Új hozzászólás Aktív témák
-
RZozo
aktív tag
Azért jó lenne, ha a 2020-2021-es Corollák is kaphatnának a 2022-es infotaintment frissítésből valamit.
Egy vezeték nélküli Android Auto jó lenne.
Macerás rádugdosni minden indulásnál. -
#48584626
törölt tag
Azert ahogy itt megy keresztben szaznegyvennel a versenypalyan, hat viccnek nem neveznem.
-
Várj, kitalálom! Egy fekete és egy fehér??
a vicctől nagyon távol áll ez a kis méregzsák. Menőbb mint egy mini Cooper JCW és szó szerint is! De mindegy is, hamar eljutottál itt a tárca nyitogatasig Nagymenő! En, ha lehetne venni most ilyen Yarist, már indulnék is érte, de sajnos nem lehet. Nekem nem derogál.hogy kicsi, vagy akár nőies, a feleségem teljesen meg van elégedve a teljesítményémmel! Ölellek!
-
h1mpi
félisten
válasz
Foglalt név #71 üzenetére
2 db ezeknél jóval drágább autóm van nem tudom ki a kibic kisbarátom.... egy ilyen Yarist a wc-re menő autónak se használnék... legyél már tisztába kinek írogatsz ilyet.... de részemről befejeztem a szint alatti társalgást.
-
h1mpi
félisten
válasz
Foglalt név #68 üzenetére
Azért mert itt verik a nyálukat erre a háromhengeres kis izére. Vicc az egész autó.
1. nincs Megane RS-em, de sokat vezettem céges autóként. 2. Ha a Megane RS homosexuális akkor milyen egy Yaris full női autókéntHa ebből a fele henger hiányzik, akkor a Yaris Wartburg motorja mi?
-
Foglalt név
addikt
Azt nem értem, hogy neked miért fáj, ha másnak más tetszik, ameddig neked is megvan rá a lehetőséged, hogy neked tetszőre csorgasd a nyálad? Ha a többieknek is ilyen hozzáállása lenne, már rég le lennél homoszekszuálisozva az automata "sportos" autód miatt, arról nem is beszélve, hogy fele henger hiányzik belőle
-
Én nagyon sokat megyek vele. Az enyém is pont 2.5 éves és 77e km van benne. 90% pálya. Azért elég zavaró a konstans 3-3.5e-s fordulatszám. (140-145-el szoktam menni) A 98 LE benzin az édes kevés. A 150 ami van a 2.0-ban mér elég lenne, hogy ezen a sebességen 2e körül tartsa a fordulatot. Országúton meg nem lehet előzni vele. 70 fölött nem húz, pláne ha vannak utasok. Egyébként egyet értek. Alapjáraton mindenre elég az 1.8 is csak visszafogottan kell vezetni, vagy legalább is nem kell tőle csodákat várni. Ellenben a fogyasztás pazar lesz.
-
h1mpi
félisten
Teljesen mind1 3 hengeres motorral nem veszek hot hatch autót. Főleg eleve ez a Yaris elég gnóm autó.
A 3 henger bármit is csinálnak érződik a járásán és a hangján is. A Megane RS meg levert pár összkerekes autótDe persze ha Neked ez bejön, akkor hajrá
Nálam máshol kezdődik a sportos autó.
-
Miért vennék sokat? Egy seggel egy autót lehet megülni. Venném én, de jelenleg nincs! Kvóta van rá itthon és eléggé betelt. Ha lenne, már vinném is! Após most vett M550ix-t, az v8 4.2 CCM , 650LE. Irgalmatlan jó vezetni. De ez a dodzsem, a maga 1 tonnája és összkerék hajtás mellett, hát simán hozza azt az élményt. De nem részletezem, mert ez neked szint alatt van ugye
-
Hallosz
senior tag
A háromhengeresnél, az alpjáraton lehet érezni, hogy nem fut olyan simán mint a 4 vagy többhengeres társai. De menetközben, normál használat alatt, elhanyagolható a különbség, kvázi nincs is.
(csak az a fránya Wartburg feelingem ne lenne)
-
Drizzt
nagyúr
Nekem is az van, de azért ezt a pályán szenved kifejezést erősen túlzásnak érzem. Nekem legalábbis kifejezett hiányérzetem itt sincs a mindennapokban. Persze, lehetne erősebb, de minek? Néha jól esne gyorsulgatni jobban, de azért a plusz fogyasztást nem érné meg az a dolog. Kipróbálni jó móka lenne, de a mindennapokra nem lenne értelme 2.0-sra cserélni. Ha nulláról kellene vennem és lenne 2.0-s, akkor elgondolkodnék rajta. Viszont a meglevő 1.8-ast nem látnám semmi értelmét cserélni. Egyébként nem is használom nagyon sokat, 2 és fél év alatt épp, hogy átléptem a 20k km-ert. Ha mondjuk lenne valamilyen újabb 2.0-s motor, ami a mostani 1.8-as fogyasztását megközelíti, akkor megint más lenne a helyzet. Az megmozgatná a fantáziám. De ennek nincs realitása.
-
Foglalt név
addikt
Azért azt érzed, hogy egy 1 elemű mintavételi halmaz alapján általánosítasz?
Én pl. nagybevásárolni elmegyek bringával, mert jó helyen lakom. Kb. 20-500km között valóban az izgalmasat veszem elő. 1500-ig a gyorsat, afelett inkább a kényelem számít.
GR-t is lehet venni befektetésnek, menőzni, kiélvezni vagy lehet csak simán hülye valaki és rámelegítik.
Az alapján meg, hogy egy botot (index) hány százalék tud kezelni, sok reményt nem fűznék a multimédia rendszer lehetőségeinek kiaknázásához. -
h1mpi
félisten
Nekem ez a Yaris GR sztori ott akadt el, hogy 3 hengeres turbó... ne menjünk már le egy szint alá....
-
pusszycat
nagyúr
Csak hogy érdemben is hozzá szoljak, ez a fehér nem valami sportos szín, a tűzpiros vagy zöld színben már beszédesebb a kinézete.
-
válasz
<Adamsky> #48 üzenetére
Gondolom a nagy bevásárlást nem azzal csinálod ...
Dehogynem. Ha lehet választani, hogy az unalmas vagy a nem unalmas autóval menjek, akkor miért az unalmast választanám?
(Elég nagy a csomagtartója, amikor hetente egyszer jártam bevásárolni a családnak, akkor is befért minden)
Ezek az autók (úgy az MX-5 mint a Yaris GR) azért nem a "rendszámos pályagép" kategóriáját képviselik, az az Elise meg az Ariel, hanem alapvetően közúti közlekedésre vannak (bár persze a pálya az azért így is nagyon jó móka velük, de messze nem elsődleges felhasználás).
-
<Adamsky>
nagyúr
" ... az idő 95%-ban ezzekel egészen pontosan úgy megy (meg áll) az ember, mint egy 65 lőerós Sanderóval."
Nagyon nem. Aki ilyen (és akkor most maradjunk a cikkben szereplő autónál, és ne hozzunk ide tetszőleges izom- vagy túlmotorizált "villantós" autókat) kocsit vesz, az simán kimegy egy pályanapra, jól érzi magát, majd hazamegy. Mindezt egy gyári állapotú autóval. Aki ezt nem így használja, annak ott a "sima" Yaris töredék áron." ... harmadik autónak egy MX5 ... " - na, az már majdnem ez a kategória. Mire használod? Gondolom a nagy bevásárlást nem azzal csinálod ...
-
válasz
Elektrosokk #46 üzenetére
Nézd, van itthon harmadik autónak egy MX5 meg negyedik motorizált eszköznek egy endurómotor, szóval szerintem én saját tapasztalatból is elég jól tudom, hogy miről van szó.
Pont ezért gondolom azt, hogy ha az első találkozás rózsaszín köde elillan, akkor azért az embert elkezdi érdekelni a praktikum is. -
Nekem az 1.8-as sedan van. Varosban, elovarosban jo de a palyan nagyin szenved. Sajnos a 2.0-bol nincs sedna csak kombi ettol fuggetlenul a kovetkezo biztosan az lesz. Voltam mar 2x tesztvezetni es nagyon de nagyon mas az a motor.
szinte mar az a szint ahol elmenyt is kapsz nem csak elvisz a-bol b-be. -
-
-
viharhozo
addikt
-
Hallosz
senior tag
Meglátásom szerint, aki egy ilyen (vagy hasonló) kaliberű autóban a képernyőt akarja babrálni, nos Ő eltévedt, nem ezt az autót keresi...
-
Drizzt
nagyúr
Nekem azon akadt meg a szemem, hogy ingyenes frissítésről volt szó a cikkben a Corolla kapcsán. A Corolla frissítés nem volt ingyenes, legalábbis szervízekben nem. Talán online valahonnan be lehet szerezni és felrakni magad. Amúgy 25e-ért árulták a márkaszervízek. Én egyébként amióta van Android auto, maximálisan elégedett vagyok a rendszerrel, semmi nem hiányzik. Lehetne nagyobb felbontás, jobb processzor, minden egyéb dolog, de tényleg az van, hogy konkrétan nem érzem azt, hogy bármit hozzátenne az autó használatához. Az vezetés közben teljesen elég, hogy megy a Google maps, meg közben a zenelejátszó, alkalomadtán a telefonálás. Eléggé kézenfekvő kezeléssel.
-
válasz
#48584626 #18 üzenetére
Valami EU-s szabály miatt nem fog megfelelni a karosszéria 2024-től az előírásoknak ezért ekkortól kivezetik az EU piacról és csak Ázsia illetve az USA fog maradni.
<Adamsky>: Az hogy érdekel még nem jelenti azt, hogy vennék is, de egyszer kikérek majd egyet a szalonból egy próbakörre. Az elődjét is vittem anno és hát brutális volt.
-
<Adamsky>
nagyúr
Külön kell választani a problémát, miszerint a Toyota-nak nincs megfelelő fedélzeti rendszere attól, hogy ebben a konkrét autóban mi van (vagy épp nincs).
Én a helyükben ezekbe a GR modellekbe csak egy 1 din-es fiókot hagytam volna azoknak, akik mégis vágynak zenére...#17 Shadowbull
Nem akarom védeni a Tesla-t, de nemrég próbálgattam a Waze-t Android Auto-n keresztül, és nem értettem .... ezt komolyan gondolták? Olyan "fapad", hogy az embernek kedve támad az egészet hagyni a francba és kitenni egy "tappanccsal" a telefonját a szélvédőre. -
pusszycat
nagyúr
Legszebb hangú 3 hengeres, amit eddig én hallottam. 👍👍👍
-
Egyrészt azért ha az ember kifizet egy autóért tizenvalahánymilliót, akkor nem árt, ha nem egy alig használható vacak a fedélzeti rendszer, másrészt meg ugyanez van azokban az autókban is, amikben nincs se összkerék, se 260 LE, hanem tényleg csak átlagközlekedésre vannak, ott is jól jönne egy normális infotainment.
-
Az infotainment, mi?!?
Ezt az autót szerintem még akkor is szívesen teszteljék bárki, ha kazettás magnó lenne közepén! 260LE, összkerékhajtás, dodzsem! Ez az autó olyan vezetési élményt nyújt, amit semmi más nem tud ebben a szegmensében.
-
Jó kis "csajos" kocsi.
-
Ixion77
addikt
Én is úgy látom. Egy Toyota vezetőnek el kellene menni a beszállító mérnökeihez és megkérdezni hogy fingreszelés helyett szándékoznak-e mostanában hogy valami színvonalasat tenni le az asztalra, vagy megvárják amíg a potenciális vásárlók más márkák felé fordulnak csak mert a világ egyik legnagyobb autógyártója nem képes korszerű infotainment rendszert biztosítani az autóihoz.
-
Ixion77
addikt
Tulajdonképpen működik, kivéve ami nem. A felbontás alacsony, de végülis látható a tolatókamera képe. A Miracast nem működik, de legalább az Android Auto igen. A kijelző gyenge, de léteznek még gyengébbek. Az interakció nem túl gyors, de legalább nem dühítően lassú...
Bizonyára nagyon el vagyok tévedve, de szerintem a "Toyota új fedélzeti rendszere" a Tesla által létrehozott kihívásra kellene színvonalasan válaszoljon.
Ehelyett olyan érzésem lett, mint amikor Nokia tesztet olvastam évekkel az első iPhone megjelenése után... -
<Adamsky>
nagyúr
Akkor a MiraCast funkcióról nem tudsz semmi bővebbet mondani? Mivel itt nem működött, nyilván úgy értem, hogy más márkák (vagy típus) tapasztalataira alapozva ...
#7 adamssss
" ... a GR86 érdekel ... " - jó neked
Egyébként az is elég ütősre sikeredett: The world's best $30,000 Porsche"Európában csak 2 évig lesz velünk ... "
Ja, mi itt az EU-ban böhöm nagy - néha zöld rendszámos - SUV-okkal és méregdrága villanyautókkal fogjuk megmenteni a világot.
Épp ma olvastam, hogy az új Mondeo-t se hozzák már ide. Pedig szvsz. pofásabb - és talán jobb is - mint az előd. -
Bog
HÁZIGAZDA
válasz
Foglalt név #1 üzenetére
1. Ki lehet kapcsolni (de nem próbáltam utána a hangerőt)
2. Bármi, aminek lehet visszajelzése a kijelzőn az egy külön gombbal intézhető a kormányról és/vagy az oldalsó gombokkal. Ilyenkor azt a felületet látod, ha vissza akarsz térni az AA, vagy a CarPlay felületére, akkor a home képernyőről egy érintéssel megteheted. -
<Adamsky>
nagyúr
" ... nem tudtunk a MiraCasttal sem zöldágra vergődni ... "
Ennek hogyan kellene működnie? Teljes képernyőtükrözés? ... akár vezetékmentesen is?
Mi a helyzet a képaránnyal? Gondolom a - ránézésre - 16:9-es képernyőn ilyenkor "gyászkeret" jelenik meg a ma oly' divatos 20:9-es (vagy 21:9) képernyőknek hála.Fura, hogy ezt az autóját adta oda a Toyota a Mobilarena-nak. Ahogy a bevezetőben is szó esett róla, ezt az autót kb. senki sem az entertainment rendszere miatt veszi (ill. jó eséllyel pont le..., hogy milyen)
#2 adamssss
"Respect a Toyotának, hogy még csinál ilyent."
Azóta a Toyota csavart még egyet rajta, és úton van a GR Corolla is. -
Hát ezt az autót sem az infotainment rendszerért fogják megvenni... Ez az autó egy utolsó mohikán. Respect a Toyotának, hogy még csinál ilyent.
-
Foglalt név
addikt
Nekem nem derült ki a tesztből pár alapvető dolog, ami sajnos sok márkánál problémás.
Ki lehet-e kapcsolni pl. a képernyőt? Ha igen, akkor a hangerőállítás felébreszti-e?
Hogy kezeli a rendszer, ha telefonhoz van csatlakoztatva, de valamit állítok, aminek van normál esetben visszajelzése a képernyőn?
Örülök, hogy kaptok autót, de egy kicsit az érződik, hogy még nem igazán tudjátok (ennyi idő után sem), hogy miről is kéne írni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell Precision M4700- I7 4. generációs - 16Gb - Nvidia Quadro
- Panasonic Toughbook CF-MX4-1 12.5" Érintős- - Akár 8-10 órás akkuval
- Gyermek okosóra GPS nyomkövetővel, Wonlex CT06PRO-L 4G lila, új
- BH Fitness Prisma M30 futópad kedvező áron, első tulajdonostól
- Weboldal készítés verhetetlen áron! - Vállalkozásoknak, Portfóliónak, Cégeknek
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- BESZÁMÍTÁS! Asus TUF A620M R7 7700 64GB DDR5 500GB SSD RX 6800 XT 16GB ZALMAN I3 NEO Seasonic 750W
- Xiaomi Redmi Note 10 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Okosóra felvásárlás!! Samsung Galaxy Watch 6, Samsung Galaxy Watch 7, Samsung Galaxy Watch Ultra
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX One S 512GB lemezes játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest