Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bitblueduck

    senior tag

    válasz Armagedown #3 üzenetére

    HL2 esetén úgy emlékszem DX7, 8, 9 szintek voltak elérhetőek alapból. mindegyik szinthez külön bütykölték a motort. nemtudom pontosan mennyi meló lehet, de mindenesetre mindháromra szántak munkát.
    Most ha valamelyik játékban pl DX12, 11 vagy egyéb opciók között lehet váltogatni akkor is hasonló történik jó esetben.
    Annyi a különbség, hogy a DX7 fixkunkciós volt, a DX8 viszont behozta a programozható shadereket, amivel szinte végtelen lehetőségek jöttek, a DX9c pedig ezt viszonylag magas szintre vitte.
    Kicsit sarkítva amit DX12-ben meglehet csinálni azt jó eséllyel meg egy kis szenvedéssel DX9c*-n is. Ezért nem lesz a grafika feltétlenül rosszabb az újabb API szintek közötti váltásnál.
    DX9-DX7 esetén viszont amit 9-ben lehetséges, annak csak egy része valósítható meg 7-ben.

    *shader model 3 Turing teljes, így elméletben bármilyen programot meglehet írni rajta digitális számítógépen megírható

Új hozzászólás Aktív témák