új hozzászólás Aktív témák
- Viccrovat
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
- Milyen notebookot vegyek?
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Házimozi belépő szinten
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- OLED TV topic
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Megszellőztette az új EPYC generációt az AMD
- További aktív témák...
- ASRock Radeon Challenger Pro RX 6700 XT 12GB OC Videokártya
- Csere-Beszámítás! Sapphire Pure RX 7900XT 20GB Videokártya! Bemutató darab!
- ASRock RX 5700 XT 8GB GDDR6 Phantom Gaming D OC Eladó!
- ASUS TUF Gaming GeForce GTX 1660 Ti OC 6GB GDDR6 192bit
- Csere-Beszámítás! PowerColor Red Devil Spectral White RX 9070XT Videokártya! Bemutató Darab!
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A16, Samsung Galaxy A26, Samsung Galaxy A36, Samsung Galaxy A56
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép játékra! I5 13400F / 32GB DDR5 / RTX 4070 Super / 1TB SSD
- Lenovo Legion 5 15ACH6 Az ár irányár, komoly érdeklődés esetén van lehetőség egyeztetésre
- MacBook felváráslás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
- Beszámítás! Apple Mac Studio M2 MAX 2023 32GB 512GB SSD számítógép garanciával, hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest