Új hozzászólás Aktív témák
-
leviske
veterán
Két éve azon ment a rinya, hogy mennyire semmirevalók az új konzolok és fúj AMD, mert nem néznek ki teljesen emberien az új játékok karakterei. Most, hogy próbálnak olyan irányba lépdelni, ami valamivel jobb valóságérzetet ad, akkor meg az a gond, hogy mégis minek ez az egész.
A DE: MD-ban nyilván nem lesz jelentősége ennek, de majd egy pár év múlva kijövő játékban, amiben ezek a "lényegtelen" fejlesztések összegződnek, igen is minőségi ugrást jelenthet.
-
#72042496
törölt tag
Közben úgy alakult, hogy a saját bőrömön is megtapasztaltam. A NFS: The Run akadozik, a Fallout 3 pedig egyszerűen kifagy hyper-threading mellett a Core i3-asomon. Azt hittem a Fallout egyszerűen a többmagos CPU-kat nem szereti, de most kiderült, hogy a HT-vel van gondja.
Le is tiltottam a BIOS-ban; azt hiszem idővel érdemes lesz Core i5-re fejlesztenem.
-
Ragnar_
addikt
válasz
FoxiestFox #88 üzenetére
Másik probléma szerintem, hogy se a játékfejlesztők, se az nvidia nem foglalkozik a featureök játékokba építésével. Unreal enginebe gyakorlatilag néhány klikkentéssel megvan egy physx destructible mesh, a pályatervezőnek, vagy modellernek sem kell külön foglalkoznia a törésmodell elkészítésével, mert azt a physx megcsinálja. Gondolom ezért sem véletlen, hogy leginkább Unreal engine játékokban volt leginkább physx támogatás. Batman, Borderlands, Alice madness returns.. (de ugye ott van a Mafia2, Metro sorozat ezek nem unreal engine játékok) Persze azokat is megértem akiknek egyik se ér semmit, többet várnak az ilyen megoldásoktól, én személy szerint mindig bekapcsolom a Physx-t ha lehet, nekem megéri azt a pluszt amit a látványhoz ad. (Kb. Physx destructibles, particles,fog,fluid > high tessellation, legalábbis én pl. jobban preferálom a physx effekteket, mint a magas szintű tesszelációt egyes tereptárgyakon)
-
-
Ragnar_
addikt
válasz
FoxiestFox #84 üzenetére
Hát ha választani lehetne, hogy -10FPS-ért TressFx vagy Physx akkor inkább Physx. A komolyabb játékmenetet is befolyásoló dolgokra meg soha nem lesz hatással olyan feature ami csak az egyik gyártó kártyáján fut..
-
-
válasz
FoxiestFox #84 üzenetére
Szvsz opcionális játékelemet ne tegyen GPU-kötötté, az komolyan szétcseszné a játékot.
Gondold csak el, hogy pl a Force Unleashed 4-ben csak az tudna villámot szórni, akinek GTX12345 videokrtyája van (duálban), mert csak az támogatja az effektet...
-
Pont hogy ne a Physx legyen a minta. Az csak látványelem volt, nulla gameplaybeli jelentőséggel.
Azt hittem, a jelenlegi generációban már számíthatunk normális részecskeeffektekre, de szó sincs róla.
Btw a DX-nek nincs szüksége ilyesmire, tőlem az előző rész motorjára is megírhatnák, ha jó a történet, nekem megfelelne.
Persze ideális esetben szép is, jó is lesz. -
Ragnar_
addikt
Ez jó kérdés. Én is amondó vagyok, hogy először oldják meg a particle effektek valamennyire realisztikus viselkedését a játékokban, mint a fizikai tulajdonságoktól függő rombolható tereptárgyak, köd, por, folyadékok stb. (kb.mint a Physx néhány játékban) ezek szerintem adnak a játékélményhez, míg a hajszimuláció ...
-
Jobban örültem volna másfajta hírnek ezzel a játékkal kapcsolatban. Ha ez az, amit szerintük érdemes kiemelni, hangsúlyozni, nem sok jóra számíthatunk.
A Glacier 2, ami a Dawn engine alapja, bizonyított szerintem a Hitman Absolution-ben, szóval jó választás volt. De nehogy már a legfőbb fejlődés a sérók területén legyen! AI, fizika, új ötletek sok téren fontosabbak lennének. Nem mozgat a látvány egy alap szinten túl, amit már el is ért a technika. Ha már szuper az AI, remek a fizika, hatalmas terek járhatók be szabadon, akkor VÉGÜL nem bánom, ha látok egy játékban élethű pu...szőrt. Az emberek kik szerint igénylik így, kik hiszik, hogy a Deus Ex játékosoknál ilyesmi a prioritás? Ennél a játéknál miért hiszik, hogy a játékosok ezt igénylik annyira nagyon?!
-
-
rocket
nagyúr
Tokeletes, mostmar csak Schwarzkopf, Head and Shoulders stb. termekmegjelenitesek fognak hianyozni a jatekban
-
Ragnar_
addikt
Már adom is el a VGA-mat. Hajszimuláció manapság már alap, és rengeteget ad a játékélményhez is.
-
-
#72042496
törölt tag
Nálam egy HD 5770-en (akkoriban aktuális középkategóriás kártya) FHD-ban is nagyon szépen futott a Deus Ex: HR. Úgy emlékszem a beállításokat maximumra vagy a maximumközelbe húztam, csak az élsimítást hagytam talán 4-szeresen. Én ez alapján azt mondom, hogy teljesen rendben van az a játék.
-
Kezdetben egy egymagos A64-en játszottam még a virágboltit 2GB memóriával, és egy Radeon 4670-nel.
15-25 FPS-t tudott a játék visszafogott grafikával. Ez szerintem nagyon jó.
Mikor megjött az X2 6000+, már 30-40FPS-t futott.
Most laptopon (két mag, 4GB memória), gyengébb VGA-val (3650) natívon (1680x1050) játszható (Steames ez már).
Talán nem volt tökéletes az optimalizáció, mert ezzel a grafikával egy Gef 6600-on is illene 30fps-t futni, én mégis elégedett voltam vele, pár tízezres konfigokon is játszhatóan ment. -
válasz
#65675776 #55 üzenetére
A DX:HR minden volt csak nem szuperül optimalizált.
Low-end konfigon (CPU) nagyon jól kijött, hogy a motor mennyi felesleges dolgot csinált:
- város irányba nézek, épületek között/ zárt térben a térkép távolabbi vége felé - 10-15 fps
- város irányba nézek, épületek között/ zárt térben a térkép közelebbi vége felé - 20-25 fps
- földet nézem - 30-40 fpsCPU upgrade-del duplázni tudtam az fps-t nagy pályákon.
A játékot egyes pályákon (Detroid belváros, Hegsha - ahol sokat kellett mászkálni) a földet nézve toltam végig elsőre és a radart figyeltem...
-
Várjuk szeretettel.
Az előző Deus Ex technikailag nem volt egy nagy eresztés, viszont a hangulatot csont nélkül átadta, kíváncsi leszek az új motorra.
Remélem, a történet és a játszhatóság rendszere (és a zene, remélemm McCann marad) továbbra is jó kezekben alakul. -
WZP
aktív tag
Láttak már vajon a fejlesztők élő embert ? Mert nagyon nem úgy tűnik... a trexssfx-es Lara haja is úgy nézett volna ki, mintha az egész hajának 0 gramm lett volna a tömege. Mikor jönnek rá a fejlesztők, hogy amit a tressfx csinál a szőrzettel, olyan mozgást az igazi haj/arcszőrzet nem tud csinálni ? Ez csak engem zavar, hogy egy rohadtul nem valósághű effekttel foglalkoznak fontos, játékmenetet befolyásoló fejlesztések helyett ?
-
ViZion
félisten
válasz
Nuada herceg #36 üzenetére
Nincs több fps, csak gyönyörű haj!
Egy időben a megvilágítás, majd a rombolható környezet, most meg a haj a téma... Felőlem kopaszok is lehetnek, csak a történet jó legyen!
-
#72042496
törölt tag
Én is remélem, hogy ez egy plusz lesz, de sajnos a trendek elég nyugtalanítóak. Mostanában a játéksorozatok újabb részei egyre szebbek lesznek, maga a játék viszont egyre középszerűbbé válik. Bárcsak a Deus Ex is egy kivétel lenne.
Számomra biztatóbb lett volna ha a grafika helyett a koncepcióról, a történetről vagy a játékmenetről érkezik valami korai mozsa.
-
buzus
aktív tag
Inkabb agyban(ai) lenne az. Bar ugy nem lenne eleg mainstream, igy nem is fog megvalosulni.
-
Akos96
senior tag
válasz
#65675776 #55 üzenetére
Óvatosan, a Hőbörgés Földjén járunk. Nyilvánvaló, hogy mivel az új Deus Exnél figyelnek a hajszimulációra is (ami nagyon jó dolog, eléggé megdobja majd a látványt, ha a játékokban az ilyen "apróságok" szimulációja is rendben lesz), ezért másra nem fognak. Ezt előre lehet látni 0 játékkal kapcsolatos infó és egy kis technikai bejelentés alapján.
-
kovgab
tag
hmmmm...
hova tovább csiszolgatni a gyémántot
ez is megindult a lejtőn ... -
macman507
aktív tag
És maga a játék jó lesz, vagy az már nem érdekes? (kedves fejlesztők)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A TressFX teljesen szabványos, ahogy a HairWorks is. A kettő között az alapvető különbség, hogy a TressFX a nyílt forráskód korlátlan felhasználása miatt mélyen beépíthető, így a fejlesztő nagy kontrollt kap arra vonatkozóan, hogy a végeredmény gyors és szép legyen. A HairWorks zárt kód, így a fejlesztőnek nincs kontrollja a minősége és a sebessége fölött. Például, ha a motorba épített AA-val nem kompatibilis a HairWorks, akkor ennyi, el kell fogadni, hogy recés, spagettiszerű lesz a végeredmény, semmit nem tehet a programozó, hogy ezt korrigálja. Az OIT és az árnyékolás szimplán hiányzik a HairWorksből.
Ez a lényeg:
TressFX: szép, gyors, de nehezen beépíthető.
HairWorks: csúnyácska, lassú, de könnyen beépíthető.
Sajnos ezek ötvözete nem lehetséges.De más a célcsoport is.
-
imi123
őstag
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Tomb Raiderben a TressFX-et nem tudod bekapcsolni GeForce-on?
A HairWorks nem jó a Square Enixnek. A zárt kód miatt nem lehet mélyen integrálni, emellett nem lehet optimalizálni, illetve rengeteg kompatibilitási problémája van, így nem lehet rá jól integrált OIT-t, analitikai AA-t és árnyékolást tervezni. Ezek mind kellenek a minőséghez.Pont arról volt szó a GDC-n, hogy annyira komplex probléma a hajszimuláció, hogy szimpla middleware-rel, mint amilyen a HairWorks csak korlátozott megoldások születhetnek. Ahhoz, hogy jól nézzen ki és jól is fusson mélyen kell integrálni a motorba. Ezért terveztek egy saját PureHair rendszert.
-
imi123
őstag
Jó lesz ez de félek tőle hogy igen kevés játékban fogunk találkozni vele.
Az "AMD Only effect" megpecsételi a sorsát.
Az Nvidia a Hairworks-öt tolja.Egyszer az életben csinálhatnának valami közös szabványt!
Az milyen gusztustalan lenne. A sok fanboynak nem lenne min veszekedni! -
schwartz
addikt
Jon majd a sok fizetos TressFX paroka DLC-t a tobbi jatekhoz is? Mar alig varom...
-
VinoRosso
veterán
A mai világban a séró egy kulcskérédés,így muszáj, hogy élethű legyen az az ecsetfej.
-
#90933760
törölt tag
Csak akkor fog ez érni valamit ha a szakállszőre is megfelelő fizikával mozog.
-
Csak hajban.
-
HaJózsi
aktív tag
Basszus ez komoly? Ahogy a cikk is írja, a Tomb Raiderben is ott figyelt a TressFX... Gondolom a legtöbben emlékeztek, hogy az volt a 2013-mas év egyik legjobban optimalizált játéka. Akkor meg mit fikáztok...?
-
válasz
Nuada herceg #36 üzenetére
Igen a Tressfx minden vga-t megfektetett...persze ki lehetett kapcsolni, a haj úgyis csak akkor látszott közelről, amikor a főhős állt és az ember megpróbálta úgy fordítani az egeret, hogy közelről bámulhassa Lara pompázatos kannáit....
-
jozsi
tag
Lesz itt hajcihő 3.0-án
-
És kihullik a szereplő haja, ha sok a gond?
-
Televan74
nagyúr
Remélhetőleg nem csak hajban lesz ott a játék.
-
saelin
veterán
Azért ez nem feltétlen igaz. A jobb ai-hoz okosabb társak is dukálnak, és simán meg lehet úgy írni, hogy ne legyen segg hülye, de ne is legyen túl okos egy npc. Pl nehezségi szint szerint változik a gondolkodása.
A baj ott van, hogy egyáltalán "nincs tisztában" azzal, hogy mi történik körülötte. Enyniből áll egy mai ai:
- Ha meglát, akkor megpróbál megölni és ehhez keres egy útvonalat.
- Ha meglát, elkezd keresni majd feladja 1 perc után, vagy ha meglát hív segítséget.
- Egynémely játékban tudnak fedezéket használni, de néha ott is vannak gondok.
- Semennyire nem képesek előre gondolkodni. Látják, hogy bemész egy házba, amin 1 ajtó van és 1 ablak. Te bemész az ajtón és követ az ellenfél, kimész az ablakon és követ... és így tovább megy a fogócska. (Evil Within rulez!)
- A társaid - de még az ellenfél is - képesek beakadni egy asztalba, hajlamosak a falat lőni, vagy éppen tétlenül nézni, ahogy ölöd őket/ölnek téged.Tudom vannak játékok amikbe nem kell durva ai, de amiben már vannak társaid szerintem alap, hogy erre is odafigyeljenek, és akkor ehhez mérten lehetne az ellenfeleket is okosítani. Csak nincs erre erőforrás, így marad a buta ai és a csilli-villi grafika, mert annak a traileren is van nyoma.
-
Nuada herceg
őstag
Hát nem tudom. Tetszene a dolog.
De a Tomb Raiderben az a Tress Fx nem győzött meg.Egy régebbi I7-es konfigom van.
i7 870, HD 7870 2 Gb, 8 giga ddr3 ram.Szépen is futott a játék MSAA 2x beállításokon fullban.
De ha bekapcsoltam a Tress Fx-et, kb összeszarta magát a gép.
Mondjuk a haj az fasza volt, jól nézett ki!De inkább csak a megjelenített képeken, nem a folyamatosságában. Remélem itt már csiszoltak rajta valamit, és a haj fog lobogni a szélben, nem a tűz a gépben!
-
Aha, aztán az AI szintét (Game Level) nem a játékos határozta volna meg, hanem az elérhető (unatkozó) magok száma:
- 2 mag - Easy
- 4 mag - Medium
- 6 mag - Hard
- 8 mag - Deus ExAsszem az én 1 magos gépemen ellenfelek se lesznek
Avagy - tanács a Deus Ex fórumán: ha túl erős az ellenfél, indítsd el a vírusírtót / windows update-et
-
ALBY
senior tag
Új Riddick játék nem lesz?
vagy nagyobb lesz az fps vagy, neki is kinő a haja DX12vel.... -
Sebaj Fóbiás
aktív tag
Nőni is fog a haj? Ingame fodrász is lesz?
-
pakriksz
őstag
el kell keserítselek, eddig is volt... hiszen éppen az volt a gond, hogy 1 mag izzad a többi meg szinte malmozik (márpedig ma már legalább 2 magos egy cpu)... a malmozó magokra lehetett volna AI-t rakni, ha akartak volna... de nem akartak.
Az átlag játékosnak nem jó az AI, mert túl nehéz lesz a játék -> "szar" lesz.
-
prolad
addikt
válasz
vegitossj7 #20 üzenetére
Az sima lövölde, ott ilyenen már nem is problémáznék
Alapvetően itt is szépen teszik a dolgukat, de közel süketek, erősen csőlátásuk van és hamar feladják, vagy csak kis területen keresnek.
A gond az, hogy néha megfagynak, átlátszó ajtón kersztül nem vesznek észre, ha meg bebújok a szellőzőbe, a mindenki beleereszti a teljes tárat, de a másik kijárathoz nem megy senki, aztán ha megunták mennek a dolgukra. -
ALBY
senior tag
Ford Fairlane jutott az eszembe ahogy zuhant ...
-
arn
félisten
+haj -jatekelmeny
arra mar kevesebb eroforras jut.
-
Crytek
nagyúr
Ez már ugye DX12-es lesz?
-
#72042496
törölt tag
+1, a grafika csak a csomagolás, ami nyilván fel tud dobni egy amúgy jó játékot.
Azért remélem, a Deus Ex történetvezetése és játékmenete (hangulata) is rendben lesz. Nekem az a fontos egy játékban, nem a haj, a DX 12 meg az ilyen sekélyes baromságok amikkel mostanában van tele a fórum.
-
prolad
addikt
Remélem az ellenfelek intelligenciáját is fejlesztik, most tolom a HR-t és szegények (eddig még a bossok is) nem túl okosak, furcsa dolgokat művelnek.
-
kriszpontaz
veterán
válasz
PowerBuldog #10 üzenetére
Ennyire nem akartam bedurvulni
.
-
Oliverda
félisten
Akkor ez egy minden hajjal megkent játék lesz.
-
vegitossj7
addikt
válasz
PowerBuldog #10 üzenetére
Ahogy lobog a fagyos hegytetőn, míg Hans Zimmer zene szól a háttérben...
Művészet. -
Én bírnám, ha történetben és játszahtóságban is jó volna. Csak a haj miatt nem fogom megvenni.
-
TRIvidore
tag
Várom az új Deus Ex-et. Ha storyline-ban is méltó folytatást írtak az elődnek, el fog szállni tőle a....hajam
-
sb
veterán
Gondolom a Hitman engine-jében ez volt a leggyengébb pont.
-
PowerBuldog
veterán
válasz
kriszpontaz #5 üzenetére
és fanszőr?
-
Interceptor
addikt
Mehet a p*nciszőr szimuláció ezerrel.
-
saelin
veterán
A Final Fantasy játékokba jó lesz.
(#9) Interceptor és (#10) PowerBuldog
Rokonok vagytok? -
Német juhász lesz?
-
kriszpontaz
veterán
Hónaljszőr szimuláció lesz benne?
-
F_Zolee
nagyúr
Akkor szerződhetnek a Schwarzkopf-al és minden jó lesz.
-
szasanyi
félisten
Az a lényeg, hogy f@sza legyen a haj!
Optimalizálás, driverek, ne adj' Isten maga a játék az már nem is lényeges.
-
zzola
titán
Hát ez fantasztikus!
Új hozzászólás Aktív témák
- Huawei Watch GT 6 és GT 6 Pro duplateszt
- Milyen routert?
- Apple asztali gépek
- Mozilla Firefox
- sellerbuyer: Mivel fotózz és videózz 2025-ben? Elég egy mobil vagy kell egy kamera?
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Milyen videókártyát?
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Vicces képek
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A14/Samsung Galaxy A34/Samsung Galaxy A54
- Jo Nesbo: LEOPÁRD (nem olvasott)
- Új és régi konzolok Okosítása/Softmodoloása, és Szoftveres szintű javítása - RÉSZLETEK A LEÍRÁSBAN
- iPhone 13 128GB Starlight- 1 ÉV GARANCIA, Kártyafüggetlen,MS3436
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte A520M R5 5500 16GB DDR4 500GB SSD GTX 1660 Super 6GB CHIEFTEC Libra Zalman 500W
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest