Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz gtamate2 #58 üzenetére

    Szerintem ne beszéljünk így a DX12-es játékokról. A Maxwell egy helyen vérzik nagyon az pedig a preempció megvalósítási formája, amit lényegében az ultramobil igényekre szabtak, vagy már arra sem, mert az új Adreno és PowerVR sorozat is desktop szintre fejlődött ebből a szempontból. Ennek a grafikai futószalagokkal nem lesz jelentős hatása, mert ezek DX12 alatt is annyira kiszámíthatók, mint a más API-val, persze a DXKG némileg felborítja az erősorrendet. Ahol a Maxwell tudásbeli hiányának nagy jelentősége van az a VR. Már eleve az a helyzet kellemetlen, hogy a fejlesztőnek kell ügyelnie arra, hogy mindig pont jókor induljon a timewarp, és baromira nehéz megmondani, hogy mikor van az a pont jó alkalom.

Új hozzászólás Aktív témák