• kuzzikan és Avopeas értékelése egymásról

    Hirdetés: ASUS ROG STRIX 1080TI 11GB GDDR5X

    kuzzikan negatív értékelést adott Avopeas számára:

    Gyors adás-vétel volt, a lakásomon találkoztunk. A személyes kipróbálás lehetőségét felajánlottam, ő viszont nem élt vele.

    Egy 1660-at cserélt le, hogy a Battlefield 2042-ben több FPS-e legyen. Az esti hívására természetesen segítőkészen reagáltam. Elmondása szerint kevesebb FPS-e van mint a 1660-al, és az összes benchmark lefut kivéve a 3DMark Firestrike. Bár én személyszerint ezzel nem teszteltem a kártyát, de addig a pontig használtam és játszottam vele amíg az új kártyám nem nem érkezett, eladás előtt csináltam 3 clean run-t az unigine legutóbbi benchmarkjával, melynek fotója a hirdetésnél is megtalálható, a teljes afterburner monitoring kimenettel, tisztán láthatóan, hogy fél órával a hirdetés feladása előtt készült.

    Lehetséges, hogy az elmondása szerint 550-es táp ága nem bírja a 175(250-75 pcie) wattnyi oda menő terhelést, az is lehetséges, hogy nvidia experienceből indította a játékot és az FPS-e azért kevesebb mert magasak a beállítások. Az is lehet, hogy az általa saját elmondása szerint használt ITX házban túlmelegszik a kártya, és thermal throttlingol. Egyikre sem tudok pontos választ adni, mivel ma nem engem keresett meg, hanem a prohardver lapcsaládot, miszerint hibás kártyát adtam el, és jogorvoslattal élt a profilom ellen.

    Sajnos érthető módon, nem vásárlok vissza csalódottság miatt semmit, anyagi kártérítést szintén nem vállalok azért, mert a kártya nem érte el a befektetett összeg keltette reményeket.

    A kártya nálam üzemelt, hibátlanul 2.5 éven keresztül, rendszeresen karbantartva, gyakorlatilag a HDMI 2.1 miatt terveztem régóta a cserét.

    A telefonban elhangzott szavaiból, miszerint 'csak vegyem vissza, úgyis gyorsan elviszi más', nekem kicsit sarkallatos kijelentésnek tűnik. Most akkor hibás a kártya és ha így van, inkább adjam el másnak?

    Avopeas negatív értékelést adott kuzzikan számára:

    Senkinek nem ajánlom a kedves eladót, illetve ha mégis vásárolna tőle valaki, az mindenképp csak adásvételi szerződéssel tegye, mert erősen kétes a megbízhatósága, ugyanis hibás terméket árult hibátlan termék áráért.
    Nehéz elhinni, hogy nem tudtál a hibáról, azok alapján amiket elmeséltél, főleg ennyi év használat után, szóval nagyon szégyeld magad. Ha meggondolnád és visszavennéd a hibás kártyádat amit eladtál 285.000 forintért, őszintén meglepődnék, azok után amiket mondtál nekem a telefonban, nem látok benned annyi becsületet. Ezzel a hibájával még így is kb 150.000-ért tudtad volna eladni ezt a kártyát, de neked minél több pénz kellett érte, pedig szerintem nem élsz rosszul. Kívánom, hogy legyél boldog a megszerzett plusz pénzeddel, remélem nem halsz éhen...

    Őszintén bíztam volna benne hogy nem tudtál erről, de a hozzáértésedet és a megjátszott segítőkészségedet a telefonban hallva egyből leesett, hogy pontosan tisztában vagy vele hogy ez egy hibás kártya.

    "Sajnos érthető módon, nem vásárlok vissza csalódottság miatt semmit, anyagi kártérítést szintén nem vállalok azért, mert a kártya nem érte el a befektetett összeg keltette reményeket."

    Nem vásárolsz vissza semmit csalódottság miatt? Csalódottság? ha valaki csalódottságról beszélhet az én vagyok. Anyagi kártérítést nem vállalsz? Nem érte el a kártya a befektetett összeg keltette reményeket? Mintha nem is te lennél az Túlárazva eladni hibásan valamit és aztán ilyeneket írsz?
    Most árultad el magad..

    ---- kicsit kifejtve ----

    Amikor felhívtam, közölte, hogy nincs próbagarancia, és nem veszi vissza a kártyát. Illetve azzal jött, hogy miért nem próbáltam ki a helyszínen?

    Kedves, megbízható eladó benyomását keltette. Azonban sajnos a kártya amit eladott, rejtett hibát tartalmazott, amiről nem szólt. Elmondása szerint ki kellett volna próbálnom a helyszínen, azonban ez sajnos nem olyan hiba, ami első ránézésre észrevehető lenne. A benchmark amit futtatott, nálam is lefutott, de az nem tesztelte teljeskörűen a kártya memóriáját. Alapos, teljeskörű tesztelés kellett hozzá, hogy kiderüljön mélyebb szinten problémás a videókártya és két benchmark hibával elszáll, köztük a 3dMark.(egyik legismertebb benchmark) Persze ezt ő nem ismeri, életében nem használta stb... kamu duma

    A hiba sajnos több konfigurációban is reprodukálható volt, azaz ekkor beigazolódott hogy hibás a kártya. A hőfokok rendben voltak, a tápfeszültség nem esett le az elvárt minimum szintje alá, meg sem közelítette, ezért teljességgel kizárható, hogy mindkét kipróbált konfigurációban a tápegység elégtelen teljesítménye okozná a problémát, vagy bármilyen más hiba. Egy másik videókártya, GTX 1080 hibátlan teszteket produkált mindkét konfigurációban.

    Kicsit groteszt az utolsó mondatod amit írtál: " Most akkor hibás a kártya és ha így van, inkább adjam el másnak?" hiszen pont így történt, amit leírtál, eladtál egy hibás kártyát másnak, amivel csak az a probléma, hogy mindezt egy jó kártya áráért, de valószínűleg te nagyon jól tudod.

    Amikor telefonon beszéltünk, még nem voltam benne 100%-ig biztos, hogy a kártya a hibás, csak sejtettem, sajnos azóta kiderült, hogy valóban problémás a termék. Úgy kellett volna meghirdetnie, hogy hibás kártya. Még hibásan is viszonylag szép pénzbe tudta volna eladni, de neki többet ért, hogy valakit becsapjon csak hogy minél több pénzt kapjon érte, ezek után mindenki döntse el maga, akar e vásárolni ilyen embertől. Rosszabb értékelést adnék, de negatívnál nem tudok lejjebb adni, ha lenne olyan hogy gerinctelen, akkor arra nyomtam volna rá. Mélyen csalódás, hogy ilyen emberek árusíthatnak itt.

    Nagyon szégyeld magad, eljátszottad a másik bizalmát, ennyit ér a szavad. Ne feledd, tudom hol laksz, gyakran nézz a hátad mögé, nehogy ott legyek a sz*r videókártyáddal mert még a végén visszakéne adnod a pénzem...

    285.000 Forintról beszélünk, ez egy átlag ember havi fizetésének a duplája! Ezt mindenki vegye figyelembe, amikor olvassa ezt az értékelést!

Aktív témák

Aktív témák