Új hozzászólás Aktív témák
-
bitblueduck
senior tag
válasz
Armagedown
#3
üzenetére
HL2 esetén úgy emlékszem DX7, 8, 9 szintek voltak elérhetőek alapból. mindegyik szinthez külön bütykölték a motort. nemtudom pontosan mennyi meló lehet, de mindenesetre mindháromra szántak munkát.
Most ha valamelyik játékban pl DX12, 11 vagy egyéb opciók között lehet váltogatni akkor is hasonló történik jó esetben.
Annyi a különbség, hogy a DX7 fixkunkciós volt, a DX8 viszont behozta a programozható shadereket, amivel szinte végtelen lehetőségek jöttek, a DX9c pedig ezt viszonylag magas szintre vitte.
Kicsit sarkítva amit DX12-ben meglehet csinálni azt jó eséllyel meg egy kis szenvedéssel DX9c*-n is. Ezért nem lesz a grafika feltétlenül rosszabb az újabb API szintek közötti váltásnál.
DX9-DX7 esetén viszont amit 9-ben lehetséges, annak csak egy része valósítható meg 7-ben.*shader model 3 Turing teljes, így elméletben bármilyen programot meglehet írni rajta digitális számítógépen megírható
Új hozzászólás Aktív témák
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Autós topik
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- eBay
- Félrevezető a Tesla önvezető marketingje, mégis zöld utat kaphat Európában
- Derült égből villámcsapás: vége a Ford elektromos kalandjának
- MIUI / HyperOS topik
- BMW topik
- Videós, mozgóképes topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi

