Új hozzászólás Aktív témák
-
Šolaire
veterán
Tudom kicsit megkésve de én most raktam fel a játékot. Idáig perfekt hangulat ott van graf maxra húzva nekem bőven megfelel.
-
solaris17
aktív tag
Igen, a grafika sajnos nem hozta a színvonalat - részleteiben. A karakterek kidolgozása szerintem alulmúlta magát pár évvel. De attól még az egyik kedvenc játék marad, némi kompromisszummal sajnos.
-
iBlast
aktív tag
Jó teszt ahogy ezt már megszokhattuk
Még nem játszottam a játékkal, de úgy érzem megér egy próbát.
-
Misua
senior tag
+ 1 negatívum - közepes angol nem elég, mivel a játék végeig egy kb "Háború és Béke" regénnyi szöveget fogsz elolvasni, rengeted speckó szöveggel.
+ 1 észrevétel: hackelésnél elég csak azt a piros "nyomozó" portot elfoglalni és ennyi, sőt tiéd az össz bónusz
-
albert8
veterán
Jó teszt
jó kis game
én is nemrég vettem, de időm kevés van játszani
1 gondom van vele, hogy nem értek benne mindeen mondatot 100%-ra
szerintetek attol még a storyt fogom érteni?
magyarositás várható esetleg? -
luke.
aktív tag
Elore is bocs de nem tudok jelenleg ekezetesen irni.
A Deus Ex-t az elso resztol szeretem. Ez a harmadik elozmenyeket bemutato resz csoppet csalodas. A grafika kozepes (nem ez a legnagyobb problema), az MI nagyon ostoba ez altal a jatek teljesitheto szellozobol tuzelve ostoban odagyulo ellenfelekkel akikbol nagy halmot lehet kepezni, vagy beugroknal ahova szinten a hullahalom ellenere odasiet a sok ellen es halallal vegzik. Legnehezebb szinten siman vegigviheto halal nelkul, a bossok is emp es par fejlovessel kivegezhetoek, a lopakodast vagy alcazast nem is probaltam nincsen ra szukseg. Szerintem a jatekmenet is rovidre sikerult.
En ugy emlekszek, hogy az elso resz reges regen sokkal jobb MI-vel rendelkezett.Nekem a jatekban a legemlekezetesebb resz a rendorseg csatornabol torteno betamadasa es lemeszarolasa volt. Nagyon terminatoros!
Amugy a jatek magyaritasa hamarosan elkeszul.
-
rviktor25
tag
válasz
FoxiestFox #116 üzenetére
sztem kérjük vissza a 6-szögletű kerekeket :
-
-
Mozgás: ha a Splinter Cellben évekkel ezelőtt lehetett normális mozgást/lopakodást csinálni, akkor manapság már kötelező lenne.
Lopakodás: az első ilyen résznél úgy rugdosol le egy targonca villájáról egy dobozt, majd felmászol rá. Meg se hallja az őr 2m-re. Majd végig mész a szeme előtt gond nélkül.Ha dobozugrálás kő akkor arra ott a Kántörsztrájk, abba jól lehet. Legjobb tudomásom szerint ez nem egy ebook-olvasós, lopakodós játék, maximum Te játszottad így. Elviekben akció is van benne, és mozogni is kell...
A grafika szerintem elmarad a mai színvonaltól, az egyéves ME2 gyalázza. Mindjárt a kezdeteknél kidőltem, mikor megláttam a motort az irodában azokkal a kerekekkel.
-
Agyzuzo
addikt
válasz
Jim Tonic #111 üzenetére
Nem t'om, ahogy olvastam az általad leírtakad, mintha te valami másik játékról beszélnél. Így homályosan mintha enne valami köze a Deus Ex-hez, de ez szerintem a 2. rész lehetett.
Najó, ha ez a véleményed, hát Istenem, én a mozgást meg a dobozugrálást meg a lövöldözést annyira nem néztem, mert abszolút a lopakodós stílust nyomtam végig és olvasgattam minden fellelhető infót, ebook-ot a pályákon és lekötött annyira, hogy leszarjam a többit.
Ha dobozugrálás kő akkor arra ott a Kántörsztrájk, abba jól lehet.
-
Na, kipróbáltuk.
Gagyi. Nagyon. Ami jól eltalált, az pont a tűzharc, amit nem csinálhatsz végig.
A lopakodás közröhej. Dobozokat rugdalsz, kopog a cipőd, de senki nem vesz észre, csak guggolnod kell.
Dobozok tetejéről úgy zuhansz le. Se guggolás az esés végén, se leereszkedés egy dobozról.
A figura mozgása egy vicc. Se a karja, se a teste nem mozdul, mintha egy sínen tolnád előre a fegyvert.Hatalmas csalódás. Barátom megvette, pont emiatt a teszt miatt, de marhán nem érte meg az 50 euro-t.
-
SirRasor
addikt
Gondoltam írok hozzá, mert ez volt mindig is a kedvenc játékom, de rájöttem semmi újat se tudok mondani, csak hogy IMÁÁÁÁÁDOM.
Egyedül azért írok mégis, mert találtam valami érdekeset: a játékban újságot olvastam egy rádió mellett, így vége lett az adásának, és elkezdett zenét játszani. Hát nem az első részből voltak a számok? Nagyon érdekes feeling töltött el
NYC Streets és az UNATCO (6-os és 4-es szám) is előkerült, úgyhogy lehet belerakták az összeset a poén kedvéért
-
Taki30
tag
Van ahol 8,5 fölé is pontozták.Szerintem nagyon jó lett.Sokat fejlődött az elődökhöz képest.
-
#65675776
törölt tag
Az előbb még 10-20m távolságról volt szó. Az nem szobában van.
Egyébként point blank távolságból miért kell egyáltalán tűzfegyvert használni? Értelme kb semmi. Vannak ilyen helyzetekre jobb megoldások: (double) takedown, Stun gun, de akár a Tranquilizer rifle. Ha tényleg közel vannak egymáshoz, akkor az első a legjobb megoldás.
Egyébként egy 10mm Auto-ra méretezett pisztoly soha nem lesz néma, rakhatsz rá bármekkora hangtompítót. Főleg nem egy öntöltő.
-
ABee
tag
válasz
Cobra652 #102 üzenetére
Na látod pontosan erről van szó... látványvilág és nem grafika. A tesztelő valószínű azért adott rá 10 pontot mert a kb 5 évvel ezelőtti graf ellenére is el lehet gyönyörködni ilyenekben mint a Sarif központ előtti fényszobor vagy a L.I.M.B fekete márvyányos falai a megvilágított tejüveg padlóval (és em még csak az első pálya). Vista szerintem a grafka értékelésébe belevette a művészi elemket is amik jócskán kompenzálták a tehnikai hiányosságokat, szóval ne lovagoljunk már ezen tovább.
-
-
Nálam elég sok helyen van tükröződés. Pocsolyák, néhány csillogó fal, de még a főhős szemüvege is szépen tükröződik.
Szerintem nagyon szép a cucc.
És nem attól szép, hogy 10/10-es grafika, mert nem. A mimika is lehetne jobb, az arcok, karakterek kidolgozása is, lehetne több tereptárgy, nagyobb tér, stb.
Nekem attól tűnik szépnek, hogy a színeket és a hangulatot, a pályatervezést nagyon eltalálták.Ha csak nyersen a grafikát nézzük, 7.5/10 felé van. De egy játék sem csak grafikából áll (azaz mostanában de, de ez szerencsére nem).
-
Eli_Stone
aktív tag
Szerintem nincs értelme a grafikán vitatkozni. Az biztos, hogy vannak jobb grafikával rendelkező PC-s játékok és rosszabbak is amik mostanában jelentek meg.
Én a játékmenettel és a hangulattal teljesen meg voltam elégedve még az általam tapasztalt bug-ok ellenére is, jah és a grafikával is.
És lehet igazatok van és a nálam van a hiba a hosszú töltési idővel kapcsolatban mert most felraktam a Sims 3-at, hogy egy kicsit szórakozzak és időnként bizony az is hosszabban tölt mint kéne. Bár a Crysis 2, a CoD MW2, a Dirt 3 és az ME2 meg tök jól fut bár azok már ezer éve fent vannak a gépen és lehet azóta kavart be valami. -
Legalább a fogalmakkal legyél tisztában. Textúra nem lehet lowpoly (gondolom a low polygon akar lenni).
Én meg aztán végkép nem tartom csodaszépnek a DXHR grafikáját, de ennél jobb nem is kell ehhez a játékhoz, mert fantasztikus a hangulata. A nyolcast reálisnak látom a grafikára, de akár hetes is lehetne. Nem is ezzel van a baj, hanem azzal, hogy a mellett kardoskodsz, hogy mennyire vakok vagyunk, mert ez nem igaz. A Darkness meg valóban csúnyább, bárhogy is nézzük.
-
cszn
őstag
Elég jól elbeszélünk egymás mellett.
Te a technológiáról beszélsz (textúrák, szögletesség), én meg a designról ami az egészet művészivé teszi. Nyilván nem arról van szó, hogy tökéletes lenne, de van a plusz ami kevés játékban.
A többit meg már leírtad korábban is.
(#91) Cobra652
Tényleg nálad lehet valami gond, mert ezek borzalmasak a nálam tapasztalt DE:HR látványhoz képest.
-
Lehet, hogy a te PC-ddel van a baj, mert az általad belinkelt képek többnyire csúnyábbak, mint a DXHR grafikája átlagban.
De most komolyan, belinkelsz néhány lényegtelen, a DXHR-re nem jellemző screenshotot, majd kijelented, hogy még a Darkness grafikája is szebb, holott az egyáltalán nem igaz.
-
ABee
tag
...Hát pedig akkor nekem bajom van mert ez ocsmány... Ráközelítettél a képekre? Még akkor is gáz ha csak a recés éleket és az elkenődött textúrákat nézzük, de a művészi oldala a két játéknak ég és föld a dx:hr javára. Mondom ezt úgy hogy majdnem elsírtam magam amikor a Detroiti őrsön beszélnem kellett az ex s.w.a.t.-os kollegával. Úgy nézett ki at űrge mintha egyetlen rönkből faragták volna láncfűrésszel és mégis magával ragadó hangulatot tud teremteni a látványvilág.
-
ABee
tag
Rengeteg ilyen hozzászólással találkoztam külföldi oldalakon is, hogy nem kedvez a játék azoknak akik csak fps-ként játszanak vele és hogy kevés a lőszer. Ezzel nem értek eggyet. Ha csak lövöldöni akarsz azt megteheted egyetlen augmentáció nélkül, csak a fegyvereket kell upgradelni. Nincs szükséged xp-re a pontos célzáshoz úgy mint pl a falloutban vagy a DX 1-ben. (Az FPS játékot segítő augokra pl. Dermal armor, Recoil compensation meg összejön könnyen az xp.) A lőszer esetleg azoknak lehet kevés akik nem tudnak célozni, én már adogatom el a rengeteg skulót. Főleg miután célkövetővé tudtam tenni a golyókat a gépfegyveren.
Szóval szerintem kiegyensúlyozott a játék minden játékmód számára.
-
-
cszn
őstag
"1 MÉTERRE! Máskor meg 10-20 méterekről egyetlen hangtompítós lövésre odakaják a fejüket."
Minden játéknak megvan a maga szabályrendszere, nem ettől valami jó vagy rossz.Grafika siránkozáshoz kis elmélkedés: Mi értelme van ilyen részletekbe belekötni? Ahogy mászkálsz a játékban látni, hogy minden szépen ki van dolgozva, megvan a művészi egyensúly ahhoz, hogy bele tudd élni magad. Ennél többet nincs értelme elvárni. Ahhoz, hogy teljesen realisztikus legyen egy játék szerinted hány év fejlesztés kellene? Hány ember? Ez így is rengeteg munka volt és iszonyú sok pénz. Ha ennél is nagyobb projektek lennének nem kapnánk mást csak biztosra menő, innovációmentes folytatásokat. Nem mintha amúgy most jó lenne a helyzet... Nézd csak meg a filmpiacot. Az idei év legsikeresebb filmjei közül az első tízben 1 db van ami nem folytatás és valószínűleg bevételi rekord fog dőlni. Közben már az összes hollovúd fanatikus ismerősöm is fanyalog, hogy nagyon kevés a jó film...
Játékmenet:
1. Az valóban szomorú, hogy a végén egyszerű döntéssel oldották meg, hogy többfajta befejezés van. Az első részben ez sokkal elegánsabb volt.
2. Honnan a fenéből van ennyi időtök, hogy már kétszer végigjátszottátok?
3. Bármilyen játékot játszol végig ilyen rövid időn belül 2x, csalódni fogsz. Kell egy kis időt hagyni, mert még túl friss. Ezért a fanyalgást, hogy alig változik valami (ami egyébként az első részben is így volt), hogy szar az MI (melyik játékban nem?), meg hogy a fegyverek nem balanszoltak, nem tudom teljesen komolyan venni.Amúgy én se vagyok teljesen elégedett a játékkal, de nem fanyalgok, mert azt látom, hogy az ilyet már nagyon meg kell becsülni.
-
-
Tetszett.
A többi hozzászólást, összehasonlítgatást meg lasz@rom. Elég érthető voltam? -
M3Ny3'T
senior tag
Van egy fazon (Hamster-eknél), akik hegesztőmaszkot húztak a fejükre és nekik bizony kell pár buci.
A Boss-okról nem is beszélve.daa-raa: Hát igen, ezért is remek ez a játék.
Én már csak buliból is kinyírtam majdnem mindenkit (Taggert testőreit kivéve), pedig megkerestem és végigjártam az összes búvóhelyet.
-
M3Ny3'T
senior tag
válasz
Eli_Stone #73 üzenetére
Lassú töltés: nálad lehet a bibi, mert a 622-es verzió nálam is baromi rövid ideig töltikél, szemben az általad felhozott példákkal.
4 fejlövés: Szerintem így is elég könnyen kinyírhatók az emberek (én jórészt rohampuskával mászkáltam), ha ehhez még hozzájönne az, hogy mindegyiknek elég lenne 1 fejes, szerintem fedezékhasználat nélkül végig lehetne rusholni a pályákon.
Hang: Engem speciel pont ezen tulajdonságom miatt dobálnak ki folyamat a CoD szerókról, szóval szerintem ez nincs elrúgaszkodva a valóságtól.
Feltörés közben rádlőnek: Nos ennek én kimondottan örültem inkább, hogy eldönthettem, hogy vállalom a golyózáport, vagy sem. ME2-ben kaptam egy találatot, miközben hackeltem, azonnal kilépett és elvesztettem a széf tartalmát. Engem az inkább zavart.A Parkinson-t nem vettem észre.
-
-
Eli_Stone
aktív tag
A cikk írójával ellentétben nekem kicsit negatívabb a megítélésem a játékról. Nálam a frissítés ellenére is sokat töltött igaz nekem csak 4GB ramom meg i5-650-em és HD6790-em van de akkor is. Nem is lett volna gond ez a töltés dolog, ha mondjuk egy egy küldetésen belül nem kellett volna 3x 4x területet váltani. Más játékokkal szemben ez szerintem elég nagy negatívum, pl egy Crysis 2-ben vagy a Mass Effect 2-ben még a nagyobb pályákat is megcsinálták úgy, hogy az egyes területek között nincs töltés vagy csak minimális.
Ami még egy kicsit gagyi érzést kelt, hogy néha amikor valakit/ket/ kinyírsz a kezedből kinövő kardal, fogja magát és újra éled, vagy pl a Nehézfegyvert tartó fickókat kb csak 4 fejlövéssel lehet leteríteni a mesterlövész puskával akkor is, ha csak egy símaszk van a fején.
Azután láthatatlan módban, ha a halk lépés nincs bekapcsolva simán elsőre megtalálnak és leszednek. Vagy Pl feltörés közben, ha rád lőnek nem lép ki a feltörésből és pikk pakk meghalsz.
Ahh igen és amin sokat mosolyogtam, hogy minden ember akivel beszélgetsz olyan mintha előrehaladott Parkinson kórja lenne.ez nem negatívum csak vicces.
Amik viszont jók benne, hogy a nyílpuskával pl simán a falhoz lehet szegezni az áldozatot, vagy, hogy egyszerre két fickót ki lehet nyírni a kardos kezeddel lehet a fedezékek között ugrálni vannak kiskapuk szinte mindig pl egy szellőzőnyílás vagy valami van egy kifejleszthető tehetséged amivel simán leugorhatsz a tetőről és valami energiamező segítségével letesz szépen nekem ez bejött mert lefele nem kellett lépcsőzni. A látvány tényleg nagyon jó, és a játékmenet hosszát pont eltalálták.
Mindentől függetlenül egy szép és élvezetes játék, de én csak 7-est adnék neki.
-
Én tegnap este kezdtem, nagyon pozitív benyomásaim vannak a cuccról.
Marha jó hangulat, marha jó hangok, gyors betöltés, szép animációk..És az mi durva, hogy az egymagos procimmal (A64 3200+), 2GB memóval, és Radeon 4670-nel 1600x1200-on csak nagyobb csetepatéknál van némi processzor-eredetű lassulás.
Végre egy normális játék, ez nagyon kellett már a PC-nek -
Löncsi
őstag
Grafikailag tetszetős a játék, de nekem leginkább az AA tetszik benne.
Nem tudom az AMD mit szerkesztett bele de olyan szép éles minden. -
válasz
julius666 #67 üzenetére
Ebbe az arcmimikába belekötni tényleg túlzás. Az egész játéknak fantasztikus hangulata van, és ebbe nagyon jól beleillik a jelenlegi arcmimika is.
A játékban bármikor menthetsz, de időnként magától is ment.
A párbeszédeknek nagy szerepe van a sztori alakulásában. Még nem játszottam végig, de a játék egyharmadáig is rengeteg lehetőségem volt többféleképpen is megoldani ugyanazt a feladatot, és még csak a párbeszédeket vettem ezzel figyelembe.
Leginkább az tetszik az egészben, hogy itt tényleg szerepet játszhatsz. Akár úgy is végigjátszhatod, hogy senkit nem ölsz meg (néhány bosson kívül), max. elkábítasz. Ezzel persze az is jár, hogy a pacifista módszer sokkal nehezebb, viszont - mivel jóval több xp-t kapsz, gyorsabban is fejlődsz.
-
Teljesen egyet kell értenem veled, jó a grafika de nem 10 pontos, 8 pont is jó, sőt kiváló, Megfelelő aláfestést ad és élvezhetővé tesz egy jó játékot, de ha egy game 10 pontot kap valamiben az az jelenti hogy TÖKÉLETESNEK kell lennie az akkori felhozatalban. Ez sajnos nem mondható el erről a játékról, ugyanis sok bug akad benne, valamint a terminátor effektus is beüt rendesen némelyik karakter animációnál, ami borzasztó kiábrándító. Attól függetlenül a játékhoz illik és tényleg jól fut gyengébb kártyán is, jómagam egy 9800 GT vel simán toltam magas beállításokkal, szinte akadás mentesen, kivéve egy két nagyobb teret.
-
Xaels
félisten
válasz
julius666 #67 üzenetére
Checkpointos mentés van. Időnként nyom 1 automentést, de lehetőség van manuális mentésre is.
Még nem játszottam végig, de van a továbbiakra kihatása a döntéseknek, bár a végkifejletet nem tudom mennyire befolyásolják, állítólag nem nagyon. Csak az odáig vezető utad lesz más.
Másik romantikus szállal nem találkoztam eddig, de nem is tűnik úgy, hogy lenne. Nem nagyon van másik karakter aki indokot adna rá.
Amúgy a karakter animációk tényleg nem valami jók párbeszédeknél.
-
julius666
addikt
válasz
Wolverine #62 üzenetére
Lol.
Atmoszféra = látvány + hangok megfelelő, a világhoz illő kombinációja.
Látvány = design + grafikaHiába klassz a design ha az élettelen fabábuk a robotikus arcmimikájukkal teljesen agyoncsapják a párbeszédeket...
Még nem játszottam vele (természetesen a listámon fent van), képeket/videókat láttam. Maga a grafikával (PC-n) nincs komolyabb baj, de a karakterek csapnivalóak. Az miért probléma ha valakinek az ilyesmi illúzióromboló tud lenni? Az ilyen "agrafikacsakavérpistikéketérdekli" mű-elitizmust pont ugyan olyan szánalmasnak tartom mint amikor valakinél a Crysis 2 jelenti a mércét és az alatt minden szar (pedig szvsz - még ha kétségtelenül gyönyörű is - annyira nem nagy durranás, az első rész nagyobb volt).
Egyébként pár kérdés a játékkal kapcsolatban:
- mentési rendszere milyen?
- a párbeszédeknek (választási lehetőségeknek) milyen konkrét kihatása van a történetre? Az igaz hogy csakis az uccsó döntésünk alapján dől el minden (ahogy Cobra652 említette), mert ha igen, az nagyon csúnya fail.
- romantikus szál van-e benne? Itt nem feltétlenül arra gondolok mint mondjuk egy ME-nél ahol kiválaszthatod kit húzol meg (ha ilyen van, írhatjátok), hanem hogy van-e a sztoriban az elején elkapott csajunkon túl (ha lehet spoilerek nélkül).egyelőre ennnyi
-
Furcsa, nálam sosem hallották meg távolról a hangtompítós pisztolyt, legfeljebb az adott szobában, de akkor is csak a közelben tartózkodók.
Apropó kiütés: azért ugye vágod, hogy Adamnak mechanikus karja van amivel falakat tud átütni?Azzal nem, hogy 1 ütéssel egyszerűen kiütne hanem az ütés erejétől úgy menne szét a delikvens feje mint a dinnye amit a tizedikről dobnak ki.
-
proci985
MODERÁTOR
",addig bizonyos helyek rendesen 3-4 évvel ezelötti színvonalra emlékeztetnek "
a Crysis novemberben 4 éves, és én nem emlékszek szögletes, elmosott textúrákra
. egyébként igaz, bár én DX9ben post process nélkül tolom. mindenesetre a karakterek szerintem még így is verik a crysist, textúrák meg szerintem elfogadhatóak.
más kérdés, hogy én eléggé le vagyok maradva játékok terén, utóbbi három évben a deus ex:hr az egyetlen, amit megjelenéstől számított fél éven belül már játszok.
-
Xaels
félisten
Mondjuk azt, hogy ez nem a te játékod. Abba a 10%-ba tartozol akinek nem jött át.
"Örömteli, de mutat valamit, hogy tökéletesen futott a béta változat a 8800 Gt-men a dx9-cel elérhető maximum grafikán." - Ja, hogy csak a nonlegal kiszivárgott cuccal játszottál? Akkor inkább meg sem szólalnék.
-
Silenzio
addikt
"5 órás fps-ek"
A Crysis 2 épp szar példa, ugyanis 20 pályája van, némelyikkel órákig el lehet lenni. Szerintem jóval hosszabb, mint az első rész, taktikázva, nem rambózva, és nehéz szinten el vagy vele 10-12 órát. Elsőre végigvinni normálon is 3 napomba telt. A Call of Duty-k és társaik bírnak 5 órás kampánnyal, a Crytek kitett magáért.Egy grafikai értékelésben mellesleg nem számít, hogy milyen műfajú a játék, ha az interfész olyan, mint egy fps-ben, azokkal kell összehasonlítani. Szerintem a Deus Ex 3 karakterei egyszerűen nevetségesen néznek ki, plasztikbabák, akár az Oblivionban. És amikor megszólalnak, a Kraftwerk muzsikájára rángatózó robotok jutnak eszembe az ajakmozgás láttán.
Amit a hangokra írtál, itt is megállja a helyét: mesterkéltek. Szerintem ízléses, de egyszerű a látvány, 8 pontnál többet delíriumos vergődéseim közepette se adnék neki. Örömteli, de mutat valamit, hogy tökéletesen futott a béta változat a 8800 Gt-men a dx9-cel elérhető maximum grafikán.
Akit meg nem érdekel a grafika, azt bizonyára nem érdekli az atmoszféra sem. Ha már technokrata játék high tech környezettel, a manapság elvárható 3D-s interfésszel, real time környezettel (és már az első rész is ilyen volt 2000-ben, sőt a System Shock 1994-ben), ne próbababák karattyoljanak a pofámba, könyörgöm! Nektek annyin múlik egy játékban a beleélés, hogy mit kell benne csinálni? Elég gáz. Ha egy Dreamwebről lenne szó - gondolom a többségnek fogalma sincs róla - , ami más korban, más technikai lehetőségekkel, ugyanabban a témában másra helyezte a hangsúlyt, megérteném, hogy senkit sem érdekel a grafika. De 2011-ben egy fps-sel ötvözött cyberpunk rpg-ben? Mocskosul fontos.
-
Scholes9
nagyúr
válasz
Mártógyurma #53 üzenetére
Az gáz, ha egy játéknál a grafika a fő és elsődleges szempont...
-
mrhitoshi
veterán
Höhh akkor te még nem játszottál a Cod 4-5-6-7-el. Ha ez nem lenyűgöző grafika a többi játékhoz képest, ami nem elég hogy jó, de még optimalizált is a leírtak alapján! akkor itt döföm le magam.
Mert az, hogy a Crysis 2-nek így szuper úgy szuper a grafikája az oké, csak éppen egy roncshalmaz, mert arra már tellett, hogy optimalizálják is.
-
cszn
őstag
Ezért nem lett volna muszáj belekötnöd valamibe, hogy beírjad, hogy neked sikerült végiglopakodnod.
(#55) Agyzuzo De a grafikával kapcsolatban maximálisan egyetértek. Ne értem a fikázókat. Szerintem a design, a kidolgozottság és a részletek sokkal többet dobnak mint az, hogy annyira penge legyen. Egyébként én az említett hibákkal se nagyon találkoztam.
-
Agyzuzo
addikt
Én se értem mi a baj a grafikával, csomó helyen fikázzák. Most azért mert a karakterek nem LA Noir szintűek? Sztem ahhoz bőven elég hogy az embert magába szippantsa az egész világ hangulata.
-
Wolverine
félisten
válasz
Mártógyurma #53 üzenetére
Vagyis akit nem a játék érdekel, hanem az e-peen.
-
qad
senior tag
Na végre 1 normális vélemény a grafikáról, már kezdtem azt hinni hogy valami gond van a szememmel. Cobra652 kolléga nagyon szépen és tömören fogalmazott a grafikával kapcsolatban.
"Azért a lenyűgöző grafikába belekötnék,míg egyszes helyszínek szépek részletgazdagok,a karakterek is nagyon szépek,addig bizonyos helyek rendesen 3-4 évvel ezelötti színvonalra emlékeztetnek az elmosott,szögletes textúrákkal. Nincs gond a grafikával de azért a lenyűgözőtől messze van."A többi pontszámmal egyetértek.
-
Agyzuzo
addikt
"Nem teljesen jó a példa. A DE-ben és a CoD-ban is a játékidő 99%-ában azt nézed ahogy az ürge szorongatja a fegyverét."
Hát ha te úgy mentél végig rajta hogy a kezedben volt mindig valami stuki, akkor gratulálok.
Én kb. 5%-ban kaptam elő, mikor kellett egy kis nyugtató lövedék valamelyik őrnek.
-
krystman
őstag
Először is köszi a tesztet, jó lett!
Én is elkezdtem játszani a játékot, és elég fura hangulat világa van ez tény. Inkább nyomott a hangulata így fogalmaznám. Hát grafikailag én is azt mondom, hogy nem csúnya, szép az tény, de nem egy eget rengető grafika szerintem is. Egy Crysis után már ez igen csak inkább a közepes grafikához közelít, annak ellenére, hogy támogatja a Dx11 és minden effektet ami kell, de én még is úgy érzem, hogy ebből bőven ki lehetett volna még hozni sok mindent. Viszont lehet hogy csak nálam, de az én gépemen vannak azért nyomok, hogy nem olyan röccenés mentesen megy a játék. 5850-el és X4 3.2Ghz-en, a rendőrség előtti nagy téren már el kezd ricegni, pedig a legújabb driver van fent. És hiába kapcsolgatok ki be minden effektet, nem sokat használ neki.
-
Én 2 dolgot szeretnék csak hozzátenni a cikkhez. Az első az magával a cikkel és a pontozással kapcsolatban. Ha hibaként van felróva a végén a grafikai bugok közül néhány akkor a pontozásban miért kapott maximális 10 pontot?
Ráadásul ez a játék nem kiemelkedő grafikai színvonalban,pusztán egy jó iparosmunka hibákkal. Van ennél szebb ,ami valóban 10 pontos, de ehhez képest akkor inkább 12 és itt ráadásul nem is tökéletes a megvalósítás.max 8.5 pont talán eza grafika manapság
Valamit egy kissé zavaró az ide oda kapkodás és ugrálás a cikkben, egy kissé csapkodó nem eléggé, összeszedett teszt Véleményem szerint, de mind ez mellett tisztelem és köszönöm a cikkíró munkáját.A második pedig az lenne hogy valami azért hiányzik a zseniális első részhez képest .az pedig maga a tempó, a játék ritmusa, ami hangulatosabbá tenné.a lopakodós részek jók, de az nem az én stílusom ha meg aprítok akkor meg unalmas és frusztráló lesz hamar. Unalmasabb ez a rész, túlságosan el lehet veszni a részletekben, nekem kifejezetten kihívás volt az első pár óra után folytatni ha gyilkos modorban toltam annyira semlegesnek éreztem valahogy a dolgot, kevés a motiváció, főleg a mellékküldetések elvégzésekor.
összességében a végső pontozást helyesnek tartom , kivéve a grafikai részt, valamint a játékmenet és az újrajátszhatóság kihívása az első részhez képest jócskán alácsappant. -
mrhitoshi
veterán
Sajnos még nem tudtam kipróbálni ezt a játékot (remélem nem soká megkapom a posta jóvoltából
), de azzal nem tudok egyet érteni, hogy a leírtak alapján, vannak előre megszabott küldetések, amiket nem lehet kedvünkre végig vinni. Ezt szerintem egy irány vonalnak kellene felfogni egy ilyen stílusú játékban, hiszen egy adott sémának lennie kell.
Többi szerintem korrekt a cikkben.
Annak nagyon tudok örülni, hogy sikerült egy olyan játékot összehozni, amiben ötvöződik 2 műfaj, és végre egy olyan játék ami felér egy Mass Effect-el, de mégis valahogy összetettebbnek tűnik a grafika, és sokkal bonyolultabbnak tűnik a játék, ami számomra pozitívum. -
Kassadin
addikt
válasz
Mártógyurma #43 üzenetére
Stalker SoC-nak rengeteg befejezése van, igaz nem két perc egyik sem.
-
Mártógyurma
tag
"ideje lenne tanulniuk a japánoktól,főleg például Kojima mestertől..."
Én is azt hiányolom az ilyen többféle befejezést kínáló játékoktól.. Legyen végre az a 4-5 outro egyenként legalább 2 perces profin megrendezett CGI, és akkor tényleg el lehetne mondani, hogy megéri többször is végigvinni a játékot... Mondjuk én ilyen játékkal még nem találkoztam pályafutásom alatt.
-
csaabz
őstag
Köszi a tesztet, tényleg klassz játék...
-
M3Ny3'T
senior tag
Semmi köze a Mass Effect-hez, csak annyiban, hogy RPG. Bár ez szerintem a tesztből kivehető. Sokkal inkább lopakodni kell, mert ha frontálisan nekifutsz minden ellenségnek, komoly eséllyel ki is nyírnak. Én ugyan direk kiiktatok mindenkit, de előtte mindig felmérem a terepet és összeszámolom az elleneket => megtervezem a rohamot. Így jónémi CoD-ozás után nehezemre esik ez, de szükséges, mert simán lekaszabolnak.
Vistaboy: Hmmm...nálam nincs vele probléma, érdekes.
Mondjuk az automatika akkor áll be, ha egy tárgyat fel akarsz venni, de akkor viszont tényleg elég korrektül elrendezgeti a motyókat.
-
TazLeacher
nagyúr
Nem olvastam el a tesztet, csak a végét - szokás szerint - de ezt most azért nem, mert ígyis, úgyis tuti vétel lesz a vége.
Viszont végre valahára egy normálisan értékelt teszt, ahol a leírt szó összhangban van az adott pontokkal. Köszönjük, a teszteknek valahogy ebbe az irányba kellene tovább fejlődniük.
-
#08052480
törölt tag
Az a baj, hogy Te mindenképp a komplexitás alapján próbálod értékelni. A CoD-ok szinglije csak egy pár órás mozi, ami nem is akar több lenni. Annak viszont profi munka, főleg az első MW-nek, sokan minden idők legjobb FPS kampányának tekintik, csillió év játék díjjal - és senki nem próbálja összevetni a Deux Exekkel mert más kategóriában versenyez, hiába FPS. Ugyanúgy nem lehet egy Bioshockal sem összehasonlítani. Multiban pedig forradalmasított, simán megérdemli a 90+-tt. Nyilván nem egy DE-fan nézőpontja szerint, hanem a saját kategóriájában.
-
cszn
őstag
válasz
#08052480 #31 üzenetére
Nem teljesen jó a példa. A DE-ben és a CoD-ban is a játékidő 99%-ában azt nézed ahogy az ürge szorongatja a fegyverét. Kicsit több a hasonlóság azért mint az általad felhozott példában.
Nem vagyok értetlen és nem is játszom az értetlent. Nyilván teljesen más a két stílus, de azt nem tudom elfogadni, hogy a kettő egy szinten van.
Mondtad, hogy a CoD a multira koncentrál. Rendben akkor legyen így, de ott az a fránya single player rész benne. Egy olyan játékosnak aki régóta figyelemmel kíséri a játékok fejlődését és szereti ezt a stílust, semmi kihívást nem jelent. Kreativitás, ötletesség nincs. A játékmenet borzasztó egysíkú. Lehet, hogy a multi soha nem látott élvezeteket nyújt, de ha képesek egy ilyen vacak single player résszel együtt árulni. Mégis csak egy játék a kettő. -
Xaels
félisten
Jó írás bár helyenként nem értek vele egyet illetve számomra nem derült ki milyen fokozatban lett végigjátszva a játék ami szerintem nem mindegy. A cikkíró is
A Boss-okat bár meg kell pumpálni, de ésszel is lehet likvidálni őket. Nem akarok Spoilerezni ezért nem írom le a részletet, de a második Boss-t(a csajt) elég könnyen meg lehet csapkodni a pálya adottságait kihasználva és fegyvert+lőszert is találunk ott eleget, nem kell betárazni mindent.
Az MI-t ért kritika sem tűnt nehéz fokozaton reálisnak. Elég néha 2 hangos lépés, vagy valamit ügyetlenül felborítani és már jönnek rád, riasztanak. Általában egyedül nem ugranak neked és törekednek arra, hogy ne tudd őket libasorban kilőni és használnak mindent amivel csak megkeseríthetik az életét az embernek. Az meg, hogy nem vesznek észre amikor mögéjük osonsz hát NO COMMENT, pont azért osonsz basszus. Mellesleg hiába a láthatatlanság, simán meghallják a lépteid ha nem guggolva közlekedsz és ugyanúgy riasztás a vége.
A grafika. Játék közben nagyon szép és tényleg minden részletre odafigyeltek. Végre egy játék ami nem csak a fícsör listán ismeri a tesszeláció fogalmát. Viszont ami elsőre kiábrándító volt, az a mimika és a karakter animáció a párbeszédeknél. Komolyan mintha az ingame látott AJ más lenne mint aki cseverészik, de ezt megbocsájtottam a történetért és az atmoszféráért cserébe.
Volt aki panaszkodott, hogy kevesebb XP jár ha Rambóként játszunk mint ha gondolkodnánk is. Erre azt mondom, hogy próbálja ki egyszer az igaz könyves/kockás/mesélős RPG-t. Ott sem az kapja a legtöbb "jutalmat" aki legázol egy Ork hadsereget pusztán erőből, hanem az aki a karakterét a lehető legjobban kijátssza és a képességeit maradéktalanul kiaknázza. Logikus úgy is, hogy azt nézzük, hogy egy rejtett útvonal felfedezése mennyivel több időbe és munkába telik, mint egyenesen előre menni és nyomni a gombot/húzni a ravaszt.
-
#08052480
törölt tag
Mert teljesen más a játékmenet és a CoD egyértelműen a multira koncentrál (csak ,hogy lásd az arányokat: egy CoD-os eltölt hat órát a szinglivel és esetenként több száz órát a multival) , amit szemmel láthatóan nem ismersz, de meglepődsz, hogy miért értékelik többre. Ha nem érzed az ellentmondást, azon már nem segíthetek.
Csak úgy példának: a Gran Turismok ízig-vérig autós játékok, az Alan Wake egy TPS viszont van benne két tíz perces autós rész. Miért ne hasonlíthatnánk össze a kettőt? -
Vomito Negro
csendes tag
Számomra a Deus Ex - HR 10/10
Viszont egy hátránya van: Rövid. Legalább 70 órára számítottam, aztán 20 óra alatt kiakasztottam, és csak egy mellékküldetést nem tudtam befejezni :-/
Az első Deus Ex sokkal-sokkal hosszabb.
Igazából annak örülnék, ha a Deus Ex - HR legalább 150-200 órát tenne ki :-)
Ha egy Final Fantasy-ban megcsinálták, akkor a Deus Ex esetében miért ne? :-)Miután kiakasztottátok a Deus Ex - HR-t, érdemes nekiállni a Deus Ex-nek, hiszen egymásból következik a két játék :-)
-
Wolverine
félisten
válasz
huskydog17 #26 üzenetére
Csak Nyugat-Magyarországon jelentős a németoktatás, keleten nem.
Mindenesetre a lényeg így is leszűrhető: a játék nincs magyarul, és érteni kell a szöveget, vagyis aki nem tud valamelyik támogatott nyelven, az kerülje el.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
Wolverine #24 üzenetére
jaja, van belőle nordic edition is, tehát elvileg dán/svéd/normég, meg talán még finn verzió is van.
első deusexet anno némettel kezdtem, az vicces volt
.
egyébként szerintem lehetne ezt FPSként is játszani, de egyelőre lopakodok. rambo végigjátszás még várat magára részemről. mindenesetre az első kettőt végig lehetett tolni ramboként legnehezebb fokozaton is. csak rá kellett menni először a maxos bulletproofra, aztán meg a maxos regeneration modokra.
-
huskydog17
addikt
válasz
Wolverine #24 üzenetére
Azért a németnél nem biztos.
Amúgy nem ez a gond, hanem az, hogy a tesztben úgy van beállítva, illetve leírva, hogy mintha kizárólag angol nyelven lenne elérhető a játék, miközben nem így van, azaz az angol tudás nem feltétlen szükséges hozzá. Engem csak ez zavar.
Például mi van, ha valaki nem tud angolul, de jól tud németül vagy bármelyik más támogatott nyelven? Csak arra akartam rámutatni, hogy nem kéne egy tesztben így kirekeszteni a többi nyelvet, legalább meg kellett volna említeni benne, hogy több nyelvű támogatás érvényes ennél a címnél, így nem csak az angolul tudók élvezhetik.
-
Wolverine
félisten
válasz
huskydog17 #23 üzenetére
Az angol nyelvtudásnál ritkább itthon a német, francia, spanyol stb.
-
huskydog17
addikt
Én csak azt nem értem ebben a tesztben, hogy a cikkíró többször is erősen felhívja a figyelmet a közepes angol nyelvtudásra, azaz aki nem tud angolul, az ne játsszon ezzel a szoftverrel. Nos, pont ennek a problémának a megoldására találták ki a különböző nyelvi feliratokat, illetve hangsávokat. A játék több nyelven is elérhető, ezt a cikkíró sajnos nem említi. Olyan, mintha csak kizárólag angol nyelven lehetne vele játszani, ami nem igaz.
A grafikát személy szerint én is legfeljebb közepesnek ítélem meg, nálam közel sem érne el 10 pontot, azonban a Gaming Evolved partnerprogramban való részvétel miatt egy piros pont jár neki.
-
Vazzee
csendes tag
Nekem igazából csak két bajom van a játékkal:
1.: igazából nem támogatja azokat, akik lövöldözni akarnak. 1 kill 10 xp, 1 take down 50 xp + ha küldi közben nem vesznek észre 500 xp a Ghost-ért. Ha nem hackel az ember, akkor megint egy vagon xp-től esik elé az ember.
Persze, ez egyfajta üzenet is lehet, hogy ez a játék nem codosoknak való! :--)2.: Ez inkább egy általános probléma: az őrök a társaik eltűnésére nem reagálnak! Az ok, hogy a fekvőrendőrt észreveszik, de igazán jöhetne egy olyan játék is, amiben nem csak az elesettekre reagálnak, hanem az eltűntekre is!
Sztem tök jó, hogy így BF3, Rage előtt kijött egy ilyen nyugis, settenkedős játék!
Az külön + pont, hogy rengeteg plusz infóval ellátnak minket a világról. Én már be is sokalltam, el se igen olvasom a ebookokat, csak begyűjtöm xp-t oszt jónapot.
Mindenkinek további jó settenkedést!
-
Findzs
addikt
teljesen egyetértek csn -el
mostanában majdnem minden játék 8 pont feletti vagy a körüli
felvetődik az emberben, hogy akkor mennyire hitelesek ezek a tesztek ? kb. semennyire
a kiadók keze van a dologban, jó pénzért és befolyással vehetnek/elérhetnek maguknak annyi %-ot amennyit akarnaknem adsz a játékunkra 9 pont feletti értékelést ? rendben, legközelebb nem adunk teszt verziót a játékainkból és nem járulunk hozzá, hogy a hírportálodon a cégünkkel kapcsolatos híreket közölj
egy EA vagy egy ubisoft esetében melyik az a magára valamit is adó tesztelő/hírportál aki ne adna ezek után annyi pontot ahányat akar a kiadó ?
hiszen utána ellehetetleníti a későbbi munkáját
ha nem is kapna sajtó előzetes teszt verziót később megjelenő játékból írhatna tesztet, de az már kit érdekelne ?
pistike is írhat megjelenés után tesztet egy játékrólnem erre a gamepodos tesztre gondolok ez alatt
-
ng0ofy
KORREKTOR
Végre egy két lábbal a földön járó teszt! Köszi!
Képek világosítása: picasa, MS office képnézegető, egy rakás ingyenes program, gimp, ne már, hogy egyik sincs a gépeden és nem is használod!
Mass effecthez hasonlította valaki. Lehet hozzá hasonlítani vagy túl sok a technikai, játékmeneti különbség?
-
Wasp_HUN
tag
Szerintem eleve ott hibáznak a tesztek ezzel a játékkal kapcsolatban, hogy a legtöbb nem az előző részekkel hasonlítja össze. Itt főleg az első részre gondolok. Grafikailag az se volt a top kategória amikor megjelent, de nem is számított. Ennek a résznek is kellemes a megjelenése és a dizájn is jó.Kedvencem a kinai metropolisz. Nagyon jól fest ahogy felnéz az ember és meglátja a felső várost.
SPOILER!!!
Maga a játék egyszerűsödött és könnyebb is lett pár szempontból. Főleg az álcázó ami nagyon megkönnyíti a dolgokat. Sajnos az teljesen téves, hogy szabad a világ a játékban, mivel mindig odalehet csak menni, ahova a történet visz és nem lehet szabadon mászkálni a városok között, így ha valaki elfelejt befejezni egy mellék küldetést és továbbmegy akkor cseszheti. Másik hiba szerintem az, hogy mindig szűk utcákon és sikátorokon lehet csak mozogni, pedig jól bemutatta volna ezt a világot az, ha mondjuk láthatjuk a felkelők összecsapását a rendőrökkel a Sarif Industries főhadiszállásánál. Mégis számomra legnagyobb csalódás az volt, hogy a befejezés nem a játék során meghozott döntéseken alapulnak, hanem annyi, hogy válasz 4 gomb közül a végén. Így az egész történet csak arról szól, hogy elég információt adjon a játékosnak, hogy kellőképpen megalapozottan nyomja meg valamelyik gombot, de persze ennek semmi jelentősége.
Sok elvarratlan szál is van a történetben. Például az elrabolt tudósok, akik fél évig dolgoztak az ellenfélnek és semmi konkrétum se derül ki, csak annyi, hogy jól elvoltak. A nagy hős szerelmet megtalálva is csak annyi volt, hogy végignézhettük, ahogy elmennek egy VTOL-al.
Számomra kellemes volt a játék, megérte a pénzét, de nem elég fordulatos egy újrajátszáshoz. Bár egyszerűbb lett az első részhez képest, de maga az egész játék szépen összeáll, így ez nem róható fel hibának. Remélem lesz egy hasonló 4. rész is valamikor... én vevő vagyok rá.
@cszn:
Ezt a kategóriát RPS-nek hívják... Role Playing Shooter. -
cszn
őstag
-
Findzs
addikt
teljesen korrekt reális teszt, nem száltál el a pontozással annyit kapott amennyit megérdemelt
érdemes lehet megemlíteni, hogy készül a magyarítás:
[link] -
-
UnSkilleD
senior tag
nekem egyáltalán nem jött be a játék, pár órát toltam vele aztán eluntam
-
cszn
őstag
válasz
Mártógyurma #9 üzenetére
Az a baj, hogy így elvesznek a tényleg jók a hypeolt középszerűek között. Pl.: Cod:MW 92% vs Deus Ex HR 91%
Nade befejeztem, mert ebben úgyse lehet igazságot tenni.
-
Egonyolc
aktív tag
Két jótanács mindenkinek:
A hacknél a "Pirost"- is el lehet foglalni (feltéve, hogy nem egyirányúan van bekötve), és ezzel automatikussan meg kapod az összes feloldható xp-t pénzt, sw-t.
Boss harcok: fel kell tankolni emp gránátból ami szépen kiüti az augmentált ellenfeleket, egy két sororzat a fejbe és kész.Nekem eddig nagyon bejött, egyenlőre Montreálban tartok.
-
Mártógyurma
tag
"mai játéktesztek zöme ontja magából a 9+-os értékeléseket"
Hát ugye ennek is megvannak az okai... Az olvasó ,aki tisztában van ezekkel az okokkal, joggal gondolhatja - főleg - egy hype-olt játékról hogy ha csak 80-85%-ot kapott, akkor az nem valami nagy szám.. És erről az olvasói hozzáállásról a kritikusok tehetnek..
Tisztelet a kivételnek.. -
cszn
őstag
Pont ezért mondat igen. Nagyon jól látod és sztem elég bosszantó hogy így van. Gamerankings-on a Mass Effect 2 több mint 94%-os ami nem kicsit túlzó. Jó játékról van szó, de semmi forradalmi nincs benne. Az én elképzeléseim szerint ami ilyen értékelést kap annak már majd tökéletesnek kéne lennie, ezzel szemben egy idő után nagyon monoton és sokkal kisebb a szabadság mint amennyire akarják hogy higgyük. Megjegyzésként még: a Half Life is 94%-os ami rendjén is van.
(#7) Chapel
A grafikát a design és a kidolgozottság teszi széppé. -
Chapel
addikt
Pár órát játszottam, nem rég kezdtem,de ez a grafika közel sem "csodaszép", mai mércével mérve erős közepes maximum, arról nem beszélve h kiábrándítóan buta a mimika és az arcok
Tényleg jó a hangulat és jómagam is cyberpunk/sci-fi rajongó vagyok, de engem azért annyira nem vágott hanyatt ez a világ meg a graf.Na még mielőtt bárki zokon venné, természetesen nem a graf a lényeg, tudom én, mindössze meglepett az áradozás a tesztben
-
Vistaboy
veterán
Amennyiben a menüben bekapcsolható "Automatic Inventory Management"-re gondolsz, az nálam ON, mégsem működik.
Chapel: Lehet, hogy egy Crysis 2 után nem tűnik akkora durranásnak, de mivel nálam az ilyen 5 órás FPS-ek nem játszanak, így maradnak azok, amik több tíz órára képesek lekötni. Azok között pedig ennek a grafikája igenis nagyon szépnek mondható. De persze nem vettem zokon a kritikádat, hiszen a te nézőpontodból igazad van, technológiailag semmi új nincs benne és tényleg vannak hibái. De összességében nekem tetszett, ez a lényeg.
-
wednesday
őstag
Egy 10-es skálán a 8,5 már elég jónak, sőt nagyon jónak számít. Más kérdés, hogy a mai játéktesztek zöme ontja magából a 9+-os értékeléseket. És ezzel annyira "elkényeztették" az olvasókat, hogy ami 90% alatt van az már szar lehet felfogás elterjedt. Nem csoda, hogy néha a kiadók a 80% körüli értékelésre már idegesek.
A te által linkelt skálán a 85% kb az A- körül van. Ez szerintem nem rossz.Ugyan nem játszottam még a Deus Ex-el, azt nem tartom kizártnak, a leírtak alapján, hogy számomra 9+ felettit is elérhet.
-
M3Ny3'T
senior tag
Van opció a hátizsákunk automatikus elrendezésére.
-
cszn
őstag
Hmm hát ha ez 8,5 akkor nagyon szeretném látni, hogy mi az ami ennél is többet kap.
Kicsit szőrösszívű voltál; amiket negatívumnak írtál szerintem nem lényeges dolgok, de persze ez szubjektív.
Sokat gondolkodtam már az értékeléseken és végül arra jutottam, hogy ha egy személy véleményéről van szó (kritika) akkor a legjobb az ilyen típusú értékelés. Sokkal kifejezőbb mint egy tízes skála. Összesítésnél (pl.: imdb) persze ez nem működik szóval ott jó a százalékos vagy a skála alapú.
-
Taranti
senior tag
A biztonsági főnök főhős egy korábbi bevetés során megsérül...
Na, ez az én főnökömmel sosem történhetne meg, fel sem emeli a hátsóját a foteljából.
Új hozzászólás Aktív témák
- Szép HP EliteBook 840 G9 Fémházas Hordozható Érintős Ultrabook 14" -40% i5-1235U 32/1TB Iris Xe FHD+
- Logitech G935
- Creative Sound Blaster Live! 5.1-es digitális PCI hangkártya
- Rock Shox Recon Silver Air gyorszáras villa eladó (29-es)!
- ÚJ Nvidia RTX 5060/TI 8-16Gb GDDR7 DLSS4.0 Ryzen 7 5800X 16x4.7Ghz/32GB/512Gb/1TB M SSD/2ÉV gamer PC
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 1600X / GTX 1080 8GB / 32GB DDR4 / 256SSD + 2TB HDD
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3111
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
- Apple iPhone 13 Mini / 128GB / Gyárifüggetlen / 12Hó Garancia / 84% akku
- Bomba ár! Dell Latitude E5550 - i5-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 15,6" FHD I W10 I HDMI I Cam I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest