Új hozzászólás Aktív témák
-
Dany007
veterán
Én se értem a problémád...
310 volt az autó (azt tizet én már lealkudtam volna ). 35 a szerviz. Ez nagyon nagyon kevés. Ha erre rá megy még egy 50k szerviz akkor lesz normál helyzetben. Most az a 70k-s átírás mindenkinek, minden autónál megvan, sőt. A 20k az meg a te hibád volt nem az autóé, azt ne számold bele, se a 70k-s átírást, biztosítást.Nekem 130k volt a kezdőszerviz vezérléscsere nélkül(!) mert láncos és azt mondta a Ford szervizes, hogy nem kell cserélni. És igazából alig volt hibája az autónak, mert az egyetlen érdemi probléma az a hátsó féktárcsák, fékbetétek cseréje volt, semmi más. A többi tök alap. Örültem, hogy csak ennyi.
Szóval tényleg nem értem hol a probléma. Gondolom a küszöböt láttad megvételkor is, tehát nem váratlan, számoltál vele.
Szóval na, azt íród 500 körül lesz az autó. Abból ugye 310 volt a vételár. Tehát marad 190k. Abból 70k az átírás, biztosítás, tehát marad 120k. Abból 20k-s szerviz a te hibádból volt. Tehát marad 100k, ami a konkrét szervizelésre megy / ment el, ami abszolút nem sok. Mondhatni pont reális.
Új hozzászólás Aktív témák
- HP OMEN Gaming 16-wf1003nt - ÚJ 16" QHD GAMER notebook - i9-14900HX, RTX 4080 (12GB)
- HP OMEN 16-xf0777ng - ÚJ - 16" QHD GAMER laptop - Ryzen 9-7940HS, 32GB, 2TB SSD, RTX4070 (8GB)
- Lenovo ThinkPad P15 Tervező Vágó Laptop -50% 15,6" i7-10850H 32/512 QUADRO T1000 4GB
- OHH! Lenovo ThinkPad P15 Szép Tervező Vágó Laptop -50% 15,6" i7-10850H 32/512 QUADRO T1000 4GB
- Inakustik Exzellenz HDMI kábel