Új hozzászólás Aktív témák
-
#56184576
törölt tag
-
scham
tag
csodás
(és a GTX670 chipsettel szerelt kártyák gyártói közül melyiket érdemes favorizálni?
)
-
válasz
zoleeno1 #254 üzenetére
az újonnan kijövő játékok jó része pont a Vramot zabálják mint az állat
ezt mire alapozod? melyik az a játék az utóbbi időben a BF3-on kívül, ami iszonyú VRAM-hog?
csak zárójelben, fullHD-ben a legtöbb játékkal igencsak kell küzdeni, hogy az 1GB VRAM-ból kiszaladjanak. nem mondom, hogy nem lehet megcsinálni, de erősen akarni kell.
-
fatallerror
addikt
válasz
zoleeno1 #254 üzenetére
kb 2 játék van, egyik a metro 2033 ami nem is lényeges mert tudjuk h van megírva... ez mindent feltolva asszem 2gb fölötti vrammal tud kényelmesen futni mégis csak minimális eltérés van min és átlag fps-ben is a 2 kártya között és a jövőben se sok játék fog 2 gb vramnál többet igényelni, reform úgysem lesz a köv konzolokig e téren, akkor meg már jóval jobb kártyák lesznek.
ettől függetlenül ebben a kategóriába 2 gb vrammal kiadni kártyát necces, annyiért én is a 7970et választanám de aki a gtx 680at veszi az sem nevezhető hülyének mert mint mondtam nem a vram miatt fog előbb kifújni a kártya, ha elfogy a vram sem lesz játszhatatlan a játék csak gyakrabban esik le az fps amit nem igazán érzel meg mert ezekkel a kártyákkal a legtöbb esetben a min fps is magas, szerintem mind2 kártyával kb 2 évig lehet max v max közeli beállításokkal játszaniösszegezve: a 2 gb vram még messze nem elrettentő
-
zoleeno1
veterán
válasz
fatallerror #253 üzenetére
Tekintve, h az újonnan kijövő játékok jó része pont a Vramot zabálják mint az állat, valamint a jövőbe sem látunk, én ezt így nem jelenteném ki. + 3 hsz-al lejjebb írta Abu85, hogy már most is vannak olyan játékok, amik max szűrők mellett megizzasztják 2G-t.
"előbb fog más tekintetben elavulni minthogy elfogyjon a 3 gb vram"
ez valószínűleg így van...
Viszont hogy ugyanez igaz lenne a 2GB-ra, az már egyáltalán nem biztos, főleg az előzőek fényében. -
eXodus
őstag
válasz
fatallerror #250 üzenetére
Aha szóval adott egy v.kártya, amin több ram van, komlexebb számításokban jobb. Az nem "időtállóbb". Zseniális következtetés.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
fatallerror #248 üzenetére
Full HD-re 2/4x AA-ra elég lehet. E fölé és 8x AA-ra, már kevés lehet. Ezt játék válogatja.
-
XharX
aktív tag
válasz
ricshard444 #246 üzenetére
Ettől független nem lenne akkora előre lépés, ami akkora összeget meg is ér.
-
perryke
csendes tag
Sziasztok!
Tanácsotokat kérném a következőben:
5870es kártyámat szeritetek 7850re vagy gtx570re cseréljem?
1920x1080on játszok.
Köszi a segítséget! -
elmelet45
tag
Hát igen GTX 670 jól muzsikált, sőt OC verzióban (Pl.: ASUS, Zotac) meg alázza a GTX 680-at, fogyasztása, nyákmérete is kedvezőbb. Árban 25 ezerrel kevesebb mint a 680.
Ez a kategória most túl erősre sikeredett, kérdés az hogy lesz-e módosított shaderű sima 680, 680 Ti, vagy 685, vagypedig marad úgy ahogy van. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Írtam korábban, hogy ha általánosnak tűnik az, hogy a GTX 680 nagyjából Full HD-ig és 4xAA-ig érzi jól magát, és amint jön a 8xAA, illetve a felbontás Full HD fölé csúszik, akkor a HD 7970 előnyben lesz. Rendszerint a tesztek eredménye attól függ, hogy ki mit gondol a top kártyák szerepéről. A fő kérdés, hogy ügyelni kell-e arra, mint a hímes tojásra, hogy a 2 GB memória a GTX 680-at ne korlátozza. A másik, hogy vannak olyan játékok, ahol iszonyúan bonyolult shaderek is futnak, melyeket LDS-re építenek. A GCN architektúra ezen a ponton konkrétan 4,5x gyorsabb, mint a Kepler. Ha egy ilyen shader aktiválva van a játékban, akkor a két architektúra közül el van döntve, hogy melyik a jobb, mert ezek rendszerint post-process shaderek. A mi tesztünkben ilyen játék a Metro 2033 (Diffuse DoF effekt) és az Aliens vs. Predator (advanced shadow effekt). Ebben a két játékban ez a két beállítás dönti el azt, hogy melyik a gyorsabb. Az nyilván elég komoly előny, ha az adott program legmegterhelőbb effektjét az egyik architektúra ~4,5x tempósabb shader memory mellett futtatja.
Ezeket kell eldönteni a teszteknél, hogy mi legyen az, amit bekapcsolsz. Ezt rendszerint a tesztelők aszerint döntik el, hogy mennyire reális az eredmény, vagy éppen fair a terhelés. Nyilván itt elő lehet venni, hogy mennyire fair a GTX 680-at a 2 GB VRAM miatt nagyon meghajtani, illetve ráerőltetni olyan effekteket, amelyek nagyon építenek a shader memory tempóra, ahol még a Fermihez képest is harmadára/felére esett a Kepler teljesítménye. Mi ilyen drága termékeknél annyira nem vagyunk szívbajosok ezzel kapcsolatban ... mindent a lehetséges maximumra és kész. Azért ilyen drága a termék, hogy bírja a terhelést. Meg amúgy is, hogy ha elkezdesz azon agyalni, hogy melyik architektúrának mi a fair, akkor sosem jutsz dűlőre, mivel az egyiket előnyben részesíted. Ráadásul nem hiszem, hogy meg tudnánk magyarázni azt, hogy miért kapcsoljuk ki a Diffuse DoF effektet Metro 2033 alatt. Röviden csak annyit tudnánk mondani, hogy azért, mert a Keplernek ez nem megy jól, de akkor megint előjön, hogy az egyik architektúrát előnybe helyezed. Igazából ezen már nem szoktunk gondolkodni. Amit lehet azt bekapcsolunk.
Ez alól két kivétel van a mi tesztjeinkben. A Shogun 2 esetében a Diffuse DoF High opció helyet Low-on maradt, amit azért léptünk meg, mert High beállítás mellett nem fut a program 1 GB VRAM mellett ... ennél több kell neki. A másik a Metro 2033 alatt az MSAA kikapcsolása, ami bevallottan hibásan működik. Minden terméken lerontja a textúraminőséget valamiért. Egészen pontosan a motor fogja magát, és a max minőségi szintről valamiért egyel visszább vált. Ez ugyan nem probléma a sebességben, mert a mintavételezés ugyanannyi lesz a textúrák oldaláról, de az AAA-t jobbnak tartjuk itt, mert az a fejlesztők szerint is hibátlanul működik. DX11-es GeForce-nál, sajnos a textúraminőség bug általános. Ezt a fejlesztők korábban azzal magyarázták, hogy amikor a játékot megírták, akkor nem volt még DX11-es GeForce. A tesztelés hiánya okozhat ilyen bugot. Szerencsére a mintavételezés mennyisége bármilyen textúraméret mellett azonos, szóval az, hogy a játék bugos GeForce-on és nem engedi a max részletességet a sebességet nem befolyásolja. -
XharX
aktív tag
Elnézést, ha kötekedőnek tűnt, de világosan le voltak írva a dolgok már. No meg jöttek újabb driverek, Abu mondta is, hogy ők mindent maxon mértek, volt oldal ahol nem volt mondjuk az AA maxra tolva stb... No meg szerintem ennyin fennakadni vicces.
Amúgy ha annyira zavar, írj Oliverdának, hogy korrigálja, kíváncsi lennék a reakciójára -
XharX
aktív tag
Az a 2-3% nagybetűs semmi, be lehet tudni méréshatáron belüli hibának is. Az meg, hogy e teszt szerint nem a GTX 680-é a képzeletbeli trón, sok vizet nem kavar. Ha vissza keresel láthatod, hogy erről írtak Abuék, ki van fejtve az eredmény miért ennyi, mivel volt már róla hiszti.
-
dzsuva
tag
Jó kis teszt, mondjuk abba azért belekötnék, hogy a 680-as lassabb, mint a 7970...
-
Qkackca
őstag
Köszi a tesztet, gyors és jó volt
Azokról a G.Skill ramokról nem lesz véletlenül teszt? Az izgatja a fantáziám.
Van itt minden: méret, teljesítmény, falfestés, márcsak pozicionálás kéne és akkor...lehet nem jó topikban járnánk
-
emmm
őstag
Szép, szép, de 120 k-ért...nemgyerebe, ha teljesítményben arányban is van, egyszerűen aranyáron mérik.
-
válasz
Oliverda #227 üzenetére
igen, írtam lentebb is, hogy az újramérés javít a helyzeten. de olyan játékokban, amik nem figyelnek arra, hogy valamennyire koherens legyen a framerate, ott elég random minimum fps-ek születhetnek. és ugye mostanában divatos azt mondani 5-10% különbségre, hogy egyik kártya alázza a másikat
-
válasz
Oliverda #223 üzenetére
vicces fiú
de konkrétan ez nincs leírva (ui. ha le lenne, akkor nem kérdezem meg). sejthető belőle, de minimum fps értéket többféleképpen is lehet generálni a fraps mérésből. igen, az a legkézenfekvőbb, ha a minmaxavg file-ból veszed a minimumot - és egyben az egyik legrosszabb is. a gyanús esetek újramérése persze ezen segít valamennyit.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
Khaosz55
addikt
Ez tetszik. GTX 275 után ezt veszem.
Igaz várok legalább fél évet vagy jövő januárig és megnézem mennyi lesz. Szerintem -40%
-
M^xx
aktív tag
válasz
fatallerror #208 üzenetére
csajt venni ciki
a kínzás viszont megy ezerrel, nagyokat nyelek amikor a csajommal flangálok egy plázában és megy a mindent a szemnek semmit a kéznek szitu....
Amúgy ez a mikroakadás téma lehet tévhit, nálam mióta 120Hz van azóta megszűnt mindenféle akadás.
-
Phvhun
őstag
A minimum fps hogyan van mérve ? van benne valamiféle átlagolás, vagy ténylegesen ha 1 frame mondjuk 5 fps-t produkál egy mikroakadás miatt, akkor a grafikonra is azt írjátok ?
Másik kérdés: van valami beállítás metro-nál, ami észrevehető minőségromlás nélkül tornássza fel a minimum fps-t 30 vagy 60 fölé ? mondjuk AA minták 16-ról 8-ra csökkentése.
-
D-evil
aktív tag
válasz
fatallerror #208 üzenetére
"pc" jelen esetben akkor a punci rövidítése?
-
H.Ezredes
őstag
válasz
fatallerror #208 üzenetére
Ez kéészz
-
mikej95
aktív tag
Hűtést nem vitték túlzásba!
-
LackoMester
addikt
válasz
fatallerror #208 üzenetére
szerintem nem itt ( ebben a topikba ) kéne a falfestésről beszélni
-
CoDWaW07
őstag
Vagány kártya lett az tény
fatallerror: " kifestettem a metro belsejét fehérre " -
fatallerror
addikt
jaj ez az árvita, nem vga-t kell venni ilyenkor hanem puncit, most jövök a városból és kifestettem a metro belsejét fehérre olyan csajok vannak
persze 1 idő után már kínzás mint jó nézni őket de akkor is, hagyjátok a pc-t most : DD
-
ProEvoFan
nagyúr
Több éve ez az első nvidia vga ami tetszik.Csak kár h aranyárban mérik.
-
TTomax
félisten
Az összes ref igy néz ki... mintha megfujta volna a szél mielött kemencébe ment volna...
Na mindegy a kártya egy hatalmas öngól.... értelme nincs se 680-at se 690-et venni..... sli-be 3-5%-on belül van mindkettö... egyébként nem annyira kapkodják,vagy a készlet lehet hatalas... a 680-as tulajok itt-ott höbörögnek is... érthetö... -
04ahgy
nagyúr
Hidd el, hogy van a NYÁK-nak jelentősége. Én extrém tuningos szemmel nézem ezeket. Ahol 1,6-1,7V-ot kap a VGA nitró alatt, és a VRM frekvenciája is megmoddolásra kerül. A VRM disszipációja ilyenkor az eredetinek sokszorosa. Továbbá adott a tény, hogy a mai, 8-10 rétegű NYÁK-ok igen hatékony hőelvezetést valósítanak meg, kvázi hűtőbordaként üzemelve a VRM FET-ek számára. Erős légárammal megtámogatva nagyon nem mindegy, mekkora a felület.
Szóval én nem lelki traumaként, hanem potenciális tuningkorlátként tekintek erre.
HGyu
-
TTomax
félisten
Csak nekem tünik ugy,hogy a pcbn az smd alkatrészek olyan szórással vannak elhelyezve,mintha a budafoki ovodások legóztak volna?
Új hozzászólás Aktív témák
- LG 27GP95RP - 27" Nano IPS - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 600
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 3600 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1080 8GB Rampage SHIVA ADATA 600W
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3133, 95% Akkumulátor
- ÁRCSÖKKENTÉS Dell Latitude E6320 notebook eladó
- Azonnali készpénzes Apple Macbook Air felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest