Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz
sad_Vamp #275 üzenetére
kérdezett - válaszoltam.
---
hogy mennyire nem az órajel a lényeg (ps4ben ugye 1.6ghz-en megy a jaguar, xbone tuningolva lett 1.75-re):
"The first test, using Sunspider, a benchmark suite that aims to measure JavaScript performance, found the PlayStation 4 returned a result of 1,027.40 whilst the Xbox One managed 2,360.90. This being a speed test, the lower the score the better and this shows the PS4 browser runs over twice as fast as the Xbox One counterpart.
The second test used Kracken, a JavaScript performance benchmark created by Mozilla that measures the speed of several different test cases extracted from real-world applications and libraries. This gave the PS4 a score of 22,768.70 whilst the Xbox One was around five times slower with a rating of 111,892.50."
Fogalmam sincs, hogy az erősebb GPU számít-e a böngészőbencsmárkokban konzolon, mindenesetre fura, hogy a gyengébb cpu-s gép ennyivel jobban teljesít.
-
Taposo
aktív tag
Ez sajna a brutális vassal rendelkezőket is érinti, ezt BlackSoft kolléga is bizonyitja
Plusz a hirhez, az egyik szemem sir a másik nevet. Örülök hogy PS4-et rendeltem és nem vettem egy új VGAt -
KraX
őstag
Egy mostani, reszben ide passzolo hir:
http://m.gamepod.hu/hir/ac4_optimalizalatlan_a_pc_kiadas_de_a_producer_sze.html
Igaz, hogy ez csak egy hir a sok kozul, de a nagy kiadok/studiok tendenciajat huen tukrozi, legalabbis nekem ez a tapasztalatom a temaban. A jelenleg brutalis hw-el megaldott pc jatekosokat nem fogja erinteni, a tobbieket igen, pc platformon.Bocsanat a linkert, mobilrol vagyok.
-
tomab04a
aktív tag
Köszönöm a választ, akkor továbbra is hanyagolom, ugyanis normálisan nem lehet fps-t játszani amíg a célzást joyjal kell irányítani, ha arra kitalálnak valami értelmes megoldást, akkor az már nem zavar ha a mozgás nem teszik át, de ez förtelem. Szokom a ps3-at mert muszály ha már kéznél van, de egyszerűen nincs mozgástér, nem élvezetes vele játszani.
-
Madwe
nagyúr
válasz
egyedülülő #286 üzenetére
A jó kis snesem mai napig működik, már kb 20 éves! néha meg kell fújni h kijöjjön a por a kártyaolvasóból azt mehet is a nosztalgia!
-
egyedülülő
őstag
Még annyit, hogy elég komoly PC vs Konzol eszmecsere alakult ki és a technikai részébe nem szeretnék belefolyni, de amíg vannak olyan címek amik csak konzolra jönnek és olyan kreativitást vagy ötleteket tartalmaznak, olyan grafikát hoznak ami bőven kimagaslik a tömegből, én megveszem a konzolokat és közben marhára nem érdekel, hogy csak 720p vagy 1080p mert ezt máshol nem tudom egyáltalán játszani.
-
egyedülülő
őstag
Ezer éve gyűjtöm a különféle konzolokat és a legtöbb mai napig működik hibátlanul, pedig van amelyik öregebb mint némelyik forumozó itt. Persze nem is kell messzire mennem nagyon az időben. A 10 éves boxom, a 6 éves 360 működik hibátlanul. Ugyanez van sony oldalon is és akkor a fantasztikus minőségű nintendo cuccokról nem is beszélek. Ezeket a gépeket alapvetően nem a gari lejártáig gyártják. Igaz előfordultak bakik, meg híres/hírhedt esetek, de alapvetően ha megveszel egy konzolt az sokáig működőképes gép marad. Legalábbis eddig így volt.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem ez a baja az NV-nek (és az Intelnek sem). Látják a core funkciókat, és azokat a Kepler mondjuk tudná támogatni. A gond a fejlesztésnél kezdődik. Itt az AMD az illetékes. Nekik kellene erről készíteni egy dokumentációt, hogy a Mantle támogatása kapcsán mit szabad és mit nem, mik a tervek a későbbi fejlesztésre, hogyan zajlana a szabványosítási folyamat, van-e licencdíj, ha szabvány lesz (akár fizetős), akkor melyik független alapítvány kezére lesz adva, egyáltalán oda lesz-e adva bárkinek ... stb.
A fejlesztők túlbuzgók lettek, mert évek óta küzdenek azokkal a problémákkal, amelyekre a Mantle választ ad, és ez számukra rohadt jó. Ez azonban nem elég a konkurenseknek. Nekik olyan szerződés kell, ami világosan vázolja az AMD feltételeit. Amíg ez nincs meg, addig nem lesz előrelépés.
-
Peak
addikt
ugye a GeF2-t te sem gondoltad komolyan.
az AMDnek is csak két éve van GCN architektje.
lásd 2011es Abu által irt cikk... HD7000-től...
természetesen én sem a GeF2re gondoltam, hanem a most futó nV 6os-7es szériának driveres támogatására, illetve a jövőben megjelenő Maxwell és Denver projekteket, hiszen a Mantle csak most indul útjára.
De ugyan ennek a gondolatmenetnek az analógiájára akár elgondolkodhatunk azon, hogy vajon a régi pl. 4 éves HD4570esemmel működhet-e együtt.
A leirás szerint - szerintem - nincs akadálya.
-
Peak
addikt
Kicsit jobban átgondolva az nVidiának inkább támogatnia kéne a Mantlet, saját API vagy OpenGL fejlesztés ide vagy oda, hiszen a DX az ő teljesítményüket is visszafogja. Tehát most itt tényleg az MSnek van beszarnivalója, mert a két komoly GPU gyártó egymásnak feszíti a saját fejlesztéseit, és most az AMD van előnyben, hiszen előbb jelentek meg a Mantleval, és már neves fejlesztők is állnak mögöttük.
Úgy agyaskodok, hogy ahhoz, hogy ezt figyelmen kivül hagyja ennél komolyabb dobásának kellene lennie, de tekintve az AMD mögé rakott hardverével, biztos hogy nincs semmi sem a kezébe. Tehát én az nVidia helyében fizetnék mint a katonatiszt a licenszért és azonnal implementálnám driver szinten a Mantlet.
-
"Not tied to AMD's GCN architecture"
Igen, de ez azért nem jelenti azt, hogy egy GeF2 is elég hozzá. Teljesen biztosan nem csak viccből nincs Mantle a VLIW-es kártyákra, hanem azért, mert értelmes teljesítményhez olyasmi GPU-ra van szükség, ami nagyjából úgy működik, mint a GCN. Nem kell millimétere pontosan olyannak lennie, minden bizonnyal van annyi játék benne, hogy egy másik gyártó nagyobb problémák nélkül tudjon olyan GPU-t csinálni, ami alkalmas hozzá, de ez nem jelenti azt, hogy bármely tetszőleges GPU jó lenne hozzá.
-
Peak
addikt
Részlet a "Mantle to power 15 Frostbite games; DICE calls for multi-vendor support" cikkből:
"But the "pink elephant in the room," as he called it, is multi-vendor support. Andersson made it clear that, while it only supports GCN-based GPUs right now, Mantle provides enough abstraction to support other hardware—i.e. future AMD GPUs and competing offerings. In fact, Andersson said that most Mantle functionality can work on most modern GPUs out today. I presume he meant Nvidia ones, though Nvidia's name wasn't explicitly mentioned. In any event, he repeated multiple times that he'd like to see Mantle become a cross-vendor API supported on "all modern GPUs."
- Tehát, ha jól csal a szimatom, egyáltalán nem okozna nagy problémát nVidia GPU-n Mantle API-t használni, csupán driver szinten kéne illeszteni a funkcióhívásokat, és az előzőkben beszélt "emuláció" hihetetlen lassulása ebből következően szerintem nem igaz, illetve erős túlzás és sarkitás.
Természetes, hogy egy picivel lassabb lenne más GPU-n, hisz AMD GPU-ra van optimalizálva és persze hogy van eltérés az architektúrákban, de szerintem ez egy reménytkeltő együttműködésre utalhat.
Noha én az nVidia helyében még most próbálnám ellehetetleniteni, mert ha sokat vár és beválik, akkor viszont a licensz dijjak neki az egekben lesznek, illetve a fejlesztők miatt nem hagyhatja majd figyelmen kivül.Forrás: innen
-
p87
senior tag
Szépek lesznek ezek a gyorsulások is.
"Ha a Mantle-re van tervezve a cucc (extrém mennyiségű rajzolási paranccsal), akkor kétszer-háromszor gyorsabb a kód a DirectX-hez képest ugyanazzal a hardverrel."
Viszont ez durva lesz, csak kérdés, hogy ki fog ilyen játékot csinálni?
Mert gondolom csak Mantle támogatással nem jöhet ki egy játék mellette mindenképp ott kell lennie DX támogatásnak is, de akkor meg ott vagyunk, hogy DX alatt értékelhetetlen sebességgel fog futni.
Lesz olyan aki ezt bevállalja? Vagy DX alatt durván lebutítják majd a grafikát, hogy ne legyen gond?A 20+ bejelentett játékból esetleg tudod már, hogy lesz-e ilyen direkt Mantle-ra írt?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ha a játékot DX-re tervezik és igazából az alap képességeit használva építik be a Mantle támogatását, akkor nagyjából a többletterhelés a negyedére csökken. Az egyéb optimalizálás mellett ez GPU-limites szituációban úgy 15-25%-os extra teljesítményben nyilvánul majd meg. CPU-limit mellett több várható (nyilván a DX alatti limit nagyságától, illetve a magok összesített sebességétől függően).
Bindless opció mellett 40-50% extra sebesség is elérhető, de egyelőre ezt a modellt a BF4 és a Thief sem veti be.Ha a Mantle-re van tervezve a cucc (extrém mennyiségű rajzolási paranccsal), akkor kétszer-háromszor gyorsabb a kód a DirectX-hez képest ugyanazzal a hardverrel.
-
sad_Vamp
őstag
Gondolom más az, ha játékot direkt külön MANTLE alapokra fejlesztik, minthogy egy kvázi kész enginhez hozzácsapták a mantlet pár esetleges extra effekt és gyorsítás reményében....
Kéne valami tényleges techdemó, vagy játék/program/engine, ami bemutatja hogy milyen az amikor vlmi kezdetektől mantlera van optimalizálva de azt is hogy milyen ugyanaz DXen....
Amíg ilyesmi nincs, hozzáteszem, hogy valós dologban, nem valami elvetemült teoretikus cuccnál. Addig tényleg az egész rizsa.... Mert így nem lesz AMD-s áttorés.... mintha direkt magukkal akarnának kicseszni, vagy én nemtom.
-
Taposo
aktív tag
Tudom hogy sok a negativ hozzászólásom ezzel kapcsolatban, de meg kell érteni még mindig csak a duma a sok, speciel ez is új hogy Abu most mondja hogy a BF4 nem rendelkezik ezekkel a mantle alapokkal, erről szó sem volt az első BF4+mantle marketing kampánynál, erre értettem azt hogy még milyen meglepetések lesznek a jövővel kapcsolatban és még ha Abu felbukkan itt végre választ kaphatnák arra hogy konzolokban lesz e valamilyen formában mantle ? mert DICE aszodja igen a legutsó cikkben Abu meg nem, akkor most mi igaz ?
-
Madwe
nagyúr
Dehát pont azt írta h így is lesz érezhető javulás bf4nél, de a mantle igazi ereje akkor jön ki, amikor már eleve úgy készül a motor h az általa eltörölt limiteket átlépik, szóval ez a mi lesz vele késöbb rész nincs gondban
valamint simán lehet sztem h a dice annyira belenyúl a motorba h kijöjjön 1-2 plusz amit ad, több rajzolási parancsot tesznek bele, nem lesz jelentős fps növekedés e miatt de szebb lesz az eredmény...
-
Taposo
aktív tag
Én hiszek neked, tudom hogy ezzel foglalkozol, de ezzel most meg is magyaráztad hogy a BF4 alatt a mantle miért nem fog jól szerepelni. Ha már most magyarázkodni kell hogy miért nem nyújtsa a mante a beharangozott teljesitményt akkor mi lesz később ?
Amúgy simán elmehetnél politikusnak meg van hozzá a képességed
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez nem ilyen egyszerű. A Mantle képességeinek csak kis részét hasznosítja majd a BF4. Egyrészt azért, mert a játékot DirectX 11-re tervezték, így ügyeltek arra, hogy kétezer rajzolási parancs alatt maradjanak képkockánként. A next-gen konzolokat sem ismerik, tehát jóval a határ alá érdemes lőni.
A Mantle-nek két alapvető újítása van, amivel iszonyatos teljesítményt lehet nyerni. Az egyik a végrehajtási modell, így kétezernél sokkalta több rajzolási paranccsal is megbirkózik képkockánként, míg a másik a bindless modell, hogy a GPU-t ne korlátozza a CPU. Egyiket sem használja ki a BF4. Teljesítményt a memória közvetlen eléréséből, a többszálú feldolgozásból, és az általános többletterhelés csökkenéséből nyernek, illetve a különböző effektek kvázi ingyenessé válásából, mint az MSAA. -
sad_Vamp
őstag
butulásra?
Hát ha nem virágboltból nyomod akkor igen.....
de láttál te már virágbolti konzolt?
néha bonyolultabb egyből megtanul az ember min 2 új progit kezelni, FTPzni, Flasht írni, dasht frissiteni.... stb.
Aki akar az buta marad így is úgy is..... én is rengeteg haveromnak voltam a házi rendszergazdája... akkor én örültem volna ha nekik konzoljuk lett volna PC helyett. Mert az ilyen emberkéknek az való inkább, ha tetszik ha nem. Akik ide járnak általában mások mi jobban/többet foglalkozunk a technikával és szeretjük megérteni. De rengeteg ember egyszerűen nem ilyen.
-
agthios
csendes tag
-
dezz
nagyúr
Az X360 is unified memóriás volt. Azt nem tudom, hogy a címtér is osztatlan volt-e (valószínűleg nem) vagy pl. az első x MB-ot alapvetően a CPU használta, a másodikat pedig a GPU, külön címtérrel, és csak lassabban tudtak egymás címteréből olvasni, vagy hogy volt. Továbbá ott is volt embedded ram.
Az új konzolok sem igazán PC-szerűek, hiszen PC-n alapvetően a PCIe busz két felén van a különálló memóriákkal dolgozó CPU és GPU. Leszámítva a kis teljesítményű IGP-ket.
Az új konzolok kb. olyanok, mintha egy közép- és felsőkat. közötti videókártyára integrálnának egy CPU-t is a GPU mellé (közös memóriavezérlőkkel, címtérrel, nagy memóriasávszélességel, stb.).
PC-s komponensekből áll (mármint elvi szinten, nem a kézzel fogható chipek szintjén), de nem igazán PC-szerű...
PC-n úgy lehet ezt majd valamennyire megközelíteni, utánozni, játékfejlesztés/portolás szempontból, ha a CPU-val is együttműködő GPGPU-s kódok egy jobb (szükség esetén HSA-val bíró) IGP-n futnak, és az "egyirányúsított", hagyományos grafikai műveleteket már egy (közép/felsőkat) dGPU végzi. De ehhez is eleve ezt az igényt figyelembevéve kell fejleszteni a játékot (a VRAM-ba átmásolandó adatmennyiség ne legyen túl nagy, ne legyen szükség visszirányú adatforgalomra PCIe-n, stb.).
(Persze nyilván lesznek olyan játékok is, amik az új konzolokat is a hagyományos módon használják (egy kicsit dolgozik a CPU, utána meg a GPU), az új fícsőrök és lehetőségek kihasználásának mellőzésével. Ezek a legegyszerűbb multiplatform fejlesztések.)
-
Madwe
nagyúr
Nem csak az a hcg aki pct használ, le is írtam pár fajtát
de amire te reagáltál az valahogy úgy szólt h rendes multizós hardcore gémerek pcn vannak és erre írtad h a hc gémer konzolos... ezért mondtam, h ha a multis hc gémert vesszük az pcn van, de lehet ezerféle hc gémer... valamint azt nem tudom miért feltételezed, h aki konzolon játszik, annak nincs gépe
lehet h csak nem elég combos a vgaja s nem akar azon játszani driverekkel szopni stb ezért konzolon játszik gépen dolgozik... Nekem is van (egy egyébként elég jónak mondható) laptopom, mégsem játszok rajta csak néha egy kis cs levezetésnek... attól még konzolon játszom ha tehetem...
Amúgy a felnövekvő generációk nagy hátrányból indulnak szerintem az egyik legnagyobb előnyük miatt... anno bár volt konzol is (snesem de imádtam) azért azon kívül pcn mulatott az ember fia, s bizony elég hamar megtanult e miatt játszva angolul, megtanulta mi az a driver, patch, boot, formatálás, hogy épül fel a pc mert használta is, fejlesztette is stb... manapság pc-s gémer egyre ritkább, főleg gyerekek között, miért is lenne hisz ott az okostelefon angry birdsel, ott a tablet, a konzol az anyámkínja, és bár ux szempontból tényleg zseniális h semmit nem kell vesződni vele, a sok pc-s vesződés azért sokunkat elég sokmindenre megtanította anno...ráadásul már ocn is egyre egyszerűbb minden sw fronton legalábbis, hw nyilván egyre bonyolultabb de abba alig másznak bele, néz max 1-2 tesztet melyik nyom ki több fpst miértje többnyire nem is érdekli... e miatt szerintem elég kevés IT-s szemléletű IT-s józan paraszti észt birtokló gyerek termelődik ki... ami persze nekem jó mert nem lesz konkurencia, de ez azért csak nem okés
főleg e mellé a jobban teljesítő országunk új számtech órakeretei, vagyis inkább annak hiánya rátesz még egy lapáttal... no bcs kikívánkozott belőlem
-
agthios
csendes tag
Oké, legyen, tehát a hivatalos meghatározás végeredménye, hogy HCG csak PC-s lehet.
De azért itt még egy mondatom a 249-es HSZ-emből,
meg ennekaminek kifejtése a 251-ikben."De azért egy ilyen esetében is fennáll a lehetősége, hogy a gépét a játékon kívül értelmesebb tevékenységre használhatja, ami egy konzol esetében nem igaz."
-
Madwe
nagyúr
Konzolon nincs rendes competitve mezőny és ha úgy érted a hc gamert (mivel multi játékokról van szó úgy kell), hogy olyan aki komolyan veszi és versenyszerűen (nem feltétlen versenyekre jár) azt bizony pcn nyomják... persze az is hc gamer aki imád játszani, meg aki erre sokat áldoz, de a hc multiplayer mint fogalom, akkor az egyenlő a pcvel..
-
agthios
csendes tag
válasz
#32839680 #250 üzenetére
Izé, én nem ilyesmire gondoltam, hanem olyasmire, aminek esetleg munka kapcsán is hasznát lehet venni. Egy önéletrajzba szépen bele lehet írni, hogy (direkt egyszerű példákat írok) értek az Excelhez, Wordhoz, és ezeket otthon a PC-n szépen ki is lehet tanulni, hogy az ember ne égjen be nagyon, ha vmit kéne csinálni Excelben, aztán a CV-t telihazudta a nagy informatikai tudásával.
Mármost ilyen jellegű progikat konzolon futtatni nem lehet, PC-n viszont ezek mellett még mindig királyos játékokkal is lehet játszani, meg a tartalmat fogyasztani 1000-rel.
Én továbbra is úgy gondolok a konzolokra, hogy a butuláson kívül kábé semmire se jók.
-
agthios
csendes tag
válasz
#32839680 #248 üzenetére
Hát igen, lehet hogy tényleg ez a hivatalos definíció a hardcore gamerre (mármint a ligás, mifene játékos).
Én inkább a vérpistikés megközelítésben gondolkodtam.
De azért egy ilyen esetében is fennáll a lehetősége, hogy a gépét a játékon kívül értelmesebb tevékenységre használhatja, ami egy konzol esetében nem igaz.
-
agthios
csendes tag
válasz
#32839680 #220 üzenetére
"Ne felejts el hogy a konzolon multizók, általában nem a hardcore gamerek."
Ne haragudj, de ezt egyszerűen nem értem, ez illogikus. Szerintem a konzol egész egyszerűen semmi másra nem jó/való, mint játékra.
Szerintem az az abszolút hardcore gamer, aki olyasmire ad ki sok pénzt, amivel játékon kívül az égvilágon semmit se lehet csinálni.
-
agthios
csendes tag
válasz
#32839680 #210 üzenetére
"A BF nem úgy van megírva (nyilvánvalóan) hogy a sok rajzolási parancs miatt meghaljon DX alatt. Így a Mantle-vel sem fog véleményem szerint bődületesen gyorsulni."
Nem tudom, mennyi az a bődületes, de szerintem ha az első megjelenő Mantle játék nem szól akkorát, mint a nagyágyú, akkor az AMD meg a DICE valamit jól elbaltázott. Ekkora hírverés után világraszóló égés lenne, úgyhogy szerintem bele kell hogy adjanak apait-anyait.
-
Igazabol az Xbox most eloszor volt nem kikopott PC. Az elso box az tenyleg egy PC volt, a masodik is szinte, csak nem x86, hanem Power PC CPU-val (ami olyan tul nagy kulonbseget nem jelentett) es most az X1 az, ami a kozos cimterevel nem igazan PC-szeru.
A Playstation persze mas, az hagyomanyosan mindenfele elszallt cuccokat hasznalt, ehhez kepest a PS4, X1-evel alapjaiban megegyezo felepitese majdnem tiszta PC
-
Crucio
aktív tag
Ne is mondd
Amikor kijött, én egy C2D E6300-zal és egy HD4550-nel toltam! Volt kb 20 fps-em a nagy harcokban, de ennek ellenére nagyon kemény. Pont rátaláltam a Fallout 3-ra, aztán beletoltam vagy 200 óra játékidőt, mikor meguntam, haverral rátaláltunk a New Vegasra, abba is minimum 200 óra
De igen, mikor kijöttek, valóban nem számíottak csúnyának.De hogy ne csak off topic legyen, ha már brutál grafika: Crysis
Én azért sok helyen örülnék, ha a modolatlan Cryis grafikáját elérné egy-egy játékEhhez képest, habár lettek szebb játékok, de nekem ez volt az utolsó igazán "aztaaaa" hatást kiváltó játék. És már nem is várom el, csak legyenek minél több, tartalommal teli játékok. Ne ezeket a 6 órás campaignokat nyomassák, hanem töltsék fel, ezt várom a Next Gentől, és ha ezt hozzák, akkor nem fog zavarni a grafika elavulása 2-3-4 éven belül.
-
sad_Vamp
őstag
válasz
ricshard444 #234 üzenetére
Szerintem épp az a fontosabb amire most próbálnak ráfeküdni a konzolkészítők. Jobb Ai, rombolhatóság, valósabb fizika.... ha eközbe egy kis valós árnyékolás, vagy AA is kerül a játékokra az sem gond. De nem a recék miatt nem fogok egy játékkal játszani ha JÓ, viszont lehet akármilyen szép, ha játszhatatlan!
-
Crucio
aktív tag
válasz
ricshard444 #234 üzenetére
Most mondjam azt, hogy tavaly nyáron (2012 nyarán) találtam rá a Half Life 1-re és orrvérzésig toltam?
Nem gond, ha szép a grafika, de végre nem 4 db pixelből áll a kép, mostmár tolhatnák a tartalmat, a Fallout 3-New Vegas - Minecraft minden idők legjobbja számomra.
Multi FPS téren pedig a BF2, vagy a modja: Project Reality viszi a pálmát, de a CoD4 a modolhatóság miatt még mindig a legjobbak közé sorolható nálam.
Semmi sem adott még olyan élvezetes időtöltést (játékok között), mint a New Vegas hardcore módja. Vagy a Minecraft, ahol semmi grafika nincs is, de nem is számít.
Bár az is igaz, hogy a Fallout 3 - New Vegashoz képest visszafejlődöttnek tartom a játékipart, de ne legyen igazam, és jöjjenek csak a szaftos 100 óra játékidős játékok -
-
sad_Vamp
őstag
Pedig folyton hullámzik az egész
Amikor bejön az új gen, akkor kb egy szint azátn fokozatosan szépül a konzol grafikája miközben a PC elmarad, majd végül konzol fogja vissza a PC grafikáját és a multiplatform címek erős PCken sokkal szebben futnak, vagy átlagos PCken max grafikán.
-
Madwe
nagyúr
PC hány éve van piacon? 35 kb, nyilván ez alatt több játék jött ki rá mint egy 8 éves termékre...
Konzolok optimalizáltak, nem csak a nyers erő s azok az előnyei amiket leírtál... nézd meg a last of ust vagy a gta5öt, ami 256 mb rammal és olyan gpuval cpuval van felszerelve ami 2007 környékén kicsit jobb volt mint az átlag! A gta5höz ezerszer erősebb pc kéne hogy fusson, ha egyáltalán bejelentik majd... uh dobálózhatsz itt mindenféle tflopsokkal h mid van, közel sincs az kihasználva... ráadásul most teljesen új megközelítésben van a felépítésük. Tényleg nézd meg a beyound two soulst is, és a ps4 a ps3hoz képest alsóhangon ezerszer erősebb, micsoda dolgok lesznek itt! nyilván pc fronton is e miatt...
A rájuk megjelenő játékok grafikája folyamat fejlődni fog ahogy használják ki egyre jobban vs a pc ahol adott hw-n max ugyanazt tudod elérni és azt kell fejlesztgetni. Tök más a két megközelítés, más a célközönség, értelmetlen összehasonlítani őket... valamint az baromság h 2 év múlva nevetséges lesz a ps4 teljesítménye, konzoloknál tudnak optimalizálni (ezt nem értem emberek miért nem fogják fel h kb sokkal fontosabb mint a puszta teljesítmény, célhardverre olyan sort írnak ami maximálisan kihasználja vs ezer meg egy szaron el kell fusson semmit nem tud rendesen támogatni ráadásul mindenféle apihegyek is vannak mögötte...) anno ps3 x360nál is mindenki ezt szajkózta azt láss csodát mégis milyen jól tartották a szintet cca 5 évig. Pont h te szajkózod itt a tipikus pc-s dumát aki a hw teljesítményen túl nem lát, miközben sw oldal ugyanolyan fontos... Nézd meg az iOS eszközöket, kicsit fragmentáltabb mint a konzolok, de sokkal kevésbé mint az android, s láss csodát, a rá írt programok, ugyan adott esetben sokkal gyengébb hwn ugyan, de sokkal jobban futnak!
-
dezz
nagyúr
Nyilván a komolyabb játékokról van szó, nem a legutolsó kis "garázsprojektről".
Mellesleg ez most minden idők összes játéka, vagy mi?Nem akarod vagy nem tudod megérteni a nagyobb részét annak, amit írtam?
(#226) Madwe: A PS4 Devkit gépen multiboot van, FreeBSD 9 konzol módba is lehet bootolni és ott futtatni a fordítót, stb.
-
Peak
addikt
természetesen azt belátom, hogy a konzolok eladási mennyisége miatt a konzol játékok mindig is jobban fognak fogyni, mert a konzolpeonok jelentősen nagyobb számban vannak a világon, mint a pcgamerek, de azt egyszerűen nem hiszem el, hogy a jövőben bármikor is szebb grafikát csinálnának konzolon, mint pcn.
pláne nagyobb időtávlatban vagyok benne biztos, hogy a nyers erő simán fogja alázni a kötött ps4 platform gyenguska, ámde szuperfícsörökkel megtűzdelt hardverét. -
Peak
addikt
PS3 games: 2439
PC games: 27747
XBOX 360 games: 5677
XBOX One: 76http://www.gamespot.com/sony-playstation/
http://www.gamespot.com/pc/
http://www.gamespot.com/microsoft-xbox/Úgy teszek, mintha MINDIG is egy adott konzol megjelenésekor annak teljesítménye egy közepes PCnek felelne meg.
Az én gépem valóban nem egy átlagos otthoni PC, inkább nevezhetjük egy erősebb GamerPCnek is.
De akkor is annyival nagyobb erőtartalék van benne, hogy számomra vicc a PS4 hardvere.
PS4 GPU teljesitmény 1,8 TFlops vs Otthoni gépem 6,9 TFlops
PS4 CPU 8 mag/1.6Hz VS Otthoni gépem (2 éves) 4/8HT mag 4.4GHz
PS4 ram 8GB DDR5/5500MHz VS Otthoni gép 4GB DDR5/7000MHz + 16GB DDR3/1600MHzÉrtem én, hogy fejlettebb architektúra meg közös konvencionális és VRAM és közös címterület, és hogy OMG ez a jövő, de 1.) még lószart sem láttunk belőle, 2.) 2 év múlva ha lesz végre már valami kézzel fogható, addigra a gamer PCk még több RAW BruteForce erővel rendelkeznek majd, és nevetségess lesz a PS4 már akkor is, 3.) nem érdekel az árösszehasonlítás, hogy 130k a PS4 egy GamerPC meg egy 100assal több.
Egyébként no offense, nem szájkaratézni akarok veled, de egyszerűen nem értitek meg a másik oldalt, az ellenérveket, szajkózzátok ezt a szép marketingdumát, de hát... engem nem győz meg, és még sok más embert sem.
písz
-
dezz
nagyúr
Csak azokat a játékokat fejlesztik alapvetően PC-re, amit konzolon nem is adnak ki. (Az össz. játékmennyiségnek a töredéke.)
Ma alapvetően konzolra fejlesztik a legtöbb játékot és aztán vagy készül PC-s port, vagy nem.
Úgy teszel, mintha PC-n mindig a legfejlettebb CPU és GPU állna rendelkezése, holott ezt koránt sincs így. Az új konzolok HW-e komolyabb, mint a játékra használt PC-k átlagos szintje. Emellett olyan új fícsőrökkel rendelkeznek, amik PC-n csak évek múlva terjedhetnek el. Ráadásul konzolon mindig adott a környezet. Erre lehet építeni.
PC-n a szerényebb felépítésű, játékra is használt konfigokat is figyelembe kell venni, különben még annyi eladást sem tudnak realizálni. Ezt úgy tehetik meg, hogy lejjebb húzzák meg a "közös többszörös" vonalát a játék fő elemeit illetően, onnan feljebb csak felbontásban és néhány mellékes effektben tud többet.
Konzolon tehát jóval összetettebbek lehetnek a játékok, PC-re viszont egy leegyszerűsített motor kerül, ami elfut a kisebb gépeken is, nagyobb gépeken pedig ezt lehet nagyobb felbontásban tolni (esetleg néhány mellékes plusz effekttel high beállításon).
(#186): A konzolok most egy 10x ugrást hajtanak végre, miközben a PC csak lassacskán fejlődik. (Főleg, amit az átlagos gépet illeti.)
2-3 év múlva nem 1 millió PS4 user lesz (az 1 nap alatt lett), hanem többtízmillió. (Szemben az aktuális csúcs VGA párezres, max. pártízezres userbázisával.)
(#190): Az SDK-t magát miért kellene a konzolon írni?
(#200): Az emuláció szóba sem jön... Csúcs PC-n is 1/10 sebességgel futna, ha nem lassabban.
(#192) Madwe: Magukon a konzolokon is lehet fejleszteni az SDK-kkal.
(#189) tomab04a: Bizonyára, csak nem az FPS-ekben.
-
KraX
őstag
Sokmindenben igazat adok, amiben maskepp latjuk a dolgot az ez elsosorban:
"Hiszen mi értelme lenne egy enginet, játékot konzolra irni, azon 100%os kihasználtsággal futtatni, amikor ugyan az PCn bőven max 40-50%-on menne?"
Technikai oldalrol annyiban igazad van, hogy ossze lehet rakni siman olyan PC-t ami mar most pureve verne az uj generacios konzolokat, de konzolja _nagysagrendel_ tobb embernek van es a PS4 elso koros eladasaibol nagysagrendel tobb embernek lesz is ergo _sokkal_ jobban meg fogja erni ugyanugy konzolra fejleszteni ezutan is, hiaba tudna tobbet technikailag egy eros PC.
Nem tudom, igy ertheto-e amit akarok mondani, bocs, csak nincs sok idom kifejteni csak igy kutyafuttaban. -
Peak
addikt
-
Madwe
nagyúr
válasz
#32839680 #216 üzenetére
Ezt te sem gondolod komolyan
? 10 év cszés után 180 fokos fordulat után is olyan fejest adok ki hogy csak pislogsz
egér sokkal pontosabb, auto aim nem sokat számít, azzal se lesz gyorsabb pontosabb az ember... Konzolon is játszottam jópár fpst (szóval nem a beletanulási idő miatt mondom), auto aim ide vagy oda, egérrel sokkal pontosabb az ember...
-
-
-
Madwe
nagyúr
BF4et anno azt írták gondolkodnak rajta h támogatják a bill+egér kombót, de nem írták biztosra! Vagy azóta van ahol launch óta vmi usák megerősítette hogy megy? azért az ha egy szerveren vannak a controlleresekkel elég nagy kibaszás velük s kb kötelező megvenni hozzá... Amúgy ps4 os-e támogatja a bill+egeret, játékok viszont csak ha akarják... cs:go pl ps3on támogatta, nagyon helyesen
-
Madwe
nagyúr
3x gyorsabban futna az jó kérdés hiszen dxen nincs kód alá
de több rajzolási utasítás fér bele amit jobban kezelne le, sokkal több effektet tudnak rápakolni jelentősebb fps veszteség nélkül stb. szóval szebb eredméynt tudnak elérni, mintha dxen írták volna, mert nincsenek meg a korlátai... ha jól sejtem...
-
JmL
csendes tag
válasz
tomab04a #189 üzenetére
Igen, támogatja, amennyiben USB-s, vagy Bluetooth-os bill/egér kombód van. (LINK)
Más kérdés, hogy mennyire támogatják a megjelenő játékok. DICE megerősítette, hogy a BF4 támogatja, és újabban a War Thunder készítői is megerősítették.
Gondolom a többi játékkal is tudsz majd így játszani, csak nincs rá garancia, hogy megfelelően fog működni... -
Madwe
nagyúr
válasz
#32839680 #203 üzenetére
Azért egy programkód több százezer, millió hosszú kód, 1000 sor az semmi
meg itt nem akkor van a sor vége amikor már nem fér ki a képernyőre, hanem amikor az adott programrész logikailag véget ér (kicsit összetettebb persze meg lehet máshogy tördelni programozó preferenciái szerint a lényeg h átlátható legyen...)
Így 1 sor van hogy csak 10 karakterből sem áll! No persze van olyan is h trimmelni kell mert többszáz karakteres és nincs az a monitor amire kiférne -
#16729600
törölt tag
válasz
#32839680 #203 üzenetére
Minden tiszteletem ezeké a lenyűgözően felkészült és lebilincselő technikai okfejtéseké.Ellenben mikor fog kiderülni ,hogy a BF4 Mantle patch mennyit fog érni a gyakorlatban? Majd decemberben. Addig mit is tudunk róla? Az égvilágon semmit. Mikor is jönnek ki XBO-PS4 re optimalizált játékok? X év? X hónap? Addig mit is tudunk róluk a gyakorlatban? Az égvilágon semmit. Majd ,ha realizálódik bármi is ezekből, lehet pezsgőt bontani és a konfettit a légtérbe küldeni
-
Peak
addikt
válasz
#16729600 #202 üzenetére
kb. ja
igy van
ha most konzerválnánk a PC piacot, és megvárnánk azt, amire konzolra kijönnek azok a játékok, amelyek jól láthatóan, érzékelhetően kihasználják ezeket az új képességeket, maximálisan 100%osan kihasználnák pl. a PS4 hardverét, szerintem eltelne legalább 2-3 év.
ez alatt pedig a PC piac szintén fejlődne, a most látható RoadMapek alapján, az nVidia sem ül a babérjain, az Intel sem tétlenkedik... a verseny vesztese meg jelen pillanatban a MS lehet a DX API-val. -
#16729600
törölt tag
Ugyan már,itt senki nem konzol ellenes,Nincsenek alapvetően eltérő álláspontok.Annyi van ,hogy a hívők hisznek bemondásos alapon is,mások meg szeretnék látni végre testközelből és megtapasztalni személyesen ezeket a nagyszerű és forradalmi vívmányokat ( ??? ), ( APU, MANTLE és ezek mixelése )
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Robot Vacuum E10 EU / BHR6783EU Robotporszívó
- Macbook Air 2017 A1466 (2db)
- X1 Carbon 11th 14" FHD+ IPS i5-1345U 32GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Eladó Konfig I5 8400 16GB DDR4 1TB SSD 1TB HDD RTX2060 6GB!
- HP Color LaserJet Pro MFP M479fdw - multifunkciós színes lézernyomtató kiváló állapotban eladó
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 5000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- HIBÁTLAN iPhone 12 mini 128GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3303
- Steam, EA, Ubisoft és GoG játékkulcsok, illetve Game Pass kedvező áron, egyenesen a kiadóktól!
- Részletre elviheted akár 365 napra Bankmentes , azonnal elérhető Dell GAMER laptop G15 5511
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest