Új hozzászólás Aktív témák
-
Breaker
tag
A cikkből valahogy kimaradt, hogy a multiGPU támogatás hiányzik a motorból. Se SLI, se Crossfire. Már kihőbörögtem magam ezért egy másik topicban meg playdome-on, csak a szerzőnek üzenem hogy mégegy fekete pontot felírhat a listára.
-
Loha
veterán
This game does not run in OpenGL 4.x mode,
instead this game runs under OpenGL version 3.2.
That means that this game is on the level of a DirectX 9 (DX9) feature set type game. HardOCP -
Shing
őstag
Én tényleg nem értem a motor előnyét. Rengeteg helyet foglal a játék, ennek ellenére csúnya az egész. Végre elértünk oda a játékokban, hogy közel mentünk a falhoz és éles maradt a kép. Ennél 3 méterre állunk a faltól és egy nagy homály minden... még az AF sem működik, hogy tuti homályos legyen...
-
nbg
senior tag
Mert nem az Enemy Territoryt probaltad...
Ohh, regi szep idok... -
SityiSXT
őstag
Nem kell a Doom 4-ig várni. Augusztus végén jön a The Evil Within, azt is az id Tech 5 hajtja.
-
ripla
addikt
core i5, 8g ram, ati 6950, nálam is van, hogy hirtelen fordulásnál egy pillanatra látszik a homály, majd azonnal kiélesíti.
viszont a játék hangulata feledteti ezt velem, úgyhogy nem zavar.
a motor profi, a játék gyönyörű és hangulatos.
ha ilyen lesz a doom 4 is....bele sem merek gondolni mekkorát fog durranni. -
Szergei
tag
Kösz, hogy megnézted. Nekem is ezt írta ki GeForce-on, akkor valószínű, le van tiltva.
Kicsit utánanéztem, elméletben ha az AMD driverben van egy olyan kiterjesztés, hogy GL_AMD_SPARSE_TEXTURE ,akkor nincs akadálya a PRT-nek, viszont azt nem tudom, hogy az újabb driverekben megvan-e ez, a 13.4-es Catalyst-ban biztosan benne van. Feltételezem, hogy patch akkor is kéne a játékhoz, hogy működjön.
Nem vagyok programozó, nem nagyon értek ezekhez, Abu valószínű sokkal többet tud erről.
-
FeRRaR1
őstag
-
Szergei
tag
Ki tudtam próbálni végre a játékot, és találtam egy nagyon érdekes konzolparancsot.
vt_enablePRT
Nekem NVIDIA-kártyám van, így fölösleges erőlködnöm ezzel a beállítással.
Viszont az lenne a kérésem, hogy akinek megvan a játék és GCN-es Radeon-t használ, próbálja már ki, hogy "1"-esre állítja ezt, amit előre is köszönök (gyanítom, hogy nem fog működni sajnos, de talán nem kizárt, hogy kiadnak egy patch-et később).
-
Sanchez638
addikt
Azért gyönyörű, Wolfenstein, Watch Dogs milyen játék lesz még ilyen szarul megcsinálva?
-
Ragnar_
addikt
Technikailag úgy tudom megoldható a megatextúra + a hagyományos eljárás egyidejű alkalmazása, ha jól emlékszem ETQW - nél a terrain megatextúra volt, egyéb tárgyak hagyományos. A helyfoglalás jogos az 50 Gb elég sok. Ez a motor már inkább konzol és pc, nem pedig pc és konzol mint az idtech4. Doom4-re leszek még kíváncsi ott elvileg 60 fps helyett 30 fps viszont magasabb részletesség várható. Az idtech4 sem volt túl népszrű mint licencelt motor, lehet, hogy az idtech5 sem lesz. (Mondjuk annó a doom3 azért abban az időben igen korrekt látványt produkált)
-
bbTamas77
aktív tag
válasz
Plazmacucci #80 üzenetére
Oszt' mé nem? Lehet jobb választás lett volna.
-
Volt benne ráció, hogy ezt a motort használják. Miután bekebelezték az id-t, házon belül ingyé volt a motor. Nem? Elvégre nem csinálhattak a Skyrim motorjával Wolfeinstein-t
-
gianni85
veterán
Te nagyon pörögsz az "A" véleményen (van benne ráció) de más "B" véleményét (amiben szintén van ráció) meg zsigerből elveted. Pedálozol a 17ezres konzolos játékárral, de kérdem, Te premierkor Steamen megveszed 60€-ért a játékot? Úgy, ahogy olcsón megúszod a játékot PC-n, ugyanúgy számos lehetőséged van konzolon is olcsón játékot venni.
Én úgy vagyok vele, aki PC-t akar építgetni, az tegye, megvan annak is a varázsa. Én megvettem 100ezerért a 2hónapos PS4-et, most 5évig nem kell a játékon aggódnom. PC-t általános felhasználásra összedobtam 70ezerért (rengeteget spórolhattam volna, de frankó mitx gép lett), szintén 5évig hozzá se kell nyúlni. Mindkettő kicsi, összesen kevesebbet fogyasztanak, mint egy r9-270x. -
-
O_L_I
őstag
Aha és neked ugyan azon a PC-n fut a COD Ghosts mint amin a COD 2-t játszottad ugye?
Nem szívesen számolnám össze, hogy mennyit öletem bele a PCmbe mióta kijött mondjuk a PS3 azért hogy folyamatosan magasabb részletességgel és FPS-sel tudjak játszani mint azt a konzolon tenném.
2006-ba jött ki a PS3 szerintem azóta csak VGA-ra elköltöttem vagy negyed misit és akkor nagyon finoman számoltam. -
nkmedve
őstag
Ezt én is tudom, csak ha nem oldják meg rendes minőségben (helyszűke vagy akármilyen okból kifolyólag) akkor miért kell eröltetni az egészet? Csakis a megatexurázás miatt foglal majd 50 gigát a Wolfenstein, és valahogy nem látszik meg rajta. Mi lesz ha mondjuk egy Skyrim-et akarnak megatextúrázni (ha már ugye ez kéne legyen a jövő) 2 TB-t fog foglalni, és majd egy egész napig installálod (vagy előre HDD-n veszed installálva
)? Arra is kiváncsi lennék, hogy mennyivel dobja meg a fejlesztés költségeit ezeknek a hatalmas textúráknak az elkészitése (mert ugye itt elméletileg semmit nem lehet ujrahasznositani, minden ki van dolgozva kézzel).
Nem tudom, nekem nagy zsákutcának tűnik ez az egész, kissebb méretben működhet, de ahol kicsivel nagyobb a bejárható terület, ott meg is bukott (hardveres gondokról még csak nem is beszélek).
-
FeRRaR1
őstag
Nekem ilyen gondom nincsen, viszont az tény, hogy a Ragenek kellett 3 update mire játszható lett, itt viszont ilyenre nem kell várni.
A gond az az hogy rondácska, és elég szűk folyosón vezetnek feelingje van a játéknak, bár tényleg viszonylag élvezetes, ám nem annyira hogy ne tűnjön fel az idejétmúlt grafika, azért minden Ultrán FHD felbontáson nem így kéne kinéznie egy 2014 AAA kategóriás játéknak.
-
O_L_I
őstag
-
he7edik.
addikt
Nem akarlak elkeseríteni de nem lesznek vadi új motorok. A Naughty Dog is viszi PS4-re az Uncharted engine-t a Gerilla is viszi a Killzone motorját tovább a nagy kiadók is mind viszik tovább a multiplatform motorokat. Embertelen pénz új motort fejleszteni és így is duplájába kerülnek next-gen játékok mint az előző generációban.Nézd meg a Destiny-t 500 millába került és nem egy kiemelkedően szép játék.
-
xtremez
aktív tag
Miért nem lehetett hardveres megoldást beépíteni a motorba ? Rage-nél is elvártam volna, hogy utólag kijavítsák ha lehet, de nem történt meg. 3 évvel később el játsszák ugyanezt ?
Rage-nek volt egy PRT-s demója. Ezt a wolfenstein-nél miért nem csinálták meg?
Ez egy vicc. Igaz laptopom van most, de GCN vga-val és ha most lenne rá támogatás szerintem biztos jól/jobban menne. Ocsmányra butítva is szarul fut, pedig a játék tetszene..
-
keIdor
titán
1. igazad van, viszont amíg ugyanazt megírják lastgen-re, addig nem érdemes előre leírni őket.
2. nem is állítottam az ellenkezőjét
4. ennek sem állítottam az ellenkezőjét, én a jelenről beszéltem.Nekem csak az fura, hogy miután írták többen, hogy 60fps a BF4, nem 30 és sok mai modern motor esetén már mindegy, hogy hány fps-t kapsz multiban, mert nem fogsz gyorsabban futni, nagyobbat ugrani, gyorsabban lőni stb. ezekre semmit nem is reagáltál... de mindegy...
-
he7edik.
addikt
1; Ha azért PC fanboy vagyok mert 2014-ben elvárom egy játékra tervezett célhardvertől hogy FHD-ben futtasson minden játékot akkor vállalom (viszont a 17ezer forintos játék árakat nem)
2; Ezerszer le lett írva hogy a konzolok SOHA nem fogják beérni tudásban a PC-t, sokat fog az évek során a konzolos grafika fejlődni de a PC mindig felül fogja múlni ha más nem erőből.
3; Közös címtér, fixhardver naccerű dolog pont arra elég hogy a konzolok véges erőforrásait minél hatékonyabban be tudják osztani a programozók, a fizika törvényeit sajnos ezek sem képesek legyőzni.
4; Miből gondolod hogy az AMD a PC-s piacra nem fog kidobni a konzolokhoz hasonló vagy még hatékonyabb rendszereket amiket még Mantle-el meg is támogat. -
Ragnar_
addikt
A megatextúra arról szól, hogy nem sok 512x512 textúrád van, hanem egy nagy, megatextúra, ezért nincs textúraismétlődés, mivel nem mozaikokból áll pl. a talaj, illetve a nagyobb felületek, hanem egy nagy textúra fedi. Ha jól tudom ez az egyik jellemzője a megatextúrának ami a látványt illeti.
-
Pc-n van annyi vram, hogy a jatekos mogotti texturak is a betoltve maradhassanak. Nem ertem miert kell rogton kidobni ahogy elfordul a jatekos... Elozo generacios konzolokra jo optimalizacio lehetett, de most mar annyi memoria van, hogy ertelmet veszti az egesz.
-
Majd jönnek azok a motorok, amik intenzíven használják a közös memóriát, és akkor nézzük meg a 750ti-det...
egy, másfél év, mire megtanulják programozni. Aztán jó lesz ez...
PS3 v. az Xbox360 mikor megjelent, 1 évig semmivel sem volt szebb az előző generációtól..És a PS3 hova fejlődőtt? a mostani játékok brutálul néznek ki rajta...
Szerk : Ne is nézzük, mert az is még fejletlenebb a konzol GPU-jánál... Oké, hogy brute force erősebb, a múlt és a jelen motorjai erre épülnek. Majd jönnek a next-gen motorok, és puff....
-
-
keIdor
titán
-
FLATRONW
őstag
Szerintem meg úgy szar ez a motor ahogy van. Azt még megértem, hogy miért töltődnek be lassabban a texturák PC-n. Azonban azt már nem hogy miért olyan rondák amikor már be vannak töltődve. Erre persze állítólag az a magyarázat, hogy nincs hardveres anizotróp szűrés. Azonban akármelyik másik játékban teljesen kikapcsolt AF mellett is sokkal szebben néznek ki a texturák, mint az id tech 5 motoros játékokban.
-
nkmedve
őstag
"Az id Tech 5 az első olyan videojáték-motor, amely a megatextúrázás nevű koncepció alapján dolgozik, így hozva létre igen komoly részletességet minimális VRAM használattal."
Hol látható ez a részletesség? A RAGE textúrák szempontjából az egyik legcsúnyább játék volt a saját idejében, és videók alapján a Wolfenstein sem váltja meg a világot (a játékok amúgy nem rosszak, csak grafikailan nincsenek a helyzet magaslatán). A megatexturázás elméletben szép és jó, de egyelőre a gyakorlatban semmit nem javit a látványon (sőt), PC-n pedig helyenként használhatatlan. Szóval mi értelme van igy ebben a formában azon kivül, hogy belever 1 kicsinyke szeget a PCs játékok koporsojába (+konzolon is ugyan olyan mosott texturák vannak)?
-
keIdor
titán
Ilyen Watch_Dogs medium kijelentéssel illene még várni egy hetet, mintsem így kijelenteni vakvilágba úgy, hogy valójában gőzünk nincs róla mi a valóság.
A 750 pedig kétlem, hogy ugyanezt tudná, az a 30k-s videókártya kijelentésed erősen fals és félrevezető, jó lesz az 60k-snak is.
A BF4 meg 60fps, tájékozódj...
-
he7edik.
addikt
Jaja Nem véletlen hogy mindenki arról beszél hogy ez nem igazi csak egy fél generáció váltás volt. Arról nem is beszélve hogy alig van rá játék az emberek hónapokig be se kapcsolják a konzoljukat mert nincs miért.Ha meg veszel egy gémet 17k-ért azt meg nem tudod eladni vagy csak féláron mert azt a kevés játékot mindenki beszerzi már az elején.Nem hogy pl. a Watch Dogs is előrendelési rekordokat döntöget.És ha már Watch Dogs egy fejlesztő nyilatkozta hogy egy GTX 670-el már maxra tudod tenni a grafikát akkor könyörgöm a PS4-en ahol még talán még erősebb is a 18 cu miért nem képes erre?Az meg hogy ezt a hulladék idTech 5 motort amit a Bethesda Softworks-ön kívül a lőtéri kutya sem fog használni nem optimalizálták PC-re hol nem kakantom le
-
Bandi995
aktív tag
Leginkább nem működik. És még a játék sem egy nagy szám ráadásul. Egy ilyen cég, ennyi évvel mögöttük és erre képesek... A házilag tákolt szutykuk nem tudja produkálni az egyetlen fícsört, amitől olyan nagy szám lenne (MEGATEXTÚÚRÁK
), össze vissza remeg a kép, nincs élsimítás még hardveresen sem lehet szinte semmit rábírni. Kérdem én, minek van ez a játék? Inkább licenszeltek volna egy ue3-at.
kipofozzák és kész a sikerjáték, mert annyira nem rossz amúgy a tartalom, kicsit pörgősebb meg összeszedettebb lehetne ugyan, de nem rossz.
-
szasanyi
félisten
!gy van, sőt már PS3 játékot vettünk közösen (pontosabban Te vetted meg).
Egyébként az igazság az, hogy olyan PC-t tényleg nem lehet egy NextGen konzol áráért megépíteni amin a játék-, és vizuális élmény is legalább ugyanolyan legyen. Sajna drága a jó hw és emellett van szívás meg kompromisszum bőben (ha másért nem az optimalizációs problémák miatt).
Más kérdés, hogy némi kompromisszum esetén - és a PS4 játékárakat ismerve - gazdaságosabb lehet a PC különösen mert abból így is úgy is kell egy (a konzol mellé is ugye).
Igazából a problémám az amit írtam: baromi drágák a játékok, amik jelenleg nem hozzák az elvárt színvonalat. Lásd Watch_Dogs a beharangozott 1080p + 60FPS helyett 900p + 30FPS ami kissé vicces (főleg, mivel a SONY már 4k felbontást jósolt) , és ez csak egy példa. És még nagyon lényeges: mi, akik korán megvettük a PS3 konzolunkat jogosan vagyunk szkeptikusak , ti. ott is hasonlóan indult. Aztán ígéreteket magyarázatok követték a megvalósítások helyett - legtöbb esetben legalábbis, jó esetben részben. Így van?
És a véleményem már elég régen az, hogy k**vára nem érdekel már a magyarázat!Akár PC akár konzol esetén mi és miért nem lett olyan és azt mivel / hogyan magyarázzák... mert a lényeg, hogy a valag pénz elköltése után már megint nem azt kaptunk amire az ígéretek alapján (nem magunktól ám!) reméltünk.
-
Raysen623
addikt
Nem értem ennek a nagy hőbörgésnek az okát sem: 6950-es ATI kártyámon nincs semmi bajom az új wolfival. Szép grafika, jó hangulat, a fórumokon felhozott hibák nálam ha jönnek is annyira elhanyagolható hogy nem zavarja a játékélményt. A Rage már más, ott rossz volt az egész + még driver sem volt hozzá.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ezt csinálja a rendszer. Ami miatt várni kell, hogy a kikódolt mozaikot nem lehet közvetlenül a rendszermemóriából olvasni, így át kell másolni előbb a VRAM-ba, majd onnan lehet hozzáférni a szükséges texelekhez. Next-gen konzolon csupán azért nincs késő betöltés, mert a másolási fázis kihagyható.
-
Yany
addikt
Én már csak azt nem értem, hogy miért kell a képernyőn történő megjelenítésre várni azzal a betöltéssel. A potenciálisan megjelenítésre esélyes textúrákat mind be kéne töltse előre... nem pedig akkor betolni, mikor már a képernyőre kellene kerülnie.
-
he7edik.
addikt
Next-gen konzolon? Egy BF4 vagy egy Watch_Dogs jó ha 900p-ben 30fps-el döcög médiumon annál azért a GTX 750 is többet tud.Az exclusív címek meg a konzolra optimalizált új render motorok biztos jönnek egyszer de addigra már a közép kategória is a 2560 felbontásról fog szólni
-
O_L_I
őstag
Ide kellett volna egy kis pénzt lapátolni az AMD-nek, hogy támogassa a humát az ID5 motor.
-
Szerintem el kellene indulni azon irányba hogy megtanulnak szépen programozni majd nagyrészt elfelejtik ezt a textúra dolgot és elkezdenek leírni egy egy felületet programkódal.
Csak azt textúrázni ami túl komplex ahhoz hogy le lehessen írni. Kódként meg az paraméterek/eredmények/számítások pontosságát befolyásolva játék alatt dinamikusan lehetne változtatni fps függvényben a részletességet. Csak annyit kellene beállítani hogy mennyi a kívánt fps, és hogy milyen dolgokat számítson elsődlegesen a játék.
Csak hát ugye ez sok sok idő, pénz, idő, pénz, idő és mi is még ja pénz. Van egy rakás erős hardverünk, sok cpu mag, apu, gpu, anyu... amit lehet hogy másképp használva sokkal szebb eredményt érhetnénk el és nem csak képeket rakosgatunk egymás után csillivili effektekkel. -
keIdor
titán
Megneznem mikor fog az tudni 1080p 60fps-t pl. ennel a jateknal a konzolokhoz hasonlo grafikai reszletesseg mellett.
S akkor meg nem beszeltunk az exkluziv cimek latvanyvilagarol... DirectX alatt se a 750 se a konzolok hardverei nem tudna mindezt, ez a PC rakfeneje ez meg egy darabig marad is, minimum a DX12-ig.Lasd be eroset mondtal... ha azt mondod 670/760 reszben egyetertenek, de a kozos memoria meg mindig csak APU-nal lesz.
-
he7edik.
addikt
"És én akkor sem veszek PS4-et (iiletve van PS3 azt nem cserélem, így pontosabb), mert csak játékra nem használom annyit és nevetséges a játékok 17k+ árai, miközben folyton jelennek meg hírek miszerint ez mégsem olyan lesz, az nem lesz 1080p és az is csak 30FPS-sel, stb. Vicces..." A szívemből szóltál, inkább most kifizetek két PS4 árát egy PC-re és tolok mindent max-on mint hogy PS4-et vegyek aminek a grafikai színvonalát egy 30 ezer forintos VGA is körberöhögi. Ja és az se mindegy hogy 17 vagy 9-10 ezer egy játék a fizetős multiról nem is beszélve.
-
Béééla
őstag
-
s912
aktív tag
Carmack távozása nem nyom(hat)ott a "latba"? Azért mégiscsak az "ő" motorja..
persze ettől függetlenül én is azt érzem, hogy a PC-s "pórnép" le van sza*va
-
krx21
nagyúr
Megatextúrázás???
Nos, a wolfenstein pont az a program, amiben a textúrák minősége enyhén szólva hagy kívánnivalót...(normál működésre gondolok) Így ennek fényében ez a technológiai megnevezés igen nevetséges lesz...
-
Crytek
nagyúr
Ennyit a lesajnált már a kiadásukkor elavult konzolokról.
De majd megint a pc-s vérjancsi megmondok megmondják.
A pc-nek leáldozott legalábbis megatexturális szintenKONZOL Powa!!!!!
-
.LnB
titán
Erre a motorhoz van/lesz Mantle?
-
h-yle
addikt
Egyrészt a 9k, másrészt a PC ára... Azért tegyük hozzá, hogy a PC gaming (sajnos) mindig is amolyan egyszer fent (modok, szebb grafika, olyan irányítás amit akarsz...) egyszer lent (bughalmaz játékok, nulla optimalizáció...) vonalon mozgott és fog is mozogni. Minden Wicher 2 EE-re vagy Skyrimra jut egy... sima Witcher 2, vagy 1.0-ás Skyrim
-
juve600
nagyúr
azé szánalmas hogy a kiadó az amd-nvidia-ra mutogat,sztem le se tesztelték pc-n a játékot,megveszed drága pénzért,letöltessz 45 gb-t és nem tudsz normálisan játszani.
-
jófiú90
tag
Az igen, semmi kiemelkedőt nem tud ez a motor
És mi van a mozgásanimációval vagy esetleg audioval? Frostbite agyonveri.
-
szasanyi
félisten
Rendben, köszi! Azért a játék jó, az összkép jó, és nálam igazából probléma nem jelentkezett. A Textura Popup olyan ritka, és nagyon kell figyelni, hogy észrevegyem kvázi sokkal jobb mint a Rage esetében tapasztaltam. Csak ugye aki megkapja a 9k-ért vásárolt játékát az azért némileg csalódott.
-
Chp
őstag
És mi a helyzet a PRT-vel?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az optimalizálás nyilván sokat játszik, hiszen valljuk be a működés nem változott a Rage-hez képest. Még azokat az újításokat sem építették be, amiket a gyártók direkt a megatextúrázos rendszerekre dolgoztak ki, hogy lehessen 16xAF például. A Rage-nél lehetett azt mondani, hogy értik a gondot, de nincs benne az API-kban a funkció. Most viszont ott van az API-kban...
A megatextúráz nagyon igényli azt, hogy processzor és a grafikus vezérlő ne használjon különálló memóriát. Ez jelent túlzott VRAM használatot és állandóan késő textúra betöltéseket. PC-n is meg lehet oldani ugyanazt, amit a PS4-re és az X1-re csinálnak, de csak a Kaveri APU-n, majd ha több ilyen APU lesz a piacon. Addig marad a szoftveres működés másolgatásokkal.
(#9) Chepany: Konzolokon van. PC-n nincs támogatás rá.
-
ldave
félisten
Az mindenesetre jó jel, hogy 1080p60-at hozza a motor mindkét next-gen gépen, ahogy néztem tegnap pár youtube videón és képen, a látvány teljesen rendben van, telepakolták a készítők a terepet rengeteg kis aprósággal, nem éreztem olyan statikusnak az egészet mint a RAGE esetében.
-
nbg
senior tag
Nem tudom, engem a Rage-nel sem zavart tulsagosan a jelenseg, meg ezzel is az elmult evek egyik legjobb jateka nalam ( a Dishonerd-el karoltve.) Persze, ha nekialltam direkt ezzel szorakozni, es forogni erre figyelve, akkor lattam es konstataltam, de akcio es porgosebb jelenetek kozben pont nem vettem eszre...
-
szasanyi
félisten
Biztosan csak én nem értem ezt a techno-rizsát, de számomra még mindig nem világos miért nem részletesebb a grafika a PC-s verzióba. Nem a megjelenítés mikéntje, vagy sebessége a kérdés így nem ezt a válazt vártam.
Ha megnézed a konfigomat van itt RAM mindenfelé bőven, és CPU sem éppen gyenge szvsz csak egyszerűen sz@rnak a PC-s optimizációra, már elnézést a kifejezését.
És én akkor sem veszek PS4-et (iiletve van PS3 azt nem cserélem, így pontosabb), mert csak játékra nem használom annyit és nevetséges a játékok 17k+ árai, miközben folyton jelennek meg hírek miszerint ez mégsem olyan lesz, az nem lesz 1080p és az is csak 30FPS-sel, stb. Vicces... -
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez csak a konzolokon látszik. Ott a VRAM az Xbox One-on az ESRAM és hozzá még egy 192 MB-os szelet, míg a PS4-en egy 256 MB-os szelet van lefoglalva erre. A PC-n a gondot az jelenti, hogy nincs egységes memória, de még ha van is, akkor sem használja a program. Ergo az adat ott van a rendszermemóriában kikódolva és azt még át kell másolni a VRAM-ba. A next-gen konzolokon ugyanez az információ csak egyszer lesz eltárolva a rendszermemóriában, és annak a lényeges információi kerülnek a VRAM-ban alig negyed gigás területre.
A koncepció működik, a várt előnyöket hozza, csak éppen nem a PC-ken. -
Le a kalappal, csak most jelent meg a játék, és csak most kezdtek hőbörögni az emberek. Jó időzítésű cikk!
-
szasanyi
félisten
...így hozva létre igen komoly részletességet minimális VRAM használattal. - és ez miért nem látszik?
A sajátosságoktól így PC-s "hátránytól" eltekintve nem kellene ennek látszania? Legalább állókép esetén. Mert ez minden, csak nem komoly részletesség.
Béééla: a kérdés jó, és nem is új keletű. Sajna félek, hogy arra még éveket kell várni.
-
Béééla
őstag
És ESETLEG egy átfogó PC APU-s teszt, amiben mindegyik generációs APU megmutatta volna, mit tud?
Mert kíváncsi lennék, hogy a PC-s APU-k mennyire valósítják meg éles körülmények között az "egy memóriateret" vagy pont ugyanúgy egyik ramterületről át kell másolni (viszont ott legalább nem VRAM-RAM távon, hanem RAM-RAM és ott lehet már nem jön ki a hiba).@szasanyi
A júzert nem érdekli, hogy mi van a motorháztető alatt, ha egy APU hiába gyengébb, mint egy iX+ nVidia kombó DE mégis jól csinálja az effekteket, akkor lehetne villogni az AMD-nek, hogy "tessék, itt az első eredmény, a fjúcsör végre fúzsön lett". Csak konkrétum kellene, hogy egyáltalán csinálja-e, és ha csinálja, gyakrabban-e, mint az azonos erejű/árú/e-péniszméretű másik konfig. Szóval kéne egy teszt(a saját A10-5800k-m be is vetném, csak nem vettem meg még a játékot, és ezek után lehet nem is fogom, virágboltot meg hanyagolnám)
Új hozzászólás Aktív témák
- sellerbuyer: Mivel fotózz és videózz 2025-ben? Elég egy mobil vagy kell egy kamera?
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Milyen videókártyát?
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Vicces képek
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Villanyszerelés
- Mikrotik routerek
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Apple iPhone 12 Pro Max 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 11 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro 256GB Natural Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3507
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RTX 5060Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 32/64GB DDR5 RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest