- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- LordAthis: Ismét egy "Idióta" A.I. Projekt, hogy meglovagolja az aktuális trendeket...
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Meggyi001: Nyilvános wc-k.....még mindig hiánypótló...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Pöppet alábecsültem az AMD készpénzállományát.
Most volt az Analyst day. Ott kiderült, hogy q3 végén 1,536 milliárdjuk volt. Ehhez most jön majd hozzá 1,25 milliárdos "fájdalomdíj" az Inteltől
Az adósságról is beszéltek. Q3 végére 3,671 milliárd maradt összesen. Ebből kb. 1,2 milliárdot kell törleszteni 2012 valamikorig (sajna elég halkan és hadarva beszélt a fószer nem nagyon értettem- a vonal sem volt a legjobb
), a többit pedig 2015-ig.
-
ddekany
veterán
Az a zöld kép a cikk közepén... Mit akarnak ezzel sugallni? A GPU ami nagyon nincs?
(Gyk., óriási üresség, szakadék van a helyén.)
-
rumkola
nagyúr
válasz
fordfairlane #208 üzenetére
Ez a korrekt hozzáállás. Nem is kell egyből minden szarba beleugrani.
-
D4rkAv3ng3r
senior tag
#16 @Oliverda: Kösz a smiley-t jól jön msn-hez.
Egyébként majd kiderül milyen lesz a Fermi, mindenesetre én nem becsülöm alá előre, okozhat még meglepetéseket.
Az 5850 áremelésről meg inkább no comment.
-
Aprósólyom
addikt
"mert az AMD már most emeli az 5850-es vga árát"
Nem kell megvenni! A vásárló dönti el, hogy miért mennyit ad. Ha a vásárló nem veszi, olcsóbb lesz. Majd azután megveheti. Sőt megveheted 1 év múlva is. Azért mert kiadnak egy karit vagy játékot, nem kell azonnal megvenni. Ugyan azok maradnak egy év múlva is. Én legalább is ezt a szisztémát követem. Nem játszok a legújabb játékokkal, ahhoz meg elég olcsó, használt hardver, amin sokkal kevesebbet bukom, mikor újra eladom. Amúgy a te reakciód is ügyesen kikényszerített marketing fogás szerintem. Meglátni, megkívánni, nem gondolkodni! Ez a cégeknek sok pénzt jelent. tessék csak tessék venni!
-
ufocsalad
tag
A képen ugy néz ki mint egy digitális gödör
-
rocket
nagyúr
"rocket: Miért? ... Az NV-nek lehet kb. 1,5 milliárdos nyers pénzállománya. Az AMD-nek kb. 500-600 milló van. Azért ez nem ezerszeres aránykülönbség."
Ott a valasz az elozo hozzaszolasomban, csak hasrautes szeruen irtam a szamokat, de a lenyegen nem valtoztat, az AMD-nek az az 1-2 millio$ a jelenlegi allapotaban nagyon sok, eves szinten kb. 50-60 olyan jatek van ami tamogatasert kiallt, ezen kivul persze sok jatek jelenik meg meg, de azoknak nincs akkora hatasa.
NV visszabb vett a regi meretekhez kepest a tamogatasabol, mostanaban inkabb a nagyobb nevek melle allnak, vagy akire ratudjak sozni a PhyxsX-et, es ez mint lathato az elmult honapkban boven eleg, sot szeptember ota azzal a par jatekkal tobb kart okoztak az AMD-nek, mint az elotte levo evben 20x ennyi altatluk tamogatott jatekkal. -
a vendor ID check az egy dolog (arról már leírtam a véleményemet), de én szeretem érteni, mi történik, mielőtt sátánozok. ha olyan qrva egyszerá lenne az UE3 DX9-es codepath alá korrekt AA-t tenni, akkor feltételezem az Epic már rég megcsinálta volt (ill. eleve úgy indult volna az egész), úgyhogy lehet nem ok nélkül mondja az nVidia, hogy ebbe nekik nagy effort van. innentől az AMD sem bűntelen a sztoriban, mert praktikusan beleszartak egy olyan játékba, amiről tudták, hogy PhysX lesz benne, pedig itt lett volna a lehetőség, hogy hozzanak egy olyan megoldást, ami mind az nVidia, mind az AMD tulajoknak jó, és neadj' Isten akár más UE3 motoros játékoknál felhasználható lenne. ennyit akkor a nagy felhasználóbarátságról - minden érintett (nVidia, AMD, Eidos és Epic) elmehet kollektíven a p****ba
-
keIdor
titán
Na srácok, akkor itt folytassuk! (címen még lehet változtatni)
Engem nagyon érdekel ez, de szerintem a legtöbb embert nem, ne itt OFF-oljatok. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem hiszem, hogy tehetnek arról, hogy az Intel lefizeti a gyártókat, hogy ne vegyenek AMD procit. Ezért büntette meg az Intelt az EU egy milliárdra. Visszaélnek az erőfölényükkel, de ezt te is tudod. Az Atit pedig meg kellett venniük, mert platform nélkül 2011 után nincs lehetőséged a PC-s piacon ... konkrétan lehúzhatod magad a WC-n, mert az Intel mindent bepakol a CPU-ba, ki a fene vett volna 2011-ben AMD-s gépet, amihez még külön kártya is kellene.
Az AMD-nek biztos nem lett volna egyszerűbb saját GPU architektúrát fejleszteni. Nézd meg az Intelt a Larrabee-vel, ami már lassan hat éve készül és az infók szerint még az előző generációs Radeonok vagy GeForce-ok teljesítményét sem éri el.
-
rocket
nagyúr
"Hogy ne tenne semmit az AMD. Fejleszti a szabványos megoldásokat a problémákra, szinte egymaga fejleszti a DirectX API-ba az újításokat. Nem nevezi át a terméket és adja el harmadjára, újdonságot hoz, ami minden konkurens vállalat számára elérhető."
Megis folyamatosan veszetseges a ceg, $ milliardos hitelekkel, keves KP-val, es mar mindent penzze tettek ami "mozdithato".
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Hogy ne tenne semmit az AMD. Fejleszti a szabványos megoldásokat a problémákra, szinte egymaga fejleszti a DirectX API-ba az újításokat. Nem nevezi át a terméket és adja el harmadjára, újdonságot hoz, ami minden konkurens vállalat számára elérhető. Ez viszi előre a piacot. Amit az NV csinál, annak csak pusztító hatása van. Elpusztítja a PC-s gamer piacot, ami téged, engem és más úgymond játékost szórakoztat. Ha ezt nem érti meg valaki, akkor nincs mit tenni.
Szerinted mit kellene csinálnia az AMD-nek? Lefizetni a partnereit, hogy ne legyen AA a GeForce kártyákon. Pusztítsa ő is a piacot, ami még egyszer hangsúlyozom, neked, nekem, és más játékosnak szórakozást jelent.rocket: Miért? ... Az NV-nek lehet kb. 1,5 milliárdos nyers pénzállománya. Az AMD-nek kb. 500-600 milló van. Azért ez nem ezerszeres aránykülönbség.
-
smkb
őstag
Amire én adom a pénzt, az természetes, hogy nekem hozza a hasznot. Abu ne gyere már ilyen kérdésekkel, mert azt kellene gondolnom hogy 18 éves vagy.
Adok pénzt egy funkció lefejlesztésére, míg a konkurencia tojik rá, és akkor meg jön a kígyó béka, hogy nem megy az övén? Minden más iparágban van ilyen.
BMW ad pénzt a Bridgestonnak, hogy az ő hátsókerekes meghajtású autójukon az XY termék, iszonyatosan jól működjön. Ugye, egy guminak a tapadása, élettartama stb nagyon erősen függ az adott jármű paramétereitől is (ez itt a vendor id).
Megveszem a gumit az elsőkerekes Fiatra és nekiállok sipákolni, hogy de az enyémen mérnem olyan fasza, mért tapad kevésbé, mért kopik jobban, mért csak átlagos, a nyűves BMW-n meg jó?
Így van ez a motorolajtól kezdve ezer más iparágban. Egy egy résztvevő megveszi, hogy a saját termékén legyen a legjobb, és nem azt fizeti meg hogy másén rossz.
Esetleg AMDnek is oda kellene állnia és fizetni akár ugyanannak a stúdiónak, hogy NEKI IS LEGYEN AA. Ennyi.
Vagyis az AMD-nek kellene hogy VÉDJE a vásárlói érdekeit, kiálljon mellettük... ehelyett mit tesz... kígyó békát kiabál.
Bocsesz, de ezért nem fogom az AMD-t védeni, miközben semmti nem tesz értünk.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Miért ne lenne? A Batman sem volt 1-2 milliónál több. Ennyit az AMD is be tud tenni.
Mi másért vállalná a fejlesztő? ... maximum az lehet még az indok, hogy tegyük minél előbb tönkre a PC-s játékpiacot.Kevés már benne a pénz. Ez az NV-nek még érdeke is, hiszen platform nélkül nem tud majd 1-2 év múlva versenyezni. Mondjuk az AMD-nek pont nem érdeke, mert ők bizony ebből akarnak megélni. Talán ezért nem láttunk még tőlük ilyen akciót, nem akarják saját maguk alól kirántani a talajt. Az NV-nek már csak a kislábaújja (profitszinten mérve természetesen) maradt itt.
-
rocket
nagyúr
Ha ilyenre akarnanak vetemedni az AMD-nel akkor se lenne penzuk ra (ugye az biztos, hogy ilyen rizikot egyik jatekfejleszto se csak a tiszta supportert cserebe vallal), tul kene lepni ezen a teman amig nem bizonyosodik be az ellenkezoje egy megjelent jatekban.
Egyebkent a ceg oldalarol nezve a kerdesedre a valasz igen, ha nincs mas ut felkellene venni az ellenfel stilusat.
-
smkb
őstag
Hát, ha az NV adott pénzt a fejlesztőknek, hogy oldják meg hogy nekik legyen AA, ezért nehezen elítélhető. Ha maga fejlesztette ki akkor sem elítéhető, hogy a befektett tőkéjéből készült fejlesztést saját hardverére engedélyezi. Színtiszta piacpolitika. Mondom ezt HD4830 tulajként. Tessék az AMD-nek is odatenni magát, mert azt már annyira sokszor tapasztalhattuk, hogy egy jó vas SW nélkül bukta. i8086-os is messze volt a korabeli Motoral 68000-től mint Makó... de MS 8086-ra és DOS-ra tolta az irodai alkalmazásokat->gyengébb ramatyabb hardver lett az uralkodó. A szoftver adja el a vasat és nem fordítva.
Ennyit számít kb a megfelelő szoftveres támogatás.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Itt a Vendor ID csekkolásán van a hangsúly. Ha NV API-val lenne az AA megoldva biztos kisebb visszhangot kapna. A DX9 használatával viszont teljesen más a dolgok állása. Elvi kérdéseket vet fel. Mi értelme van a DX-et fenntartani, ha bejön a Vendor ID csekkolás? Mi értelme volt a DX10-nek és a DX11-nek, amik az AA problémákra megoldást kínálnak. Sweeney is írta, hogy DX10 alatt nincs para az AA-val. Miért nem arra törekedtek az Eidosnál. Vagy ők sem látják már a szabvány értelmét?
-
Ohshit! Akkor ezek alapján az is lehet, hogy igaz, amit az nVidia Lars akárkicsodája nyilatkozott, nem? Tim Sweeney aztat mondotta, hogy a DX9-es verzióban nincs semmilyen AA kód bizonyos feature-ök hiánya miatt (ld. amit rocket beidézett, bár Theo sincs a bizalmi listám élén) - miért olyan biztos, hogy az nVidia által megcsinált AA kód nem ténylegesen egy komoly fejlesztői munka eredménye?
Ettől függetlenül a vendorID alapján elágaztatás szemétség (a teljesítmény-degradáció a konkurens hardveren pedig teljesen elfogadhatatlan, de most nem is erről akarok beszélni), de akkor mi a megoldás arra a helyzetre, hogy "írtam egy UE3-extensiont és nem akarom, hogy a konkurensem is profitáljon belőle"? Nem akarom védeni az nVidiát, de amit eddig olvastam az ügyről, abban simán benne van, hogy ténylegesen komoly effortot tettek abba, hogy legyen AA abban a nyüves játékban... -
rocket
nagyúr
Most kellett volna, hogy valasz, es magyarazkodas helyett inkabb magadba nezzel.
"Ki mondta, hogy a BattleField BC 2 nem lesz DX11-es."
Szerintem nem lesz az, mint ahogy a BC1 se lett DX10-es jatek PC-n, sot megse jelent vegul, majd kitalalnak valami alibi dumat "nem volt ido ra" aztan kesz."Egyébként neked mi a véleményed a dolgokról. Szerinted jó irányba tart a gaming piac a lefizetésekkel, és a zárt rendszerekkel?"
Az a velemenyem ami 5 eve is volt mar, akkor majdnem mindenki engem tamadott amikor leirtam, hogy az NV mivel manipulalja a szoftver piacot, mara meg rengeteg esetben kibujt a szog a zsakbol, es akinek a Batman AA ugy utan se esett le a lenyeg, azzal nincs mit tenni.
Ettol fuggetlenul a kialakult helyzet az ATi hibaja is, hosszu eveken keresztul a 0-val megegyezo supportjuk volt, most meg nehezebb mar elorebb jutni szoftver tamogatasban, raadasul a komolyabb supporthoz nincs meg az anyagi forrasuk, az azert nem sokat segit a helyzetukon support gyananat hogy "tessek 1 Radeon HD5870".
A DX11 egy hatalmas esely az AMD-nek, mivel egyelore az NV-nek nem all rendelkezesre DX11-es kartyaja megfelelo mennyisegben amit kikuldhetne a jatekfejlesztoknek, csak penzzel tudjak manipulalni a dolgokat, de az AMD pechjere (pontosabban inkabb a felhasznaloiknak a pechje) nekik van mibol kolteni erre, es lesz is meg hosszu ideig.Tehat leirva nagyon egyszeru a keplet, a jo hardver nem eleg szoftver tamogatas nelkul, legyen az a teljesen normalis support, a penzzel megtamogatott, es ha nincs megfelelo hardver akkor penzzel megtamogatott a konkurencia karara.
"Gondolom neked sem tetszik, hogy vettél egy Radeon HD 5770-et és az NV kizár egy-két játékból. A másik lehetőség, hogy veszel egy GTX 260-at, és játszol azzal az egy-két játékkal, míg a DX11-es programokban csak álmodni lehet a Radeon HD 5770 sebességéről és/vagy képminőségéről. Valóban jó lenne ez az irány? Valóban kell nekünk, felhasználóknak ez?"
Termesztesen nem kell ez senkinek, de nem stresszelem ezen magam, olyan vilagban elunk ami nem a felhasznalok erdekeirol szol, hanem a penzrol.
NFS:Shift esete is felhaborito, de mit tud tenni egy AMD felhasznalo?
1, nem veszi meg a az altala regota vart jatekot, de ezzel magaval is kicseszik mert nem tud jatszani vele.
2, kicseszik a jatekfejlesztoivel, de magaval nem azzal, hogy letolto a viragbolti verziot. (ettol persze ugyanugy lassu lesz a jatek nehany esetben)En megvettem a NFS:Shiftet, megerdemelte a tamogatasom a jatekfejlesztoje? a valasz egyertelmuen nem (nem a jatek minosegere gondolok mert azzal nincs bajom (leszamitva a DRIFT-et ami egy vicc lett), hanem a teljesitmenyere egyes esetekben), de ez az eset szamomra nem azt jelenti soha tobbet EA jatek.
Egyebkent mar vegig vittem a jatekot, nem nagyon maradt mar igy kihivas, szoval valoszinuleg hamarosan elfogom adni, a teljesitmeny patchet amit hetek ota igergetnek, meg dugjak fel maguknak. (bar alapbol se taplaltam tul nagy remenyeket ezzel kapcsolatban, mint irtam mar +2 fps nem lesz megoldas a problemara.) -
Navaze
tag
Ez egy időben behatárolható irány, aminek a vége az Nvidia első Dx11-es hardware-ének megjelenése, nevezzük tökmindegy hogy. A Gtx vs Dx11 a ma témája, meg talán a jövő év elejéé. Aztán szépen háttérbe szorul, vagy teljesít Dx10 alatt vagy el tűnik. A ki mit kinek fizet ettől függetlenül marad szerintem.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Star Wars-ban nem mindegy ki fizet a reklámért. A Borderlands-ből meg kimaradt a PhysX. Már rég nem működik hatékonyan a gépezet.
Az AMD miért nem tudna ilyet csinálni, pénz kérdése az egész. Csak ők dolgoznak DX11-re fejlesztő cégekkel, az NV még DX11-es algoritmust sem prezentált, bár a DX11-es hardver nagyobb hiba. Huddy is nyilatkozta, hogy ők is tudnak így játszani. Ez egy ilyen világ.
Ki mondta, hogy a BattleField BC 2 nem lesz DX11-es. Tudtommal hivatalosan csak pár címet jelentett be az AMD, a többiről még hallgatniuk kell. Majd januárban lesznek megint leleplezések, amikor jönnek a kicsi Radeon HD 5000-ek, addig csak a fejlesztő és az AMD tudja mi az igazság.Egyébként neked mi a véleményed a dolgokról. Szerinted jó irányba tart a gaming piac a lefizetésekkel, és a zárt rendszerekkel? Gondolom neked sem tetszik, hogy vettél egy Radeon HD 5770-et és az NV kizár egy-két játékból. A másik lehetőség, hogy veszel egy GTX 260-at, és játszol azzal az egy-két játékkal, míg a DX11-es programokban csak álmodni lehet a Radeon HD 5770 sebességéről és/vagy képminőségéről. Valóban jó lenne ez az irány? Valóban kell nekünk, felhasználóknak ez?
A Xenos tesszellátor az egyik út ahhoz, hogy az NV-t szopassa az AMD. Nem is nehéz kivitelezni. Huddy annyit nyilatkozott, hogy játszhatnak úgy is, ahogy az NV. Ők is meg tudják csinálni, hogy az egyes effektekről letiltják az NV kártyákat. Lényegtelen, hogy az DX11-es, vagy Xenos tesszellátoros. Nem fog működni. De az AA-t is letilthatják és még egy tucatnyi mást.
-
rocket
nagyúr
"Nyilvánvaló, hogy egyre kevesebb játék elején látod az NV logót."
Ez nem igaz, ugyanugy szinte minden nagyobb nevu jatek elejen ott a logo, legujabb pelda a Borderlands, es a Star Wars Unleashed Sith Edition. (ezt a jatekot kb. 2 hete meg ugy allitottad be, hogy az AMD-nek koszonhetoen fog megjelenni PC-re, hat ez se jott be.)
Az AMD-nek eselye sincs szoftver szinten az NV-vel szemben meg most se, es amig ennek nem latjuk az ellenkezojet Retail jatekban, jo lenne ha veget vetnel az urban legendak krealasanak.
A DICE is mekkora hypeot csinalt amikor irtak, hogy Frostbite enginet 15 perc alatt konvertaltak DX11-re, erre most ugytunik, hogy megis kimarad a Battlefield BC2 es a 1943-bol, pedig az engine tamogatja.Nagy szerencsed, hogy nincs egy normalis hozzaszolas kereso PH-n, es senkinek nincs kedve minden egyes topikot vegig keresgetni hol hortad ossze a zoldsegeket egy adott temaban, az bizos, hogy hetente tobbszor is elofordul, hogy ellent mondasz az 1-2 hettel ezelotti hozzaszolasaidnak, az meg a hab a tortan, hogy mindenre van magyarazatod, gondolkodj el szerintem hova vezet ez a stilus.
Ez a Xenos tesszallatoros temat honnan sikerult megalmodnod nem tudom, egyelore szo sincs ilyenrol, pont ennek az ellentetjet nyilatkozgatja Richard Huddy es mindenki az AMD-tol, csak nem csinalnak mar bohocot magukbol.
Persze ha nem valtozik az NV hozzaallasa a dolgokhoz, elobb-utobb muszaj lesz az AMD is hasonlo eszkozokhoz nyulni, es ennek csak mi felhasznalok isszuk majd meg a levet. (ebben egyetertek veled, ilyen is elofordul)
-
rocket
nagyúr
Latom a Batman megint szoba kerult akkor itt a Batmangate
(kene mar nyitni tenyleg egy altalanos VGA-kkal kapcsolatod topikot ahol az ilyen hirekrol lehetne velemenyt cserelni, es akkor nem kene offolni pl. ebben a topikban.) -
azért nekem egy kérdésem lenne az Arkham Asylum kapcsán. az OK, hogy DX10-ben triviális megcsinálni az AA-t az UE3 motorral, meg hogy félkész kód van hozzá benne, meg hogy köcsögség ezt intellekctual property-ként kezelni, de DX9-ben? ott is van AA az nVidia kártyákon, nem?
-
Navaze
tag
Én úgy látom, hogy az Amd megint meg csinálta full-os bizniszt. Ki adta, Dx11 kártyáit, amit a konkurencia hiánya miatt, még jó darabig annyiért árul amennyiért akar. Oly mértékben nem tart, vagy nem bizonyultak versenytársnak a g200-ak, hogy bele fér nekik feltételezhetően azonos árra emelni a Hd5850-et, a gtx260Sli rendszerekkel pusztán azért, hogy növelje a saját kisebb kategóriás kártyáinak eladását. Na most. Mikor ki jön a Fermi, abban a helyzetben lesz az Amd, hogy bőven neki állhat csökkenteni az árat, és ezzel ismét előkelő helyzetbe kerül, még akkor is ha a Fermi feje állva Tesselál. Ha ezek után az Amd, még mindig az nv nem túl etikus lefizetős megoldásaira kényszerül, akkor itt nem az Nvidiának vannak anyagi problémái.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
keIdor
titán
Ez mind a konzolok malmára fogja hajtani a vizet.
Pont az nV lesz az, akinek mindegy, mert nem veszít semmit. Kezdem azt látni, hogy bármi lesz, az AMD fogja megszívni.
Ezért is lenne jó, ha az nV eltakarodna végre, mi a rosszabb? 1db 100k-s kártya, vagy 2db 100k-s kártya? Mert az nV nem csökkent árat, és az AMD se fog, de kell majd mindkettő kártyából. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Az NV csak a reklámért fizetett a TWIMTBP programok többségében, illetve magukkal a stúdiókkal dolgoztak együtt. Egyedül a Hellgate: Londonból volt kizárva az AMD, még a GF 8 időszakon. Nyilvánvaló, hogy egyre kevesebb játék elején látod az NV logót. Sőt inkább a keleti vagy orosz piacra szorultak vissza. Persze ez annak is köszönhető, hogy a TWIMTBP csoport orosz, és Roy Taylort is áttették a Tegra-ra, így most Tamasi vezeti a megmaradt csapatot.
Olyan csak most fordult elő, amikor egy konkrét technikát (ami működik a konkurens megoldásokon is) egy gyártóhoz kötöttek. Jelenleg ebből tud az NV élni, mert nincs hardvere az AMD ellen. Az AMD azonban ezt a stratégiát etikailag kifogásolja, de nyilván ha így játszik az Nv, akkor ők is így fognak.
Az AMD-nek most az a baja, hogy nekik fontos a PC-s GPU piac. Ezek a manőverek viszont lerombolják a szegmenst. Tehát most két dolgot tehetnek, visszavágnak és lesz, ami lesz, vagy kivárnak egy-két évet, amíg az NV teljesen kikopik. Nyilván egyik megoldás sem a legjobb, mert pénz kell a cégnek, amit csak a visszavágással szerezhetnek, viszont rontani sem akarják a PC-s gaming szegmens helyzetét, mert a potenciális vevők átpártolnak konzolra.Ha úgy gondolod, hogy terelek, akkor nem jól értelmezed az írásaimat. Nekem a felhasználók érdekét kell néznem, és tisztán látom, hogy a most elkezdett NV-s stratégia csak ront a helyzetünkön. Ha az AMD ezt folytatja, akkor nyilván még rosszabb lesz nekünk.
Nem kötelező itt Xenosos kód. Írtam, hogy annyi is elég, ami a Batman-ben van. Egyszerű feltételes elágazás, amivel ellenőrzik a Vendor ID-t, és bizonyos szolgáltatások csak az egyik gyártóknak lesznek elérhetők, függetlenül attól, hogy másnál is működik. Szerinted komolyan ez a PC-s piac érdeke?
-
smkb
őstag
Neterelj kérlek.
Évek óta megtehették volna, ott volt a kártyákban, nem tették. Évek óta pénzel az NV kiadókat és korábban mégjobban tette mint most (pontosan TE szoktad ezt is állítani, hogy futnak ki a TWIMTBP szerződések és jön a kánaán, ATI/AMD rulez), erre az AMD most vetné ezt be... uhh...
Eddig nem érdekelte az AMD-t hogy ebből visszajöjjön a befektetés, csak most érdekelné
Tehát megint keresztbe vered a korábbi érveidet.
Akkorákat terelsz mindig, hogy elképesztő. Nem arról volt szó hogy mik a Fermi képességei (hiába állsz itt neki kifejtegetni, nem ez volt a téma), hanem arról, hogy idevetettél megint egy olyan állítást, amivel nyakon vágod a a korábbi messiáskénti megnyilvánulásaidat.
"Ha a Fermiről elolvasod a neten az elemzéseket, akkor rájössz, hogy én még finoman fogalmaztam, mert kérdéseket tettem fel, hogy mennyi esélye van a rendszernek? "
Nem kérdéseket szoktál feltenni hanem kijelentesz.
"A tessellation SDK idén tavasszal lett kész. Szóval a Xenos kód használata kb. fél éve adott. Az évek óta itt erős túlzás. Senki sem fog CAL-ban nekiállni kihasználni a hardvert, mert kúrva nehéz."
Teljesn mindegy mennyire nehéz valamiben programozni, ha megfizetik. És itt erről van szó, ne feledjük továbbra sem. Én megírok Assemblyben egy adatbáziskezelőt is ha kell és úgy, hogy ne menjen csak P4-en, ha megfizetik, bármennyire nehéz.
Térjünk erre vissza ha látunk egyetlen Xenos tesszellációs kódot PC-n. Biztos vagyok benne, hogy sosem fogunk.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Itt az a baj, hogy az NV fizet a fejlesztőknek, hogy specifikus kódot írjanak és a program ezt csak GeForce-on engedélyezze. Szerinted az AMD ezt nem tudja megcsinálni? Nekik ez a befektetés visszajön, mi játékosok meg szopunk, hogy egy játékra GeForce kell, míg a másikra Radeon.
A Fermi tesszellátora körül még mindig van kérdés. ChrisRay például ASIC-ként utalt rá tehát közel sem biztos, hogy a GF100-ban kap majd helyet az egység. Az NV stratégiája most annyi, hogy életképes hardver híján fizet egy-két fejlesztőnek, hogy szándékos hibákat rakjanak a Radeonos hardverekhez. Ezeket nem nehéz kivitelezni. Richard Huddy is nyilatkozta, hogy ilyenre az AMD is képes csak etikailag kifogásolható, úgymond akadályozza a szabad versenyt.
Pontosan ezért merült fel a tesszellátor specifikus alkalmazása, mert ha az NV nem hagy fel a lefizetősdivel, akkor az AMD is belekezd, mert félti a piaci pozícióját. A Xenos-os kód meg életképtelen a Fermin, de az is elég, hogy a Batmannál alkalmazott gyártóellenőrzés legyen a programban, ami egy egyszerű feltételes elágazás.Ha a Fermiről elolvasod a neten az elemzéseket, akkor rájössz, hogy én még finoman fogalmaztam, mert kérdéseket tettem fel, hogy mennyi esélye van a rendszernek? A HardOCP konkrétan kijelentette, hogy papírsárkány és nem veszélyes. De a RWT azt is írta, hogy ez egy HPC architektúra, grafikára nem az igazi, sőt. Talán ennek hatására Jason Paul kijelentette az NV fórumon, hogy van a rendszerben fix funkciós tesszellátor, ami jó jel, de még mindig rengeteg a kérdés. Hol vannak a textúrázók? Miért mondta ChrisRay, hogy tesszellátor ASIC van? Vajon jó lesz-e a tesszellálás sebessége? A félkoherenciát, hogyan oldják meg? Ezek mind megválaszolásra várnak, sőt a félkoherenciára nincs is megoldás, annak elkerülésére a fejlesztőnek kell figyelni, ami nagyon gáz a PC-s VGA piacon.
gbors: Nem tudom az AMD hogyan gondolkodik, mert ezek az akciók rombolják a piacot, de nyilván a pozíciót védeni kell. Maximum azt mondják, hogy az NV kezdte, ők csak válaszolnak.
Persze ... a PhysX gyártóspecifikus senki sem meri valós játékmenetre való módosításra használni, mert durván kibaszna azokkal, akik nem GeForce-ot használnak. Én úgy gondolom, hogy itt már a piacnak is gondolkodnia kell. El kellene felejteni ezeket a specifikus dolgokat. A Borderlandsnél pozitív az irány, ott csak a Radeonok sebességét fogták vissza, de a GeForce PhysX végül nem került bele a játékba. Előbbi nem annyira rombolja a szegmenst.
(#169) smkb: A tessellation SDK idén tavasszal lett kész. Szóval a Xenos kód használata kb. fél éve adott. Az évek óta itt erős túlzás. Senki sem fog CAL-ban nekiállni kihasználni a hardvert, mert kúrva nehéz.
Sajnos a pénz beszél a kutya meg ugat. Ha a fejlesztők hajlandóak a kenőpénzt elfogadni, akkor az mindegy honnan jön. A szabvány sem megoldás. A Batman alatt az AA is szabványos trükkel van kivitelezve. Egyszerű feltételes elágazás kell a program elejére, hogy az egyik hardveren ne engedélyezze a támogatást. A Xenosos tesszellátor használata csak egy opció, használható a DX11-es is hardvervizsgálattal.
A felhasználóknak az az érdeke, hogy teljesen szabványos megoldásokat kapjunk. Mindkét vállalat úgymond specifikus akcióit mélységesen elítélem. Az AMD egyelőre ilyet nem csinált, de borítékolható, hogy nem nézik tétlenül az NV akcióit. Tenni nem tudok a dolgok ellen. Max beszámolok róla.
-
smkb
őstag
" ezt nem értem, mire jó ez"
Semmire, szokásos Abuféle humbug, amit aztám majd kimagyaráz. Eleve, ez a technológia évek óta adott, rég megvehették volna a fejlesztőstúdiókat hogy fejlesszenek rá, nem történt ilyen.
DX11-ben van szabványos, melyik hülye fejlesztő állna neki kizárólag Xenos tesszellációra fejleszteni? Hirtelenjében annyi fölös pénze támadt az AMD-nek, hogy ezt ki tudja fizetni? Kétlem...
GPU Physx-el meg nem kellene keverni, mivel ott csak egyik oldalon adott a GPU alapú Physx. Abban a pillanatban nem tudna az NV sem lefizetni stúdiókat, ha létezne minden vason szabványos GPU alapú Physx, hogy márpedig az övékre teljesen egyedit fejlesszen
Úgyhogy ez egy akkora légbőlkpott butaság hogy na...
-
Navaze
tag
válasz
7Heads Drago #153 üzenetére
Jó program az Uniengine, tökéletesen demonstrálja Dx11 előnyeit. Viszont értelmetlen Dx9/Dx10-es teszteket futtatni vele, eleve alkalmatlannak tartom Dx-es különbségek vizsgálatára, mivel ez akkor lett volna buli, ha hasonló látvány világot kreálnak Dx10 alá, olyan megoldásokat alkalmazva, amit Abu85 mester géniusz testvér is említett, a Pom. Nem tükrözi a 2010-et sem mivel semelyik játék gyártó nem fogja be vállalni ezt a fajta látvány különbséget. Értem ez alatt, biztos vagyok benne hogy, a Gothic 4-ben nem fogunk lépcső mintásra festett rámpákon felsétálni. Persze egy Dx11-et tudó játék Vga-val szebb lesz, De nem ennyivel, mint amit ez a progi taglal.
-
Nem elképzelhetetlen, hogy mégis a Xenosos kód lesz pár DX11-es programba beépítve, mert azt a GeForce-os Fermi nem tudja kezelni.
Ez most spekuláció, vagy hallottad valahol?
Amúgy viccesnek tartom, hogy két ilyen totálisan eye candy feature-ön megy a háború - a PhysX-ben lenne potenciál többre, de jól láthatóan nem él vele senki. Innentől felőlem mindkét gyártó azt csinál, amit akar - ha egy játékot sikerül annyira megvásárolnia az egyiknek, hogy a másik kártyáin nem megy, akkor azzal majd jól nem játszom - inkább várok a Plants VS Zombies 2-re
-
atike
nagyúr
Hát igen. Elképesztő tempóban dolgoznak a mérnökeik. Tény.
-
smkb
őstag
"Igen a DX11-es kód nem kompatibilis a Xenosossal, de most ez a tesszellátor téma képlékeny lett az NV-s lefizetős akciók hatására. Nem elképzelhetetlen, hogy mégis a Xenosos kód lesz pár DX11-es programba beépítve, mert azt a GeForce-os Fermi nem tudja kezelni."
Legutóbb azon izmoztál, mintegy kinyilatkoztatva, hogy a Fermi, milyen lassú lesz sajnálatodra hw tesszellátor nélkül... NV azon megjegyzésére, hogy lényegtelen a DX11, az volt az ugyancsak kijelentő módú állításod, hogy saját API-val életképtelen MEGEKERÜLVE a szabványokat, mert az egész ipar a szabványokra épít...
Most, hogy az NV azt állítja, hogy van hw tesszellátor, most meg az AMD SZEMBEMEGY a szabvánnyal, és nem a DX11 tesszellációt fogja megvalósítani.
Tehát AMD bármit tesz az életképes, azt szeretik a fejlesztők, tökmindegy hogy szabványos e, amit NV az életképtelen és egyébként is csúnya...
Elgondolkoztál már valaha azon, hogy legalább 2 hét különbség legyen a kijeltő módú egymást keresztbeverő nagy igazságaid közt? Hátha addigra páran elfelejtik épp mit is képviseltél 2 hete...
Következő mi lesz? Ha esetleg kiderül, hogy Fermi DX11 alatt életképes, akkor meg majd azt fogod terjeszteni, hogy mindenki az API-kra tojva, direktbe fogja az AMD hw
-re programozni?Istenem....
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Robi BALBOA #161 üzenetére
Ha olyan erősre csinálják, hogy Massa-féle baleseteket megelőzze, akkor a pilóták kiszállását/szabadítását akadályozná igen jó hatásfokkal.
-
hackeeeee
Jómunkásember
na látom ott az f1 is a listában. Pedig csak poénból irtam.
-
Robi BALBOA
őstag
válasz
- = Zk = - #158 üzenetére
Mondjuk a kabin az lehet, hogy nem ártana a F1-es autókra!
Amúgy tényleg retentően néz ki, főleg azzal a felnivel!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
hackeeeee #155 üzenetére
Igen a DX11-es kód nem kompatibilis a Xenosossal, de most ez a tesszellátor téma képlékeny lett az NV-s lefizetős akciók hatására. Nem elképzelhetetlen, hogy mégis a Xenosos kód lesz pár DX11-es programba beépítve, mert azt a GeForce-os Fermi nem tudja kezelni. Mocskos szar idők jönnek a PC-s játékiparra. PhysX-re GeForce-ot, szép tesszellátoros grafikára meg Radeont kell szerezni.
Ettől tartottam egyébként nem kellett volna az NV-nek ilyen keményen izmozni, mert az AMD is tud így játszani etika ide vagy oda. Ennek sajnos mi ússzuk meg a levét. -
hackeeeee
Jómunkásember
válasz
- = Zk = - #150 üzenetére
Na ha már a GRiD 2 is az lenne, akkor az F1 is az lesz.
-
7Heads Drago
veterán
válasz
antikomcsi #143 üzenetére
A legtöbben nem a lépcsőtől vannak kiakadva. Hanem a tető, az út, a fal egyenetlenségétől. Talán nem véletlen hogy nem lépcsőt írtam.
És talán nem is a baj hogy csúsznak a karival. Hanem még hogy mellé hazudoznak és fals kártyákat mutogatnak. Illetve már megszoktuk hogy az új kártyákról nagyítanak. Most viszont nem mondanak róla semmit se szinte, csak körvonalakat. Elég érdekes. Ettől még persze lehet hogy jó lesz a kártya. Az árverseny meg minden egyes felhasználó érdeke (nem csak az enyém vagy a tied).
Oktatás? Ez nem iskola.
De úgy látom nem vagyok vele egyedül. -
Robi BALBOA
őstag
válasz
- = Zk = - #150 üzenetére
Remélem az ATI fogja "tömni" a Crysis 2-őt és akkor megtáltosodnak az ATI karik!
Dirt 2-t már nagyon várom és az Aliens vs. Predator-t!(egy kis rally, utánna meg APRÍTÁS!)
-
rocket
nagyúr
válasz
- = Zk = - #150 üzenetére
Wikipedia DX11 jatekainal szerepel a GRID 2 ami a logika alapjan kerult oda, ugye DIRT-nek lesz masodik resze ami DX11-es, akkor a GRID-nek is lesz masodik resze ami DX11-es, hivatalosan semmi info nincs rola, meg annyi se, hogy keszuloben lenne, ezert nem irtam oda.
Kozben rajottem, hogy osszekevertem a DICE es a Frostbite neveit, a DICE a jatekfejleszto studio neve, az engine meg a Frostbite 2 lesz a Battlefield 3-nal
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az S3-nak is lesz DX11-es architektúrája. Excalibur néven fejlesztik. Egyelőre nem akarnak/tudnak a top-ban versenyezni, de a középkategóriát most megcélozzák. Az is lehet, hogy valami jó sül ki belőle. Mondjuk VIA-t keleten lehet szerezni, nyugaton nem igazán honos, még nálunk is csak elvétve van nagyker, aki foglalkozik velük.
rocket: A Gothic 4-et hívjuk inkább ArcaniA - A Gothic Tale-nek, mert ez a hivatalos címe. A Gothic 4 csak a munkacím volt. Meg ugye azt nem is a Piranha Bytes fejleszti, hanem a Spellbond. Ugye a Jowoodnál ragadtak a jogok, de inkább nevet váltottak, mert a Gothic 3 sikertelenségétől vagy lebőgésétől féltek.
-
rocket
nagyúr
Alan Wake 2010 marcius, viccnek jo volt
, egyelore ugytunik PC-re nem is jon.
Battlefield 3 mar az R600-zat kellett volna megmentse a szurke hetkoznapjaitol, erre most meg 2010Q4-2011Q1-re irjak, addigra mar az Evergreen szeria kifakul. (egyebkent nincs a listan a Battlefield Bad Company 2 akkor az nem lesz DX11-es jatek, mint ahogy a Battlefield 1943 se.)
Akkor az eddigi DX11 jatekok:
Megjelent:
Battleforge (patch)
STALKER: Call of Pripyat (Orosz verzio) (X-Ray Engine)2010Q1 vegeig varhato DX11 jatekok:
DIRT2 (EGO Engine)
Lord of the Rings Online (patch)
Dungeons and Dragons Online (patch)
STALKER Call of Pripyat (Angol verzio) (X-Ray Engine)
Alien vs Predator (Asura Engine)
F1 2010 (EGO Engine)2010Q1+ utan erkezo, eddig bejelentett jatekok:
Crysis 2 (CryEngine 3)
Battlefield 3 (Dice2 Engine)
Settlers 7 (Vision Engine)
Dungeon Hero (Vision Engine)
Genghis Khan Online
Gothic 4 (Vision Engine)
Alan Wake ? -
TTomax
félisten
válasz
Mr.Csizmás #144 üzenetére
Á nem,inkább valami átbacós markeintg hablaty...
-
antikomcsi
veterán
válasz
7Heads Drago #126 üzenetére
Nem vagyok ács, a monitoron láttam már lépcsőt, dx11 nélkül is, ami nem egy sik feljáró volt, és hasonlóan nézett ki, mint ebben a tesztben.
Senki nem mondta, hogy ez így nem jobb, vagy egyszerűbb/gyorsabb.
Az pedig, hogy az nv csúszik negyed évet az atihoz képest, nem azt jelenti, hogy félreállnak. Csupán valami újat csinálnak, amihez hasonlóval az ati a pletykák szerint csak jövő év végén jön ki. Úgyhogy ne aggódj, lesz árverseny.
Ha lehet szépen megkérlek, hogy a fölösleges kioktatást a jövőben kerüld.
-
TTomax
félisten
Mekkora?Azt már megint nagyon alul kell feszelni... és ahhoz meg megint nagyon nagyon jó "alapanyag" kell...egyébként nem nagyon tetszik a cGPU név,nekem ne "c"-zenek.. engem csak a GPU része érdekel,és ahogy az ATInál a DX10.1,meg franc tudja milyen teszelációs kihasználatlan kacatok ugy itt sem fog mozgatni a CUDA,meg a körités meg a 8x gyorsabb "majd mi megmondjuk miben" dolgok..
Gyors,erös alig zabáló,olcsón elöállitható és árusitott grafikus megjelenitöket szeretnénk,mert attól is a guta kerülget,hogy a leendö gépem árának a felét a VGA teszi ki...
Ja és jut eszembe,ha ezt az S3 tudja megvalósitani (ami nem valószinü,de én örülnék neki) akkor azt vesszük meg... -
Ren Hoek
veterán
Battlefield 3 fincsi lesz
Csak még nagyon messze van
Mellesleg NV kijelentései baromira ellentmondásosak. Anti DX11 - DX11, Emulátociós tesszelátor - fix tesszellátor ésatöbbi.. és ez itt a legnagyobb probléma, csak a bizonytalanság van, semmi konkrétum. A lefizetős genyózás már elég okot adott, hogy végleg megutáljam a gyártót. DE, január közepéig hajlandó vagyok várni a kártyavétellel, és kihúzom az alaplapi 4200-ammal
Ha addig kijön egy csúcskategória alatti kártyával,radeon 5850 ellen, úgy hogy többet tud, 50-60 ezer ft között kapható, és kereskedelmi forgalomba kerül addigra, elegendő raktárkészlettel , akkor meggyőzött!
Ezt még leírni is durva...van egyáltalán ennek valami matematikai esélye?
-
Zayl01
tag
-
válasz
Robi BALBOA #136 üzenetére
Hat ja, majd meglatjuk, dirt2-nel meg stalker cop-nal, ha meglatjuk egyaltalan.
-
Robi BALBOA
őstag
Ezzel egyet értek a dx10 az kimaradhatott volna, az tényleg csak a marketink miatt volt!
Azért a dx11 az már komolyabbnak tűnik.
Remélem nem csak újabb marketinfogás, mert ha igen akkor többet nem veszek se ATI-t se Nv-t
S3 lesz és mindenki elmegy a fenébe, ők majd megmutatják, hogy hogyan is van ez a dx11 dolog! -
válasz
Robi BALBOA #133 üzenetére
Ugy mas, ha mindenkepp vettel volna kartyat. Meglatjuk hoz-e valamit a dx11, mert a dx10 egy nagy nulla volt.
-
Robi BALBOA
őstag
Nem bírok én addig várni, mire kiadják az új nv karit, úgyhogy valamit vennem kellett és ha már veszek akkor már olyat veszek, ami nem éppen kifutó széria, vagy kb ugyan annyit tud teljesítményben, de 1,5x többet fogyaszt és dx11-et sem támogatja, ami most még igaz nem éppen aktuális, de mindenki beismerheti, hogy ez a jövő a dx9-10 a múlt!(Mondjuk én a dx 9-el is el lettem volna személy szerint, de ha már fejlesztenek akkor nincs mit tenni kiövetni kell a fejlődést)
-
zuchy
őstag
válasz
TESCO-Zsömle #128 üzenetére
Prof. Dr. Charlie Demerjian
-
Remek, minek szappanopera, ha van a PH!-n VGA hír?
-
-
7Heads Drago
veterán
válasz
antikomcsi #111 üzenetére
Nem rossz kis demo, szépen látszik a különbség, de azért lehetett látni hasonló minőséget dx9-10-ben is, mint itt bekapcsolt teszivel.
És hol láttál hasonlót? Ács vagy? Én a szomszéd tetőn láttam hasonlót...
A szerkezet bonyolultsága végett ilyent nem csinált egy játék fejlesztő cég sem. Illetve 4db sli vagy crossfire kártya kellett volna hozzá. A dx10-es módolásokat dx9-re pedig hidd el hogy nem fogja majd dx11-es klón követni. Nem lesz értelme. Egyszerűbb lesz dx11-ben írni a játékot.
Persze ezt egy fanatikus NV rajongó 2050-ben sem fogja belátni...
A témához: Fermi januárban? Miért nem majd a nyáron? Nem értem hogy az NV-nél hogy nyúltak ennyire mellé. És még a tetejében szépen félre is állnak az ati útjából. Pedig nekünk felhasználóknak eddig nagyon is jó volt az árverseny. -
#97544192
törölt tag
olyan jókat derülök 1-2 kommenten... semmi hír nincs még a kártyáról, be se jelentették még, és már tudják hogy milyen gagyi lesz...
milyen kicsi teljesítménye lesz a mérete ellenére, LOL. b42dm3g, nvidiánál dolgoztok vagy mi? esetleg jósok vagytok?
pár embernek erősen elkéne gondolkodnia, vagy nézzen tükörbe, vagy menjen el pszichologushoz, vagy nem tudom, de minek okoskodtok előre, ha még tulajdonképpen egy információ sincs erről a kártyáról? minek???ja bocs, hsz szám...
akinek nem inge, ne vegye magára. -
válasz
Robi BALBOA #104 üzenetére
Lesz majd arverseny, ha lesz nv kari, ezt Te kapkodtad el, teljesen felesleges volt meg 5870-et venni.
-
rocket
nagyúr
Sok AMD felhasznalo megvette mar a jatekot mire kiderult az EA a ludas, sokan nem is tudjak mi a helyzet, igy megfogjak venni most is. (megint elerkeztunk ahoz a dologhoz, hogy a vasarlok jelentos tobbsege atlag felhasznalo, fogalma nincs a dolgokrol.)
Ennel sokkal nagyobb pofatlansag, hogy beigertek valamit, es honapokkal, es meg mindig sehol semmi, pedig tobb mint masfel honapja megjelent mar a jatek, mire kijon a patch mar sokan reg vegig vittek a jatekot, es nem maradt kihivas benne.En nem taplalnak nagy remenyeket a patch irant egyenkent se mivel az EA-rol van szo, ha egyatalan megjelenik szinte biztosra veszem lesz vagy +2 fps, amivel nem lesz semmivel se jobb a helyzet.
"Máskor majd meggondolja a júzer, hogy megveszi-e a kiadó játékát."
Errol mar beszeltunk nehany hete, az emberek konnyen felejtenek, es nem is erdekekuk maguk ellen cselekedni,semmilyen kovetkeztetest nem lehet levonni a NFS:Shift-bol, egy kesobb megjeleno EA jatek kapcsan.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Hát az EA érdeke a javítás, mert nekik fizetett a felhasználó a programért.
Gondolom a dobozon sehol sem volt feltüntetve, hogy az ATI-val kicsesztünk ne vedd meg, így joggal gondolhatja a vásárló, hogy menni fog otthon a cucc. Én amúgy komolyan nem értem, hogy ez miért éri meg az EA-nak, de mindegy. Máskor majd meggondolja a júzer, hogy megveszi-e a kiadó játékát.
-
rocket
nagyúr
"Az a baj az NFS Shiftnél, hogy a CPU-s Novodexet használja, így aGPU-n nem is gyorsíthat PhysX-et. Valami susmus volt a háttérben, de az EA látta, hogy mennyi a panasz a fórumán és készül rá a javítás."
Ezzel csak az a gond, hogy mar most is keso, es a nagy igergetesen kivul semmi info nincs mikor jon.
#61: "A markal csak azt akartam szemléltetni, hogy nv driverek általában jól meg vannak írva...."
es van, hogy nem
Azek a driveres ATi urban legendak nagyon nepszeruek ezen a forumon, az emberek fele aki ezt fujja eleteben nem hasznalt meg ATi kartyat.
-
lsc
nagyúr
válasz
antikomcsi #116 üzenetére
-
antikomcsi
veterán
Egyenlőre tuti drágább lesz, másrészt 5000-es szériából pont az 5850/70-et éri meg megvenni, nem értem, hogy ezért ki, és miért "zaklat". A hülyeség kategória az 5750/70-es kártya, ha előtte 4870/50-ed volt.
Én csak azért nem veszek, mert egyenlőre nincs rá játék, ami nekem tetszene, dx10-9-re meg feleslegesnek tartom.
(#115) lsc
Igen, és aztán szólt, hogy bocsi, rosszúl mondta. Elismerte, kár volt tovább lovagolni rajta.
Őszintén? Gondoltam, de mondták mások, hogy jössz majd Te, és nem akartam elhappolni Előled. Ha tudtam volna, hogy mégsem a szóbanforgó nick mellett döntesz, gondolkodás nélkűl felveszem.
Egyszer kérdeztem valakit, hogy hívják, Ő meg mondta, hogy Antal, erre én visszakérdeztem olyan Kiss Ádám-osan: Anti komcsi? =>(Antal, komolyan?)
-
lsc
nagyúr
válasz
antikomcsi #106 üzenetére
Utoljára, talán megérted, azzal volt bajom hogy ténynek állította be a véleményét, jobban nem tudom leírni, ha ezt sem érted remélem más segít . Az előbbi nick dologra, nem gondoltál még a Flamer nickre ? Mondjuk a mostani is "kifejező", de a Te dolgod, ennyi .
-
darkarthur
senior tag
Várjuk szeretettel!
Csak ne késsen túl sokat
-
RI/OS
addikt
Egyébként egyre-inkább kisértetiesen hasonlít a szitu a G80-R600-hoz.
Korán vettem 8800GTX-et mindenki osztott, hogy várjam meg a 2xxx szériát majd az odaver
kb. 3-4 hónapja GTX-em volt, kijött az a hulladék R600, én meg röhögtem egy jótAz ára nem esett, és odaverte az összes atit.
Most is kapom a kottát, hogy vettem 5870-et, de garantáltan nem fog esni az ára(sőt szerintem drágább lesz) február/márciusig, a Fermi még ugye kétesélyes, szóval nem volt ez olyan rossz biznisz ismét
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
antikomcsi #111 üzenetére
Tom ... Parallax Occlusion Map ugyanezt csinálja, csak a felület virtuális lesz. A baj ezzel, hogy nincs mellette Anizo szűrés és több erőforrást zabál el.
-
antikomcsi
veterán
Megnéztem 3 féle képpen, de leginkább a dx11 érdekelt, ami valójában dx10, mint mondod.
Nos nagyvonalakban én is úgy láttam, mint a kolléga, cserép helyett, mondhatni zsindely volt, a lépcsőt meg nevezzük macskaköves emelkedőnek.
Tehát ennél a játéknál az tény, hogy sokkal szebb, életszerűbb ha lehet ezt mondani a kép dx11-ben tesszellátorral, mint dx10-es vassal. A sebesség megvan, de hiába, ha nem azt látom, mint szeretnék.
(#105) Abu85
Nem rossz kis demo, szépen látszik a különbség, de azért lehetett látni hasonló minőséget dx9-10-ben is, mint itt bekapcsolt teszivel.
Persze érthető ha a jövőben inkább erre fejlesztenek.
-
zoltanz
nagyúr
Drágaság van, kell az NV hogy letörje kicsit az árakat, jónak igérkezik, mondjuk még mindig nem biztos, hogy meg tudja szorongatni csalás nélkűl a Radeon HD5000 szériát szerintem...
Valamint nem ártana ha notikra is kiadnák az újabb GTX 200 alapú GPU -kat, mert még szó sincs róla nemhogy bemutató...
-
RI/OS
addikt
válasz
antikomcsi #108 üzenetére
lol...
no comment azt hiszem.
108:dx11-ben nem fogod tudni megnézni, hacsak nem dx11-es vga-d van(lefut dx11-ben, de valójában dx10)...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
antikomcsi #103 üzenetére
Ilyenre érdemes számítani. [link] Persze ez egy csöppet eltúlozza a tesszellálást, de a lényeg látszik.
-
Robi BALBOA
őstag
Az árversenyre gondoltam!
Ha csak februárban lesz tömeggyártás, akkor aki most eladta a vga kariját és új kari akar annak egy választása van HD5xxx, ki fog hónapokig kari nélkül lenni én is ezért vettem meg a ASUS 5870-et, mert ha azt mondák volna, hogy novenber vége december eleje között jön akkor azt még kibírtam volna, de azért már februárig mégse várjak már arra a fermire, ami úgy néz ki nem is lesz nagy durranás! -
antikomcsi
veterán
Majd meglátjuk mi lesz, mert nekem azért egy ideje a látvány is számít.
És láttam hipernek kikiáltott dx10-10.1-es játékot amik szerintem egy rakat híg széklettel voltak egyenértékűek, mint a FC2, vagy Assassin's Creed, és ezeket a sokak által szapult crysis még dx9-ben is jóval felülmúlta látványban. Az persze igaz, hogy 30-35 fps-re futotta a géptől, míg előzőek legalább a duplájával mentek. Úgyhogy én már annak is örülök, ha minőségromlás nélkűl nyerünk sebességet a dx11 bevezetésével.
-
lsc
nagyúr
válasz
antikomcsi #101 üzenetére
Ferdítés ezerrel szokás szerint, de ezt a játékot magadnak kell lejátszanod. A szövegkörnyezetben abszolút nem erről van szó, de legyen igazad , ennyi .
-
antikomcsi
veterán
Nem megy, légysz segíts Mester!
Én is segítek Neked. A "ha" a feltételes módra utal.
Nem azt írtam, hogy: mivel nem gyorsabb dx11 alatt....... hanem azt, hogy: ha (tehát olyan esetek előfordulásakor, amikor a dx11-es kártya nem gyorsabb, dx11-ben, mint a dx10-es dx10-ben) Márha van ilyen eset.
Nem lehet, hogy csak elírtad a nicked, és véletlen az utolsó betűnél egyl jobbra le pöttyintettél?
(#100) RI/OS
Köszi Főnök!
Na ezért van két fülem. Az egyiken be a másikon kimegy, amit mondasz, és nem sértődök meg. Neked is mondom, a feltételes mód az nem konkrét kijelentés, de nyugodtan kötekedjél tovább, max sírva elrohanok.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Motoros topic
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- PlayStation 5
- Hatalmas kedvezménnyel nyit az Ulefone új csúcsmodellje
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen autót vegyek?
- Először égett le egy újságnál a GeForce RTX 5090
- Renault, Dacia topik
- További aktív témák...
- 120 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 - 4 év garancia
- BESZÁMÍTÁS! ASUS B450M R5 3500X 16GB DDR4 500GB SSD RTX 2060 Super 8GB Zalman N5 Zalmann 600W
- HP EliteBook 830 G5 i5-8350U 16GB 512GB 13.3" FHD IPS
- iKing.Hu - Apple iPhone 15 Plus Black Használt, karcmentes 256 GB tárhely 3 hónap garancia!
- AKCIÓ! Intel Core i9 14900K 24 mag 32 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest