Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kansas

    addikt

    válasz b. #32 üzenetére

    "ha belegondolsz megállt raytracingen kívül a grafikai fejlődés"
    ez sajnos feature-ök szintjén igaz, bár a DirectX12Ultimate feature setjében azért vannak még érdekes/hasznos feature-ök(pl. VRS, mesh shading, DirectStorage), de nem rémlik, hogy különösebben ki lennének használva(ami onnan látszana, hogy az ezeket kihasználó játékokban a DX12U-t támogató kártyák látványosan ellépnének az azt nem támogatóktól).

    Nyers teljesítményben azért van bőven előrelépés RT-től függetlenül is.

    Azt viszont nem gondolnám, hogy egy-két kivételtől eltekintve manapság a VRAM mérete korlátozná a kártyák teljesítményét: a legtöbb esetben annyi VRAm van a kártyákon, amilyen felbontást a GPU elbír, néha több is. Én pl. vígan játszok 4K-ban mindent a 6700XT-mmel. OK, nincs igényem 50-60fps-nél többre, nem játszok e-sport és multi-FPS játékokkal.

    De érdekelne, szerintetek konkrétan melyik kártyát korlátozza a VRAM mennyisége? Én a 6500XT-t mondanám(de azt is leginkább csak a PCIe x4 miatt), illetve néhány játékban a 10GB-s RTX3080-at 4k/RT mellett...

Új hozzászólás Aktív témák