Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
zsintai1987
#43
üzenetére
9 évig versenyszerűen játszottam, igaz nem R6-ban.
A renderscale felemelése nem változtatja meg sem a kép arányt sem a kép méretét sem a kimeneti felbontást. egyszerűen magasabb felbontásban renderelt képet rak vissza az adott felbontásra ezzel elsimítást és jobb textúra minőséget eredményez, kb ennyi a hatása. A fenti, a cikkben is említett CPU limites esetekben GPU terhelést okoz és csökkenti a CPU terhelését. Cserében nőhet az FPS pl egy 3080 @ kisebb CPU páros esetében ha CPU bottleneck van. -
Busterftw
nagyúr
válasz
zsintai1987
#43
üzenetére
"Itt nem véd meg az ajtófélfa a lőszertől."
Mondjuk Valorantban sem
Új hozzászólás Aktív témák
- ÚJ Razer Kraken V4 Pro gamer fejhallgató
- 176 - Lenovo Legion Pro 7 (16IAX10H) - Intel Core U9 275HX, RTX 5080
- LG 27GR95QE - 27" OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB DDR5 RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- GYÖNYÖRŰ iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black-1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS4149
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
A renderscale felemelése nem változtatja meg sem a kép arányt sem a kép méretét sem a kimeneti felbontást. egyszerűen magasabb felbontásban renderelt képet rak vissza az adott felbontásra ezzel elsimítást és jobb textúra minőséget eredményez, kb ennyi a hatása. A fenti, a cikkben is említett CPU limites esetekben GPU terhelést okoz és csökkenti a CPU terhelését. Cserében nőhet az FPS pl egy 3080 @ kisebb CPU páros esetében ha CPU bottleneck van.


