Új hozzászólás Aktív témák
-
mlinus
őstag
válasz
#25237004 #51 üzenetére
Az AK esete más volt.
30 fps lock volt, mert ha feloldottad, hiába volt akármilyen jó géped, összevissza szaggatott. Rosszabbul nézett ki mint a konzol verziók, és még hiányzott pár effekt is. Ráadásul tele volt buggal.
Na most a Tomb Raider közepes grafikán is szebb mint az Xbox One verzió, komolyabb hibája nincs, és nagyon szép (az AK is tud szép lenni, de szerintem azért látszik hogy UE3).
A battlefront meg lehet szebb, de egy statikus multiplayer játék, alig van benne ai, még rombolhatóság se nagyon. Az új TR-ben azonban rengeteg dolog történik egyszerre a játékvilágban, és vannak hatalams nyitott terek.
-
haddent
addikt
Nekem továbbra sem tetszik. Klasszisokkal jobb, mint ami régen volt, hogy egy nagy loncs raszta tömeg van megrajzvolva és meg se moccan haj gyanánt. De ez meg túl laboratóriumi, túl steril. Egyszínű, túl fényes, túl "könnyű". Jó lesz ez, meg lehet, szerintem itt márcsak a modellezést kéne továbbvinni nem a technológiát.
-
#85552128
törölt tag
A 980, 390X, 780 Ti átlag 8% gyorsabb off, min FPS-t nézve a 380, 980, 390X kb. 15%-kal, a 780 Ti, Fury pedig 10%-kal gyorsabb és ez csak a PureHair ON, nem very highhoz viszonyítva.
Szóval ahhoz képest, hogy egyetlen karakterről van szó egy jó 10%-os csökkenés így is kimutatható szinte minden kártyánál, nem 3-5%. Bár a régi TR-hez képest tényleg történt előrelépés...(#56) Abu85: Akkor el kellett halasztani, a stúdió elfoglaltsága nem kifogás egy trehány portra - mert ez az, van ahol jól működik van ahol minősíthetetlen...
Very high textúrával ez a játék játszhatatlan 4 gigás kártyával a későbbi területeken történő FPS esések még rosszabbak, ez majdnem az Arkham Knight esete, mert olyan szintű akadások vannak átvezetőknél mint ott voltak a nyári verzióban. Viszont már szeptemberben _sokkal_ jobban futott mint most a TR és ez elég nagy szó... -
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem az okozza. Az a probléma, hogy a Nixxes túlterhelt. Ez nem egy nagy stúdió, és bár jó szakemberekből áll, azért három játékot portolni párhuzamosan igen megterhelő egy kb. 20 fős csoportnak. Ráadásul a Nixxess projektje most a szintén érkező Hitman, mert eredetileg úgy volt, hogy a Rise of the Tomb Raidert megoldja a Crystal Dynamics az Xbox One kódból, csak nem oldották meg, így maradt a Nixxes és az Xbox 360-as toolok használata. Nem baj, mert az első Tomb Raiderből ezek az eszközök megmaradtak, és volt is Xbox 360-as verziója az új Tomb Raidernek, csak túlterhelten nehéz jó munkát végezni úgy, hogy közben ott a Hitman és az új Deus Ex PC-s portja. Bármennyire is hihetetlen az a minőség, amit a Nixxes lerakott a korábbi portokban, azért ők is emberek állandó alvásigénnyel.
-
FLATRONW
őstag
Nekem meg van egy olyan érzésem, hogy talán a PureHair mélyen beépítése okozza a rossz teljesítményt a játékban. Talán jobb lett volna megmaradni a middleware formánál. Egy legalább 10 éves grafikus motorról beszélünk, nem hiszem, hogy komolyabb áttervezés nélkül hatékonyan belehet építeni egy modern effektet.
Persze sokan örülnek, hogy csak néhány fps veszteséget okoz a bekapcsolása, de arról megfeledkeznek hogy kikapcsolva is pocsék a teljesítmény.
Érdekes módon a HBAO esetén nincs kiemelve, hogy milyen jó, mert a bekapcsolása csak néhány fps veszteséget okoz. Ott elvan könyvelve, hogy a zárt middleware okozza a rossz teljesítményt, függetlenül attól hogy az ki van kapcsolva.
Láthattunk a múltban olyan esetet is, hogy nem okozott gondot a zárt middleware. A Batman Arkham Origins nagyon jó futott bekapcsolt GameWorks effektek mellett is, és még jobban futott kikapcsolt effektekkel.
Vagy említhetnénk az előző TR-t, TreesFX-el egész tűrhetően futott, annak ellenére hogy nagy volt a teljesítményvesztés. Most pedig kikapcsolva sem fut úgy, pedig a látvány nem indokolná ezt a visszaesést.Ezeket a sorokat úgy írom, hogy fogalmam sincs a programozáshoz és hasonló dolgokhoz.
Azonban két lábbal járok a földön, és nem hiszem el az olyan dolgokat, hogy ami az egyik esetben rossznak van mondva, azt a másik esetben jónak próbálnak beállítani. -
#85552128
törölt tag
válasz
#25237004 #51 üzenetére
Nem kell ahhoz 30-40 ember, Endoron - ahol ki is van dolgozva egy komplett erdő és nem üresség van mint a havas/puszta pályákon - jóval kevesebbel is megfog történni, ennyire stabil játék nincs, még konzolokon sem tudják tartani a fix 30-at pedig az fix hardver.
Amúgy a fenti tesztből látszik, hogy beéri gyengébb procival is csak a csúcskártyákkal lehet limitbe ütközni.Grafikailag meg biztos szebb a Battlefront (Frostbitetal nem nagyon lehet versenyezni), de az összkép/látvány a TR-nél is nagyon szép.
-
#25237004
törölt tag
válasz
#85552128 #50 üzenetére
"Battlefrontban is előtudok hozni olyan helyzetet, hogy 60 alá essen az FPS és az egy jól optimalizált címnek volt titulálva."
Persze, 30-40 szereplős multiplayer közben érthetőbb, hogy dolgozik a processzor. (és hogy őszinte legyek, szebbnek tűnik a Tomb Raidernél, magáról a játékról nem tudok nyilatkozni)
Biztos vagyok benne, hogy jó játék ez a Tomb Raider, de kicsit furcsának találom, hogy ennek a gépigénynek nem olyan a fogadtatása, mint amilyen az Arkham Knight esetén volt. -
#85552128
törölt tag
-
Loha
veterán
válasz
#85552128 #47 üzenetére
TECHSPOT: Rise of the Tomb Raider PC Graphics and CPU Performance
"The graphics are so mind-blowing that I've nearly played the game twice. The first time I was so taken in by the incredible graphics that I often lost focus of the storyline and objective."
Szerk.: CPU teszt is van.
-
-
válasz
GodGamer5 #39 üzenetére
Elavultabb felépítésű, mert a jelennek él.és most kiszolgál. Elmondhatnád miben láttad eddig előnyét a GCN technológiának. Eddig, amióta van. Esetleg a többlet fogyasztásban vagy a lassabb teljesítményben? mire kell addigra az Nv is rálép a GCN szerű felépítésre. A radeon jövőbemutató felépítésű már évek óta, csak nem látszik te meg Játszhatsz jelenben és szívhatod a fogad, hogy tudod hogy a te kártyád modernebb , csak lassabb és többet eszik.
Jön a VR hype, aztán majd mindenki pofára esik, hogy az egy GPU-s megoldások közül egy 980 kártya is elég lesz a jelenleg készülő VR játékok kiszolgálásához, GCN ide, vagy oda.(vagy fordítva, egy Radeon sem és Nv sem lesz elég hozzá, GCN ide vagy oda.)farkas1 : Az , hogy évek óta elavult elárulhatnád hogy jött ki. nyár óta van Win.10., vele Dx 12.
-
Érdekes meglátás elavultnak nevezni a jelenlegi leggyorsabb egy GPU-s kártyát a piacon, úgy, hogy Nincs a piacon egy egyetlen egy dx12 játék sem kint. átgondolod miket írsz? elavult 980 Ti raktársöprés. Lennénk egy páran , akik szívesen belesnének egy ilyen raktársöprésbe, szerintem AMD oldalon is.
Rubbi (#36): de írt és Én nagyon is tisztában vagyok az AMD oldalon lévő kártyákkal. Nincs ott semmi gond, nem is írtam ilyen dolgot.csak éppen nettó baromság ez a mumus dolog,amivel az Nv itt baszogatva van. és a Dx 12 vel jönni, amikor még nincs egyetlen játék sem rá. Egyértelmű, hogy egy játékkészítő sem fog széllel szemben pisilni sem az Nv nem fog behódolni senkinek, mikor ő a piacvezető.ezzel egy igen csak nagy vásárlóerőt képvisel, minket. Bármilyen szar ügy ezt kimondani, ez minket, NV kártya tulajokat szolgál ki, nagyon helyesen. vagyunk egy páran. majd mire kell, addigra megjön a támogatás is az ő részükről is.
-
SpongyaBob
veterán
"Indulhat a troll háború."
Így kell elindítani, igen.
"mindenkinek dx12 oprendszere van, és vörös kártyája." Ezt senki sem állította, ő sem, az oprendszerről meg ugye annyit, hogy egy kattintás Dx12 képes rendszerré frissíteni
"a felhasználók 80 százaléka hátrányba lenne, mert Nv kártyájuk van." Konkrétan itt értettél egyet azzal amit ő leírt
Magyarán azért nincsen változás mert az NV azt akarja és nem pedig azért mert ezzel esetleg jobban járhatna a PC ipar.
(#34) b. A csúcskategórián kívűl mindenhol van ellenfele az Nvidiának bármilyen meglepő is ez a számodra, és ez sokkal többeket érint mint a csúcskategória. Egyébként meg egyértelműen a Pascalra játszik az Nv, húzza az időt ameddig csak lehet, hogy addig maradjon a Dx11 ameddig csak lehet, mert ez jó nekik így. A helyükben én is ezt tenném, ebben semmi meglepő nincsen üzleti szempontból. Ő is ezt írta le, egy rossz szót sem szólt az Nvidiáról.
-
farkas1
tag
Akkor te is látod, hogy így akadályozza egy (majdnem) monopólium a fejlődést.
Futhatna a játék sokkal jobb grafikával, de hát az elavult 980ti raktárkészletet ki kell előbb söpörni, lehetőleg aranyáron.
Ezért egy darabig akkor még maradjon a DX11 rendszerkövetelmény.....
Igaz évek óta elavult, de az NV nagy és ők csak azt tudják támogatni, DX12-ben nagyot lassul a 980ti, ezért vár az egész világ addig míg fejlesztenek valamit.
Eddig minek is fejlesztettek volna, amikor minden felvilágosult felhasználó tudja, hogy az NV-é a legfejlettebb kártya minden játékhoz, DX-hez, stb. -
Élvezhető, csak messze van a természetestől. kb 3 másodpercenként lobog meg dobálózik jobbra balra. Inkább erőltetett és giccses, mint természetes. A Popsija valóban szuper,
farkas21 :
Örülök, hogy te így belelátsz a dolgokba, és valóban , mindenkinek dx12 oprendszere van, és vörös kártyája. igazad van, sokkal jobb lenne ha a felhasználók 80 százaléka hátrányba lenne , mert Nv kártyájuk van.
Mintha a cikk nem pont arról szólna, hogy nektek milyen jó a TressFx , de persze megint bejön a gonosz csúnya NV, aki nem akarja hátrányba részesíteni a PC felhasználók négy-ötöd részét. Indulhat a troll háború. -
#06658560
törölt tag
kicsit gyúrnak rajta, aztán kiadhatják a Rapunzel játékot harmadik nézetben.
-
arn
félisten
Nekem is a hitman ugrott be
most mar nem is kell jo jatekot csinalni, a lenyeg, hogy lobogjon a haj... Akkor tunne profinak az egesz, ha ezeket beepitik, de eszre sem veszed, ha nem akarod.
-
#85552128
törölt tag
Nekem is rögtön feltűnt, előtte még az ablakot is becsukja ha jól emlékszem szóval még huzat sem lehet
Megint túltolták a hajszimulálás dolgot, szebb mint a Hairworks, de a tökéletestől még mindig messze van, néhol kifejezetten nevetséges ahogy lóbálózik a haja a semmitől mintha külön életet élne
-
tibcsi0407
félisten
Azért egy egész óceán megmozgatásához, vagy akár egy nagy füves terep szimulációjához sokkal több erőforrás kell. Gondolom itt szépen kiaknázzák, amit lehet, aztán lehet lépni előre. Szerintem már ez is valami. Persze, van sok más fontos is, de a Tomb Raider alapvetően jó játék, ez csak egy jó kis extra hozzá szerintem.
-
szasanyi
félisten
Nem is tételeznék fel semmi hasonlót veled kapcsolatban.
Miért adnak ki még mindig olyan drivert ami - kis túlzással - használhatatlan, és szinte rögtön ki kell adni a javítását? Vagy drivernél maradva miért nem adnak ki évente több, jobban optimalizált (WHQL) drivert? Aztán sok NV játék AMD kártyával már High beállításon játszhatatlanná válik - persze itt alapvetően nem a 80k+ áru felső-közép árkategóriájú vagy afölötti kártyákra gondolok (bár ott is akadnak teljesítmény gondok) hanem mondjuk az R9 285-re - mint ellenkező esetben közel sem ilyen rossz a helyzet. Vagy ott a 80k+ árú R9 380X ami sokkal többet fogyaszt és jóval drágább mint a 380/285 mint amennyivel valójában erősebb (csak, hogy hw-es példa is legyen). Csak gyorsba néhány, de ott van még az esetleges általános optimalizálatlansági probléma köre is amitől az AMD és az NV sem mentes. Nekem annyira elegem lett ezekből, hogy újabb ~100k-s dVGA helyett vettem egy PS4-et. Most bosszankodás és szívás helyett játszok, ami még így is sokkal jobb ha nincs Ultra beállítási lehetőség. Majd akkor fektetek újabb százezreket Gamer PC-be ha megérdemlik, mert a játékosokat állítják az első helyre akikért nyilvánvalóan meg is tesznek mindent. Ha ez később sem történik meg akkor később sem veszek.
tibcsi0407: de miért ezzel a leglényegtelenebbek egyikével kezdik? Ők még nálunk is jobban ismerik a problémákat, és biztosan ismerik a fontossági sorrend fogalmát és lényegét is ezért érthetetlen számomra.
-
#25237004
törölt tag
Az új Tomb Raider azt is megmutatta, hogy egy 200e Ft-os videokártya nem elég a fix 60fps-hez 1080p-ben.
-
GodGamer5
addikt
Arról volt szó, hogy win10 exkluzív d12-es játék lesz a TR, (pont abu írta ezt a ph-n), erre kijött egy Nvidiás hulladék, aszinkron compute és VXAO nélkül.... (És ezt most nem trollkodásból, vagy bántásból írtam, de azért szomorú.)
-
farkas1
tag
Máshol azt írják, hogy a DX12 -n még dolgoznak és egy frissítés formájában fog megjelenni...
Tuti, hogy most is kész van, de a zöld márka miatt, ami a piac 85%-át adja, muszáj először a DX11-et nyomni, hogy látsszon a különbség egy darabig az ő javukra, és fogyjon a termék...
Ha egyből a DX12-vel kezdtek volna, és a kisebb piros kártyák tulajdonosainál futna szebben a játék, az üzletileg talán nem lett volna előnyös. Mert fény derülne a sok drága 980ti DX12-es hiányosságaira. Ezért még várni kell a "fejlődésre" egy kicsit, ... a frissítésig...
Addig ez a "rendszerkövetelmény":
OS: Windows 7 64bit
.......
DirectX 11 -
farkas1
tag
Lara haja a képen úgy néz ki, mintha egy lenyalt paróka lenne.
Ezen még dolgozniuk kell a számítógépes fodrászoknak. -
szasanyi
félisten
Lehet pozitív de egyúttal a leglényegtelenebbek közé tartozó. Az általam említett, valós problémák közül ezt kiemelni ezért vicces. Ennél már csak az a bosszantóbb, hogy a PC-s helyzet nem sokat javult pedig konzolokban is AMD GCN hardver lapul, de ott nagyon csekély problémával lehet találkozni. Én - és még sokan - azt hittük anno, hogy ez hoz jelentősebb fejlődést, javulást PC fronton de ez nem látszik igazolódni.
-
szasanyi
félisten
Sok játék van ahol gyalázatos, de legalábbis bosszantó a futásteljesítmény és a sok ok közül pont PureHair efffekt van kiemelve? Mert ugye még ott a visszatérő driver és/vagy optimalizálási probléma vagy a DX12 mizéria ahol 1-1 tesztben a legtöbb VGA rosszabbul teljesít, úgyhogy mindenképp érdekes ennek hajszimuláció a túlértékelése.
Bár lehet, hogy ez is olyan mint a politika: egy-egy témával el kell vonni a figyelmet a valóban nagy problémákról. -
vader108
tag
Abban teljesen egyetértek, hogy jelenleg az EA megoldása nem véletlen jutott vezető szerephez. Frostbite, az új Battlefront-al műveltek grafika terén, lenyűgöző világot tud az emberek elé tárni. Ezt továbbra is fokozni tudják. Arról nem beszélve, hogy nagyon jól sikerült optimalizálniuk a látvány mellé is. Tavalyi év optimalizációs pozitívuma abszolút ez volt. (Ne csak a negatív Arkham Knight és társait nézzük).
Beleborzongok mi lesz a Mass Effect: Andromeda-ban is ezek után.
Új Tomb Raider is szuper lett. Ajánlom mindenkinek.
-
Televan74
nagyúr
Nekem tetszik a PureHair és jobb lenne egyre több játékban hasonló megoldásokat látni.Tudom hogy a grafika nem miden egy játékban,de azért 2016 -ban nézzenek már ki jól. És ezek pici pluszt adnak a játékokhoz.
A Witcher3 után a Witcher1 számomra grafikailag játszhatatlan,holott történetileg teljesen rendben van,a Witcher2 még szódával elmegy.
-
freeapro
senior tag
Most komolyan ki a fenét érdekel a haj?? Nevetséges.
-
beef
őstag
Mégis nvidia reklámmal van tele a játék.
Egyébként már az elején is, amikor a szobában kutat Lara és előre hajol, akkor azért szépen látszik, hogy másodpercenként ugrik egyet a lófarka, kicsit vicces ahogy rángatózik. -
Harlek
tag
Hitmanban különösen fontos lesz majd a PureHair támogatás.
-
akkor az ea dobta az ignite-ot is?
Új hozzászólás Aktív témák
- Mozilla Firefox
- sellerbuyer: Mivel fotózz és videózz 2025-ben? Elég egy mobil vagy kell egy kamera?
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Milyen videókártyát?
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Vicces képek
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Villanyszerelés
- Mikrotik routerek
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro 256GB Blue Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3505, 93% Akkumulátor
- LG 65B4 - 65" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
- 16 GB RTX 4080 SUPER HP OMEN - garanciával
- Lenovo X13 Yoga 2in1 Thinkpad WUXGA Touch i5-1145G7 vPro 16GB 256GB 4G LTE GPS Win11 Pro Garancia
- Samsung Galaxy Z Fold 6 Silver Shadow Hajlítható csúcstechnológia, AI extrákkal 2028. 01.24 Gari
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest